* Ilustracje mogą zawierać opcje wyposażenia i wyposażenie dodatkowe dostępne za dodatkową dopłatą. Niewiążąca cena sugerowana przez producenta, zawierająca 23% podatku VAT, bez transportu i opakowania. Zastrzega się prawo do pomyłek i zmian.

** Rata miesięczna netto w ofercie BMW Leasing 3asy Ride z opłatą wstępną 33%, okres leasingu 36 miesięcy, wartość końcowa 33%. Szczegóły oferty u Dealerów BMW. Niniejsza symulacja nie stanowi oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego. BMW Leasing 3asy Ride jest oferowany przez BMW Financial Services Polska Sp. z o.o.

BMW M 1000 RR

Racing like no other

Dla wszystkich, którzy czują pasję i nieustannie stawiają sobie nowe wyzwania. Dla wszystkich, którzy nie chcą tracić ani milimetra czy milisekundy: BMW M RR to superbike homologowany na drogę. Został udoskonalony w kanale aerodynamicznym i dopracowany na torze. Dzięki optymalizacji aerodynamiki i użyciu karbonu zwiększono prędkość maksymalną do 314 km/h. Silnik i podwozie są niezmiennie mocne i dynamiczne. W M RR każdy szczegół jest podporządkowany osiągom i ekskluzywności. Typowe dla M.

#NeverStopChallenging.

Synergia najważniejszych elementów

Porządne elementy frezowane M
System podnóżków M 1000 RR
Silny hamulec M
Hamulec M 1000 RR
Optymalizacja aerodynamiki dzięki nowym wingletom
Winglet M 1000 RR
Wyrazisty przód z szybą
Przód i szyba M 1000 RR
Lekkie karbonowe obręcze M
Karbonowe obręcze z tape-design w M 1000 RR
Ekskluzywna animacja rozruchowa M
Logo M na wyświetlaczu TFT M 1000 RR
Odchudzony tytanowy układ wydechowy
Tytanowy układ wydechowy M 1000 RR
Zoptymalizowany silnik ShiftCam
Silnik M 1000 RR

Jazda jak w cieniu wiatru

Jazda jak w cieniu wiatru

Przednia i boczna owiewka z włókna węglowego zapewniają lepsze osiągi oraz zwiększenie prędkości maksymalnej o 8 km/h. Nowe karbonowe winglety M zwiększają docisk na przednie koło nawet o 6,3 kg – również w przechyle. Równocześnie zapewniają 22,6 kg siły docisku przy 300 km/h: lepsza kontrola przy dużych przechyłach i wyższych prędkościach na zakrętach.

+ Dowiedz się więcej

Wykorzystanie wiatru dla siebie

Wykorzystanie wiatru dla siebie

Eksperci z BMW Motorsport przyczynili się do powstania M Brake Ducts i opcjonalnej osłony M Aero Wheel Cover. M Brake Ducts są wbudowane bezpośrednio w nowych błotnikach przednich, których forma została zmodyfikowana, aby poprawić opływowość goleni widelca oraz zacisków hamulca. Zastosowane po raz pierwszy w seryjnym motocyklu M Brake Ducts obniżają temperaturę zacisków hamulca. Wykonane także z karbonu z widoczną strukturą osłony M Aero Wheel Cover redukują zawirowania na przednim kole i umożliwiają rozwinięcie pełnych możliwości na długich odcinkach prostych przy prędkościach od 250 km/h.

+ Dowiedz się więcej
212
KM (156 kW) przy 14 500 obr./min
314
km/h prędkości maksymalnej
192
kg DIN masy własnej
113
Nm przy maksymalnej prędkości obrotowej 11 000 obr./min
Chłodzony cieczą czterocylindrowy czterosuwowy silnik rzędowy z BMW ShiftCam

Milimetry decydują – również w silniku

Silnik M RR o maksymalnej prędkości obrotowej 15 100 obr./min sprawdził się w WSBK. Najważniejsza jest precyzja wykonania: kanały wlotowe wykonane w całości na obrabiarce CNC, lekkie 2-pierścieniowe kute tłoki z dopracowanymi pierścieniami tłokowymi, znacznie obniżającymi zużycie oleju, wąskie i lekkie dźwignie zaworowe, tytanowe zawory, zoptymalizowane wałki rozrządu, tytanowy korbowód Pankl o niższym tarciu i masie mniejszej o 340 g od swojego odpowiednika w S 1000 RR – to tylko część zalet. Do tego dochodzi technologia dobierania czasu otwarcia i skoku zaworów BMW ShiftCam oraz układ dolotowy z krótszymi kanałami, który optymalizuje wymianę ładunku przy wysokich prędkościach obrotowych.

+ Dowiedz się więcej

Czytelne sprzężenie zwrotne – nie tylko z alejki serwisowej

Najlepsze wyczucie przedniego i tylnego koła oraz zapierająca dech w piersiach precyzja: sercem podwozia jest aluminiowa rama z zawieszeniem upside-down i centralnym amortyzatorem teleskopowym z kinematyką Full Floater Pro. Konsekwentnie i bezkompromisowo podporządkowane osiągnięciu jak najlepszych czasów okrążenia w trybie wyścigowym nadwozie zachwyci napędzanych adrenaliną perfekcjonistów także na szosie.

