Dane i wyposażenie
BMW R 1300 RT
R 1300 R przenosi na drogę życzenia turystycznej jazdy. Dzięki mocnemu silnikowi typu bokser, widocznej lekkości i inteligentnej technologii świat turystycznej jazdy stoi przed Tobą otworem. Twój motocykl jest gotowy, aby wybrać się z Tobą w nieznane okolice i dokładnie wie, jak zapewnić Ci wyjątkowe przeżycia na najwyższym poziomie. Odkryj bogate wyposażenie techniczne motocykla turystycznego.
Tła niektórych obraków zostały wygenerowane przy pomocy sztucznej inteligencji.
Dane techniczne
Silnik
Moc znamionowa
107 kW (145 KM) przy 7750 obr./min
Oczyszczanie spalin
Regulowany katalizator 3-drożny
Średnica cylindra x skok tłoka
106,5 mm x 73 mm
Pojemność skokowa
1300 cm3
Maks. moment obrotowy
149 Nm przy 6500 obr./min
Stopień sprężania
13,3 : 1
Wzbogacenie mieszanki
Elektroniczny wtrysk do kolektora dolotowego / cyfrowe sterowanie silnikiem z elektrycznym nastawnikiem przepustnicy
Norma spalin
EU 5+
Parametry jazdy / zużycie paliwa
Prędkość maksymalna
ponad 200 km/h
Zużycie na 100 km według WMTC
4,9 l
Emisja CO2 wg WMTC
113 g/km
Rodzaj paliwa
Benzyna bezołowiowa Super (maks. 15% etanolu, E15), LO 95, AKI 90
Instalacja elektryczna
Alternator
650 W
Akumulator
12 V / 12,5 Ah, bezobsługowy
Przeniesienie siły
Sprzęgło
Sprzęgło wielotarczowe w kąpieli olejowej, Anti-Hopping, uruchamiane hydrauliczne
Skrzynia biegów
6-biegowa skrzynia biegów
Napęd wtórny
Wał Kardana
Zawieszenie/hamulce
Rama
Koncepcja ramy dwuczęściowej złożonej z ramy głównej i przykręconej do niej ramy tylnej, silnik samonośny
Prowadnica koła przedniego / elementy sprężynowe
BMW Motorrad EVO-Telelever, kierownica odchylana za pomocą elementu elastycznego, centralny amortyzator teleskopowy
Prowadnica koła tylnego / elementy sprężynowe
BMW Motorrad Paralever EVO, wahacz jednoramienny z odlewu aluminiowego, ciągła oś łożyskowa wahacza, centralny amortyzator teleskopowy
Droga pracy sprężyny przód/tył
149 mm / 158 mm
Rozstaw osi
1500 mm
Wyprzedzenie sworznia zwrotnicy
121.5 mm
Kąt głowicy skrętnej
64,2°
Koła
Koła z odlewu aluminium
Wymiary obręczy przedniej
3,50" x 17"
Wymiary obręczy tylnej
6,00" x 17"
Opony przednie
120/70 ZR17
Opony tylne
190/55 ZR17
Hamulec przedni
Hamulec dwutarczowy, średnica 310 mm, 4-tłoczkowy promieniowy zacisk hamulcowy
Hamulec tylny
Hamulec jednotarczowy, średnica 285 mm, 2-tłoczkowy zacisk pływający
ABS
BMW Motorrad Full Integral ABS Pro (zintegrowana całkowicie funkcja hamowania, zoptymalizowana pod kątem pochylenia)
Wymiary/masy
Wysokość siedzenia przy masie własnej
820 / 840 mm (niskie siedzenie komfortowe: 780 / 800 mm; siedzenie komfortowe: 825 / 845 mm; wysokie siedzenie komfortowe: 840 / 860 mm)
Długość łuku krokowego przy masie własnej
1840 / 1880 mm (niskie siedzenie komfortowe: 1780 / 1820 mm; siedzenie komfortowe: 1860 / 1900 mm; wysokie siedzenie komfortowe: 1890 / 1930 mm)
Użytkowa pojemność zbiornika paliwa
24 l
w tym rezerwa
ok. 4 l
Długość
2229 mm
Wysokość
1387 mm (nad szybą)
Szerokość
971 mm (z lusterkiem)
Masa na sucho
265 kg
Masa własna pojazdu gotowego do jazdy, z pełnym bakiem paliwa
281 kg
1)
Dopuszczalna masa całkowita
510 kg
Dopuszczalne obciążenie (przy wyposażeniu standardowym)
229 kg
1) Według dyrektywy (UE) 168/2013 z całym sprzętem, z wyposażeniem standardowym i po zatankowaniu co najmniej 90% użytecznej pojemności zbiornika
Wyposażenie
Wyposażenie standardowe
- Keyless Ride
- Dynamic ESA
- RDC
- Bateria litowo-jonowa
- DCC
- Podgrzewanie manetek
- Kieszeń do ładowania smartfona z uchwytem na kartę
- Aluminiowy zbiornik paliwa
- Telelever EVO
Opcja wyposażenia
- Audio Pro
- Pakiet Komfort dla pasażera
- Regulowane deflektory wiatru
- Dynamic Chassis Adaption
- Headlight Pro
- Adaptacyjne tryby oświetlenia
- Zmienny system bagażowy
- ASA
- Riding Assistant
Akcesoria specjalne
- Szyba Komfort wysoka
- Czarny system podnóżków z regulacją
- Ochrona odbojowa kufrów turystycznych
- Torba wewnętrzna kufra centralnego
- Torba wewnętrzna kufra
- Pałąk ochronny silnika srebrny
+ Dowiedz się więcej