Dane techniczne

Silnik

Konstrukcja

Chłodzony powietrzem/wodą dwucylindrowy, czterosuwowy silnik Boxer z dwoma górnymi wałkami rozrządu napędzanymi kołem zębatym walcowym, z wałkiem wyrównawczym i układem zmiennych faz rozrządu BMW ShiftCam.

Średnica cylindra x skok tłoka

102.5 mm x 76 mm

Pojemność skokowa

1254 cm3

Moc znamionowa

100 kW (136 KM) przy 7750 obr./min

Maks. moment obrotowy

143 Nm przy 6250 obr./min

Stopień sprężania

12,5: 1

Wzbogacenie paliwa

Elektroniczny układ wtryskowy kolektora dolotowego / cyfrowe zarządzanie silnikiem: BMS-O z elektroniczną manetką

Oczyszczanie spalin

Regulowany katalizator trójdrożny, norma emisji spalin EU-5

Parametry jazdy / zużycie paliwa

Prędkość maksymalna

ponad 200 km/h

Zużycie paliwa na 100 km zgodnie z WMTC

4,75 l

Emisja CO2 wg WMTC

110 g/km

Rodzaj paliwa

Benzyna super bezołowiowa, liczba oktanowa 95 (ROZ), adaptacja przez sterownik silnika (91 do 98 ROZ)

Instalacja elektryczna

Alternator

Generator trójfazowy o mocy znamionowej 508 W

Akumulator

12 V / 11,8 Ah, bezobsługowy

Przeniesienie napędu

Sprzęgło

Sprzęgło mokre z funkcją Anti-Hopping, uruchamiane hydraulicznie

Skrzynia biegów

Sześciostopniowa kłowa skrzynia biegów z uzębieniem skośnym

Napęd wtórny

Wał Kardana

Zawieszenie/hamulce

Rama

Koncepcja ramy dwuczęściowej złożonej z ramy głównej i przykręconej do niej ramy tylnej, silnik samonośny

Prowadnica koła przedniego / elementy sprężynowe

BMW Motorrad Telelever, centralny amortyzator teleskopowy, średnica rury nośnej: 37 mm

Prowadnica koła tylnego / elementy sprężynowe

Wahacz jednoramienny z odlewu aluminiowego z BMW Motorrad Paralever; kolumna McPhaersona z amortyzacją dostosowaną do warunków na drodze, naprężenie sprężyny za pomocą pokrętła z płynną regulacją hydrauliczną, amortyzacja stopnia odbicia z regulacją za pomocą pokrętła.

Ugięcie sprężyny z przodu / z tyłu

120 mm / 136 mm

Rozstaw osi

1485 mm  

Wyprzedzenie sworznia zwrotnicy

116 mm  

Kąt głowicy skrętnej

64,1°  

Koła

Koła z odlewu aluminium

Wymiar obręczy z przodu

3,50 x 17"

Wymiar obręczy z tyłu

5,50 x 17”

Opony przednie

120/70 ZR 17

Opony tylne

180/55 ZR 17

Hamulec przedni

Podwójny hamulec tarczowy, pływające tarcze hamulcowe, średnica 320 mm, 

4-tłoczkowe promieniowe zaciski hamulcowe

Hamulec tylny

Hamulec jednotarczowy, średnica 276 mm, dwutłoczkowy zacisk pływający

ABS

BMW Motorrad Full Integral ABS Pro (w pełni zintegrowana funkcja hamowania, zoptymalizowana pod kątem pochylenia)

Wymiary/masa

Wysokość siedziska przy masie własnej

805 mm / 825 mm

(wypos. dod. wysoka kanapa: 830 mm / 850 mm, wypos. dod. niska kanapa: 760 mm / 780 mm)

Długość łuku krokowego przy masie własnej

 1810 mm / 1850 mm

(wypos. dod. wysoka kanapa: 1875 mm / 1915 mm, wypos. dod. niska kanapa: 1740 mm / 1780 mm

Pojemność użytkowa zbiornika

25 l  

z tego rezerwa

ok. 4 l

Długość (nad podstawą tablicy rejestracyjnej)

2222 mm  

Wysokość (nad deflektorem)

min. 1460 mm, maks. 1570 mm

(Style Sport: min. 1360 mm, maks. 1480 mm)

Szerokość (z lusterkami)

985 mm 

Szerokość (powyżej kufrów)

990 mm  

Masa własna pojazdu przygotowanego do jazdy, z pełnym bakiem 1)

279 kg

1)
Dopuszczalna masa całkowita

505 kg  

Ładowność (w wersji seryjnej)

226 kg  

1) Zgodnie z rozporządzeniem (UE) 168/2013 z masą płynów, standardowym wyposażeniem oraz paliwem zatankowanym do co najmniej. 90% pojemności użytkowej zbiornika.

Wyposażenie

Wyposażenie standardowe

  • Kolorowy wyświetlacz TFT o przekątnej 10,25 cala w połączeniu z łącznością i zintegrowaną nawigacją mapową
  • BMW Motorrad Vollintegral ABS Pro
  • DCC (regulacja prędkości z funkcją hamowania)
  • Reflektor główny ze źródłem światła całkowicie w technologii LED, z ikonką światła
  • Dwutonowa fanfara
  • Cztery przyciski u „Ulubionych”
  • DTC (Dynamiczna kontrola trakcji)
  • 3 tryby jazdy (ECO, Rain i Road)
  • HSC (wspomaganie ruszania pod górę)

 

Wyposażenie specjalne

  • Adaptacyjne oświetlenie zakrętu
  • Światło do jazdy dziennej w technologii LED
  • ACC (tempomat aktywny z czujnikiem radarowym)
  • System audio (np. z DAB+ i z profilami dźwiękowymi)
  • Kieszeń do ładowania smartfona (ładowanie indukcyjne i przez złącze USB)
  • Dynamic ESA (elektronicznie regulowane podwozie z kompensacją obciążenia)
  • Keyless Ride
  • Centralny zamek
  • Ogrzewanie siedzeń
  • RDC (kontrola ciśnienia w oponach)
  • Tryby jazdy Pro (tryb Dynamik i i HSC Pro, kontrola momentu obrotowego oporu silnika MSR, funkcja dynamicznego hamowania DBC)
  • Pakiety części frezowanych „Option 719”
  • „Option 719” - koła
  • Sportowy tłumik

 

Akcesoria specjalne

  • Dodatkowe reflektory diodowe
  • Wersje kanapy
  • Topcase
  • Plecak na zbiornik
  • Nawigacja BMW Motorrad
+ Dowiedz się więcej

Stwórz własną wersję R 1250 RT

Skorzystaj z szerokiej gamy specjalnego wyposażenia i oryginalnych akcesoriów BMW Motorrad i dostosuj motocykl do swoich indywidualnych preferencji.

Przejdź do konfiguratora
spinner