Pakiet M

Nowy pakiet M sprawia, że RR uzyskuje jeszcze bardziej sportowe osiągi. Twój RR przekształca się w optymalną maszynę wyścigową.
Ekskluzywny sportowy lakier w kolorach Light white uni/Racing blue metallic / Racing red już na pierwszy rzut oka podkreśla wyścigowe zacięcie tego motocykla. A wysokiej jakości elementy wyposażenia imponująco spełniają obietnicę osiągów.

I tak na przykład tryb jazdy Pro z trzema dodatkowymi regulowanymi ustawieniami Race Pro 1-3 otworzy przed motocyklistą światowe tory wyścigowe, a dzięki różnym sportowym dodatkom tchniesz w motocykl RR ducha prawdziwego zwycięzcy. W uzupełnieniu do trzech indywidualnie regulowanych trybów jazdy tryb jazdy Pro z ekskluzywnym wyposażeniem obejmuje także zakresy dodatkowe, takie jak Launch Control, Pit-Lane Limiter, Engine Brake z 3-stopniową regulacją momentu biernego silnika (Hillstart Control Pro, Dynamic Brake Control i Slide Control) oraz trzy dodatkowe ekrany Core Ride na wyświetlaczu TFT. Dowiedz się więcej na temat trybu jazdy Pro poniżej, w sekcji dotyczącej wyposażenia dodatkowego RR.

Elementem wyróżniającym pakietu M są innowacyjne koła karbonowe Hightech M. Wykonanie z karbonu i wyposażenie w tarcze hamulcowe o grubości 5 mm sprawiają, że są synonimem maksymalnych parametrów jazdy, zarówno na torze wyścigowym, jak i poza nim.
Koła karbonowe M są łącznie o 1,7 kg lżejsze niż już zoptymalizowane wagowo o 1,6 kg standardowe koła aluminiowe. Zredukowana dzięki mniejszej masie koła masa obrotowa przekłada się zarówno na lepsze parametry przyspieszania i hamowania, jak i na zoptymalizowaną jakość prowadzenia.

Udostępnione po raz pierwszy sportowe siedzenie M oferuje motocykliście lepszą przyczepność i oparcie. Uzupełnieniem ekskluzywnego pakietu M jest akumulator M Lightweight, oparty na najnowocześniejszej technologii akumulatorów litowo-jonowych. Dzięki zmniejszeniu masy o 2 kg waży zaledwie 1288 gramów i doskonale ułatwia ruszanie ambitnym amatorom sportowej jazdy, dla których każdy gram mniej jest na wagę złota.
Pakiet M zmniejsza masę produkowanych seryjnie RR łącznie ze 197 kg* do sportowych 193,5 kg.

*Masa własna pojazdu przygotowanego do jazdy, z pełnym bakiem zgodnie z rozporządzeniem w sprawie homologacji i nadzoru rynku pojazdów dwu- lub trzykołowych oraz czterokołowców (UE) 168/2013, ze wszystkimi środkami eksploatacyjnymi, z wyposażeniem seryjnym i minimalnym poziomem paliwa wynoszącym 90% objętości użytkowej  zbiornika.

PAKIET M W SKRÓCIE:

  • Wybitnie sportowe malowanie lakierem Light white /Racing blue metallic / Racing red
  • Tryb jazdy Pro
  • z 3 opcjami Race Pro 1–3
  • Launch Control
  • Pit-Lane Limiter
  • Engine Brake
  • Hillstart Control Pro
  • Dynamic Brake Control
  • Slide Control
  • Koła karbonowe M
  • Akumulator M Lightweight
  • Sportowe siedzenie M

Zestaw podwozia M (wyżej umieszczony tył i punkt obrotowy wahacza)

Pakiet Dynamic.

Pewne i dynamiczne zachowanie w trakcie jazdy w każdej sytuacji, optymalne osiągi i najwyższy poziom komfortu w celu zapewnienia niezakłóconej przyjemności z jazdy: pakiet Dynamic zachwyca innowacyjną techniką i praktycznymi elementami wyposażenia.

Ten pakiet obejmuje elektronicznie regulowane zawieszenie Dynamic Damping Control (w skrócie DDC) najnowszej generacji. W razie potrzeby maksymalna amortyzacja zostaje zmniejszona w ciągu 10 ms przez równoległy zawór obejściowy, regulowany przez urządzenie sterujące DDC. Optymalna i precyzyjna informacja zwrotna zawsze przekłada się na maksymalne osiągi przez zapewnienie idealnej przyczepności i sportowej precyzji jazdy.

