K 1600 GT to synonim czystej sportowej jazdy turystycznej. Na tym nie koniec. Ta kategoria nie istnieje bez tego modelu. W aspekcie luksusu i komfortu, tak jak Ty, nie zna kompromisów. Odpręż się i dowiedz wszystkiego na temat danych technicznych i wyposażenia.
Chłodzony olejem/wodą sześciocylindrowy, czterosuwowy silnik rzędowy z czterema zaworami na cylinder
118 kW przy 6750 obr./min.
180 Nm przy 5250 obr./min
Elektroniczny wtrysk do kolektora dolotowego – cyfrowe zarządzanie silnikiem: BMS-O z elektrycznym nastawnikiem przepustnicy
Regulowany katalizator trójdrożny, norma emisji spalin EU-5
Powyżej 200 km/h
5,9 l
137 g/km
Benzyna bezołowiowa super (maks. 15% etanolu, E15) RON 95 / 90 AKI
Alternator prądu przemiennego o mocy 700 W (moc znamionowa)
12 V / 16 Ah, bezobsługowy
Sprzęgło wielotarczowe w kąpieli olejowej
Sześciostopniowa kłowa skrzynia biegów z uzębieniem skośnym
Rama z połączeniem aluminiowym, silnik stanowi część konstrukcji nośnej
Odlewany aluminiowy wahacz jednoramienny z BMW Motorrad Paralever; centralny amortyzator teleskopowy
115 mm / 135 mm
Aluminiowe koło żeliwne
Jednotarczowy hamulec, 2-tłoczkowy zacisk pływający, średnica 320 mm
Zintegrowany ABS Pro firmy BMW Motorrad (półzintegrowany, zoptymalizowany pod kątem pochylenia)
810 mm / 830 mm
1830 mm / 1870 mm
ok. 26,5 l
ok. 4 l
1440–1600 mm
343 kg
197 kg
1) Zgodnie z rozporządzeniem (UE) 168/2013 z masą płynów, standardowym wyposażeniem oraz paliwem zatankowanym do co najmniej 90% pojemności użytkowej zbiornika.
Wyposażenie standardowe
Opcje wyposażenia
Wyposażenie specjalne