Dane techniczne

Silnik

Projekt

Dwucylindrowy, chłodzony powietrzem i płynem, czterosuwowy silnik typu bokser z dwoma wałkami rozrządu napędzanymi górnymi zębatkami, jednym wałkiem wyrównoważającym i zmienną regulacją wałka rozrządu BMW ShiftCam.

Średnica x skok

102,5 mm x 76 mm

Pojemność

1254 cm³

Wydajność nominalna

100 kW (136 KM) przy 7750 obr/min

Maks. moment obrotowy

143 Nm przy 6250 obr/min

Stopień sprężania

12.5: 1

Przygotowanie paliwa

Elektroniczny wtrysk paliwa do przewodu dolotowego, cyfrowe sterowanie silnikiem: BMS-O z e-gazem

Kontrola emisji

Katalizator trójdrożny w pętli zamkniętej, zgodny z normą emisji EU-5

Przebieg/zużycie

Maksymalna prędkość

ponad 200 km/h

Zużycie na 100 km na podstawie WMTC

4.75 l

Emisje CO2 według WMTC

110 g/km

Typ paliwa

Benzyna super bezołowiowa, liczba oktanowa 95 (ROZ), adaptacja poprzez sterowanie silnika (91 do 98 ROZ)

Układ elektryczny

Alternator

Generator trójfazowy o mocy nominalnej 508 watów

Bateria

12 V / 11,8 Ah, bezobsługowy

Przesył mocy

Sprzęgło

Mokre sprzęgło z funkcją antyhoppingową, aktywacja hydrauliczna

Koła zębate

Sześciobiegowa, śrubowa, synchronizowana skrzynia biegów

Napęd wtórny

Wał napędowy

Zawieszenie/hamulce

Rama

Dwuczęściowa koncepcja ramy składająca się z ramy głównej i przykręconej do niej ramy tylnej, z silnikiem wspomagającym

Zawieszenie przednie / elementy sprężynowe

BMW Motorrad Telelever, centralna kolumna resorująca, standardowa średnica 37 mm

Prowadnica tylnego koła / elementy sprężynowe

Jednostronny wahacz z odlewu aluminiowego z BMW Motorrad Paralever, rozpórka sprężynowa WAD, naprężenie wstępne sprężyny regulowane w sposób ciągły i hydrauliczny za pomocą pokrętła regulacyjnego, regulacja tłumienia odbicia za pomocą pokrętła regulacyjnego

 

Skok sprężyny przód/tył

120 mm / 136 mm

Rozstaw osi

1485 mm

Rolka

116 mm  

Kąt główki kierownicy

64.1°  

Koła

Odlew aluminiowy

Wymiary felgi, przód

3.50 x 17"

Wymiary felgi, tył

5.50 x 17”

Opona, przód

120/70 ZR 17

Opona tylna

180/55 ZR 17

Hamulec przedni

Hamulec dwutarczowy, tarcze pływające, średnica 320 mm, czterotłoczkowe promieniowe zaciski hamulcowe

Hamulec tylny

Hamulec jednotarczowy, średnica 276 mm, pływający zacisk dwutłokowy

ABS

W pełni zintegrowany ABS Pro BMW Motorrad (w pełni zintegrowane hamowanie, zoptymalizowany pod kątem Lean)

Wymiary / wagi

Wysokość siedzenia, nieobciążony

805 mm / 825 mm (SE wysokie siedzenie: 830 mm / 850 mm, niskie siedzenie: 760 mm / 780 mm)

Długość kroku rowerzysty, bez obciążeniala

1810 mm / 1850 mm (wysokie siedzenie SE: 1875 mm/ 1915 mm, niskie siedzenie SE: 1740 mm / 1780 mm)

Użyteczna pojemność zbiornika

25 l  

w tym rezerwa

około. 4 litry

Długość (przy użyciu nośnika tablicy rejestracyjnej)

2222 mm

Wysokość (nad przednią szybą)

Min. min. 1460 mm, maks. 1570 mm

(Styl Sport: min. 1360 mm, maks. 1480 mm)

Szerokość (w tym lustra)

985 mm 

Szerokość (łącznie z butem)

990 mm  

Masa własna pojazdu w pełni zatankowanego/przygotowanego do drogiroad

279 kg

1)
Maks. dopuszczalna waga

505 kg  

Maks. obciążenie (ze standardowym wyposażeniem)

226 kg  

1) Zgodnie z Wytyczną (UE) 168/2013 ze wszystkimi płynami eksploatacyjnymi, z wyposażeniem standardowym i tankowanymi min. 90% użytkowej pojemności zbiornika.

Ekwipunek

Standardowe wyposażenie

  • Kolorowy zestaw wskaźników TFT o przekątnej 10,25 cala z łącznością i zintegrowaną nawigacją po mapie
  • W pełni zintegrowany układ ABS Pro firmy BMW Motorrad
  • DCC (adaptacyjny tempomat z funkcją hamowania)
  • Reflektory w pełni LED z ikoną oświetlenia
  • Dwutonowe fanfary
  • Cztery ulubione przyciski
  • DTC (dynamiczna kontrola trakcji)
  • 3 tryby jazdy (ECO, Rain i Road)
  • HSC (kontrola ruszania pod górę)

 

Wyposażenie opcjonalne

  • Adaptacyjny reflektor
  • Światła do jazdy dziennej
  • ACC (adaptacyjny tempomat z czujnikiem radarowym)
  • Komora ładowania (ładowanie indukcyjne i USB)
  • Dynamic ESA (elektronicznie regulowane zawieszenie z kompensacją obciążenia)
  • Jazda bez kluczyka
  • Centralny zamek
  • Ogrzewanie siedzenia
  • TPM (monitor ciśnienia w oponach)
  • Tryby jazdy Pro (tryb jazdy dynamiczny i HSC Pro, dynamiczna kontrola hamowania silnikiem, dynamiczna kontrola hamowania DBC)
  • Opcja 719 pakietów kęsów
  • Opcja 719 kół
  • Tłumik sportowy

 

Akcesoria opcjonalne

  • Dodatkowe reflektory LED
  • Warianty siedziska
  • Wielkie etui Top
  • Torba na zbiornik
+ Dowiedz się więcej

Stwórz swoje BMW R 1250 RT

Dowiedz się o naszej szerokiej gamie specjalnych i oryginalnych akcesoriów BMW Motorrad, których możesz użyć do dostosowania swojego motocykla do własnych preferencji.

Do indywidualizacji
spinner