Wysokie osiągi – również kwestia regulacji

Umiejętność wykorzystania własnego potencjału w idealnym momencie z dokładnością do milisekundy to cecha prawdziwych zwycięzców: Launch Control M RR pomaga na starcie, a Pit Lane Limiter wie, kiedy należy ściągnąć cugle. Asystent zmiany biegów Pro przyspiesza zmianę biegów bez wciskania sprzęgła. W trybie wyścigowym można z łatwością odwrócić schemat przełączania biegów. Ponadto do wyboru jest łącznie 7 trybów jazdy, dwie regulowane charakterystyki gazu oraz trzystopniowa regulacja systemu przeciwdziałającego poślizgowi kół podczas hamowania silnikiem, co pozwala na optymalne dostosowanie motocykla do wymagań danego toru. Wszystkie ustawienia można łatwo odczytać na 6,5-calowym wyświetlaczu TFT.

Bezkompromisowe hamowanie

Po roku eksploatacji w WSBK i na torach wyścigowych całego świata o hamulcu M nadal można śmiało powiedzieć: najlepszy w swojej klasie. Opracowane od nowa M Brake Ducts chłodzą zaciski hamulca w trybie wyścigowym nawet o 10 stopni w zależności od toru – oznacza to jeszcze wyższe osiągi. Hamulec M jest i pozostaje absolutnym punktem odniesienia.

+ Dowiedz się więcej

3 lata spokoju

Ride on & on & on. Dodatkowy rok w prezencie. 

Od teraz przy zakupie motocykla zyskujesz dodatkowy rok ochrony oprócz ustawowej dwuletniej gwarancji. 

Dowiedz się więcej

Tak wyglądają zwycięzcy

Dwie wersje, jeden cel: jak najlepsze osiągi

M RR jest dostępny w dwóch wersjach: podstawowej i z zestawem M Competition. Każdy M RR został zaprojektowany z jedną myślą: zwyciężać. I dlatego obie wersje to synonim absolutnego poświęcenia i woli działania.

Light white uni / M Motorsport

M RR w wersji podstawowej to Superbike homologowany do wyścigów. Ma wszystko, aby być szybki, czyli stanowi idealny sprzęt dla zespołów wyścigowych.

Blackstorm metallic / M Motorsport

Większe osiągi, większa ekskluzywność – więcej już by się nie dało: M RR z zestawem M Competition. Tutaj estetyka i ekskluzywność łączą się z bezkompromisową techniką wyścigową.

M RR- prawdziawa doskonałość

Przednia owiwka z karbonu z widoczną strukturą o zoptymalizowanej aerodynamice z taśmami w stylu M Design cechuje wola zwycięstwa aż do najdrobniejszych szczegółów. Bardziej dynamiczny wygląd M RR zawdzięcza także nowemu tyłowi. Także uchwyt tablicy rejestracyjnej zintegrowany z zespołem świateł jest jeszcze bardziej zwarty. Dzięki nowej wiązce kablowej i wtyczce LWS tylnego kierunkowskazu M RR można jeszcze szybciej przygotować do jazdy na torze wyścigowym. Również wtyczki kierunkowskazów z przodu zostały odpowiednio zoptymalizowane.

+ Dowiedz się więcej

Jeszcze bardziej wyścigowy

Pakiet M Competition

Pakiet M Competition

Estetyka w wydaniu sportowym: pakiet M Competition zawiera M GPS Laptrigger z odpowiednim kodem aktywacyjnym, osłony kół M Aero, anodowany wahacz o masie mniejszej o 220 g oraz łatwy w utrzymaniu łańcuch M Endurance z powłoką DLC. Do tego dochodzi pakiet M Carbon z częściami z karbonu z widoczną strukturą pokrytymi lakierem bezbarwnym, pakiet części frezowanych M z nowym podnóżkiem M lżejszym o 150 g, karbonowa osłona pasażera oraz pakiet pasażera.

+ Dowiedz się więcej

Inne sportowe wyposażenie dodatkowe

Inne sportowe wyposażenie dodatkowe

Bogate opcje wyposażenia i oryginalne akcesoria BMW Motorrad dodatkowo upiększają M RR i dostosowują go dokładnie do wymagań kierowcy lub trasy. Przykładowo nakładka siedzenia pasażera M Carbon może służyć jako mocowanie do odbiornika GPS lub kamery sportowej. Ponadto pakiet M Competition zawiera system podnóżków M z 6-stopniową regulacją ułatwiający uprawianie sportowego stylu jazdy – podobnie jak kanapa jednoosobowa M Endurance, która umożliwia zachowanie lepszej kontroli w głębokim przechyle.

+ Dowiedz się więcej
Kolaż trzech zdjęć M 1000 RR na torze wyścigowym

Gdy tor wyścigowy jest ścieżką życia

Walka o podium. Praca nad milimetrami i milisekundami. Gotowość, aby dawać z siebie wszystko – w trasie i aleji serwisowej: BMW Motorrad Race Support oferuje przebudowy zwiększające wydajność dla zespołów wyścigowych i zawodowych kierowców. Począwszy od zestawów do silników i elektroniki, a skończywszy na wyścigowym układzie wydechowym i wielu innych.

Do Race Support external-link-arrow-slim

Jeszcze większe osiągi

spinner