* Wyposażenie seryjne standardowe, cena zalecana niewiążąca, fabryczna bez kosztów transportu, z 23% podatku VAT.**Rata miesięczna netto w ofercie BMW Leasing 3asy Ride z opłatą wstępną 33%, okres leasingu 36 miesięcy, wartość końcowa 33%. Szczegóły oferty u Dealerów BMW. Niniejsza symulacja nie stanowi oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego. BMW Leasing 3asy Ride jest oferowany przez BMW Financial Services Polska Sp. z o.o.

BMW S 1000 R

Awaken the Daredevil
Na zdjęciu: model S 1000 R w legendarnych barwach M, jadący przed betonową ścianą.

W powietrzu unosi się zapach benzyny. Silnik pracuje na najwyższych obrotach. Rozwija się czysta moc. Czas na pokaz BMW S 1000 R. Z zewnątrz Dynamic Roadster, wewnątrz DNA Superbike. Podwozie i silnik mają w sobie geny RR. Ultrazwinny, ultraprecyzyjny. 165 KM od 194 kilogramów. Jeszcze bardziej wyrafinowany, jeszcze bardziej śmiały. Po raz pierwszy z optymalnym pakietem M, wraz z barwami M i karbonowymi obręczami M. Gotowy do ostatecznego wyzwania. #NeverStopChallenging.

Na zdjęciu: osoba ubrana na ciemno przed żarzącym się stalowym kotłem.

Ważna jest nie tylko moc. Ale też perfekcyjna kontrola. S 1000 R łączy obie te cechy.

 ”

Chris Pfeiffer

Wielokrotny Mistrz World Streetbike Freestyle i zwycięzca Erzberg Rodeo

Najważniejsze cechy

Oświetlenie LED
Na zdjęciu: reflektor LED w S 1000 R.
Łańcuch M Endurance
Na zdjęciu: łańcuch M Endurance modelu S 1000 R.
Pakiet M z barwami M
Na zdjęciu: pakiet M z barwami M na modelu S 1000 R.
Silnik
Na zdjęciu: szczegółowy widok silnika R 1000 R.
M carbon wheels
We see the M carbon wheels of the S 1000 R.
Wyświetlacz ciekłokrystaliczny (TFT)
Na zdjęciu: wyświetlacz TFT modelu S 1000 R.
Keyless Ride Light
Na zdjęciu: system Keyless Ride Light w modelu S 1000 R.
Tytanowy tłumik sportowy
Na zdjęciu: tytanowy tłumik sportowy i układ wydechowy modelu S 1000 R.

Dynamika w najlepszej formie

Dynamika w najlepszej formie

Masa? Nie ma sobie równych. W pakiecie M jest zoptymalizowana do najmniejszego grama – od 194 kg. Nawet z pełnym wyposażeniem i po zatankowaniu wciąż nie przekracza 200 kg.

+ Dowiedz się więcej

Motyle w brzuchu

121
kW (165 KM) przy 11 000 obr./min
999
cm³ pojemności skokowej
114
Nm maks. momentu obrotowego przy 9250 obr./min
198,7
kg w stanie gotowym do jazdy, całkowicie zatankowany, ze wszystkimi pakietami wyposażenia, w tym z pakietem M
Chłodzony olejem/wodą czterocylindrowy, czterosuwowy silnik rzędowy

Silnik modelu S 1000 R pochodzi bezpośrednio od supersportowego motocykla.

 ”

Jörg Vogt

Kierownik rozwoju napędu serii S 1000

Pełna kontrola do oporu

Napęd? Osiąga granice. Pędzi prosto z biegu jałowego. Na drodze do maksymalnej prędkości 12 000 obr./min pozwala poczuć moc supermotocykla. Dzięki trybom jazdy zależnym od przechyłu zawsze pozostaje pod kontrolą. To nie wystarczy? Opcjonalne tryby jazdy Pro zapewniają pełną kontrolę nad wszystkimi systemami regulacji.

+ Dowiedz się więcej

Szybsze bicie serca

Dresscode: rygorystyczny

Widok? Nie da się ukryć. Jest ucieleśnieniem wyzwań. Wiatr? Żaden problem! Świat jest sceną. Czas na przedstawienie.

Light white/M Motorsport

Najmocniejsza litera świata nosi najmocniejsze kolory: jasnoniebieski, ciemnoniebieski, czerwony. Wyłącznie w pakiecie M.

Racing red

Prawie za gorący – wznieca płomienie w oczach: Racing red uni.

Styl sportowy

Uwydatnia krawędzie i narożniki: Hockenheim silver metallic.

M

M

"M"? Fascynuje. Łączy w sobie sporty wyścigowe, siłę i zachwyt. Teraz zwiększa tętno także w modelu S 1000 R. Kute obręcze M lub karbonowe obręcze M, akumulator M Lightweight i łańcuch M Endurance sprawiają, że podczas jazdy czuć wyścigowy know-how.

+ Dowiedz się więcej
Na zdjęciu: model S 1000 R w legendarnych barwach M w widoku 3/4 przed wjazdem do hali magazynowej.

R

"R"? Minimalistyczny przód, agresywny tył. Czysta dynamika w typowych proporcjach Roadstera. Z literą R na osłonie bocznej. Wypalonej jak blizna, która opowiada historię. Maszyna jest ciągle gotowa na kolejną przygodę. 

+ Dowiedz się więcej
Na zdjęciu: sekwencja jazdy modelu S 1000 R.

Gęsia skórka

W oku cyklonu

Pozycja siedząca. Ze śmiałością. I z pełną kontrolą. Dzięki większemu kątowi skrętu, podwójnej regulacji zacisku kierownicy i trzem różnym wysokościom fotela. Bardziej stabilny i precyzyjny niż kiedykolwiek.

+ Dowiedz się więcej

Wyobraźnia

Kwestia wyboru

Kwestia wyboru

Wyposażenie? Różnorodne. Dostępne w niezrównanej kombinacji z pakietem Komfort, pakietem Dynamik, ECALL, Headlight Pro i kontrolą ciśnienia w oponach (RDC). Po raz pierwszy z ekskluzywnym pakietem M, barwami M i kutymi obręczami M lub karbonowymi obręczami M. I z częściami M Performance w formie pakietu karbonowego M lub pakietu frezowanych części M.

+ Dowiedz się więcej

#Neverstopchallenging

spinner