Dane i wyposażenie
R 18 Classic przypomina nam o ikonach naszej historii i cechach charakterystycznych wczesnych turystycznych cruiserów. Wzbudziliśmy te cechy ponownie. Tutaj poznasz wszystkie dane techniczne.
Dane techniczne
Silnik
Chłodzony powietrzem/olejem dwucylindrowy czterosuwowy silnik typu bokser z dwoma napędzanymi łańcuchowo wałkami rozrządu umieszczonymi nad wałem korbowym
107,1 mm x 100 mm
1802 cm³
67 kW (91 KM) przy 4750 obr./min
158 Nm przy 3000 obr./min
9,6: 1
Elektroniczny układ wtryskowy kolektora dolotowego / cyfrowe zarządzanie silnikiem BMS-O z elektroniczną manetką
Regulowany katalizator 3-drożny
Moc układu jezdnego / zużycie paliwa
powyżej 180 km/h
5,6 l/100km
Bezołowiowa super (maks. 15% etanolu, E15) ROZ 95 90 AKI
Instalacja elektryczna
Alternator z magnesami trwałymi 600 W (moc nominalna)
12 V / 26 Ah, bezobsługowy
Przeniesienie napędu
Sprzęgło jednotarczowe suche
Sześciobiegowa kłowa skrzynia biegów w oddzielnej obudowie
Wał Kardana
Zawieszenie/hamulce
Rama stalowa typu „double-cradle” z przykręconymi podciągami
Widelec teleskopowy
Stalowy wahacz dwustronny z centralnym zawieszeniem
120 mm / 90 mm
1731 mm
150 mm
57,3°
Koło szprychowe
3.00" x 16"
5,00" x 16"
130/90 B16
180/65 B16
Hamulec dwutarczowy, średnica 300 mm, 4-tłoczkowy zacisk stały
Hamulec jednotarczowy, średnica 300 mm, 4-tłoczkowy zacisk stały
System Integral ABS firmy BMW Motorrad (częściowo zintegrowany)
Wymiary/waga
710 mm
1655 mm
ok. 16 l
ok. 4 l
2440 mm
1342 mm
1397 mm
964 mm
365 kg
560 kg
195 kg
1) Zgodnie z rozporządzeniem w sprawie homologacji i nadzoru rynku pojazdów dwu- lub trzykołowych oraz czterokołowców (UE) 168/2013 ze wszystkimi środkami eksploatacyjnymi, z wyposażeniem seryjnym i minimalnym poziomem paliwa 90% pojemności użytkowej zbiornika.