Wszystkie motocykle dostarczane są wyłącznie z wyposażeniem wymaganym przepisami prawa (np. reflektory są zgodne z normą E4). Ilustracje na stronie mogą się różnić od stanu faktycznego.
Niewiążąca rekomendacja cenowa producenta na rynek niemiecki, łącznie z ustawowym podatkiem VAT, plus transport i opakowanie. Zastrzega się prawo do zmian.

BMW F 900 GS

Spragniony wyzwań

A więc to tutaj wszystko się zaczyna. Żądza przygód zabierze Cię tam, gdzie niemal nikt nie bywa. Z wyjątkiem Ciebie i Twojego GS. Po kamieniach i żwirze, przez wiatr i wodę, przez głębokie rowy i najwyższe wzgórza. Radość w sercu, piasek w zębach, adrenalina we krwi – w pełni w swoim żywiole i w #SpiritOfGS Flow. 

Właśnie z myślą o tych wyjątkowych doświadczeniach zbudowaliśmy F 900 GS. Silnik, nadwozie – wszystko zostało zoptymalizowane tak, aby motocykl osiągał maksymalną moc i jednocześnie był lekki. Oto on, Twój perfekcyjny Enduro.

Najważniejsze cechy F 900 GS

Bezobsługowy łańcuch M Endurance
F 900 GS od BMW Motorrad z łańcuchem M Endurance
Regulowany widelec Showa
F 900 GS od BMW Motorrad z pakietem Enduro Pro i sportowym podwoziem.
Osłona dłoni Enduro z metalowym wysięgnikiem
Osłona dłoni Enduro z metalowym wysięgnikiem dla F 900 GS w wersji GS Trophy
Dodatkowe podwyższenie kierownicy
Kierownica z podwyższeniem dla F 900 GS od BMW Motorrad
Charakterystyczne logo GS
Charakterystyczne logo GS na F 900 GS od BMW Motorrad
Regulowany amortyzator teleskopowy
Regulowany amortyzator teleskopowy wchodzi w skład pakietu Enduro Pro dla F 900 GS od BMW Motorrad
Regulowane dźwignie zmiany biegów i hamulca
Regulowana nożna dźwignia zmiany biegów i hamulca jest standardem w modelu F 900 GS BMW Motorrad
Końcówka tłumika Akrapovič
F 900 GS marki BMW Motorrad z końcówką tłumika Akrapovič

Jakby stworzony dla Ciebie

F 900 GS został zoptymalizowany do jazdy w terenie przez zastosowanie wyższej kierownicy i niższych podnóżków. Dodatkowo dźwignia hamulca nożnego jest umieszczona wyżej i dzięki temu łatwiej ją dosięgnąć, również ze względu na niższe oparcie. Składany stopień zapewnia optymalną dostępność. Regulowane dźwignie zmiany biegów pozwalają znaleźć idealną pozycję niezależnie od tego, czy jeździsz w butach szosowych czy terenowych oraz niezależnie od tego, czy jeździsz na stojąco czy na siedząco. Wyjście z własnej strefy komfortu z F 900 GS jest przyjemnym przeżyciem.

+ Dowiedz się więcej

Dobrze wyposażony w każdym terenie

Dobrze wyposażony w każdym terenie

Karoseria F 900 GS została ulepszona nie tylko pod względem wizualnym i technicznym, ale także w zakresie komfortu i bezpieczeństwa. Osłony dłoni zapewniają lepsze bezpieczeństwo. Standardowo wykonane z plastiku, poprawiają ochronę przed wiatrem i warunkami atmosferycznymi. Osłony dłoni Enduro z metalowymi kabłąkami oferują ponadto dodatkową ochronę, co szczególnie docenią zwłaszcza kierowcy F 900 GS Trophy, którzy są bardziej nastawieni na sportową jazdę. Dzięki opcjonalnej instalacji pod nawigację, do motocykla można pewnie przymocować urządzenie nawigacyjne BMW lub inne akcesoria, takie jak kamerka sportowa.

+ Dowiedz się więcej

Cel zawsze przed oczami

Cel zawsze przed oczami

ConnectedRide Navigator wyraźnie pokazuje wszystko, co musisz wiedzieć na drodze. Oprócz ważnych informacji o pojeździe, dostarcza bieżących informacji o ruchu drogowym. Dzięki regularnym aktualizacjom map możesz mieć pewność, że zawsze dotrzesz do celu. Solidny sprzęt poradzi sobie z niemal wszystkimi trudnościami. A dzięki BMW Motorrad Connected App możesz zintegrować z pojazdem zawartość swojego smartfona.

+ Dowiedz się więcej
„ 

Głodny kolejnych PRZYGÓD

 ”

Gwarancja 3 lat spokoju

Ride on & on & on. Dodatkowy rok w prezencie. 

Od teraz przy zakupie motocykla zyskujesz dodatkowy rok spokoju oprócz ustawowej gwarancji. 

