Dane techniczne

Silnik
Rodzaj
Chłodzony wodą, czterocylindrowy rzędowy silnik czterosuwowy, cztery zawory na cylinder, z dwoma wałkami rozrządu w głowicy
Średnica cylindra x skok tłoka
80 mm x 49,7 mm
Pojemność skokowa

999 cm sześc.

Moc znamionowa
121 kW (165 KM) przy 11 000 obr/min
Maks. moment obrotowy

114 Nm przy 9250 obr/min

Stopień sprężania
12.1 : 1
Sporządzanie mieszanki/sterowanie silnikiem
Elektroniczny wtrysk paliwa
Kontrola emisji spalin
Zgodny z normą emisji EU-4 tytanowy tłumik HP
Osiągi/zużycie paliwa
Prędkość maksymalna
Ponad 200 km/h
Zużycie paliwa wg WMTC na 100 km
6,7 l
Rodzaj paliwa
Benzyna bezołowiowa premium o liczbie oktanowej 95 - 98 (czujnik spalania stukowego, moc znamionowa dla benzyny o LO 98).
Instalacja elektryczna
Alternator
406 W
Akumulator
12 V / 9 Ah, bezobsługowy
Przeniesienie napędu
Sprzęgło
Wielotarczowe w kąpieli olejowej, sterowane mechanicznie, z układem antyhoppingowym
Skrzynia biegów
6-stopniowa o stałym zazębieniu ułożonym w jednej płaszczyźnie
Napęd
Łańcuch 17/45
Zawieszenie/hamulce
Rama
Rama mostkowa z kompozytu aluminiowego, silnik stanowi część konstrukcji nośnej
Mocowanie/zawieszenie przedniego koła
Widelec upside-down, średnica 46 mm, regulowane tłumienie kompresji i odbicia
Mocowanie/zawieszenie tylnego koła
Podwójny wahacz z odlewu aluminiowego, amortyzator centralny, regulacja tłumienia kompresji
Skok zawieszenia przód/tył
120 mm / 120 mm
Rozstaw kół
1439 mm
Wyprzedzenie sworznia zwrotnicy
98,5 mm
Kąt nachylenia główki ramy
65,2°
Koła
Odlew aluminiowy
Rozmiar obręczy, przód
3,50 x 17"
Rozmiar obręczy, tył
6,00 x 17"
Opony, przód
120/70 ZR 17
Opony, tył
190/55 ZR 17
Hamulce, przód
Dwutarczowe, średnica 320 mm, tarcze pływające, 4-tłoczkowe promieniowe stałe zaciski hamulcowe, grubość 5 mm
Hamulce, tył
Jedna tarcza, średnica 220 mm, pływający zacisk jednotłoczkowy, grubość 5 mm
ABS
BMW Motorrad Race ABS (częściowo zintegrowany), odłączalny
Wymiary/masy
Długość
2057 mm
Szerokość (z lusterkami)
845 mm
Wysokość (bez lusterek)
1228 mm
Wysokość siedzenia, bez obciążenia

814 mm (siedzenie komfortowe (akcesorium): 840 mm)

Długość łuku krokowego na pusto

1805 mm (siedzenie komfortowe (akcesorium): 1865 mm)

Masa bez obciążenia, gotowość do jazdy, pełny zbiornik paliwa

205 kg

1)
Dopuszczalna masa całkowita
407 kg
Dopuszczalne obciążenie (z wyposażeniem standardowym)
202 kg
Użytkowa pojemność zbiornika paliwa
17,5 l
w tym rezerwa
ok. 4 l

1) Zgodnie z rozporządzeniem (UE) 168/2013 z masą płynów, standardowego wyposażenia oraz „paliwa” w zbiornikach paliwa napełnionych w co najmniej 90 % objętości

Wyposażenie standardowe

Wyposażenie
  • ABS
  • ASC (kontrola trakcji)
  • Tytanowy tłumik HP
  • Siedzenie dwuczęściowe (wysokość siedzenia: 814 mm; długość łuku krokowego: 1805 mm)
  • System wspólnego kluczyka do zamków zapłonu, blokady kierownicy, pokrywy wlewu paliwa oraz blokady siedzeń
  • Zintegrowana blokada zapłonu i kierownicy
  • Regulowana dźwignia nożna hamulca
  • Mały schowek z narzędziami pokładowymi pod siedzeniem pasażera
  • Dokumentacja pokładowa

Cechy specjalne
  • Nowa sekcja tylna ramy głównej, taka sama jak w S 1000 RR
  • Ograniczony zestaw paneli owiewek
  • Asystent zmiany biegów Pro (Pro Shift Assistant)
  • Zbiornik aluminiowy.
  • Sprzęgło wielotarczowe w kąpieli olejowej z funkcją antyhoppingową, sterowane mechanicznie
  • Zdejmowany uchwyt do mocowania tablic rejestracyjnych
  • Dwa tryby jazdy, Deszcz i Droga, oba z ABS i ASC (automatyczna kontrola stabilności)
  • Funkcja "Best Lap in Progress" (najlepsze okrążenie w toku) do aktywnego treningu wyścigowego

Instalacja elektryczna
  • Stałe podświetlenie lamp i światła awaryjne
  • Lampa przednia i światła drogowe ułożone asymetrycznie
  • Wyświetlacz wielofunkcyjny z funkcją 5-stopniowego przyciemnienia (prędkościomierz z obrotomierzem, licznik przebiegu, zegar, licznik czasu okrążenia, analogowy obrotomierz, wskaźnik wybranego biegu, wskaźnik zasięgu na pozostałym paliwie); dwa standardowe tryby jazdy "Road" (droga), w połączeniu z układem dynamicznej kontroli trakcji (DTC) oraz profesjonalne tryby jazdy (tryby Plus 2, ASC staje się DTC, ABS Pro, z kontrolą startu i ogranicznikiem prędkości w pitlane. tryb Dynamic Pro staje się konfigurowalnym trybem USER); funkcja danych statystycznych jazdy torowej takich jak średnie użycie przepustnicy i hamulca, liczba zmian biegów (Vmin/Vmaks.), funkcja freeze; programowana kontrolna zmiany biegu, "Best Lap in Progress"
  • Prądnica trójfazowa 406 W
  • Czujnik upadku
  • Magistrala CAN z systemem jednoprzewodowym (SWS)
  • Elektroniczny immobiliser
  • Interfejs diagnostyczny
  • Przydymione kierunkowskazy, tylne światło LED
  • Lepsza czytelność panelu wskaźników
  • Regulacja kąta nachylenia
  • Złącze diagnostyczne z tyłu
+ Dowiedz się więcej
Pobierz broszurę.
  • Informacja o cenie i produkcie S 1000 R
    MP3   |   0.61 MB   |   Niemiecki

Więcej indywidualności

Wyposażenie specjalne i akcesoria.

Dzięki szerokiej gamie wyposażenia specjalnego i oryginalnych akcesoriów BMW Motorrad możesz dostosować swojego S 1000 R, aby idealnie pasował do Twoich wymagań.

Dowiedz się więcej