Dane techniczne

Silnik

Konstrukcja

Chłodzony powietrzem/olejem dwucylindrowy czterosuwowy silnik typu bokser z dwoma napędzanymi łańcuchowo wałkami rozrządu umieszczonymi nad wałem korbowym

Średnica cylindra x skok tłoka

107,1 mm x 100 mm

Pojemność skokowa

1802 cm3

Moc znamionowa

67 kW przy 4750 obr./min

Maks. moment obrotowy

158 Nm przy 3000 obr./min

Stopień sprężania

9,6 :1

Wzbogacenie mieszanki

Elektroniczny wtrysk do kolektora dolotowego / cyfrowy układ sterowania silnika: BMS-O z elektrycznym nastawnikiem przepustnicy

Oczyszczanie spalin

Regulowany katalizator 3-drożny

Parametry jazdy / zużycie paliwa

Prędkość maksymalna

Powyżej 180 km/h

Zużycie na 100 km według WMTC

5,8 l

Rodzaj paliwa

Bezołowiowa super (maks. 15% etanolu, E15) RON 95 90 AKI

Instalacja elektryczna

Alternator

Alternator z magnesami trwałymi o mocy 660 W (moc znamionowa)

Akumulator

12 V / 26 Ah, bezobsługowy

Przeniesienie napędu

Sprzęgło

Sprzęgło jednotarczowe suche

Skrzynia biegów

Sześciobiegowa skrzynia kłowa w oddzielnej obudowie skrzyni biegów

Napęd wtórny

Wał Kardana

Zawieszenie/hamulce

Rama

Rama stalowa typu „double-cradle” z przykręconymi podciągami

Prowadnica koła przedniego / elementy sprężynowe

Widelec teleskopowy

Prowadnica koła tylnego / elementy sprężynowe

Stalowy wahacz dwustronny z centralnym zawieszeniem

Skok sprężyny przód/tył

120 mm / 120 mm

Rozstaw osi

1695 mm

Wyprzedzenie sworznia zwrotnicy

183,5 mm

Kąt głowicy skrętnej

62.7°

Koła

Przednie koło odlewane, aluminiowe

Wymiary obręczy przedniej

3,5 x 19"

Wymiary obręczy tylnej

5.0 x 16"

Opony przednie

120/70 R19

Opony tylne

180/65 B16

Hamulec przedni

Hamulec dwutarczowy, średnica 300 mm, 4-tłoczkowy zacisk stały

Hamulec tylny

Hamulec jednotarczowy, średnica 300 mm, 4-tłoczkowy zacisk stały

ABS

System Integral ABS firmy BMW Motorrad (w pełni zintegrowany)

Wymiary/masy

Wysokość siedzenia przy masie własnej

740 mm

Długość łuku krokowego przy masie własnej

1710 mm

Użytkowa pojemność zbiornika paliwa

ok. 24 l

w tym rezerwa

ok. 4 l

Długość (z topcase)

2640 mm

Wysokość (nad deflektorem, przy znormalizowanej masie własnej)

1500 mm

Szerokość (nad dźwigniami ręcznymi)

970 mm

Masa własna pojazdu przygotowanego do jazdy, z pełnym bakiem 1)

427 kg

1)
Dopuszczalna masa całkowita

630 kg

Dopuszczalne obciążenie (przy wyposażeniu standardowym)

203 kg

1) Zgodnie z Dyrektywą (UE) 168/2013 ze wszystkimi płynami eksploatacyjnymi, z wyposażeniem standardowym i zatankowanym w ilości min. 90% pojemności użytkowej zbiornika paliwa.

Zaprojektuj własny R18 Transcontinental

Odkryj nasze propozycje customizacji

Przejdź do indywidualizacji
spinner