* Ilustracje mogą zawierać wyposażenie opcjonalne i akcesoria za dodatkową opłatą. Niewiążąca rekomendacja cenowa loco zakład bez kosztów transferu, w tym. 23% VAT. Z zastrzeżeniem zmian i błędów.

Kalkulator rat M 1000 RR

WSZYSTKIE MODELE
ZNAJDŹ SWÓJ MOTOCYKL
BMW MOTORRAD.

Oblicz ratę miesięczną, wybierz okres umowy.
Uzyskaj ofertę.

+ Dowiedz się więcej

BMW M 1000 RR

Wyścig, jak żaden inny

Źródłem Twojej siły jest chęć działania. Twoja pasja dominuje i rzuca Ci wyzwania. Polowanie na „więcej” definiuje każdą milisekundę: czysty sport motocyklowy. Wysoka wydajność, zaawansowane technologicznie materiały, najwyższa jakość wykonania i ekskluzywny charakter - po najdrobniejsze szczegóły: M RR to pierwszy model M od BMW Motorrad. Jego „kod genetyczny” powstał podczas profesjonalnych wyścigów. Jako model M RR i M RR z pakietem M Competition motocykl ten oferuje rasową technologię wyścigową, spełniającą najwyższe wymagania w zakresie osiągów w sportach motorowych, oraz to, co najlepsze dla szosowych perfekcjonistów napędzanych adrenaliną.. Bo #NeverStopChallenging to coś więcej niż obietnica. To zobowiązanie.

Próbujesz się oprzeć? Jesteś bez szans.

Na zdjęciu: M RR przed wirującą turbiną, gdy padają na nią promienie słoneczne.

Synergia najważniejszych elementów

Frezowane i karbonowe części z pakietu M
W strefie podnóżka widzimy elementy frezowane M i karbonowe M RR.
Układ hamulcowy M
Na zdjęciu: hamulec M M RR z niebieskim zaciskiem.
Winglety M i wysoki deflerktor
Na zdjęciu: winglety M na boku M RR.
Design – bezsprzecznie BMW M
Widzimy asymetryczną koncepcję kolorystyczną M RR z podstawowymi kolorami: jasnoniebieskim, ciemnoniebieskim i czerwonym.
Koła M Carbon
Na zdjęciu: tylne koło karbonowe motocykla M RR na zbliżeniu.
Animacja startowa z logo „M”
Na zdjęciu: animacja startowa z logo „M” w kokpicie M RR.
Tytanowy układ wydechowy
Na zdjęciu: tytanowy układ wydechowy M RR.
Czysta wydajność: silnik
Na zdjęciu: silnik motocykla M RR.

NIEOMAL PARADOKS: WALCZYĆ O JAK NAJKRÓTSZE CZASY, CHOĆ CENI SIĘ KAŻDĄ MILISEKUNDĘ SPĘDZONĄ ZA JEGO KIEROWNICĄ.

 ”

Tom Sykes

Kierowca BMW Motorrad WorldSBK

Narodził się na torze wyścigowym

306
km/h prędkości maksymalnej
156
kW (212 KM) przy 14 500 obr./min
315
km/h prędkości maksymalnej (min.) w przełożeniu dla toru wyścigowego.
3.1
sek. przyspieszenia od 0-100 km/h
Chłodzony wodą/olejem czterocylindrowy czterosuwowy silnik rzędowy

Z czystej woli zwycięstwa

Zespół napędowy M RR został opracowany podczas wyścigów i dopracowany do perfekcji podczas jazd po drogach. W tym celu zwiększyliśmy moc czterocylindrowego silnika rzędowego z RR: Dla większego momentu obrotowego w średnim zakresie. Zwiększyliśmy też o 500 obr./min. maksymalną prędkość obrotową: do 15 100 obr./min. Tytanowe korbowody są lżejsze, krzywki są węższe o 1,5 mm, lejek skrzynki powietrznej został skrócony dla lepszej zmiany obciążenia: Milimetrowe zmiany, by zyskać decydujące milisekundy. Do tego dochodzą 2-pierścieniowe kute tłoki z poprzecznym użebrowaniem oraz głowice cylindrów z nową geometrią kanału i wzmocnionymi mostkami łożyskowymi. Ogólny wynik: Większa dynamika i mniejsza inercja. Dla uzyskania krótszego przełożenia zębatka otrzymała dodatkowy ząb, a sam łańcuch i rozstaw osi również zostały wydłużone. Aby zapewnić idealny start w wyścigu, sprzęgło antyhoppingowe działa bez samouzbrojenia.

