* Wyposażenie seryjne standardowe, zalecana cena producenta, fabryczna bez kosztów transportu, z 23% podatku VAT. **Rata miesięczna netto w ofercie BMW Leasing 3asy Ride z opłatą wstępną 33%, okres leasingu 36 miesięcy, wartość końcowa 33%. Szczegóły oferty u Dealerów BMW. Niniejsza symulacja nie stanowi oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego. BMW Leasing 3asy Ride jest oferowany przez BMW Financial Services Polska Sp. z o.o.

BMW R nineT Scrambler

Mocny, solidny, inspirujący

R NineT Scrambler nie zna żadnych konwencji: to szorstki, nieprzystosowany, indywidualista. Jego zachowanie podczas jazdy jest zrównoważone i oryginalne. Dzięki bokserowi jesteś niezależny w drodze: ten silnik jest gotowy na każdy przejaw spontaniczności... ...a typowy wygląd scramblera w połączeniu z relaksującą pozycją siedzącą przekładają się na duże wrażenie i wielką radość z jazdy. Zaprojektuj swój motocykl R nineT Scrambler, aby idealnie wpasował się w Twój styl życia. Nieważne, co mówią inni. Po prostu: typowy #Soulfuel.

Dzikie piękno designu

Daj się ponieść

Każdy z czterech wariantów kolorystycznych na swój własny niepowtarzalny sposób podkreśla charakter motocykla R nineT Scrambler.

Kalamata metallic matt

Ten wariant kolorystyczny o mocnym charakterze to idealna podstawa do Twoich indywidualizacji.

Granite grey metallic

Niepozorny, powściągliwy, a jednak nieokiełznany. Tylko od Ciebie zależy, co zrobisz ze swoim motocyklem R nineT Scrambler.

Option 719 Cosmic blue metallic/Light white uni

Klasyczne piękno: Zakochać się w jeździe. Od pierwszego wejrzenia.

Option 719 Black storm metallic/Racing red

Atrakcyjny i tajemniczy: Kolory podkreślają dynamikę motocykla.

Teleskopowy widelec z mieszkami sprężystymi
Na zdjęciu: teleskopowy widelec z mieszkami sprężystymi w motocyklu R nineT Scrambler.
Podnóżki o grubych zębach
Na zdjęciu: podnóżki motocykla R nineT Scrambler.
Silnik bokser
Na zdjęciu: dwucylindrowy silnik bokser w motocyklu R nineT Scrambler.
Kształt zbiornika i osłona chrap
Na zdjęciu: zbiornik z osłoną chrap wlotu powietrza w motocyklu R nineT Scrambler.
Klasyczny okrągły tachometr
Na zdjęciu: okrągły prędkościomierz motocykla R nineT Scrambler.
Podniesiony układ wydechowy
Na zdjęciu: podniesiony układ wydechowy motocykla R nineT Scrambler.
Kanapa o wyglądzie patynowanej skóry
Na zdjęciu: kanapa motocykla R nineT Scrambler.
Reflektory LED i kierunkowskazy LED
Na zdjęciu: reflektory LED motocykla R nineT Scrambler.

Ten design rozbudza apetyt. Zwarty, szorstki, buntowniczy – liczą się tylko jego własne reguły.

 ”

Ulf Musekamp

Inżynier pojazdu R nineT

Rób co chcesz

Rób co chcesz

To, co robią inni, nigdy nie było dla Ciebie miarodajne. Zamiast tego podążasz własną drogą? R nineT Scrambler oferuje doskonałe warunki do indywidualizacji. Pakiet części frezowanych Shadow II w „Option 719” jest produkowany zgodnie z najwyższymi standardami rzemiosła i jakości. Krótkie zamknięcie tyłu zawiera światła tylne, światła hamowania i kierunkowskazy. To już całość Twojego motocykla... ale dopiero początek Twoich możliwości.

+ Dowiedz się więcej

Chodźmy trochę zamieszać!

Po prostu włącz ciąg: W przypadku chłodzonego powietrzem/olejem boksera scramblera jest to dziecinnie proste. Zoptymalizowaliśmy jego krzywą mocy i momentu obrotowego i wyraźnie zwiększyliśmy je w zakresie 4000-6000 obrotów na minutę. Chcieliśmy, by ciąg działał dokładnie tam, gdzie jest potrzebny. Abyś zapewnić Ci pełną moc i całkowite zrelaksowanie w drodze. Szczytowy moment obrotowy pozostaje na poziomie 116 Nm przy 6000 obr./min., a bokser oczywiście spełnia wymogi normy Euro 5.

+ Dowiedz się więcej
116
Nm Maksymalny moment obrotowy przy 6000 obr.
223
kg masy własnej w stanie gotowym do jazdy, z pełnym zbiornikiem
1170
cm³ pojemności skokowej
820
mm wysokości siedzenia
Chłodzony powietrzem/olejem dwucylindrowy czterosuwowy silnik bokser

Z całą pewnością większa frajda

Kontrola na luzie – to nie musi być sprzeczność

Kontrola na luzie – to nie musi być sprzeczność

W „Dirt Mode” trybu jazdy Pro można się wyluzować: na mało zwięzłym podłożu systemy sterowania ASC i DTC działają znacznie później, aby dać Ci możliwość wykonywania dynamicznych manewrów i zapewnić jeszcze większą przyjemność z jazdy. Jednocześnie adaptacyjne doświetlenie zakrętu poprawia oświetlenie jego wewnętrznego łuku przy kącie nachylenia od 7 do 25°: Gdziekolwiek skierujesz motocykl, jego światło już tam będzie.

+ Dowiedz się więcej

Więcej na temat #Soulfuel

spinner