Dowiedz się więcej

Dojrzała moc

77
kW (105 KM) przy 8500 obr./min
93
Nm maks. momentu obrotowego przy 6750 obr./min
895
cm³ pojemności skokowej
14,5
l pojemności zbiornika paliwa
Dwucylindrowy czterosuwowy silnik rzędowy

Mniejszy ciężar, lepsze opanowanie

F 900 GS jest zadziwiająco lekki. Ciężar 219 kg* docenisz zwłaszcza podczas przekopywania się przez piasek na polnej drodze, na ornym polu albo przy wspinaczce po górach. Mniejszy ciężar należy zawdzięczać m.in. nowym częściom jak plastikowy zbiornik paliwa, akumulator, tył i końcówka tłumika Akrapovič. Stosunkowo niska masa przekłada się na doskonałe prowadzenie i wysokie osiągi.

*(przy masie własnej DIN)

+ Dowiedz się więcej

Dźwięk wolności

Z odpowiednim napędem wszystko jest możliwe

Z odpowiednim napędem wszystko jest możliwe

Czy to na prostej drodze, czy w terenie Silnik F 900 GS o układzie równoległym zapewnia maksymalną przyjemność z jazdy na każdej trasie. Dwucylindrowy rzędowy silnik ma większą moc maksymalną i ulepszoną krzywą przebiegu momentu obrotowego. Ze zoptymalizowaną krzywą przebiegu mocy F 900 GS osiąga maksymalnie 77 kW (105 KM) przy 8500 obr./min. Rozszerzony przebieg momentu obrotowego oferuje do 93 Nm  przy 6750 obr./min.

+ Dowiedz się więcej
„ 

Całkowicie nowy motocykl, który do granic możliwości korzysta z GS-DNA.

 ”

Typowy design GS

Silny charakter i pewność siebie

Siłę wyraża już design GS. Oto motocykl, który nie pozwala, aby powstrzymały go przeszkody. Trzy różne powłoki lakiernicze z wyrazistym wzorem pasów nadają każdemu F 900 GS indywidualny wyraz. Która z nich pasuje do Ciebie?

Blackstorm metallic

Potęga, która emanuje czystą siłą. Czarne siedzenie i tylna rama oraz atrapa chłodnicy w kolorze blackstorm metallic z czerwonymi pasami.

Pasja

Nie do przeoczenia w żadnych okolicznościach. Atrapy chłodnicy w kolorze São Paulo yellow z czerwonymi pasami. Czarne siedzenie leży nad czerwoną tylną ramą.

GS Trophy

Odważny i ultrasportowy. Atrapy chłodnicy w kolorze lightwhite z niebiesko-czerwonymi pasami. Złote obręcze kół i kontrastująca biała tylna rama.

Nowa, a jednak znajoma karoseria

F 900 GS jest przemyślany w najdrobniejszych szczegółach i gotowy do przemierzania nowych szlaków. Jego karoseria ma supersportowy wygląd. Osłona zbiornika paliwa i atrapa chłodnicy wyglądają niezwykle smukło. Zwłaszcza podczas jazdy na stojąco osłony ramy zapewniają dobry kontakt z pojazdem. Seryjna szyba ma optymalny rozmiar do jazdy w stylu enduro. Mały, charakterystyczny daszek w GS odważnie wskazuje drogę do następnego wyzwania. Logo GS potwierdza, że prowadzisz.

+ Dowiedz się więcej

Lekki i smukły tył

Lekki i smukły tył

Lekki zbiornik z plastiku jest kamieniem milowym nie tylko pod względem optymalizacji masy, ale także wzornictwa. Waży 62% mniej niż zbiornik stalowy, ale mieści całe 14,5 l paliwa – co w zupełności wystarcza na Twoje przygody. Tył stał się smuklejszy, a model GS zyskał na lekkości. Tutaj możesz łatwo przymocować miękkie torby, plecaki lub aluminiowe kufry.

+ Dowiedz się więcej

Idealny pakiet całościowy

Pakiet Enduro Pro

Pakiet Enduro Pro to optymalny upgrade dla tych, którzy wolą jazdę terenową od szosowej. Obejmuje czarną kierownicę wraz z jej podwyższeniem z kutego aluminium. Dzięki temu kierownica jest o 24 milimetry wyższa niż standardowa. W skład zestawu wchodzi też sportowe zawieszenie ze złotym widelcem Showa z regulacją w zakresie 45 mm i w pełni regulowany amortyzator Sachs ze zbiornikiem wyrównawczym. Pakiet uzupełnia wytrzymały łańcuch M Endurance.

Pakiet Dynamic

Obejmujący tryb jazdy Pro i asystenta zmiany biegów Pro pakiet Dynamic zapewnia większe bezpieczeństwo i sportowy charakter. Tryb jazdy jest wybierany w zależności od sytuacji. „Rain” albo „Road”, odpowiednio dla mokrej lub suchej nawierzchni. Tryb „Dynamic” pozwala wydobyć z F 900 GS na asfalcie wszystko, co najlepsze. Dzięki trybowi „Enduro” możesz skonfigurować swój motor dokładnie pod jazdę w terenie. Asystent zmiany biegów Pro oznacza jeszcze większą kontrolę w nieoczekiwanych sytuacjach.

Wszystko zgodnie z Twoimi wyobrażeniami

Na pewno dokładnie wiesz, jak ma wyglądać Twoja maszyna. Jak powinien wyglądać Twój wymarzony F 900 GS? Zobacz nasze propozycje i zainspiruj się.

Przejdź do indywidualizacji

Jeszcze więcej #SpiritOfGS

spinner