Dane techniczne

Silnik

Konstrukcja

Chłodzony olejem/wodą 4-cylindrowy 4-suwowy silnik rzędowy, cztery zawory na cylinder

Otwór x skok

80 mm x 49,7 mm

Pojemność skokowa

999 cm³

Moc znamionowa

121 kW przy 11 000 obr./min

Maks. moment obrotowy

114 Nm przy 9250 obr./min

Stosunek sprężania

12,5 :1 

Wzbogacenie paliwa

Elektroniczny układ wtryskowy kolektora dolotowego/cyfrowe zarządzanie silnikiem: BMS-O z elektroniczną manetką

Oczyszczenie spalin

Regulowany katalizator 3-drożny

Moc układu jezdnego / zużycie

Prędkość maksymalna

powyżej 200 km/h

Zużycie na 100 km zgodnie z WMTC

6,2 l/100 km

Emisja CO2 zgodnie z WMTC

144 g/km

Rodzaj paliwa

Super plus bezołowiowa (maks. 5% etanolu, E5) / RON 98 / 93 AKI

Instalacja elektryczna

Alternator

Alternator z magnesami trwałymi 493 W (moc nominalna)

Akumulator

12 V / 9 Ah, nie wymaga serwisowania

Przenoszenie energii

Sprzęgło

Sprzęgło wielopłytkowe w kąpieli olejowej (Anti-Hopping) z funkcją samowzmacniania  

Skrzynia biegów

Sześciobiegowa skrzynka przekładniowa kłowa, zintegrowana w korpusie silnika

Napęd wtórny

Łańcuch 525

Podwozie/hamulce

Rama

Rama z połączeniem aluminiowym, silnik współnośny 

Prowadnica koła przedniego / elementy sprężynowe

Odwrócony widelec teleskopowy, średnica 45 mm, stopień odbicia i kompresji sterowany elektronicznie (Dynamic ESA)

Prowadnica koła tylnego / elementy sprężynowe

Dynamiczna elektroniczna regulacja zawieszenia (ang. Electronic Suspension Adjustment, ESA), elektroniczna regulacja napięcia wstępnego sprężyny, elektroniczne sterowanie odbiciem i tłumieniem w zakresie ściskania

Ugięcie sprężyny z przodu / z tyłu

150 mm / 150 mm    

Rozstaw osi

1,522 mm

Wyprzedzenie sworznia zwrotnicy

116 mm    

Kąt głowicy skrętnej

65,1°  

Koła

Aluminiowe koło żeliwne

Wymiar obręczy z przodu

3.50" x 17"    

Wymiar obręczy z tyłu

6.00" x 17”    

Opony przednie

120/70 ZR 17    

Opony tylne

190/55 ZR 17    

Hamulec przedni

Hamulec dwutarczowy, średnica 320 mm, 4-tłoczkowy zacisk stały

Hamulec tylny

Hamulec jednotarczowy, średnica 265 mm, 2-tłoczkowy zacisk pływający

ABS

Zintegrowany system ABS BMW Motorrad (częściowo zintegrowany)

Wymiary / masa

Wysokość siedzenia przy masie własnej

840 mm (790 mm)

Długość łuku krokowego przy masie własnej

1880 mm (z regulacją głębokości - wypos. dodat.: 1809 mm)

Użytkowa objętość zbiornika

ok. 20 l    

Z tego rezerwa

ok. 4 l    

Długość

2333 mm

Wysokość (bez lusterka)

1411 mm    

Szerokość (model podstawowy / z ochroną dłoni / z kuframi)

850 mm / 917 mm / 967 mm

Masa przy opróżnionym baku

205 kg    

Waga własna z wyposażeniem standardowym gotowym do jazdy, pełny zbiornik

226 kg

1)
Dopuszczalna masa całkowita

450 kg

Ładowność (w wersji seryjnej)

224 kg

1) Zgodnie z Rozporządzeniem (UE) 168/2013 z całym wyposażeniem, z wyposażeniem standardowym i poziomem paliwa wynoszącym co najmniej 90% użytkowej objętości zbiornika.

Sprzęt (w skrócie)

Wyposażenie seryjne

  • Pełne światło LED-owe
  • Tryb jazdy Pro (wliczając HSC Pro, MSR, ABS Pro i DTC)
  • Podwozie Dynamic ESA
  • Zintegrowane uchwyty na kufry
  • Miejsce na karty płatnicze do opłat drogowych
  • Schowek pod siedzeniem

 

Fabryczna opcja wyposażenia (wypos. dod.)

  • Dynamic ESA Pro
  • Asystent zmiany biegów Pro
  • Reflektor przedni Pro (ikona światła do jazdy dziennej i adaptacyjne oświetlenie zakrętów; należy przestrzegać przepisów obowiązujących w danym kraju.)
  • Keyless Ride
  • RDC
  • E-Call (o ile występuje)
  • Kute obręcze M
  • Akumulator M Lightweight
  • Dodatkowy reflektor LED
  • Mostek bagażowy
  • Pakiet karbonowy i wiele innych

 

Akcesoria specjalne

  • Kufer turystyczny
  • Topcase
  • Torby na tył
  • Karbonowy pałąk ochronny silnika
  • Przednia szyba wysoka/niska/przyciemniana
  • Części frezowane i wiele innych

 

+ Dowiedz się więcej

S 1000 XR

spinner