G 310 GS

25,000 PLN*

* Wyposażenie seryjne standardowe, cena zalecana niewiążąca, fabryczna bez kosztów transportu, z 23% podatku VAT.

Wszystkie motocykle dostarczane są wyłącznie z wyposażeniem wymaganym przepisami prawa (np. reflektory są zgodne z normą E4). Ilustracje na stronie mogą się różnić od stanu faktycznego.

BMW G 310 GS.

Pragnienie przygód. Codziennie.

Bądź spontaniczny, zerwij z rutyną, uczyń z codziennego życia osobiste doświadczenie. Przygoda zawsze czeka za Twoimi drzwiami – przeżyj ją z G 310 GS. Powiezie Cię pewnie i beztrosko przez miejską dżunglę i poza nią, na wieś. Ponieważ z G 310 GS przygody nie muszą być wielkie, by były niezapomniane. Liczy się to, że doświadczasz ich codziennie.

Design G 310 GS

Wybierz swój styl.

BMW G 310 GS jest dostępny w trzech ekscytujących wariantach kolorystycznych: racing red, cosmic black i – naprawdę wyjątkowym – pearl white metallic.

Racing Red non-metallic

Już sam kolor jest obietnicą sportowego wyglądu i dynamicznej sylwetki.

Pearl white metallic

Projekt graficzny w kolorze niebieskim i czerwonym w połączeniu z kolorem korpusu pearl white metallic doskonale odzwierciedla klasyczne kolory BMW Motorsport.

Cosmic black one

Czerń podkreśla rozpoznawalną stylistykę GS.

Typowy GS.

Bez wątpienia GS. Solidny. Zróżnicowany. A swoją typową stylistyką jest wcieleniem słynnego ducha GS. Sylwetka, ochronna szyba przednia i uznana ergonomia GS gwarantują intensywną przyjemność z jazdy na każdej nawierzchni. Dzięki świeżym i żywym wariantom kolorystycznym będziesz przyciągać wszystkie spojrzenia w miejskiej dżungli. Wysokiej jakości elementy designu podkreślają rozpoznawalną stylistykę GS, gdy wyruszasz ku przygodzie.
+ Dowiedź się więcej

Jednocylindrowy silnik czterosuwowy

19
-calowe przednie koło
835
mm wysokości siedzenia
180
mm skoku zawieszenia
3,33
litrów na 100 zużycia paliwa wg WMTC
Chłodzony wodą jednocylindrowy silnik czterosuwowy

Dynamiczna mieszanka.

Dynamiczna mieszanka.

Jednocylindrowy silnik zaskakuje, ponieważ cylinder jest pochylony do tyłu, a głowica cylindra jest odwrócona pod kątem 180 stopni. Poza innymi elementami ten niekonwencjonalny układ silnika robi szczególne wrażenie. Sprawia on, że środek ciężkości motocykla jest umieszczony nisko, w pobliżu przedniego koła, co umożliwia łatwe i precyzyjne pokonywanie zakrętów na G 310 GS.

Jest on niewątpliwym GS nie tylko na zewnątrz. Wewnątrz również znajdziesz wiedzę fachową i jakość BMW Motorrad. Dzięki wydajnemu spalaniu i dodatkowemu układowi powietrza G 310 GS spełnia wymogi surowych norm Euro IV. Jednocześnie specjalna konfiguracja silnika zapewnia nie tylko niskie zużycie paliwa, ale pewne i harmonijne możliwości kontrolowania mocy nawet w niższych zakresach obrotów. Pojemność 313 cm3 i 25 kW (34 KM) przy 9500 obr/min gwarantują wymaganą moc i przyspieszenie.

+ Dowiedź się więcej

Najważniejsze informacje o G 310 GS

Odwrócony anodowany na złoto widelec.
Szyba przednia.
Dziób GS.
Elementy zawieszenia.
Odporne na zużycie standardowe opony.
Złote zaciski hamulców.
Ergonomia GS
Innowacyjny jednocylindrowy silnik czterosuwowy

Lekki i pewny siebie.

Lekki i pewny siebie.

Zrelaksowana i bezstresowa jazda nie jest problemem dzięki typowej pozycji siedzącej na GS. Uchwyty kierownicy, podnóżki i elementy obsługowe rozmieszczono w zrównoważony sposób, dzięki czemu są łatwo dostępne dla wyższych i niższych kierowców. Natomiast skok zawieszenia wynoszący 180 mm, stabilny odwrócony widelec i przednie koło 19" zapewniają prawdziwą przyjemność jazdy na każdej nawierzchni. Mocna stalowa rama kratownicowa również sprzyja stabilności jazdy. G 310 GS prowadzi się łatwo i precyzyjnie, jadąc przez miejską dżunglę lub zapomnianymi ulicami ku kolejnej przygodzie – każdego dnia czemuś nowemu.

+ Dowiedź się więcej
  • Wysokość siedzenia dla każdego wzrostu.

    G 310 GS zapewnia odpowiednią wysokość siedzenia dla każdego typu kierowcy, co umożliwia zrelaksowaną i bezstresową jazdę. Oprócz standardowej wysokości siedzenia 835 mm jako wyposażenie specjalne dostępne są dwie inne opcje: niższy wariant 820 mm oraz wyższe, szczególnie wygodne siedzenie o wysokości 850 mm.
  • Typowa ergonomia GS

    Zarówno uchwyty kierownicy, podnóżki, jak i elementy obsługowe rozmieszczono na G 310 GS w zrównoważony sposób, gwarantując w ten sposób typową pozycję siedzącą na GS. Zapewnia to zrelaksowaną i wygodnie podniesioną pozycję siedzącą dla wysokich i niskich kierowców, idealną dla widoczności i precyzyjnego prowadzenia.
  • Mocny układ hamulcowy i ABS w standardzie.

    Żaden motocykl BMW od roku 2013 nie obył się bez tego układu: ABS montowany w standardzie. Wraz z mocnymi klockami hamulcowymi w G 310 S dba on o bezpieczeństwo hamowania na każdej przejażdżce. Układ ABS można wyłączyć na czas jazdy w terenie.

Akcesoria do Twojego G 310 GS

Widok zza kulis

Stworzyć uczucie.

Proces projektowania BMW Motorrad.

W zespole projektowym BMW Motorrad pracują ludzie o wyrazistych osobowościach. Każdy projektant ma własny styl i czuje się w świecie motocykli jak u siebie. Każdy z nich wnosi do pracy inspirację i pasję. Różne formy łączy się później w procesie projektowania: przejawiają się w każdym nowym dziele BMW Motorrad. Edgar Heinrich, główny projektant w BMW Motorrad, przedstawia zespół projektowy BMW Motorrad i proces projektowania.

Dowiedź się więcej

Doskonały wygląd, optymalna ochrona

Inne modele Adventure