*Wyposażenie seryjne standardowe, cena zalecana niewiążąca, fabryczna bez kosztów transportu, z 23% podatku VAT.
**Rata miesięczna netto w ofercie BMW Leasing 3asy Ride z opłatą wstępną 33%, okres leasingu 36 miesięcy, wartość końcowa 33%. Szczegóły oferty u Dealerów BMW. Niniejsza symulacja nie stanowi oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego. BMW Leasing 3asy Ride jest oferowany przez BMW Financial Services Polska Sp. z o.o.

Wszystkie motocykle dostarczane są wyłącznie z wyposażeniem wymaganym przepisami prawa (np. reflektory są zgodne z normą E4). Ilustracje na stronie mogą się różnić od stanu faktycznego.

Wszystkie motocykle dostarczane są wyłącznie z wyposażeniem wymaganym przepisami prawa (np. reflektory są zgodne z normą E4). Ilustracje na stronie mogą się różnić od stanu faktycznego.

Kalkulator rat S 1000 RR

WSZYSTKIE MODELE
ZNAJDŹ SWÓJ MOTOCYKL
BMW MOTORRAD.

Oblicz ratę miesięczną, wybierz okres umowy.
Uzyskaj ofertę.

+ Dowiedz się więcej

BMW S 1000 RR.

Superbike wśród superbike'ów.

Zawsze dążysz do granic możliwości i szukasz idealnej linii przejazdu, masz pod sobą 152 kW (207 KM). Niepohamowana moc popycha Cię do przodu - z maksymalnym momentem obrotowym 113 Nm przy 11000 rpm i krzywą momentu obrotowego wynoszącą co najmniej 100 Nm w zakresie od 5.500 do 14.500 obr/min. Dziesięć lat po tym, jak pierwsza generacja RR zahipnotyzowała świat motocykli, znowu wkraczamy na kolejny poziom wydajności. Zmieniliśmy prawie każdy element RR. Wynik: mniejsza waga i zauważalnie wyższa wydajność. Czy jesteś gotowy na pole position i na zwycięstwo? RR czeka na Ciebie.  

DESIGN S 1000 RR

Wybierz swój kolor.

Trzy różne kolory podkreślają niezaprzeczalny sportowy charakter Twojego RR. Możesz wybrać pomiędzy lakierem Hockenheim Silver metallic, nowym Black storm metallic i Light white/Racing blue metallic/Racing red.

Black storm metallic

Sportowy i impulsywny: wykończenie lakierem Black storm metallic podkreśla mocny wygląd motocykla.

Hockenheim Silver metallic

Krzykliwe czerwone malowanie mówi samo za siebie: ten superbike ma geny wyścigowe i jest gotów zmierzyć się z każdym przeciwnikiem.

Light white/Racing blue metallic/Racing red

Tradycja wyścigów zobowiązuje. Wielokolorowy lakier z daleka sygnalizuje: oto nadjeżdża wzorzec mocy, sportowego charakteru, zwrotności i dynamiki.

Gotowy na tor.

Jeśli chodzi o najwyższą wydajność, RR jest Twoim idealnym partnerem. I nie tylko na drodze, ale także na torze. W kilku prostych krokach możesz zdemontować zarówno lusterko wsteczne, jak i uchwyt tablicy rejestracyjnej i masz motocykl wyścigowy.  

Opcjonalnie dostępny pakiet M zamienia Twoje RR w najlepszą maszynę wyścigową. Tutaj waga zostaje zredukowana o około 3,5 kg do zaledwie 193,5 kg. Oprócz wykończenia Motorsport, kół z włókna węglowego M, akumulatora M, siedzenia M masz również tryby jazdy Pro z konfigurowalnymi trybami jazdy Race Pro, zmiennymi ustawieniami ABS, mapowanie silnika, sterowanie wheelie i wiele więcej.

+ Dowiedz się więcej

Czterocylindrowy silnik rzędowy

152
kW (207 KM) przy 13,500 obr/min
100
Nm (min.) od 5,500 do 14,500 obr/min
193.5
kg, masa własna z pakietem M
14,600
max obr/min
Chłodzony cieczą, czterocylindrowy silniki rzędowy

Cztery cylindy i niezrównane osiągi.

Cztery cylindy i niezrównane osiągi.

Nowo zaprojektowany czterocylindrowy silnik to chluba RR. Najwyższa wydajność wzrosła nie tylko do 152 kW (207 KM) przy 13 500 obr / min, ale również zoptymalizowano krzywą momentu obrotowego. A dzięki nowej technologii zmiennych faz rozrządu BMW ShiftCam, nawet w niskich i średnich zakresach prędkości obrotowych silnika odczujesz znacznie większy moment obrotowy i moc.