Ustawienia podstawowe DDC są powiązane z poszczególnymi trybami jazdy (Rain, Road, Dynamic i Race) z dostosowanymi do nich priorytetami regulacji. Do indywidualnego ustawienia amortyzacji we wszystkich trybach jazdy Pro wystarcza „elektroniczne kliknięcie” w menu konfiguracji.

Elektroniczny regulator prędkości w razie potrzeby niezawodnie poskramia bezkompromisową moc RR, kiedy musisz przestrzegać ograniczeń prędkości w ruchu drogowym.

A dzięki praktycznym podgrzewanym manetkom także w zimne dni Twoje ręce zawsze pozostaną przyjemnie ciepłe i gotowe do reakcji. Dzięki temu możesz się w pełni skoncentrować na drodze i cieszyć maksymalnym komfortem jazdy.
 
PAKIET DYNAMIC W SKRÓCIE:

  • Układ Dynamic Damping Control (DDC) następnej generacji
  • Podgrzewane manetki
  • Tempomat
Pakiet Race

Pewne i dynamiczne zachowanie w trakcie jazdy, maksymalne bezpieczeństwo i najwyższa niezawodność w celu zapewnienia niezakłóconej przyjemności z jazdy, także na trasach wyścigowych. Pakiet Race podnosi wyścigowe parametry motocykla RR i zachwyca indywidualnymi ustawieniami i ekskluzywnym zakresem wyposażenia.

W ten sposób, oprócz zestawu podwozia M (regulacja wysokości tyłu i punktu obrotowego wahacza), także tryb jazdy Pro z trzema dodatkowymi trybami jazdy Race Pro 1–3 i wieloma dodatkami wyścigowymi sprawia, że motocykl RR nadaje się do jazdy na torach wyścigowych. Tryby jazdy Race Pro 1-3 pozwalają kierowcy na samodzielne stworzenie trzech profili jazdy, w których można indywidualnie ustawić rozpoznawanie utraty przyczepności koła przedniego (Wheelie Control), rozpoznawanie utraty przyczepności koła tylnego, krzywą przepustnicy (Engine Mapping), hamulec silnikowy (Engine Brake), ABS Pro i kontrolę trakcji (DTC). Poznaj więcej szczegółów na temat trybu jazdy Pro poniżej, w sekcji dotyczącej wyposażenia dodatkowego RR.

Oprócz tych dowolnie konfigurowalnych trybów jazdy, ekskluzywne wyposażenie opcjonalne obejmuje również dodatkowe funkcje, takie jak Launch Control, Pitlane Limiter, Hillstart Control Pro, Dynamic Brake Control oraz Slide Control.

Ponadto RR jest wyposażony w czarne, anodowane koła kute M z tarczami hamulcowymi o grubości 5 mm, które sprawdziły się już w wyścigach i zapewniają zauważalną poprawę osiągów podczas jazdy.

Uzupełnieniem sportowego pakietu M jest wysokiej jakości akumulator M Lightweight (o 2 kg lżejszy od standardowego akumulatora), oparty na najnowocześniejszej technologii akumulatorów litowo-jonowych. Przy masie zaledwie 1288 gramów perfekcyjnie ułatwia ruszanie ambitnym amatorom sportowej jazdy, dla których każdy gram mniej jest na wagę złota.
 

PAKIET RACE W SKRÓCIE:

  • Tryb jazdy Pro
  • Kute koła M
  • Akumulator M Lightweight
  • Zestaw podwozia M (wyżej umieszczony tył i punkt obrotowy wahacza)
Pakiet dla pasażera

Podwójna przyjemność z jazdy dla każdego, kto lubi wspólnie cieszyć się wiatrem: pakiet dla pasażera z przodu BMW Motorrad daje poczucie wyścigu dla dwojga dzięki siedzeniu pasażera i dopasowanemu podnóżkowi pasażera (siedzenie pasażera nie jest standardem). Siedzisko jest dostępne w kolorze czarnym, a podnóżki w kolorze srebrnym, przy czym oba doskonale pasują do bezkompromisowego wyścigowego projektu RR.

