Niewiążąca cena sugerowana przez producenta, zawierająca 23% podatku VAT, bez transportu i opakowania. Ilustracje mogą zawierać opcje wyposażenia i akcesoria dostępne za dodatkową dopłatą. Zastrzega się prawo do pomyłek i zmian.

BMW R 18

Dusza jest wszystkim, co się liczy

R 18 to konsekwencja historii marki oraz kultowych cech, które rozwijaliśmy przez lata. Jest wynikiem dziedzictwa ducha #SoulFuel. To motocykl pełen charakteru, motocykl o ponadczasowej konstrukcji z najpotężniejszym silnikiem jaki kiedykolwiek zbudowaliśmy - silnikiem typu bokser.

Konstrukcja R 18

Twój styl się liczy

Bądź jednym z pierwszych i zdobądź R 18. Wybór należy do Ciebie.

Blackstorm metallic/Vintage

Tak indywidualny jak Ty: metaliczny lakier w kolorze Blackstorm i Mars red w BMW R 18.

Option 719 Olivine

Lakier Velvet green metallic uwydatnia kultowy wygląd BMW R 18.

R 18

Podstawowa wersja R 18 w kolorze Black storm metallic to czysta klasyka.

Manhattan metaliczny mat

Silnik i skrzynia biegów w kolorze Nürburg Silver, elementy z polerowanego aluminium i chromowana na wysoki połysk kierownica oddają model R 18 we współczesnym wydaniu.

Classic chrome

Model z limitowanej edycji na 100-lecie marki BMW Motorrad obejmujący opcję stylistyczną Chrome oraz wiele innych charakterystycznych detali.

Krążownik na pierwszy rzut oka

Linia motocykla jest wydłużona i niska. Podwójna stalowa rama kryje potężny, wyrzeźbiony silnik, który podkreśla imponującą prezencję motocykla. Wraz z motocyklem otrzymujesz dodatkowo wiele opcji wyposażenia niestandardowego. R 18 jest skonstruowany tak, że umożliwia pełną personalizację.

+ Dowiedz się więcej
Obrobiona maszynowo pokrywa obudowy silnika
Obrobiona maszynowo pokrywa obudowy silnika.
Podnóżki
Widzimy podnóżki R 18.
Pokrywy głowic cylindrów w dwóch odcieniach czerni
Pokrywy głowic cylindrów w dwóch odcieniach czerni.
Tłumik tylny Fishtail
Długi tylny tłumik typu fishtail również podkreśla sylwetkę cruisera.
Obrabiany korek wlewu paliwa
Obrabiany maszynowo korek wlewu paliwa.
Bokser z popychaczami
Widzimy imponujący dwucylindrowy silnik typu bokser o pojemności 1802 cm3 w R 18.
Otwarty wał napędowy i podwójna rama kołyskowa
Otwarty wał napędowy: kolejny znak rozpoznawczy w historii BMW Motorrad.
Most widelec
Widzimy purystyczny most widłowy R 18.

Skonfiguruj swój osobisty cruiser

Skonfiguruj swój osobisty cruiser

R 18 w wariancie modelu Olivine zawiera przydatny i ekskluzywny pakiet Option 719. W skład tego pakietu wchodzą między innymi finezyjne obręcze kute oraz kanapa z powierzchnią odporną na warunki atmosferyczne, ozdobiona szwami w formie rombu. Oczywiście oprócz tego wyjątkowego wyglądu masz też jeszcze inne możliwości indywidualizacji swojego wymarzonego motocykla.

+ Dowiedz się więcej

Poczuj dźwięk R 18

Dwucylindrowy bokser o pojemności 1802 cm3 zastosowany w R 18 to bokser o największej pojemności skokowej, jaki kiedykolwiek zbudowaliśmy. Wykorzystujemy go od 1923 roku. Zapewnia maksymalny moment obrotowy 158 Nm przy 3000 min-1. Od 2000 do 4000 min-1 zawsze dostarcza ponad 150 Nm, co oznacza niezmiennie wysoki moment obrotowy przy typowej charakterystyce pracy boksera. Przy 4750 min-1 Big Boxer dostarcza 67 kW (91 KM). Łącząc w ten sposób swoją podstawową tradycję z nowoczesną technologią dla czystych emocji w drodze.

+ Dowiedz się więcej
1802
pojemność ccm
158
moment obrotowy Nm przy 3000 obr/min
690
mm wysokość siedziska
290
km zasięg (min.)

3 lata gwarancji

Jedź i jedź i jedź. Dajemy Ci dodatkowy rok.

Teraz wszystkie motocykle objęte są 3-letnią gwarancją.

Dowiedz się więcej

Właściwy sposób? Twój własny

#soulfuel oznacza zawsze utrzymywanie swojej pasji i ciekawości. Nawet jeśli nie siedzisz na motocyklu.

+ Dowiedz się więcej
spinner