Przełączenie między światłem do jazdy dziennej a światłem mijania odbywa się automatycznie w zależności od ustawień w menu panelu instrumentów.
Przy włączonym świetle do jazdy dziennej motocyklista jest o wiele lepiej widoczny i w związku z tym o wiele bezpieczniejszy. Prócz tego charakterystyczną cechą lampy jest kształt poziomego „U”, który podobnie, jak świetlne pierścienie w modelach serii K 1600, stanowi znak rozpoznawczy nowego GS.
Lampa jest wyposażona w 2 diody LED do światła mijania i  w 2 diody do światła drogowego oraz w cztery dodatkowe diody LED do światła do jazdy dziennej i światła pozycyjnego. Są one przymocowane do środkowej osłony chłodnicy wykonanej z odlewanego aluminium. Za osłoną chłodnicy znajduje się wentylator osiowy. Kolejny nawiew powietrza kieruje ciepłe powietrze na szybkę i w ten sposób tworzy obieg powietrza w przedniej lampie. Obieg powietrza umożliwia rozmrażanie szronu na lampie, a także przyczynia się do odmrażania soczewki przedniej lampy w zimie.
+ Dowiedz się więcej

Więcej szczegółowych informacji na temat technologii

spinner