 

Pakiet Carbon M.

Szlachetny sportowy wygląd i wyjątkowa lekkość: ekskluzywny pakiet „Carbon” dodatkowo „podkręca” wygląd superbike'a. Wysokiej jakości elementy dodatkowe z CFRP ze świata wyścigów nie tylko świetnie wyglądają. Ten lekki, nowoczesny materiał spełnia również najwyższe wymagania pod względem osiągów, ekskluzywności i indywidualności. W skład pakietu wchodzą osłony przedniego i tylnego koła, łańcucha i koła łańcuchowego oraz górne elementy boczne obudowy – wszystko w wykonaniu M Carbon. Lekkie i wytrzymałe części wykonane z tworzywa sztucznego wzmocnionego włóknem węglowym są zabezpieczone odpornym na promieniowanie UV lakierem o wysokim połysku i spełniają najwyższe standardy BMW Motorrad.
 

  • Wysokiej jakości elementy dodatkowe z lekkiego, nowoczesnego materiału.
  • Lakier wysokopołyskowy, odporny na promienie UV.
  • Szlachetny, a jednocześnie sportowy wygląd motocykla wyścigowego.
  • Połączenie osiągów, ekskluzywności i indywidualności.
  • Optymalizacja masy.
Pakiet części frezowanych M.

Pakiet części frezowanych podkreśla sportowy charakter maszyny dzięki wysokiej jakości komponentom i ekskluzywnemu M-brandingowi. Frezowane części wykonane z anodyzowanego aluminium, w tym składane i regulowane dźwignie sprzęgła i hamulca ręcznego, regulowany system podnóżka, podnóżki dla pasażerów, osłona silnika i lusterka tworzą maksymalną wartość.

Akcesoria do S 1000 RR

Indywidualne wyposażenie.

Tryb jazdy Pro: Tor wyścigowy czeka.

The special Pro riding mode, and its three individually configurable modes of RACE PRO 1, RACE PRO 2, and RACE PRO 3, opens up the race track world to BMW Motorrad superbike riders. In addition to the Launch Control and Pit Lane Limiter features, you receive the HSC Pro (Hill Start Control Pro) and the new DBC (Dynamic Brake Control).

The following features can be controlled in RACE Pro mode:

 

  • Engine: Two gas characteristic curves are available here. Smooth and perfect, with maximum performance. In addition to the 2 gas characteristics, you can select a reduced torque for the lower gears and a maximum torque for gears 4 to 6 – everything with the goal of the highest possible controllability and performance.
  • Engine Brake: There are 3 engine brake torques available here.
  • Traction (DTC): Offers you four basic settings, RACE Pro also provides the DTC +/- shift to adjust the settings while riding.
  • Wheelie (DTC): You also have four configuration options here: OFF (you must control wheelies yourself), High Wheelies, Performance Wheelies, or Maximum Stability.
  • ABS and ABS Pro: Can be adjusted along 5 levels depending on the mode – from maximum stability to highest possible performance (incl. the option to block the rear wheel for slides) The chosen settings are easy to read on the 6.5" TFT display and explained with corresponding text.
System Dynamic Damping Control (DDC)

Lepsze osiągi, większe bezpieczeństwo i większa radość z jazdy. W najnowszej generacji Dynamic Damping Control (DDC) zawór elektroniczny jest umieszczony równolegle z zaworem mechanicznym. Gwarantuje on maksymalną amortyzację, a dzięki przewodowi obejściowemu w razie potrzeby amortyzacja jest zmniejszana i ponownie zwiększana w czasie rzeczywistym (czas regulacji na poziomie 10 ms). Bez utraty informacji w komunikacie zwrotnym. Zoptymalizowany do każdej sytuacji, dostępny i indywidualnie regulowany we wszystkich trybach jazdy – na trasach wyścigowych i na ulicy. Także pakiet podkładek zaprojektowany przez specjalistów od podwozia może być dostosowany do potrzeb motocyklisty. DDC jest dostępny jako osobne wyposażenie dodatkowe, a także jako część składowa pakietu Dynamic.

 

Regulator prędkości

Stała prędkość jazdy na życzenie. Elektroniczny regulator prędkości można włączyć od 30 km/h, aby zapewnić utrzymywanie stałej prędkości jazdy. Dzięki temu można się zrelaksować i cieszyć zwłaszcza dłuższymi odcinkami autostrady. Tę funkcję wyłącza się podczas hamowania, a po naciśnięciu przycisku wznawiania wybrana prędkość jest utrzymywana ponownie.

