* Wyposażenie seryjne standardowe, zalecana cena producenta, fabryczna bez kosztów transportu, z 23% podatku VAT.

Wszystkie motocykle są dostarczane wyłącznie z wyposażeniem wymaganym przez prawo (np. Reflektory zgodnie z normą Euro 4). Ilustracje na tej stronie mogą się różnić od tego.

Wszystkie motocykle są dostarczane wyłącznie z wyposażeniem wymaganym przez prawo (np. Reflektory zgodnie z normą Euro 4). Ilustracje na tej stronie mogą się różnić od tego.

Kalkulator rat

WSZYSTKIE MODELE
ZNAJDŹ SWÓJ MOTOCYKL
BMW MOTORRAD.

Oblicz ratę miesięczną, wybierz okres umowy.
Uzyskaj ofertę.

+ Dowiedz się więcej

Nowy motocykl BMW R 18.

Soul is all that matters.

Nowy R 18 sięga do naszej historii oraz ikonicznych cech, które konsekwentnie rozwijaliśmy przez lata. Rezultat: pełen charakteru z cruiser z największym silnikiem typu bokser, jaki kiedykolwiek zbudowaliśmy i ponadczasowymi elementami designu, takimi jak np. biała podwójna linia w R 18 First Edition.

R 18 First Edition

Oprócz plakietki i kroju pisma First Edition wyróżnia się także podwójną linią i opcjonalnym designerskim chromowaniem.

Pobierz katalog akcesoriów

AkcesoriaR18
PDF   |   8.33 MB

Cruiser od pierwszego wejrzenia.

Charakterystyczna wydłużona i przysadzista sylwetka. Dwupętlowa stalowa rama obejmuje masywny, „muskularny” silnik, który w imponujący sposób podkreśla wygląd maszyny. Do tego dochodzą liczne opcje indywidualnego wyposażenia: w przypadku R18 to „maksymalny minimalizm” stanowi o maksymalnej indywidualności.

+ Dowiedz się więcej
Konfigurator external-link-arrow-slim
Pokrywa korpusu silnika Machined.
Widzimy pokrywę korpusu silnika Machined
Podnóżki
Oto podnóżki R18.
Pokrywy głowic silnika 2-Tone-Black.
Pokrywy głowic silnika 2-Tone-Black.
Tłumik końcowy w kształcie rybiego ogona.
tłumik końcowy w kształcie rybiego ogona.
Korek wlewu paliwa Machined.
Tak R18 wygląda od tyłu. Biała podwójna linia jest wyraźnie widoczna.
Bokser z popychaczami.
bokser z popychaczami.
Odsłonięty wał Kardana i rama typu „double-cradle”.
odsłonięty wał Kardana i rama typu „double-cradle”
Mostek widelca.
Widzimy mostek widelca

Poznaj brzmienie R 18

Od 1923 roku stawiamy na boksera – z przekonaniem. Dwucylindrowy silnik typu bokser po pojemności 1802 cm3 w modelu R 18 to najmocniejszy bokser, jakiego kiedykolwiek zbudowaliśmy. Maksymalny moment obrotowy 158 Nm osiąga się już przy 3000 min-1 . Między 2000 i 4000 min-1 moment obrotowy jest zawsze powyżej 150 Nm, a tym samym stanowi niezmiennie wysoki moment obrotowy przy typowej pracy boksera. Przy 4750 obrotach na minutę „Big Boxer” wytwarza moc 67 kW (91 KM). Dzięki temu jego najgłębsze wnętrze łączy tradycję z nowoczesną technologią. Dla czystych emocji na drodze.

+ Dowiedz się więcej
1802
cm3 pojemność skokowa
158
Nm moment obrotowy, przy 3000 obr./min
690
mm wysokość siedziska
290
km zasięg co najmniej

Właściwa droga? Twoja własna

#soulfuel to pełna pasja i ciekawość przez cały czas. Także wówczas, gdy nie wszystko idzie po Twojej myśli.

+ Dowiedz się więcej

Pobierz katalog akcesoriów

Akcesoria R 18
PDF   |   8.33 MB
spinner