Ponadto wiele innych komponentów zostało dostosowanych do dalszej optymalizacji wagi. Silnik jest teraz o 4 kg lżejszy i węższy, co poprawia zarówno obsługę, jak i ergonomię. Zauważysz to natychmiast, gdy po raz pierwszy usiądziesz na S 1000 RR.  

+ Dowiedz się więcej

DOŚWIADCZ WYŚCIGOWEGO DŹWIĘKU RR

Najważniejsze informacje o RR

Światła tylne.
Rear of the new BMW RR
Dynamic Damping Control (DDC) nowej generacji.
BMW RR new DDC (Dynamic Damping Control)
6.5" wyświetlacz TFT.
BMW RR 6.5" TFT display
Kontroler wielofunkcyjny.
BMW RR multi-control on the handlebar
Karbnowe koła M
M carbon wheel of the new BMW RR
Światła LED.
Detail view of the BMW RR headlights
Siedzenie M.
M seat of the new BMW RR
Ramię wahacza na kratownicy.
BMW RR swing arm on the trussing in series production

An overview of the technical highlights.

Technologia BMW ShiftCam: połączenie zoptymalizowanego momentu obrotowego i najwyższej wydajności.

Już przy pierwszym przyspieszeniu zauważysz natychmiast: doskonała krzywa momentu obrotowego tego motocykla jest urzekająca nawet przy niskich i średnich prędkościach. Dzieje się tak głównie dzięki technologii BMW ShiftCam. Tutaj zawory wlotowe są sterowane w razie potrzeby za pomocą kontrolnego wałka rozrządu. W zależności od prędkości, czas otwarcia zaworu i podnoszenia zaworu są regulowane, aby zapewnić najlepszą wydajność dla Ciebie i Twojego RR.  

ABS i ABS Pro: od maksymalnej stabilności do najwyższej możliwej wydajności.

RR ma ABS i ABS Pro, w zależności od trybu jazdy: RAIN, ROAD, DYNAMIC, RACE lub RACE Pro. Decydujesz o tym, czy Twój motocykl potrzebuje maksymalnej stabilności lub najwyższej możliwej wydajności.

Switch Assistant Pro: przełączanie biegów w milisekundach przy maksymalnej stabilności i wydajności.

Na drodze czy na torze: ta funkcja jest niezbędna. Z Shift Assistant Pro przełączasz bieg w góre i w dół bez naciskania sprzęgła. Możesz więc w pełni skoncentrować się na drodze. Dodatkowo jesteś szybszy, stabilniejszy i możesz cieszyć się jeszcze wyższą wydajnością i przyjemnością z jazdy.  

Całkowicie nowo opracowana dynamiczna kontrola tłumienia (DDC): doskonałe tłumienie w każdych warunkach na drogach i torze.

RR jest opcjonalnie wyposażony w DDC następnej generacji. Teraz zawór elektroniczny jest równoległy do ​​zaworu mechanicznego. W razie potrzeby tłumienie jest zmniejszane lub zwiększane w ciągu 10 ms. Na autostradę lub tor można zawsze polegać na doskonałym tłumieniu. Sprężynę zawieszenia można również regulować ręcznie.  

Design oświetlenia: technologia LED, lepsza widoczność, dynamika, agresywny wygląd.

Standardowe reflektory LED nadają RR nowy, charakterystyczny, sportowy i agresywny wygląd. Dotyczy to nie tylko przednich reflektorów, ale również kierukowskazów, które zostały przeniesione na lusterka wsteczne. W przypadku tylnej częsci RR, sygnał kierunkowskazu, światło hamowania i światło tylne zostaly zintegrowane w jeden element.  

Wyświetlacz TFT o przekątnej 6,5 cala: wszystko w zasięgu wzroku i pod kontrolą.

Dzięki 6,5-calowemu wyświetlaczowi TFT masz doskonały przegląd informacji.  Możesz wybrać pomiędzy ekranem Pure Ride, który jest zredukowany do podstawowych elementów lub jednym z trzech ekranów Core Ride, które wyświetlają zdecydowanie więcej informacji. Dzięki kontrolerowi wielofunkcyjnemu masz dostęp do różnych ustawień - bez odrywania rąk od kierownicy. Teraz masz pełną kontrolę nad wszystkim.  

Ergonomia: większy komfort, wsparcie i swoboda ruchów.

Nowy RR jest o wiele lżejszy i charakteryzuje się idealną ergonomią. Rama, zbiornik, siedzenie, ogon i podnóżki zostały zmodyfikowane, aby zapewnić większe wsparcie, swobodę ruchów oraz więcej informacji zwrotnych.

Standardowe siedzenie i specjalne wyposażenie.

