Sterowanie silnikiem oparte na algorytmie Alpha N z czujnikiem momentu obrotowego zintegrowanym z interfejsem bierze pod uwagę wiele oddziałujących czynników. Umożliwia precyzyjne dostosowanie wyznaczonej wydajności momentu i pracy silnika do bardzo szerokiego zakresu warunków granicznych.
Sterowanie to odbywa się w oparciu o ilość powietrza wlotowego, którą określa się pośrednio na podstawie kąta otwarcia i prędkości obrotowej. System sterowania silnikiem ustala indywidualnie skoordynowane wartości dawki wtryskiwanego paliwa i czasu zapłonu, wykorzystując dodatkowe parametry silnika i otoczenia (łącznie z temperaturą silnika, temperaturą powietrza, ciśnieniem atmosferycznym) wraz z zapisanymi mapami charakterystyki i funkcjami korekty. Zalecanym typem paliwa jest paliwo super, bezołowiowe, tj. co najmniej 95-oktanowe.
+ Dowiedz się więcej

Więcej szczegółowych informacji na temat technologii