Pakiet M

Dzięki nowemu pakietowi M, RR stał się jeszcze większą wyścigówką. Twój RR stał się ostateczną maszyną wyścigową.

Ekskluzywne, sportowe malowanie w kolorach Light White/Racing Blue metallic/Racing Red już na pierwszy rzut oka podkreśla wyścigowe geny motocykla. Pozostałe wysokiej jakości elementy wyposażenia M w imponujący sposób potwierdzają obietnicę osiągów.

Na przykład, tryb jazdy Pro otwiera przed kierowcą świat torów wyścigowych dzięki trzem dodatkowym konfigurowalnym trybom Race Pro 1-3, co sprawia, że RR, z licznymi dodatkami wyścigowymi, staje się Twoim zwycięskim motocyklem na torze wyścigowym. Oprócz trzech indywidualnie konfigurowalnych trybów jazdy, ekskluzywny tryb jazdy Pro oferuje również specjalne funkcje, takie jak Launch Control, Pit Lane Limiter, Engine Brake z 3 ustawieniami hamulca w Coast, Hill Start Control Pro, Dynamic Brake Control oraz Slide Control, a także trzy dodatkowe ekrany Core Ride na wyświetlaczu TFT. Więcej o trybie jazdy Pro dowiesz się poniżej, w części ogólnej poświęconej cechom specjalnym modelu RR.

Innowacyjne, zaawansowane technologicznie karbonowe obręcze kół M stanowią najważniejszy element pakietu M. Wykonane z włókna węglowego i wyposażone w tarcze hamulcowe o grubości 5 mm, zapewniają maksymalną wydajność jazdy na torze wyścigowym i poza nim.

Koła M carbon są łącznie o 1,7 kg lżejsze od standardowych kół aluminiowych, których waga została zoptymalizowana o 1,6 kg. Zmniejszona masa obrotowa wynikająca z niższej wagi znajduje odzwierciedlenie zarówno w lepszych parametrach przyspieszenia i hamowania, jak i w optymalnym prowadzeniu motocykla.

Sportowe siedzenie M, które jest dostępne po raz pierwszy, zapewnia kierowcy lepsze trzymanie i wsparcie. Pakiet M uzupełnia wysokiej jakości lekki akumulator M, wykorzystujący najnowsze osiągnięcia technologii akumulatorów litowo-jonowych. Lżejszy o 2 kg, ważący zaledwie 1,288 gramów, akumulator jest lekki i zapewnia optymalne wspomaganie rozruchu dla ambitnych motocyklistów superbike, którzy cenią każdy gram swojej maszyny jak złoto.

Pakiet M obniża masę seryjną motocykla RR z 197 kg* do sportowego poziomu 193,5 kg.

*Masa własna, przy pełnym zbiorniku paliwa, zgodnie z rozporządzeniem (UE) nr 168/2013, z wszystkimi płynami eksploatacyjnymi, z wyposażeniem standardowym i zatankowanym paliwem w ilości co najmniej 90% pojemności użytkowej zbiornika paliwa.

 

M PAKIET NA PIERWSZY RZUT OKA:

  • Super sportowy lakier w kolorze Light White/Racing Blue metallic/Racing Red
  • Tryb jazdy Pro
  •  Z 3 trybami jazdy Race Pro 1-3
  • Launch Control
  • Limiter Pit Lane
  • Hamulec silnika
  • Kontrola ruszania pod górę Pro
  • Dynamiczna kontrola hamowania
  • Kontrola poślizgu
  • Karbonowe felgi M
  • M lekki akumulator
  • Sportowe siedzenie M
  • M zestaw podwozia (zestaw do podnoszenia ogona i swing wahacza)
Pakiet dynamiczny

Doskonałe i dynamiczne właściwości jezdne w każdej sytuacji, maksymalne osiągi oraz wysoki poziom komfortu zapewniający nieskrępowaną radość z jazdy: pakiet dynamiczny oferuje ekscytującą i innowacyjną technologię oraz praktyczne elementy wyposażenia.

Pakiet ten obejmuje najnowszą generację elektronicznego systemu dynamicznej kontroli tłumienia (Dynamic Damping Control, w skrócie DDC). Maksymalne tłumienie można zredukować w ciągu 10 ms za pomocą równoległego zaworu obejściowego sterowanego przez DDC. Oznacza to maksymalne osiągi w każdym momencie kontaktu z nawierzchnią, co daje wyścigową precyzję jazdy dzięki optymalnej, krystalicznie czystej informacji zwrotnej.

Podstawowe ustawienia DDC są powiązane z odpowiednimi trybami jazdy: Rain, Road, Dynamic i Race, z których każdy posiada odpowiednią charakterystykę jazdy. Dostosowanie tłumienia jest łatwe we wszystkich trybach jazdy Pro za pomocą "elektronicznego kliknięcia" w menu konfiguracyjnym.

Elektroniczny tempomat utrzymuje stałą prędkość i ogranicza bezkompromisowe dostarczanie mocy przez RR, gdy trzeba przestrzegać ograniczeń prędkości podczas jazdy w ruchu ulicznym. 

Praktyczne, szybko reagujące podgrzewane manetki sprawiają, że w chłodne dni ręce są zawsze ciepłe i przyjemne. Skoncentruj się w pełni na trasie i ciesz się maksymalnym komfortem jazdy.

 

PAKIET DYNAMICZNY W SKRÓCIE:

  • Dynamiczna kontrola tłumienia następnej generacji (DDC)
  • Ogrzewanie manetek
  • Tempomat
Pakiet wyścigowy

Doskonałe i dynamiczne właściwości jezdne, maksymalne osiągi i doskonała niezawodność zapewniają nieskrępowaną zabawę na torze wyścigowym: Pakiet Race zwiększa możliwości wyścigowe RR i oferuje ekscytujące, konfigurowalne ustawienia oraz ekskluzywne funkcje.

