Silnik

Moc znamionowa
107 kW (145 KM) przy 7750 obr./min
Typ
Chłodzony powietrzem/cieczą czterosuwowy silnik typu flat twin z podwójnymi górnymi wałkami rozrządu napędzanymi łańcuchem (BMW ShiftCam) i wyważanymi kołami zębatymi.
Średnica cylindra x skok tłoka
106,5 mm x 73 mm
Pojemność skokowa
1300 cm3
Maks. moment obrotowy
149 Nm przy 6500 obr./min
Stopień sprężania
13,3 : 1
Wzbogacenie mieszanki
Elektroniczny wtrysk do kolektora dolotowego
Norma spalin
EU 5

Parametry jazdy / zużycie paliwa

Prędkość maksymalna
ponad 200 km/h
Zużycie na 100 km według WMTC
4,9 l
Emisja CO2 wg WMTC
113 g/km
Rodzaj paliwa
Super bezołowiowa (maks. 15% etanolu, E15), 95 ROZ/RON, 90 AKI
Przyspieszenie 0–100 km/h
3,4 s

Instalacja elektryczna

Alternator
Trójfazowy alternator o mocy 650 W (moc nominalna)
Akumulator
12 V / 14 Ah, bezobsługowy akumulator AGM

Przeniesienie siły

Sprzęgło
Sprzęgło wielotarczowe w kąpieli olejowej, Anti-Hopping, uruchamiane hydrauliczne
Skrzynia biegów
6-biegowa skrzynia biegów kłowa, zintegrowana w obudowie silnika
Napęd wtórny
Wał Kardana
Kontrola trakcji
BMW Motorrad DTC

POKAŻ, NA CO CIĘ STAĆ

#SPIRITOFGS

Zawieszenie/hamulce

Rama
Koncepcja ramy dwuczęściowej złożonej z ramy głównej i przykręconej do niej ramy tylnej, silnik samonośny
Prowadnica koła przedniego / elementy sprężynowe
BMW Motorrad Telelever EVO, odsprzęgnięcie kierownicy przy przechyle za pomocą elementu elastycznego, centralny amortyzator teleskopowy DSA
Prowadnica koła tylnego / elementy sprężynowe
BMW Motorrad Paralever EVO, wahacz jednoramienny z odlewu aluminiowego, ciągła oś łożyskowa wahacza, centralny amortyzator teleskopowy DSA, kompensacja załadunku
Droga pracy sprężyny przód/tył
210 mm / 220 mm
Rozstaw osi
1534 mm
Wyprzedzenie sworznia zwrotnicy
118,8 mm
Kąt głowicy skrętnej
63,8 °
Koła
Koła szprychowe typu „cross-spoke”
Wymiary obręczy przedniej
3,00 x 19"
Wymiary obręczy tylnej
4,50 x 17"
Opony przednie
120/70 R19
Opony tylne
170/60 R17
Hamulec przedni
Hamulec dwutarczowy, półpływające tarcze hamulcowe o średnicy 310 mm, 4-tłoczkowy promieniowy zacisk hamulcowy
Hamulec tylny
Hamulec jednotarczowy, przykręcony na brzegu talerza, średnica 285 mm, 2-tłoczkowy zacisk pływający
ABS
BMW Motorrad Full Integral ABS Pro (zoptymalizowany kąt pochylenia)

Wymiary/masy

Wysokość siedzenia przy masie własnej
870 mm / 890 mm
Długość łuku krokowego przy masie własnej
1840 mm / 1980 mm
Użytkowa pojemność zbiornika paliwa
30 l
w tym rezerwa
ok. 4 l
Długość
2280 mm (nad osłoną przeciwbryzgową)
Wysokość
1588 mm (nad szybą, przy masie własnej DIN)
Szerokość
1012 mm (nad osłoną dłoni)
Dopuszczalna masa całkowita
485 kg
Dopuszczalne obciążenie (przy wyposażeniu standardowym)
217 kg
Masa własna pojazdu, gotowość do jazdy, pełny zbiornik paliwa
269 kg
1)

1) Zgodnie z rozporządzeniem (UE) 168/2013 z masą płynów, standardowym wyposażeniem oraz paliwem zatankowanym do co najmniej 90% pojemności użytkowej zbiornika.

Wyposażenie

Wyposażenie standardowe

  • Podgrzewane manetki
  • Tempomat DCC
  • RDC
  • Keyless Ride
  • Rozszerzona osłona dłoni ze zintegrowanymi kierunkowskazami
  • Dodatkowy reflektor
  • Elektroniczny układ jezdny DAS z kompensacją załadunku
  • Różne możliwości mocowania wyposażenia dodatkoweg

Opcja wyposażenia

  • Adaptacyjny układ regulacji wysokości pojazdu
  • Automatyczny asystent zmiany biegów
  • Riding Assistant z czujnikami radarowymi
  • Obręcze kute Enduro
  • Pakiet Enduro Pro
  • Mocowanie kufra centralnego z elektrycznym portem
  • Kierownica komfortowa
  • Podwójny tłumik

Wyposażenie specjalne

  • Kufer aluminiowy
  • Nadstawka do kufra aluminiowego
  • Aluminiowy kufer centralny z elektrycznym portem
  • Płyta bagażnika siedzenia pasażera
  • Torba na bak
  • Różne kieszenie na bagaż
  • Osłona zabezpieczająca reflektor
  • Deflektor szyby
+ Dowiedz się więcej

Przygoda czeka na Ciebie

Możesz ruszać w drogę: skonfiguruj BMW R 1300 GS Adventure zgodnie ze swoimi indywidualnymi życzeniami i potrzebami i przeżyjcie razem wiele przygód.

Do konfiguratora
spinner