Dane i wyposażenie
F 900 XR bezkompromisowo łączy w sobie sportowy charakter i osiągi na długich dystansach. Już sam jego ekscytujący design daje wyobrażenie o tym, jak wiele radości sprawia pokonywanie na nim zakrętów. Dzięki bogatemu wyposażeniu możesz cieszyć się wyjątkowymi przeżyciami z jazdy także w codziennych sytuacjach. Tutaj dowiesz się wszystkiego o danych technicznych i standardowym wyposażeniu.
Dane techniczne
Silnik
Chłodzony wodą, 2-cylindrowy silnik czterosuwowy z czterema zaworami uruchamianymi przez dźwigienkę zaworową w każdym cylindrze, dwoma górnymi wałkami rozrządu i smarowaniem za pomocą suchej miski olejowej
86 mm x 77 mm
895 cm³
77 kW (105 KM) przy 8500 obr./min
70 kW (95 KM) przy 8000 obr./min
Wypos. dod. - redukcja mocy:
35 kW (48 KM) przy 6500 obr./min
92 Nm przy 6500 obr./min
88 Nm przy 6750 obr./min
Wypos. dod. - redukcja mocy:
66 Nm przy 4500 obr./min
13.1 :1
Wtrysk elektroniczny
Regulowany katalizator trójdrożny, norma emisji spalin Euro 5
Moc układu jezdnego / zużycie
Powyżej 200 km/h
powyżej 200 km/h
Wypos. dod. - redukcja mocy 170 km/h
4.2 l
99 g/km
Benzyna bezołowiowa, minimalna badawcza liczba oktanowa 95 (RON)
Benzyna bezołowiowa, minimalna badawcza liczba oktanowa 91 (RON)
Instalacja elektryczna
Alternator z magnesami trwałymi 416 W (moc nominalna)
12 V / 12 Ah, nie wymaga serwisowania
Przenoszenie energii
Sprzęgło wielopłytkowe w kąpieli olejowej (Anti-Hopping), uruchamiane mechanicznie
Sześciobiegowa skrzynka przekładniowa kłowa, zintegrowana w korpusie silnika
Nieskończony łańcuch o-ring z amortyzacją szarpnięć w piaście tylnego koła
Podwozie/hamulce
Rama z mostem stalowym w konstrukcji skorupowej
Widelec odwrotny, Ø 43 mm
Aluminiowy wahacz dwuramienny, bezpośrednio połączony przegubowo z centralnym amortyzatorem, podstawa sprężyny z regulacją hydrauliczną, regulacja stopnia odbicia.
170 mm / 172 mm
(Wypos. dod. – regulacja głębokości: 150 mm / 152 mm)
1521 mm
105,2 mm
Felga aluminiowa odlewana ciśnieniowo
3.50" x 17"
5.50" x 17”
120/70 ZR 17
180/55 ZR 17
Podwójny hamulec tarczowy, pływające tarcze hamulcowe, Ø 320 mm, 4-tłokowy radialny zacisk hamulcowy
Hamulec jednotarczowy, Ø 265 mm, 1-tłokowy zacisk pływający
Wymiary / masa
825 mm (wypos. dod. – opuszczanie 775 mm, wypos. dod. – dwuosobowa niska kanapa 795 mm, wypos. dod. – kanapa wysoka 840 mm, wypos. dod. – komfortowa kanapa 845 mm, wypos. dod. – kanapa bardzo wysoka 870 mm)
1840 mm (wypos. dod. – opuszczanie 1765 mm, wypos. dod. – dwuosobowa niska kanapa 1795 mm, wypos. dod. – kanapa wysoka 1870 mm, wypos. dod. – komfortowa kanapa 1880 mm, wypos. dod. – kanapa bardzo wysoka 1900 mm)
15.5 l
ok. 3.5 l
2160 mm
1320 - 1420 mm
860 mm
219 kg
438 kg
219 kg
1) Zgodnie z rozporządzeniem w sprawie homologacji i nadzoru rynku pojazdów dwu- lub trzykołowych oraz czterokołowców (UE) 168/2013 ze wszystkimi środkami eksploatacyjnymi, z wyposażeniem seryjnym i minimalnym poziomem paliwa wynoszącym 90% użytkowej objętości zbiornika.
Sprzęt (w skrócie)
- Kolorowy wyświetlacz TFT z funkcją BMW Motorrad Connectivity
- Reflektory LED (światło mijania/drogowe)
- Kierunkowskaz diodowy
- ASC
- Tryby jazdy Rain/Road
- Dźwignia hamulca ręcznego i dźwignia sprzęgła z regulacją
- Gniazdo 12 V
- Regulacja owiewki
Fabryczna opcja wyposażenia (wypos. dod.)
- Headlight Pro wraz z adaptacyjnym oświetleniem zakrętu
- Tryby jazdy Pro, wliczając ABS Pro / DTC / MSR / DBC
- Dynamic ESA (elektronicznie regulowane podwozie)
- Uchwyt kufra
- Stojak główny
- Keyless Ride
- Inteligentne połączenie alarmowe
- Obniżenie podwozia
Akcesoria specjalne (wypos. dod.)
- Miękkie walizki i kufer turystyczny
- Mostek bagażowy
- Topcase
- Dodatkowy reflektor LED
- Ochraniacze (protektory) rąk
- Spojler silnikowy
- Wysoka owiewka typu Sport
- Wersje kanapy