*Wyposażenie seryjne standardowe, cena zalecana niewiążąca, fabryczna bez kosztów transportu, z 23% podatku VAT.

BMW R nineT Pure

Purystyczny, zredukowany, pewny siebie

Sprowadzony do najpotrzebniejszych elementów, ale pewny swojej wartości. BMW R nineT Pure. Mocny silnik chłodzony powietrzem/olejem zapewnia na szosie gęsią skórkę. Jego klasyczny wygląd roadstera z kompaktowym zbiornikiem paliwa i smukłym tyłem przypomina początki historii BMW Motorrad. Purystyczny design i różne możliwości personalizacji zachęcają do stworzenia własnego autorskiego motocykla. Takiego, jakim nie jeździ nikt inny. Popuść wodze fantazji i odkrywaj świat #Soulfuel z R nineT Pure.

Zalety dla każdej osobowości

Wybierz swój kierunek

Podstawę do Twoich kreatywnych pomysłów stanowi pięć wariantów kolorystycznych R nineT Pure. Od którego rozpoczniesz?

Teal blue metallic matt

Metaliczny matowy lakier Teal blue wzmacnia klasyczny wygląd maszyny.

Mineral grey metallic

Podstawowy kolor Mineral grey metallic pozwala przemawiać proporcjom kształtów maszyny.

Option 719 Aluminium

Wersja aluminiowa jest arcydziełem rzemiosła: ręczne szczotkowanie, matowy lakier bezbarwny, z częściowo polerowanym zbiornikiem.

Option 719 Black storm metallic/Racing red

Zbiornik z trójkolorowym pasem Option 719 oraz czerwona rama główna sprawiają, że konstrukcja maszyny wygląda szczególnie dynamicznie.

Option 719 Cosmic blue metallic/Light white

Biała rama główna w połączeniu z trójkolorowym zbiornikiem wraz z delikatnym kształtem taśmy zapewnia efektowny i wyrazisty wygląd.

Regulowany amortyzator
Na zdjęciu: amortyzator R nineT Pure.
Nowoczesne kierunkowskazy LED
Na zdjęciu kierunkowskaz LED w R nineT Pure.
Dwucylindrowy silnik bokser
Na zdjęciu:  dwucylindrowy silnik typu bokser R nineT Pure.
Kompaktowy zbiornik paliwa
Na zdjęciu: zbiornik R nineT Pure.
Klasyczny prędkościomierz
Na zdjęciu: klasyczny prędkościomierz R nineT Pure.
Układ wydechowy o podwójnym przepływie
Na zdjęciu: układ wydechowy o podwójnym przepływie w R nineT.
Klasycznie malowany błotnik
Na zdjęciu: pokrywa przedniego koła R nineT Pure.
Reflektor LED ze światłem do jazdy dziennej
Na zdjęciu: reflektor LED w motocyklu R nineT Pure.

Idealny motocykl do zaprojektowania swojego osobistego R nineT Pure.

 ”

Norbert Rebholz

Kierownik projektu R nineT

Wprowadź swoje pomysły w życie

Wprowadź swoje pomysły w życie

Twój R nineT Pure zaprasza Cię do świata personalizacji, w którym opcje nie mają granic. Wysokiej jakości pakiet części frezowanych „Option 719 Classic II” pokazuje Twoje zamiłowanie do szczegółów. A dzięki „Option 719 Rad Classic” poczujesz dreszcz emocji podczas jazdy dzięki bezdętkowym kołom szprychowym.

+ Dowiedz się więcej

Sprawdzony napęd

Ciesz się każdym przejechanym metrem

Silnik boksera chłodzony powietrzem/olejem o pojemności 1170 cm3 emanuje siłą. Jego 80 kW (109 KM) mocy zapewnia ekscytujące momenty podczas każdej podróży – czy to po mieście, czy poza jego granicami. W zakresie od 4000 do 6000 obr./min, dzięki wygładzonej krzywej mocy i momentu obrotowego, pracuje teraz jeszcze płynniej. Przy okazji spełnia również wymogi normy Euro 5.

+ Dowiedz się więcej
116
Nm maks. momentu obrotowego przy 6000 obr./min
219
kg masy własnej w stanie gotowym do jazdy z pełnym zbiornikiem
1,170
cm3 pojemności skokowej
805
mm wysokości siedzenia
Chłodzony powietrzem/olejem dwucylindrowy czterosuwowy silnik bokserski.

Elementy zapewniające bezpieczną jazdę

Wyszalej się

Wyszalej się

Dzięki trybom jazdy Pro możesz w pełni wykorzystać swoją maszynę. Masz taką możliwość, ponieważ w trybie „Dynamic“ systemy sterowania ASC i DTC interweniują później, dzięki czemu jazda na suchym asfalcie staje się znacznie bardziej dynamiczna. A dzięki adaptacyjnemu doświetleniu zakrętów, możesz się cieszyć się każdym zbliżającym się skrętem nawet po zmroku. Poprawia ono oświetlenie wewnętrznego odcinka krzywej do kąta nachylenia 25 stopni. W ten sposób w każdej chwili masz dobry przegląd sytuacji.

+ Dowiedz się więcej

Więcej na temat #Soulfuel

spinner