Podgrzewane manetki

Koniec z zimnymi dłońmi: dzięki elektrycznie podgrzewanym manetkom z wielostopniową regulacją. Zwiększają komfort i bezpieczeństwo, a dzięki ciepłym dłoniom i lepszemu czuciu w palcach ma się po prostu lepszą kontrolę nad motocyklem – w zimne dni i podczas jazdy w deszczu.  

Opcja wzornicza kół

Sportowy, szlachetny wygląd. W opcji designu kół sportowy charakter maszyny imponująco podkreślają czerwone pasy dekoracyjne na obrzeżach obręczy. Dynamiczne czerwone pasy na czarnym tle felg w standardzie już na pierwszy rzut oka zdradzają wyścigowe zacięcie motocykla i doskonale wpisują się w pozostałe elementy designu. 

Kontrola ciśnienia w oponach RDC

Optymalne ciśnienie powietrza w oponach: Kontrola ciśnienia w oponach (RDC) w motocyklu BMW automatycznie ostrzega motocyklistę o utracie ciśnienia w oponach, zapewniając zawsze maksymalne bezpieczeństwo. Jeśli ciśnienie odbiega od ustawionych przez producenta wartości zadanych, system natychmiast informuje motocyklistę światłem ostrzegawczym – zależnie od znaczenia i prędkości utraty ciśnienia zapala się żółta lub czerwona lampka ostrzegawcza, a motocyklista ma natychmiast możliwość reagowania. Ponadto dzięki RDC znacznie wygodniejsza jest także regularna kontrola ciśnienia powietrza. Aktualna wartość ciśnienia powietrza w obu kołach może być każdorazowo wywołana na wyświetlaczu w kokpicie. W przypadku nagrzewania się opon na torze wyścigowym nie ma możliwości odczytania wartości wzrostu temperatury – wartość ciśnienia powietrza pokazywana jest po skompensowaniu temperatury i odnosi się do temperatury powietrza w oponach o wartości 20°C.  

Alarm motocyklowy

Dla Twojego bezpieczeństwa. Alarm motocyklowy (DWA) reaguje na zmiany położenia i wstrząsy sygnałem akustycznym i włączeniem świateł awaryjnych. Takie ostrzeżenie szybko zwraca uwagę przechodniów. Alarm jest automatycznie aktywowany wraz z wyłączeniem zapłonu; dodatkowe zdalne sterowanie nie jest wymagane.

Inteligentne połączenie alarmowe ECALL

Szybka pomoc w razie wypadku. W razie wypadku motocyklowego liczy się każda minuta. Dlatego ważne jest, aby w sytuacji awaryjnej zapewnić szybką pomoc służb ratunkowych. Na bocznych drogach nie zawsze jest to możliwe, w związku z czym traci się cenny czas. Inteligentne połączenie alarmowe uruchamia się na początku jazdy i zawsze pozostaje w trybie gotowości, pozwalając zaoszczędzić cenny czas. W razie wypadku system ECALL automatycznie nawiązuje kontakt z centrum obsługi telefonicznej BMW, aby jak najszybciej uruchomić łańcuch ratunkowy. Inteligentne połączenie alarmowe poza współrzędnymi pojazdu przekazuje także informacje o kierunku jazdy, dzięki czemu ratownicy mogą szybko dotrzeć nawet do miejsc trudnych do precyzyjnego określenia. Przez czujniki na motocyklu przekazywane są skutki zderzenia i położenie motocykla, co umożliwia niezawodne rozpoznawanie wypadków i ich odróżnianie od typowych sytuacji występujących podczas jazdy motocyklem. Ponadto podejmowana jest próba nawiązania pierwszego kontaktu słownego z poszkodowanym – także za granicą, we wcześniej zapisanym w systemie języku. Głośnik i mikrofon są solidnie zamocowane na prawej kierownicy. O przerwaniu połączenia alarmowego motocyklista zostanie powiadomiony sygnałem optycznym i akustycznym. Inteligentne połączenie alarmowe może być także ręcznie aktywowane przyciskiem SOS na kierownicy, aby na przykład pomóc innym uczestnikom ruchu. Motocyklista nie musi mieć własnego smartfona, nie musi aktywować karty SIM w motocyklu i nie ponosi żadnych dodatkowych kosztów korzystania z usługi przesyłu danych.

