od 101 990,00 zł*
1 533,00 zł netto/m-c w BMW 3asy Ride**
BMW M 1000 R
M 1000 R przesuwa granice możliwości. W skrócie to skrzyżowanie superbike'a z roadster. Jego geny pochodzą wprost ze stajni M i toru wyścigowego. Brutal o mocy 210 KM, rozpędzający się do 280 km/h. To wszystko pod Twoją kontrolą na szosie i torze wyścigowym. Wybacza wiele, ale bezruchu nigdy. Czy słyszysz jego zew? Uruchom silnik! #NeverStopChallenging
Szczypta szaleństwa
























Perfekcja M: winglety
Perfekcja M: winglety
Doskonałość tkwi w szczegółach. Winglety M wytwarzają aerodynamiczną siłę docisku, które sprowadzą marzycieli na ziemię. Siła ta zwiększa nacisk na przednie koło o 11 kg przy prędkości 220 km/h. Zyskujesz na tym maksymalną stabilność jazdy, mniejszą skłonność do podrywania przedniego koła oraz możliwość późniejszego hamowania i wcześniejszego przyspieszania na wyjściu z zakrętu.
M Experience: elektronika
M Experience: elektronika
Pure M Experience. Widząc animację startową na 6,5-calowym wyświetlaczu TFT od razu wiesz, że znajdujesz się w gronie wyczynowców. Jeden z czterech wariantów ekranu pojawia się automatycznie po uruchomieniu dzięki funkcji pamięci, zaś po osiągnięciu ustawionej prędkości obrotowej cały prędkościomierz pulsuje, aby zasygnalizować zmianę biegu.
Dominacja M: silnik
Silnik Superbike’a doszlifowany na potrzeby Hyper Roadstera. Czterocylindrowy silnik z RR z technologią BMW ShiftCam rozpędza maszynę od 0 km/h do 100 km/h w 3,2 s. Rozwijający prędkość obrotową 14 600 obr./min M R jest bezsprzecznie naszym najmocniejszym roadsterem. Już przy 10 000 obr./min czujesz większy moment obrotowy i przyspieszenie. Pod względem przełożenia M R znajduje się natomiast o jeden ząbek przed RR, 47 zamiast 46 zębów w przełożeniu wtórnym i krótsze przełożenie na 4., 5. i 6. biegu — idealny układ do szybkiej jazdy po szosach. Asystent zmiany biegów Pro umożliwia szybkie przełączanie na wyższy lub niższy bieg. Głębokie brzmienie z tytanowego tłumika końcowego podkreśla to w imponujący sposób.
Poczucie jazdy M: podwozie
Poczucie jazdy M: podwozie
Czytelne informacje zwrotne i zapierająca dech w piersiach precyzja. Podwozie wyposażone standardowo w DDC oraz regulowany amortzator skrętu. Nowa ergonomia i nowa kierownica zapewniają wyprostowaną pozycję siedzącą.
Inteligencja M: asystenty
Inteligencja M: asystenty
Zamiast dopingu. Najwyższa wydajność dzięki elektronicznym asystentom z najwyższej półki. Trzy charakterystyki reakcji na gaz powiązane z trybami jazdy: Rain, Road, Dynamic, Race i Race Pro zapewniają optymalną szybkość. W zależności od trybu jazdy DTC zapewnia najwyższe bezpieczeństwo i maksymalną dynamikę. Natomiast Brake Slide Assist pomaga podczas przyhamowywania i wchodzenia driftem w zakręt.
Buntownik wśród Hyper Roadsterów
Urodzony w mieście M
Biały lub czarny. Tutaj nie ma szarych stref. Niezależnie od tego, czy wybierzesz M R, czy M R z pakietem M Competition, zawsze będzie to prawdziwy M — rozpoznawalny po charakterystycznych kolorach w asymetrycznej aranżacji z przodu.
3 lata spokoju
Ride on & on & on. Dodatkowy rok w prezencie.
Od teraz przy zakupie motocykla zyskujesz dodatkowy rok ochrony oprócz ustawowej dwuletniej gwarancji.
M poświadczenie: wzornictwo
M poświadczenie: wzornictwo
Dominujący przód, agresywny tył M R jest w najlepszej formie. Zajmujesz miejsce na siodle M o idealnej wysokości i chwytasz za poszerzoną kierownicę z wygrawerowanym laserowo napisem „BMW M 1000 R”. Twoje spojrzenie pada na znajdujące się na jej końcu lusterko. Włączasz zapłon, logo M pojawia się w reflektorze LED. Już wiesz, że droga należy do Ciebie.
Wysokiej jakości pakiet M Competition
Wysokiej jakości pakiet M Competition
Więcej się nie da. Ekskluzywne karbonowe części M, takie jak osłona tylnego koła i łańcucha, przedni błotnik, osłona zbiornika, owiewka, kod aktywacyjnym funkcji M GSP Laptrigger, pakiet pasażera M i frezowany system podnóżków kierowcy M mówią wyraźnie, że tego motocykla nie da się przebić.
