Zawieszenie
Optymalne na każdą drogę - perfekcyjne do każdego stylu jazdy
Od kilkudziesięciu lat jedną z kluczowych umiejętności BMW Motorrad było wykorzystywanie innowacyjnych osiągnięć, aby ulepszać motocykle i czynić je bezpieczniejszymi, jednocześnie zwiększając przyjemność z jazdy. Jako jeden z leaderów w dziedzinie tej technologii BMW Motorrad wprowadza nowe rozwiązania w bardzo szybkim tempie, które często stają się podstawowymi elementami standardowej konstrukcji motocykla. Już w 1986 r. BMW Motorrad ustanowiło punkt odniesienia w dziedzinie konstrukcji zawieszenia, wprowadzając wahacz tylnego koła Paralever, który zapewniał lepsze tylne zawieszenie i przenoszenie mocy. W 1993 r. wprowadzono pierwsze przednie zawieszenie w produkcji seryjnej, oddzielające funkcje zawieszenia i tłumienia od prowadzenia koła. System ten nosi nazwę Telelever. Ekstremalnie wytrzymałe na skręcanie przednie zawieszenie Duolever, wprowadzone w 2005 r., było kolejnym rewolucyjnym krokiem w dziedzinie inżynierii zawieszenia. Geometrię ram BMW Motorrad zawsze projektuje się z uwzględnieniem wymogów jazdy i ergonomii, w zależności od typu modelu. Technologiczne myślenie BMW Motorrad czyni je optymalnymi na wszystkie drogi i rodzaje terenów oraz perfekcyjnymi do każdego stylu jazdy.