Sportowy tłumik

Najwyższy poziom perfekcji: wysokiej jakości nasuwany tytanowy tłumik sportowy (slip-on) z karbonową końcówką cechuje się wyrazistym dźwiękiem i sportowym wyglądem. Ponadto w porównaniu z tłumikiem standardowym tłumik sportowy opracowany we współpracy z firmą Akrapovič jest zoptymalizowany wagowo.

Akcesoria karbonowe M

The high-quality M carbon accessories give your bike even more of a racing look. They are lighter than the standard components, thus reducing the total weight of the RR. All carbon accessories are impact-resistant, furnished with a UV-resistant glossy finish, and enhance the look of your bike.

M CARBON ACCESSORIES AT A GLANCE:

  • M carbon airbox cover
  • M carbon chain guard
  • M carbon rear wheel trim
  • M carbon front wheel trim
  • M carbon pinion cover
  • M carbon left and right tank trim
  • M carbon fairing side panel
Rejestrator danych M

The M data logger was specially designed for the race track. It is used to store and evaluate all important ride data.

Podnóżki kierowcy M

The M rider footrests from BMW Motorrad provide a dynamic look and a perfect sporting character and ergonomics thanks to the various adjustment options. It is milled from a high-strength aluminium alloy, is particularly lightweight, and offers optimal corrosion protection due to the tricolour anodisation.

Fotel sportowy M

The M sport seat was specially designed for the race track and allows for effort-less riding thanks to the optimal feedback (available as M sport seat tall/seat height 849 mm, M sport seat/seat height 824 mm, and M sport seat low/seat height 814 mm). With its particularly non-slip surface material and rigid foam, it provides the rider with the best hold when hunting for those crucial tenths of a second.

Przednie podnóżki pasażera M

The M front passenger footrests are milled from an anodised aluminium alloy and give your bike even more of a sporty look. Because of their design, they are very light, but still remain stable, thus giving the pillion a secure hold at all times.

Dźwignia M do hamulców i sprzęgła

The CNC-milled M hand lever (hand brake level and clutch lever) made of corrosion-resistant anodised aluminium underpin the sporty look of the bike in a particularly impressive way. They match the design of the bike perfectly and can be reversed to fold up, which reduces the risk of bending or breaking in the event of a crash. The distance of the handlebar to the hand lever can be adjusted along five different levels, and the ergonomic, rounded lever shape provides an extra helping of riding comfort.

The M remote adjuster for BMW Motorrad brakes was specially developed for the race track and can be used to easily and remotely adjust the brake pressure point during travel. In addition, the entire shape of the brake lever is optimised for use in races. Black anodisation ensures that the appearance of the aluminium lever matches your bike.

Osłony dźwigni ręcznych M

Indispensable on the race track, the M hand lever guards also make a clear statement of its uncompromising sporting character on the street. The curved bar made of aluminium and plastic protects the brake and clutch lever on the handlebar from being accidentally activated when coming into contact with another vehicle.

Napinacz łańcucha M

The M chain from BMW Motorrad makes it possible to precisely set the chain tension as well as the rear wheel alignment, and gives the motorcycle a particularly sporty look. It is milled from high-tensile aluminium alloy that is very light yet durable. Double anodising ensures optimal corrosion protection.

Lekki akumulator M

Excellent performance, low weight. The high-quality M lightweight battery boasts the latest lithium-ion technology and is a full 2,000 g lighter than the standard series battery at 1,288 g. The best start-up assistance for ambitious superbike riders who want to invest in every gram on their bike. 

Wlot do stojaka rowerowego M

The M bike stand intake makes it possible to use the rear of the Sport stand. The high-quality pivot arm adapter is simply mounted at the rear to the pivot arm and can remain on the motorcycle even during use. With their M look, they fit the sporty racing design of the bike perfectly.

Osłona silnika M

The aluminium M engine protector from BMW Motorrad is equipped with a replaceable plastic grinding pad. It protects the engine from direct grinding on the asphalt in extreme cornering situations, thus reliably preventing grinding on engine components and the ensuing engine damage.

Szyjka wlewu oleju M

The look of the M oil filler neck made of black anodised aluminium with white lasered M logo gives a sporty accent. The cover is equipped with three holes, which provides protection from opening on the racetrack.

