R 18 Classic przypomina nam o ikonach naszej historii i cechach charakterystycznych wczesnych turystycznych cruiserów. Wzbudziliśmy te cechy ponownie. Poznaj tutaj wszystkie dane techniczne.
Tła niektórych obrazów zostały stworzone przez AI.
Technical data
Silnik
Moc znamionowa
67 kW (91 KM) przy 4750 obr./min
Oczyszczanie spalin
Regulowany katalizator 3-drożny
Typ
Chłodzony powietrzem/olejem dwucylindrowy czterosuwowy silnik Boxer z dwoma napędzanymi łańcuchowo wałkami rozrządu umieszczonymi nad wałem korbowym
Średnica cylindra x skok tłoka
107,1 mm x 100 mm
Pojemność skokowa
1802 cm3
Maks. moment obrotowy
163 Nm przy 3000 obr./min
Stopień sprężania
9,6 : 1
Wzbogacenie mieszanki
Elektroniczny wtrysk do kolektora dolotowego / cyfrowe zarządzanie silnikiem BMS-O z elektrycznym nastawnikiem przepustnicy
Norma spalin
EU 5+
Parametry jazdy / zużycie paliwa
Prędkość maksymalna
180 km/h
Zużycie na 100 km według WMTC
5,6 l
Emisja CO2 wg WMTC
129 g/km
Rodzaj paliwa
Super bezołowiowa (maks. 15% etanolu, E15), 95 ROZ/RON, 90 AKI
Poziom hałasu na postoju
94 dB(A)
Instalacja elektryczna
Alternator
Alternator z magnesami trwałymi o mocy 600 W (moc znamionowa)
Akumulator
12 V / 26 Ah, bezobsługowy
Przeniesienie siły
Sprzęgło
Sprzęgło jednotarczowe suche
Skrzynia biegów
6-biegowa skrzynia biegów kłowa w oddzielnej obudowie skrzyni biegów
Napęd wtórny
Wał Kardana
Zawieszenie/hamulce
Rama
Rama stalowa typu „double-cradle” z przykręconymi podciągami
Odkryj nasze propozycje indywidualizacji lub zaprojektuj swój własny R 18 Classic z bogatą ofertą dodatków opcjonalnych i oryginalnych akcesoriów BMW Motorrad.
Odkryj nasze propozycje indywidualizacji lub zaprojektuj swój własny R 18 Classic z bogatą ofertą dodatków opcjonalnych i oryginalnych akcesoriów BMW Motorrad.