od 154 900,00 zł*
2 328,00 zł netto/m-c w BMW 3asy Ride**
BMW M 1000 RR
Motorykl przeznaczonyc dla tych, którzy czują pasję i nieustannie stawiają sobie nowe wyzwania. Dla wszystkich, którzy chcą wykorzystać każdy milimetr czy milisekundę. BMW M RR jest homologowany na drogę. Został udoskonalony w kanale aerodynamicznym i dopracowany na torze. Dzięki optymalizacji aerodynamiki i użyciu karbonu zwiększono prędkość maksymalną do 314 km/h. Silnik i podwozie są niezmiennie mocne i dynamiczne. W M RR każdy szczegół jest podporządkowany osiągom i ekskluzywności. To cechy typowe dla M.
#NeverStopChallenging.
Synergia najważniejszych elementów
Jazda jak w cieniu wiatru
Jazda jak w cieniu wiatru
Przednia i boczna owiewka z włókna węglowego zapewniają lepsze osiągi oraz zwiększenie prędkości maksymalnej o 8 km/h. Nowe karbonowe winglety M zwiększają docisk na przednie koło nawet o 6,3 kg – również w przechyle. Równocześnie zapewniają 22,6 kg siły docisku przy 300 km/h oraz lepszą kontrolę przy dużych przechyłach i wyższych prędkościach na zakrętach.
Wykorzystanie wiatru dla siebie
Wykorzystanie wiatru dla siebie
Eksperci z BMW Motorsport przyczynili się do powstania M Brake Ducts i opcjonalnej osłony M Aero Wheel Cover. M Brake Ducts są wbudowane bezpośrednio w nowych błotnikach przednich, których forma została zmodyfikowana, aby poprawić opływowość goleni widelca oraz zacisków hamulca. Zastosowane po raz pierwszy w seryjnym motocyklu M Brake Ducts obniżają temperaturę zacisków hamulca. Wykonane także z karbonu z widoczną strukturą osłony M Aero Wheel Cover redukują zawirowania na przednim kole i umożliwiają rozwinięcie pełnych możliwości na długich odcinkach prostych przy prędkościach od 250 km/h.
Milimetry decydują – również w silniku
Silnik M RR o maksymalnej prędkości obrotowej 15 100 obr./min sprawdził się w WSBK. Najważniejsza jest precyzja wykonania. Kanały wlotowe wykonane w całości na obrabiarce CNC, lekkie 2-pierścieniowe kute tłoki z dopracowanymi pierścieniami tłokowymi, znacznie obniżającymi zużycie oleju, wąskie i lekkie dźwignie zaworowe, tytanowe zawory, zoptymalizowane wałki rozrządu, tytanowy korbowód Pankl o niższym tarciu i masie mniejszej o 340 g od swojego odpowiednika w S 1000 RR – to tylko część zalet. Do tego dochodzi technologia dobierania czasu otwarcia i skoku zaworów BMW ShiftCam oraz układ dolotowy z krótszymi kanałami, który optymalizuje wymianę ładunku przy wysokich prędkościach obrotowych.
Czytelne sprzężenie zwrotne – nie tylko z alejki serwisowej
Najlepsze wyczucie przedniego i tylnego koła oraz zapierająca dech w piersiach precyzja. Sercem podwozia jest aluminiowa rama z zawieszeniem upside-down i centralnym amortyzatorem teleskopowym z kinematyką Full Floater Pro. Konsekwentnie i bezkompromisowo podporządkowane osiągnięciu jak najlepszych czasów okrążenia w trybie wyścigowym nadwozie zachwyci wszystkich perfekcjonistów napędzanych adrenaliną także na szosie.
Wysokie osiągi – również kwestia regulacji
Umiejętność wykorzystania własnego potencjału w idealnym momencie z dokładnością do milisekundy to cecha prawdziwych zwycięzców. Launch Control M RR pomaga na starcie, a Pit Lane Limiter wie, kiedy należy ściągnąć cugle. Asystent zmiany biegów Pro przyspiesza zmianę biegów bez wciskania sprzęgła. W trybie wyścigowym można z łatwością odwrócić schemat przełączania biegów. Ponadto do wyboru jest łącznie 7 trybów jazdy, dwie regulowane charakterystyki gazu oraz trzystopniowa regulacja systemu przeciwdziałającego poślizgowi kół podczas hamowania silnikiem, co pozwala na optymalne dostosowanie motocykla do wymagań danego toru. Wszystkie ustawienia można łatwo odczytać na 6,5-calowym wyświetlaczu TFT.
Bezkompromisowe hamowanie
Po roku eksploatacji w WSBK i na torach wyścigowych całego świata o hamulcu M nadal można śmiało powiedzieć, że jest najlepszy w swojej klasie. Opracowane od nowa M Brake Ducts chłodzą zaciski hamulca w trybie wyścigowym nawet o 10 stopni w zależności od toru – oznacza to jeszcze wyższe osiągi. Hamulec M jest i pozostaje absolutnym punktem odniesienia.
3 lata spokoju
Ride on & on & on. Dodatkowy rok w prezencie.
Od teraz przy zakupie motocykla zyskujesz dodatkowy rok ochrony oprócz ustawowej dwuletniej gwarancji.
Tak wyglądają zwycięzcy
Dwie wersje, wspólny cel, jak najlepsze osiągi
M RR jest dostępny w dwóch wersjach. W wersji podstawowej i z zestawem M Competition. Każdy M RR został zaprojektowany z jedną myślą, by zwyciężać. I dlatego obie wersje to synonim absolutnego poświęcenia i woli działania.
M RR - prawdziwa doskonałość
Przednia owiewka z karbonu z widoczną strukturą o zoptymalizowanej aerodynamice z taśmami w stylu M Design cechuje wola zwycięstwa aż do najdrobniejszych szczegółów. Dynamiczny wygląd M RR zawdzięcza nowemu tyłowi. Uchwyt tablicy rejestracyjnej zintegrowany z zespołem świateł jest jeszcze bardziej zwarty. Dzięki nowej wiązce kablowej i wtyczce LWS tylnego kierunkowskazu M RR można jeszcze szybciej przygotujesz się do jazdy na torze wyścigowym. Wtyczki kierunkowskazów z przodu również zostały odpowiednio zoptymalizowane.
Jeszcze bardziej wyścigowy
Pakiet M Competition
Pakiet M Competition
Estetyka w wydaniu sportowym. Pakiet M Competition zawiera M GPS Laptrigger z odpowiednim kodem aktywacyjnym, osłony kół M Aero, anodowany wahacz o masie mniejszej o 220 g oraz łatwy w utrzymaniu łańcuch M Endurance z powłoką DLC. Do tego dochodzi pakiet M Carbon z częściami z karbonu pokrytymi lakierem bezbarwnym z widoczną strukturą, pakiet części frezowanych M z nowym podnóżkiem M lżejszym o 150 g, karbonowa osłona pasażera oraz pakiet pasażera.
Inne sportowe wyposażenie dodatkowe
Inne sportowe wyposażenie dodatkowe
Bogate opcje wyposażenia i oryginalne akcesoria BMW Motorrad dodatkowo upiększają M RR i dostosowują go dokładnie do wymagań kierowcy lub trasy. Przykładowo nakładka siedzenia pasażera M Carbon może służyć jako mocowanie do odbiornika GPS lub kamery sportowej. Ponadto pakiet M Competition zawiera system podnóżków M z 6-stopniową regulacją ułatwiający uprawianie sportowego stylu jazdy – podobnie jak kanapa jednoosobowa M Endurance, która umożliwia zachowanie lepszej kontroli w głębokim przechyle.