* Wyposażenie seryjne standardowe, cena zalecana niewiążąca, fabryczna bez kosztów transportu, z 23% podatku VAT.
BMW S 1000 R

W powietrzu unosi się zapach benzyny. Silnik pracuje na najwyższych obrotach. Rozwija się czysta moc. Czas na pokaz BMW S 1000 R. Z zewnątrz Dynamic Roadster, wewnątrz DNA Superbike. Podwozie i silnik mają w sobie geny RR. Ultrazwinny, ultraprecyzyjny. 165 KM od 194 kilogramów. Jeszcze bardziej wyrafinowany, jeszcze bardziej śmiały. Po raz pierwszy z optymalnym pakietem M, wraz z barwami M i karbonowymi obręczami M. Gotowy do ostatecznego wyzwania. #NeverStopChallenging.

Ważna jest nie tylko moc. Ale też perfekcyjna kontrola. S 1000 R łączy obie te cechy.
”Chris Pfeiffer
Wielokrotny Mistrz World Streetbike Freestyle i zwycięzca Erzberg Rodeo
Najważniejsze cechy
























Dynamika w najlepszej formie
Dynamika w najlepszej formie
Masa? Nie ma sobie równych. W pakiecie M jest zoptymalizowana do najmniejszego grama – od 194 kg. Nawet z pełnym wyposażeniem i po zatankowaniu wciąż nie przekracza 200 kg.
Motyle w brzuchu
Silnik modelu S 1000 R pochodzi bezpośrednio od supersportowego motocykla.
”Jörg Vogt
Kierownik rozwoju napędu serii S 1000
Pełna kontrola do oporu
Napęd? Osiąga granice. Pędzi prosto z biegu jałowego. Na drodze do maksymalnej prędkości 12 000 obr./min pozwala poczuć moc supermotocykla. Dzięki trybom jazdy zależnym od przechyłu zawsze pozostaje pod kontrolą. To nie wystarczy? Opcjonalne tryby jazdy Pro zapewniają pełną kontrolę nad wszystkimi systemami regulacji.
Szybsze bicie serca
Dresscode: rygorystyczny
Widok? Nie da się ukryć. Jest ucieleśnieniem wyzwań. Wiatr? Żaden problem! Świat jest sceną. Czas na przedstawienie.
M
M
"M"? Fascynuje. Łączy w sobie sporty wyścigowe, siłę i zachwyt. Teraz zwiększa tętno także w modelu S 1000 R. Kute obręcze M lub karbonowe obręcze M, akumulator M Lightweight i łańcuch M Endurance sprawiają, że podczas jazdy czuć wyścigowy know-how.

R
"R"? Minimalistyczny przód, agresywny tył. Czysta dynamika w typowych proporcjach Roadstera. Z literą R na osłonie bocznej. Wypalonej jak blizna, która opowiada historię. Maszyna jest ciągle gotowa na kolejną przygodę.

Gęsia skórka
W oku cyklonu
Pozycja siedząca. Ze śmiałością. I z pełną kontrolą. Dzięki większemu kątowi skrętu, podwójnej regulacji zacisku kierownicy i trzem różnym wysokościom fotela. Bardziej stabilny i precyzyjny niż kiedykolwiek.
Wyobraźnia
Kwestia wyboru
Kwestia wyboru
Wyposażenie? Różnorodne. Dostępne w niezrównanej kombinacji z pakietem Komfort, pakietem Dynamik, ECALL, Headlight Pro i kontrolą ciśnienia w oponach (RDC). Po raz pierwszy z ekskluzywnym pakietem M, barwami M i kutymi obręczami M lub karbonowymi obręczami M. I z częściami M Performance w formie pakietu karbonowego M lub pakietu frezowanych części M.