Dane techniczne

Silnik

Konstrukcja

Chłodzony powietrzem/olejem dwucylindrowy czterosuwowy silnik typu bokser z dwoma napędzanymi łańcuchowo wałkami rozrządu umieszczonymi nad wałem korbowym 

Średnica cylindra x skok tłoka

107,1 mm x 100 mm

Pojemność skokowa

1802 cm³       

Moc znamionowa

67 kW (91 KM) przy 4750 obr./min

Maks. moment obrotowy

158 Nm przy 3000 obr./min

Stopień sprężania

9,6: 1

Sporządzanie mieszanki/sterowanie silnikiem

Elektroniczny układ wtryskowy kolektora dolotowego / cyfrowe zarządzanie silnikiem BMS-O z elektroniczną manetką

Oczyszczanie spalin

Regulowany katalizator 3-drożny

Moc układu jezdnego / zużycie paliwa

Prędkość maksymalna

powyżej 180 km/h

Zużycie paliwa na 100 km zgodnie z WMTC

5,6 l/100km

Rodzaj paliwa

Bezołowiowa super (maks. 15% etanolu, E15) ROZ 95 90 AKI

Instalacja elektryczna

Alternator

Alternator z magnesami trwałymi 600 W (moc nominalna)

Akumulator

12 V / 26 Ah, bezobsługowy

Przeniesienie napędu

Sprzęgło

Sprzęgło jednotarczowe suche

Skrzynia biegów

Sześciobiegowa kłowa skrzynia biegów w oddzielnej obudowie

Napęd wtórny

Wał Kardana

Zawieszenie/hamulce

Rama

Rama stalowa typu „double-cradle” z przykręconymi podciągami

Prowadnica koła przedniego / elementy sprężynowe

Widelec teleskopowy

Prowadnica koła tylnego / elementy sprężynowe

Stalowy wahacz dwustronny z centralnym zawieszeniem

Ugięcie sprężyny z przodu / z tyłu

120 mm / 90 mm

Rozstaw osi

1731 mm

Wyprzedzenie sworznia zwrotnicy

150 mm

Kąt głowicy skrętnej

57,3°

Koła

Koło szprychowe

Wymiar obręczy z przodu

3.00" x 16"

Wymiar obręczy z tyłu

5,00" x 16"

Opony przednie

130/90 B16

Opony tylne

180/65 B16

Hamulec przedni

Hamulec dwutarczowy, średnica 300 mm, 4-tłoczkowy zacisk stały

Hamulec tylny

Hamulec jednotarczowy, średnica 300 mm, 4-tłoczkowy zacisk stały

ABS

System Integral ABS firmy BMW Motorrad (częściowo zintegrowany)

Wymiary/waga

Wysokość siedziska przy masie własnej

710 mm

Długość łuku krokowego przy masie własnej

1655 mm

Pojemność użytkowa zbiornika

ok. 16 l

w tym rezerwa

ok. 4 l

Długość

2440 mm

Wysokość (bez lusterka)

1342 mm

Wysokość (nad deflektorem, przy znormalizowanej masie własnej)

1397 mm

Szerokość (z lusterkiem)

964 mm

Masa własna pojazdu przygotowanego do jazdy, z pełnym bakiem

365 kg

1)
Dopuszczalna masa całkowita

560 kg

Dopuszczalne obciążenie (przy wyposażeniu standardowym)

195 kg

1) Zgodnie z rozporządzeniem w sprawie homologacji i nadzoru rynku pojazdów dwu- lub trzykołowych oraz czterokołowców (UE) 168/2013 ze wszystkimi środkami eksploatacyjnymi, z wyposażeniem seryjnym i minimalnym poziomem paliwa 90% pojemności użytkowej zbiornika.

Stwórz własny R18 Classic

Odkryj nasze propozycje indywidualizacji lub zaprojektuj swój własny R 18 Classic z bogatą ofertą dodatków opcjonalnych i oryginalnych akcesoriów BMW Motorrad.

Do indywidualizacji
spinner