Standardowe siedzisko zostało stworzone by podczas jakzdy kierowca otrzymywał jak najwięcej informacji zwrotnych. Opórcz tego pozwala one na większą swobodę ruchów, ale także na idealny kontakt z motocyklem podczas jazdy. Standardowa wysokość siedziska to 824 mm. Oprócz standardowego siedzenia dostępne jest również opcjonalne siodełko M dla nowego RR. Jego antypoślizgowa osłona i twardsza pianka oszczędzają energię podczas przyspieszania lub hamowania, a także zapewniają większą stabilność. Siedzenie M jest częścią pakietu M.  Dostępne w trzech wysokościach (814 mm, 824 mm i 849 mm).

Uchwyt na tablicę rejestracyjną: wszystko w jednym urządzeniu i łatwy do demontażu.

Nawet nie wiesz jak szybko możesz przemienić swoje S 1000 RR z motocykla szosowego w  maszynę wyścigową. światło tylne zintegrowane z kierunkowskazami LED i oświetlenie tablicy rejestracyjnej są przymocowane do wspornika tablicy rejestracyjnej. Największą zaletą jest to, że w kilku prostych krokach można zdjąć uchwyt tablicy rejestracyjnej wraz z oświetleniem i być przygotowanym na pobicie rekordu toru.  

4 standardowe tryby jazdy oraz 3 tryb jazdy Race Pro.

Cztery tryby jazdy są standardem z RR: RAIN, ROAD, DYNAMIC i RACE. Wszystkie cztery są idealnie dostosowane do odpowiednich warunków i zapewniają większą wydajność, stabilność i bezpieczeństwo. Akcesoryjne tryby RACE Pro 1, RACE Pro 2 i RACE Pro 3 można indywidualnie dostosować do swoich potrzeb. Regulacja stewrowania przepustnicy, hamowanie silnikiem, kontrola trakcji (DTC), kontrola Wheelie (DTC), ABS i ABS Pro - dzięki temu możesz osiągnąć najlepszy czas na każdym torze.  

Technologia stworzona dla maksymalnej wydajności w każdej sytuacji.

Nowe RR wyznacza nowe trendy. Cztery standardowe tryby jazdy: RAIN, ROAD, DYNAMIC i RACE pozwalają dostosować motocykl do jazdy w różnych warunkach. Dzięki opcjonalnemu trybowi Pro świat wyścigowy leży u Twoich stóp. Masz do dyspozycji: RACE Pro 1, RACE Pro 2 i RACE Pro 3, z regulacją, Pitlane Limiter, HSC Pro (Hill Start Control Pro) i DBC (Dynamic Brake Control). Dzięki kontrolerowi wielofunkcyjnemu możesz skonfigurować następujące ustawienia za pomocą pełnokolorowego, 6,5 calowego  wyświetlacza TFT: reakcja przepustnicy, w tym charakterystyka silnika, moment hamowania silnika, kontrola trakcji (DTC), ABS i DDC. Za naciśnięciem jednego przycisku można regulować ustawienia DTC. Dzięki najnowszej technice czujników 6-osiowych i kontroli wstępnej momentu obrotowego obsługa DTC jest wyjątkowo płynna i wydajna. bez względu na bieg, prędkość i nachylenie.

Dzięki DTC nowej generacji uzyskujesz wydajniejszą i bezpieczniejszą kontrolę trakcji, a tym samym jeszcze większą dynamikę.

+ Dowiedz się więcej

Idealne tłumienie na każdej trasie.

Idealne tłumienie na każdej trasie.

Dzięki Dynamic Damping Control (DDC-dynamiczna kontrola tłumienia), opracowano filozofię elektronicznego sterowania podwoziem. Niezależnie od tego, czy jesteś na drodze czy torze - S 1000 RR zawsze zapewnia maksymalne tłumienie, w zależności od trybu jazdy i celu. W razie potrzeby tłumienie jest zmniejszane lub zwiększane w ciągu 10 ms.

W razie potrzeby zawieszenie może być również regulowane ręcznie.  

+ Dowiedz się więcej

Dane i wyposażenie

Wydajność, którą możesz zobaczyć.

RR nie stroni od wyzwań. Wynika to nie tylko ze sportowego designu, ale także z technologii, która jest w zawarta w tym motocyklu.

Dowiedź się więcej

ATRAKCYJNIE SPORTOWA

ProRace Suit.

ProRace to kombinezon wyścigowy, który idealnie pasuje do RR. Z maksymalną swobodą ruchów i funkcjami bezpieczeństwa, których potrzebujesz w wyścigach. Wybierz ProRace jako dopasowany kombinezon specjalnie dla Ciebie.  

Dowiedź się więcej

MOCNY WYJAZD NA ULICE

Inne motocykle bmw

Katalog S 1000 RR
PDF   |   2.62 MB
spinner