+ Dowiedz się więcej

Przeszywa szpik i nogi, a potem asfalt

Gotowy na wszystko - poza kompromisami

We see the winglets of the M RR.

Lepszy docisk: wiglety M

Docisk kontaktowy także decyduje o zwycięstwie lub porażce. Winglety M wykonane z karbonu generują siłę docisku równą 16,3 kg. W kombinacji z wysokim deflektorem pozwala to przekształcić więcej mocy w czysty napęd. Przed zakrętem, na zakręcie i podczas przyspieszania na prostej. Przednie koło praktycznie wciąga się w punkt wierzchołkowy, a widelec utrzymuje kontakt z podłożem, dzięki czemu DTC musi mniej ingerować. A wheelie oszczędzisz sobie na chwilę przekraczania mety.

+ Dowiedz się więcej

Intuicyjna, jasna, uczciwa, bezpośrednia - tak powinna wyglądać informacja zwrotna

Intuicyjna, jasna, uczciwa, bezpośrednia - tak powinna wyglądać informacja zwrotna

Zajdziesz dalej tylko dzięki temu, co czujesz. Podwozie i geometria M RR są dostosowane do wymogów toru wyścigowego. Dla większej wydajności na torze i w pitach. Sterowanie, hamowanie i kompensacja „anti-squat” zapewniają lepsze wyczucie przedniego i tylnego koła. Także na wiejskiej drodze. Dłuższy rozstaw osi sprawia, że M RR jest znacznie bardziej komfortowy. Łatwo regulowany punkt obrotu wahacza został przeskalowany i powiększony. A nowa oś tylna umożliwia - również dzięki dostosowanemu zaciskowi hamulcowemu - szybką wymianę tylnego koła. W pit lane Twoje wymogi zostaną perfekcyjnie spełnione.

+ Dowiedz się więcej

Bezkompromisowe przyspieszenie - tylko na odwrót

Opracowaliśmy najlepszy według nas zacisk hamulcowy na rynku. Jeden wynik, trzy słowa: Najlepszy w klasie. W celu uzyskania wyższej stabilności punktu ciśnienia zoptymalizowaliśmy gospopdarkę płynami. Oprócz standardowego klocka hamulcowego masz możliwość wyboru innej opcji. Pochodzi on z długodystansowych mistrzostw świata i jest przeznaczony wyłącznie na tor wyścigowy. W połączeniu z pasującą kombinacją armatury/siodła daje to maksymalną stabilność hamowania i sprzężenie zwrotne, a także optymalne dostrojenie do systemu RACE ABS. Dlatego też hamulec M jest absolutnym punktem odniesienia.

+ Dowiedz się więcej

Tak wyglądają zwycięzcy

Dwie wersje, wspólny cel: Czysta wydajność

Każdy M RR to synonim absolutnego poświęcenia i woli działania. W wersji podstawowej przeznaczony jest do wyścigów i pracy na gramach i milisekundach. Z pakietem M Competition robi wrażenie frezowanymi i karbonowymi częściami M i podkreśla sportowy wygląd.

M RR in Lightwhite uni/M Motorsport

Narodzony na torze wyścigowym. I to właśnie tam M RR prowadzi Cię wciąż z powrotem. Zawsze w precyzyjnym do milimetrów poszukiwaniu doskonałości.

M RR z zestawem M Competition

To właśnie tutaj doświadczenie toru wyścigowego, jak laptrigger GPS M i design, spotykają się ze sobą w czystej kulturze. A do tego dochodzi wiele (zazdrosnych) spojrzeń podczas Twojej jazdy po drodze.

Okrążenia nie mają końca - perfekcja też nie

Okrążenia nie mają końca - perfekcja też nie

Czy perfekcję można poprawić? Decyzja należy do Cciebie: M RR jest dostępny w wersji podstawowej i opcjonalnie jako M RR z pakietem Competition. Ponadto oferujemy Ci wiele części M Performance Parts, aby dostosować M RR do Twoich potrzeb. Wiele z tych części można szybko zmontować, dzięki czemu Twoja wersja uliczna M RR może zostać przekształcona w maszynę wyścigową w ciągu kilku minut. Ale tu również zaszła poprawa: M RR z elementami M Performance Race - tutaj liczy się tylko tor wyścigowy.

+ Dowiedz się więcej

Najsilniejsza litera świata

Litera „M” jest na całym świecie synonimem sukcesu w wyścigach i jest skierowana do kierowców o szczególnie wysokich wymaganiach dotyczących osiągów, ekskluzywności i indywidualności. Dowiedz się więcej o M RR i rodzinie motocykli M.

Odkryj go teraz.

Moc odczuwalna na własnej skórze

spinner