*Wyposażenie seryjne standardowe, cena zalecana niewiążąca, fabryczna bez kosztów transportu, z 23% podatku VAT.

BMW R 18 Classic

Ikoniczny. Nostalgiczny. Soulfuel

R 18 Classic to nostalgiczny wycieczkowiec. Nawiązuje do pierwszych turystycznych cruiserów. Przywołuje on również ponadczasowe cechy naszej historii motocykli - na przykład białą podwójną linię, którą można znaleźć w R 18 Classic First Edition. Sercem maszyny jest bez wątpienia najpotężniejszy „bokser”, jaki kiedykolwiek zbudowaliśmy. Jest symbolem relaksujących wycieczek i czystej przyjemności.

Design R 18 Classic

Cruiser inspirowany ikonami

Wyciągnięta sylwetka, wysokiej jakości detale: R 18 Classic przyciąga wszystkie spojrzenia.

R 18 Classic First Edition

W R 18 Classic First Edition przywróciliśmy najważniejsze cechy z tradycji BMW Motorrad: Oprócz plakietki i napisu First Edition charakteryzuje się dwiema białymi liniami i chromowanymi elementami.

R 18 First Edition

Purystyczny kolor Black storm metallic uwydatnia wydłużoną sylwetkę cruisera.

Najważniejsze cechy w skrócie

Opływowy zbiornik w kształcie kropli oraz wydłużony tłumik są ikonami naszej historii, które podkreślają rozciągniętą linię boczną R 18 Classic. Jego dwupętlowa stalowa rama zawiera masywny silnik , dzięki któremu każdy pokonany kilometr będzie pięknym przeżyciem.

+ Dowiedz się więcej
Podwójne siedzenie
Na zdjęciu: podzielona kanapa z siedzeniem dla pasażerów.
Boxer z popychaczami
Na zdjęciu: imponujący silnik bokser z popychaczami.
Dodatkowe reflektory diodowe
Na zdjęciu: dwa mniejsze reflektory pomocnicze po lewej i prawej stronie głównego reflektora.
Podnóżki
Na zdjęciu: podnóżki R 18 Classic.
Deflektor
Na zdjęciu: deflektor w R 18 Classic.
Okrągłe rury wydechowe, otwarty wał kardana, podwójna pętla ramy
Na zdjęciu: okrągłe rury wydechowe, otwarty wał kardana i podwójna pętla ramy.
Czarny zbiornik z podwójną linią i przykręconym logo
Na zdjęciu: czarny zbiornik z podwójną linią.
Sakwy boczne
Na zdjęciu: softbagi z R 18 Classic.

Stwórz swoją własną maszynę

Stwórz swoją własną maszynę

Elastyczna ogólna koncepcja modelu R 18 Classic i jego szeroka gama akcesoriów daje dużą swobodę przy projektowaniu własnych wersji. Daje to możliwość zaprojektowania maszyny całkowicie według własnego gustu.

+ Dowiedz się więcej

Przekonaj się sam, co znaczy silnik w R 18 Classic

O pełne mocy chwile dba wysoki moment obrotowy dostępny od samego dołu: dwucylindrowy silnik bokser o pojemności skokowej 1802 cm³ w R 18 Classic jest największą jednostką jaką kiedykolwiek zbudowaliśmy.

Silnik, który zobaczysz, usłyszysz i poczujesz: Maksymalny moment obrotowy 158 Nm osiąga się już przy 3000 obr./min. Między 2000 i 4000 obr./min moment obrotowy jest zawsze powyżej 150 Nm. Przy 4750 obr./min „Big Boxer” wytwarza moc 67 kW (91 KM). W ten sposób każdą wycieczkę zaczniesz z dużą werwą.

+ Dowiedz się więcej
1802
cm³ pojemności skokowej
158
Nm maksymalnego momentu obrotowego przy 3000 obr./min
690
wysokości siedzenia
290
km zasięgu (min.)

Więcej na temat #Soulfuel

#soulfuel to pełna pasja i ciekawość przez cały czas. Bo następna trasa nigdy nie każe na siebie długo czekać.

+ Dowiedz się więcej
spinner