Silnik
Rodzaj

Chłodzony powietrzem/olejem czterosuwowy silnik typu bokser, cztery promieniście ułożone zawory na cylinder, dwa wałki rozrządu w głowicy, centralnie montowany wałek wyrównawczy

Średnica cylindra x skok tłoka
101 mm x 73 mm
Pojemność skokowa

1170 cm3

Moc znamionowa
81 kW (110 KM) przy 7550 obr/min
Maks. moment obrotowy

116 Nm przy 6000 obr/min

Stopień sprężania
12.0:1
Sporządzanie mieszanki
Elektroniczny wtrysk paliwa
Kontrola emisji spalin

Regulowany katalizator trójdrożny, norma emisji spalin Euro EU4

Osiągi/zużycie paliwa
Prędkość maksymalna
Ponad 200 km/h
Zużycie paliwa (wg WMTC) na 100 km

5,3 l

Rodzaj paliwa
Benzyna bezołowiowa, liczba oktanowa 95-98 (RON) (moc znamionowa przy 98 RON)
Instalacja elektryczna
Alternator
prądnica trójfazowa 600 W
Akumulator
12 V / 14 Ah, bezobsługowy
Przeniesienie napędu
Sprzęgło
Sprzęgło jednotarczowe, suche, hydrauliczne
Skrzynia biegów
Sześciobiegowa, synchronizowana, z uzębieniem skośnym
Napęd
Wał napędowy
Zawieszenie/hamulce
Rama
Czteroczęściowa rama składająca się z przedniej i trzech tylnych części, silnik/ skrzynia biegów przenoszące obciążenie, ramę siedzenia tylnego można usunąć do jazdy w pojedynkę
Mocowanie/zawieszenie przedniego koła
Widelec teleskopowy Upside-down, średnica 46 mm
Mocowanie/zawieszenie tylnego koła
Jednoramienny wahacz z odlewu aluminiowego BMW Motorrad Paralever, amortyzator centralny, płynna hydrauliczna regulacja napięcia wstępnego sprężyny pokrętłem, ustawiane tłumienie siły dobicia
Skok zawieszenia przód/tył
120 mm / 120 mm
Rozstaw kół
1476 mm
Wyprzedzenie sworznia zwrotnicy
102,5 mm
Kąt nachylenia główki ramy
64,5 mm
Koła
Koła szprychowe
Rozmiar obręczy, przód
3,50 x 17"
Rozmiar obręczy, tył
5,50 x 17”
Opony, przód
120/70 ZR 17
Opony, tył
180/55 ZR 17
Hamulce, przód
Dwutarczowe, tarcze pływające, średnica 305 mm, 4-tłoczkowe promieniowe zaciski hamulcowe
Hamulce, tył
Jednotarczowe, średnica 220 mm, dwutłoczkowy zacisk pływający
ABS
BMW Motorrad ABS
Wymiary/masy
Długość
2220 mm
Szerokość (z lusterkami)
890 mm
Wysokość (bez lusterek)
1265 mm
Wysokość siedzenia, bez obciążenia

805 mm (siedzenie kierowcy custom (akcesorium): 795 mm)

Długość łuku krokowego na pusto

1785 mm (siedzenie kierowcy custom (akcesorium): 1775 mm)

Masa bez obciążenia, gotowość do jazdy, pełny zbiornik paliwa: 209 kg

222 kg

1)
Dopuszczalna masa całkowita
208 kg
Dopuszczalne obciążenie (z wyposażeniem standardowym)
208 kg
Użytkowa pojemność zbiornika paliwa
18 l
w tym rezerwa
ok. 3 l

1) Zgodnie z rozporządzeniem (UE) 168/2013 z masą płynów, standardowego wyposażenia oraz „paliwa” w zbiornikach paliwa napełnionych w co najmniej 90 % objętości

Wyposażenie standardowe

Wyposażenie
  • Siedzenie dwuczęściowe (wysokość siedzenia: 805 mm; długość łuku krokowego: 1785 mm)
  • System wspólnego kluczyka do zamków zapłonu, blokady kierownicy i korka wlewu paliwa
  • Zintegrowana blokada zapłonu i kierownicy
  • Podnóżki pasażera wraz z ramą pasażera można zdemontować
  • Regulowane dźwignie hamulca ręcznego i sprzęgła – wiele ustawień
  • Dokumentacja pokładowa i narzędzia

Cechy specjalne
  • Ramę pasażera można zdemontować do jazdy w pojedynkę
  • Dwukolorowy aluminiowy zbiornik paliwa

Instalacja elektryczna
  • Stałe podświetlenie lamp i światła awaryjne
  • Reflektor o regulowanej wysokości: okrągła lampa z chromowanym pierścieniem, logo BMW i kutym wspornikiem
  • Wyświetlacz wielofunkcyjny z komputerem pokładowym: zegar cyfrowy, wskaźnik wybranego biegu, licznik przebiegu całkowitego i dwa liczniki przebytego dystansu, średnia prędkość, średnie zużycie paliwa; data przeglądu oraz pozostały dystans do wymaganego przeglądu, zasięg na pozostałym paliwie; kontrolka błędu/zarządzania silnika; status podgrzewanych manetek (jeżeli są zamontowane)
  • Zestaw wskaźników z prędkościomierzem i obrotomierzem
  • Gniazdo elektryczne
  • Magistrala CAN z system jednoprzewodowym (SWS)
  • Elektroniczny immobiliser
  • Interfejs diagnostyczny
  • Alternator 600 W
  • Białe kierunkowskazy, tylne światło LED
+ Dowiedź się więcej

Więcej indywidualności

Zrodzony do personalizacji.

Od samego początku podczas projektowania R nineT postawiono na jego modularność, aby umożliwić najwyższy stopień personalizacji. Niezliczone profesjonalne i prywatne modyfikacje potwierdzają, jak wielki potencjał R nineT wyzwala w swoim właścicielu.

Dowiedz się więcej
Pobierz broszurę.
  • R nineT Informacja o cenie i produkcie
    MP3   |   0.61 MB   |   Angielski