K 1600 Grand America to synonim ekskluzywności, komfortu i osiągów dla dwóch osób w typowym stylu bagger. Tutaj dowiesz się wszystkiego na temat danych technicznych i bogatego wyposażenia.
Chłodzony olejem/wodą sześciocylindrowy, czterosuwowy silnik rzędowy z czterema zaworami na cylinder
72 mm × 67,5 mm
1649 cm3
118 kW (160 KM) przy 6750 obr/min
180 Nm przy 5250 obr./min
12,2 : 1
Elektroniczny wtrysk do kolektora dolotowego – cyfrowe zarządzanie silnikiem, BMS-O z elektrycznym nastawnikiem przepustnicy
Regulowany katalizator trójdrożny, norma emisji spalin EU-5
162 km/h
5,9 l
137 g/km
Benzyna bezołowiowa super (maks. 15% etanolu, E15) RON 95 / 90 AKI
Alternator prądu przemiennego o mocy 700 W (moc znamionowa)
12 V / 16 Ah, bezobsługowy
Sprzęgło wielotarczowe w kąpieli olejowej
Sześciostopniowa kłowa skrzynia biegów z uzębieniem skośnym
Wał Kardana
Rama z połączeniem aluminiowym, silnik stanowi część konstrukcji nośnej
BMW Motorrad Duolever, amortyzator centralny
Odlewany aluminiowy wahacz jednostronny z BMW Motorrad Paralever, amortyzator centralny
115 mm / 125 mm
1618 mm
106,4 mm
62,2°
Aluminiowe koło żeliwne
3,50 × 17“
6,00 × 17“
120/70 ZR 17
190/55 ZR 17
Hamulec dwutarczowy, średnica 320 mm, 4-tłoczkowy zacisk stały
Jednotarczowy hamulec, 2-tłoczkowy zacisk pływający, średnica 320 mm
Zintegrowany ABS Pro firmy BMW Motorrad (półzintegrowany, zoptymalizowany pod kątem pochylenia)
750 mm
1760 mm
ok. 26,5 l
ok. 4 l
2560 mm
1440–1580 mm
1000 mm
367 kg
560 kg
193 kg
1) Zgodnie z rozporządzeniem (UE) 168/2013 z masą płynów, standardowym wyposażeniem oraz paliwem zatankowanym do co najmniej 90% pojemności użytkowej zbiornika.
Wyposażenie seryjne
Opcje wyposażenia
Wyposażenie specjalne