Dane techniczne

Silnik

Konstrukcja

Chłodzony olejem/wodą, czterocylindrowy rzędowy silnik czterosuwowy, cztery zawory na cylinder

Średnica cylindra x skok tłoka

80 mm x 49,7 mm

Pojemność skokowa

999 cm3

Moc znamionowa

121 kW (165 KM) przy 11 000 obr./min

Maks. moment obrotowy

114 Nm przy 9250 obr./min

Współczynnik kompresji

12,5 : 1

Wzbogacenie paliwa

Elektroniczny układ wtryskowy kolektora dolotowego / cyfrowe zarządzanie silnikiem: BMS-O z elektroniczną manetką

Oczyszczanie spalin

Regulowany katalizator 3-drożny

Parametry jazdy / zużycie paliwa

Prędkość maksymalna

Powyżej 200 km/h

Zużycie na 100 km według WMTC

6,2 l

Emisja CO2 wg WMTC

144 g/km

Rodzaj paliwa

Super Plus bezołowiowa (maks. 5% etanolu, E5) / RON 98 / 93 AKI

Instalacja elektryczna

Alternator

Alternator z magnesami trwałymi 450 W (moc nominalna)

Akumulator

12 V / 8 Ah, bezobsługowy

Przeniesienie napędu

Sprzęgło

Sprzęgło wielopłytkowe w kąpieli olejowej (Anti-Hopping) z funkcją samowzmacniania

Skrzynia biegów

Sześciobiegowa skrzynka przekładniowa kłowa, zintegrowana w korpusie silnika

Napęd wtórny

Łańcuch 525, 17/45

Kontrola trakcji

DTC

Zawieszenie/hamulce

Rama

Rama z połączeniem aluminiowym, silnik współnośny

Prowadnica koła przedniego / elementy sprężynowe

Widelec teleskopowy upside-down o średnicy 45 mm, ze wstępnym naprężeniem sprężyny i z regulowanym odbiciem i ściskaniem

Prowadnica koła tylnego / elementy sprężynowe

Aluminiowe podciągowe ramię wahadłowe, Full Floater Pro, centralny amortyzator teleskopowy, regulowane tłumienie odbicia i ściskania, regulowane naprężenie sprężyny

Skok sprężyny przód/tył

120 mm / 117 mm

Rozstaw osi

1450 mm

Wyprzedzenie sworznia zwrotnicy

96 mm

Kąt głowicy skrętnej

65,8°

Koła

Odlew aluminiowy

Rozmiar obręczy, przód

3,50 x 17"

Rim, Rozmiar obręczy, tył

6,00 x 17"

Opona, przód

120/70 ZR 17

Opona, tył (z obręczami M)

190/55 ZR 17 (200/55 ZR 17)

Hamulec przedni

Podwójny hamulec tarczowy o średnicy 320 mm, czterotłoczkowy zacisk stały

Hamulec tylny

Pojedynczy hamulec tarczowy o średnicy 220 mm, jednotłoczkowy zacisk ślizgowy

ABS

BMW Motorrad Integral ABS, częściowo zintegrowany

Wymiary/masy

Wysokość siedziska

830 mm (opcja wyposażenia siedzenie kierowcy niskie: 810 mm, opcja wyposażenia siedzenie kierowcy wysokie: 850 mm)

Długość łuku krokowego seryjna

1835 mm (opcja wyposażenia siedzenie kierowcy niskie: 1815 mm, opcja wyposażenia siedzenie kierowcy wysokie: 1858 mm)

Pojemność użytkowa zbiornika

16,5 l

w tym rezerwa

ok. 4 l

Długość

2090 mm

Wysokość (bez lusterka)

1115 mm

Szerokość

812 mm

Masa własna pojazdu przygotowanego do jazdy, z pełnym bakiem

199 kg (z pakietem M i obręczami karbonowymi M: 194 kg)

1)
Dopuszczalna masa całkowita

407 kg

Obciążenie dopuszczalne (w wersji seryjnej)

208 kg

1) Zgodnie z rozporządzeniem (UE) 168/2013 z masą płynów, standardowym wyposażeniem oraz paliwem zatankowanym do co najmniej 90% pojemności użytkowej zbiornika.

Wyposażenie

Wyposażenie standardowe:
  • Pełne światło LED-owe
  • Tryby jazdy (Rain, Road, Dynamic, HSC)
  • Sześcioosiowa skrzynka czujników z ABS Pro i DTC
  • Wyświetlacz TFT z zestawem Connectivity
  • Regulowana pozycja kierownicy

Wyposażenie specjalne:
  • Układ jezdny DDC
  • Tryby jazdy Pro (w tym Dynamic Pro, w pełni regulowany z Wheelie Control, HSC Pro, MSR, DBC)
  • Asystent zmiany biegów Pro
  • Reflektor przedni Pro (ikona światła do jazdy dziennej i adaptacyjne oświetlenie zakrętów; należy przestrzegać przepisów obowiązujących w danym kraju)
  • Keyless Ride
  • RDC (kontrola ciśnienia w oponach)
  • ECALL (jeśli jest dostępny)
  • Pakiet M
  • Obręcze karbonowe i kute M
  • Akumulator M Lightweight
  • Pakiet karbonowy i pakiet części frezowanych
  • I wiele więcej

Akcesoria specjalne:
  • Tylne sakwy i torby softbag
  • Karbonowe elementy pokrycia
  • Elementy frezowane
  • I wiele więcej
+ Dowiedz się więcej

Dotknij asfaltu

Prezentacja maszyny zależy od opcji wyposażenia i oryginalnych akcesoriów BMW Motorrad.

Przejdź do konfiguratora
spinner