 

Zestaw przykrywek M

For those looking to make their bike fit for the racetrack, mirrors just as unnecessary as the number plate holder. The high-quality covers in the M cover kit from BMW Motorrad easily close the openings on the body as a result of disassembly. And the front trim panel put perfectly back in place.

Zacisk wspornika M do kierownicy ze zwrotnicą

The high-quality M bracket clamp from BMW Motorrad gives off a sporty look. Milled from high-tensile aluminium alloy, the clamp is particularly light but, at the same time, absolutely durable. Anodisation provides optimal corrosion protection from wind and weather.

Tylne kute koło M

The forged aluminium wheel is black anodised and available in wheel size 200/55 ZR 17 rear. With 5 mm brake discs, it provides the highest braking performance and, due to its low rotary mass, guarantees a noticeable improvement in riding performance on the race track as well as on the street.

Przednie kute koło M

The forged aluminium wheel is black anodised and available in wheel size 120/70 ZR 17 front. With 5 mm brake discs, it provides the highest braking performance and, due to its low rotary mass, guarantees a noticeable improvement in riding performance on the race track as well as on the street.

Rozmieszczenie.

Torba na zbiornik, 10 l

The 10 l tank bag from BMW Motorrad with belt connection fits the racing design of the bike perfectly. It does not slide and provides sufficient stowage space for your travel accessories thanks to its expandable volume of 6 litres to 10 litres.

 

Torba na siedzenie pasażera, 10 l

The passenger seat bag from BMW Motorrad is perfectly adapted to the racing design of the bike. It can be fitted precisely to the passenger seat without the use of special holders, retains its shape, and can be expanded from 7 to up to 10 litres in volume for more baggage, which will stay well protected in the water-tight inner bag.

Torebki podsiodłowe, 21 l

The saddle bags from BMW Motorrad fit the sporty design of the bike perfectly. Use them to store items and keep them safe in the water-tight inner bag. The black bags including spacers can be removed quickly and easily thanks to the quick lock, as needed.

 

Komfort i ergonomia.

Przyciemniana szyba przednia

Sporty aesthetic. The tinted windscreen underpins the sporty look of the motorcycle. With scratch-resistant coating for permanent transparency. The dimensions and shape are identical to the standard windscreen.

Wysoka szyba przednia (przezroczysta i przyciemniana)

Pure racing. The tall windscreen from BMW Motorrad is designed in the domed shape typical to racing and approx. 53 mm taller than the standard windscreen (also available tinted). It provides the rider with considerably better protection from the wind when riding in a horizontal position, with the reduced air resistance ensuring a noticeable increase to the maximum speed.

Bezpieczeństwo.

Blokada tarczy hamulcowej z systemem alarmowym

Two-fold protection against theft: the brake disc lock with alarm system is the perfect theft protection when you are on the go. The tempered steel lock provides secure protection against manipulation and is easy to stow thanks to its compact design. The alarm system reacts with an acoustic alarm to the slightest movements and vibrations.

 

Kratka ochronna chłodnicy

The BMW Motorrad protective grille provides secure protection to the radiator from tyre abrasion particles and damage from stone chips when on the race track. The two-part polyamide grille is made to fit the upper water cooler and the bottom oil cooler, and its design perfectly suits your bikes aerodynamic profile.

Folia ochronna do 6,5-calowego wyświetlacza TFT

The protective film provides secure protection to the 6.5” TFT display from dirt, stone chips, and damage. The tempered glass has an anti-glare and anti-reflective surface so that your TFT display is always easy to read. With BMW Motorrad model inscription.

Konserwacja i szczegóły techniczne.

Dodatkowy stojak sportowy

The Sport auxiliary stand makes it easy to jack up your machine quickly and securely. The lightweight yet durable design made of painted steel tubing has four large wheels each, thus requiring little effort when jacking up. The very durable stand makes repair and maintenance work a breeze.

Pobierz katalog akcesoriów

Katalog oryginalnych akcesoriów BMW Motorrad 2020
null   |   Polski

Twój S 1000 RR

Stwórz swój własny S 1000 RR.

Od lakieru po wyposażenie - konfigurator umożliwia złożenie własnego wymarzonego motocykla BMW.

Skonfiguruj teraz
spinner