Na przykład w trybie jazdy Pro, dzięki trzem dodatkowym trybom jazdy Race Pro 1-3 oraz licznym dodatkom wyścigowym, oprócz zestawu podwozia M (zestaw podwyższający tylną oś i swing wahacza), RR jest przystosowany do jazdy na torze wyścigowym. Tryby jazdy Race Pro 1-3 umożliwiają kierowcy stworzenie trzech profili jazdy, w których kontrola Wheelie Control, ochrona przed unoszeniem przednich kół, mapowanie silnika, hamowanie silnikiem, ABS Pro i kontrola trakcji (DTC) mogą być konfigurowane niezależnie. Więcej informacji na temat trybu jazdy Pro można znaleźć poniżej, w części ogólnej dotyczącej specjalnych cech RR.

Oprócz trybów jazdy, które można dowolnie konfigurować, do specjalnych, ekskluzywnych funkcji należą również Launch Control, Pit Lane Limiter, Hill Start Control Pro, Dynamic Brake Control oraz Slide Control.

Ponadto, RR posiada anodowane na czarno kute felgi M z tarczami hamulcowymi o grubości 5 mm, które sprawdziły się w wyścigach i zapewniają zauważalną poprawę osiągów podczas jazdy.

Pakiet wyścigowy uzupełnia wysokiej jakości lekki akumulator M (o 2 kilogramy lżejszy od standardowych akumulatorów), w którym zastosowano m.in. najnowszą technologię akumulatorów litowo-jonowych. Ważący zaledwie 1 288 gramów akumulator zapewnia optymalne wspomaganie rozruchu ambitnym motocyklistom superbike, którzy cenią każdy gram swojej maszyny jak złoto.

 

PAKIET WYŚCIGOWY W SKRÓCIE:

  • Tryb jazdy Pro
  • Kute felgi aluminiowe M
  • Lekki akumulator M
  • Zestaw podwozia M (zestaw do podniesienia tylnego zawieszenia i swing wahacza)
Pakiet dla pasażera z przodu

Podwójna radość z jazdy dla wszystkich, którzy lubią wspólnie cieszyć się wiatrem: pakiet dla pasażera z przodu BMW Motorrad zapewnia wyścigowe wrażenia dla dwojga dzięki ławce dla pasażera i dopasowanemu podnóżkowi dla pasażera z przodu (fotel pasażera nie wchodzi w skład wyposażenia standardowego). Ławka jest dostępna w kolorze czarnym, a podnóżek w kolorze srebrnym, przy czym oba elementy doskonale pasują do bezkompromisowej wyścigowej stylistyki modelu RR.

Pakiet M Carbon

Elegancki, sportowy i niezwykle lekki: Ekskluzywny pakiet Carbon nadaje maszynie superbike'owy wygląd. Wysokiej jakości komponenty wyścigowe CFRP wyglądają po prostu doskonale. Co więcej, ten lekki, zaawansowany technologicznie materiał spełnia najwyższe wymagania w zakresie wydajności, ekskluzywności i indywidualności. Pakiet obejmuje osłony przedniego i tylnego koła M Carbon, osłonę łańcucha i zębatek M Carbon oraz górną owiewkę boczną M Carbon. Lekkie i wytrzymałe elementy z tworzywa sztucznego wzmocnionego włóknem węglowym są zabezpieczone lakierem o wysokim połysku odpornym na promieniowanie UV i spełniają najwyższe standardy BMW Motorrad.

  • Wysokiej jakości komponenty wykonane z lekkiego, zaawansowanego technologicznie materiału
  • Odporny na promieniowanie UV lakier o wysokim połysku
  • Elegancki i sportowy wygląd
  • Połączenie wydajności, ekskluzywności i indywidualności
  • Zoptymalizowany pod względem wagi  
M Zestaw billetów

Pakiet Billet podkreśla sportowy charakter motocykla dzięki wysokiej jakości komponentom i ekskluzywnemu znakowi firmowemu M. Części frezowane z anodyzowanego aluminium, składana i regulowana dźwignia sprzęgła i hamulca ręcznego, regulowany system podnóżków, podnóżki dla pasażera, osłona silnika zapewniają maksymalną wartość.

Accessories for the S1000 RR

Individual equipment.

Tryb jazdy Pro: Tor wyścigowy czeka.

Specjalny tryb jazdy Pro i jego trzy indywidualnie konfigurowalne tryby RACE PRO 1, RACE PRO 2 i RACE PRO 3 otwierają przed kierowcami superbików BMW Motorrad świat torów wyścigowych. Oprócz funkcji Launch Control i Pit Lane Limiter otrzymujesz także HSC Pro (Hill Start Control Pro) oraz nową funkcję DBC (Dynamic Brake Control).

W trybie RACE Pro można sterować następującymi funkcjami:

  • Silnik: Dostępne są tu dwie charakterystyki gazu. Płynnie i perfekcyjnie, z maksymalną wydajnością. Oprócz 2 charakterystyk gazu, można wybrać zredukowany moment obrotowy dla niższych biegów i maksymalny moment obrotowy dla biegów od 4 do 6 - wszystko w celu uzyskania jak największej sterowalności i osiągów.
  • Hamulec silnikowy: Dostępne są tutaj 3 momenty obrotowe hamulca silnikowego.
  • Trakcja (DTC): Oferuje Ci cztery podstawowe ustawienia, RACE Pro zapewnia również przesunięcie DTC +/-, aby dostosować ustawienia podczas jazdy.
  • Wheelie (DTC): Tutaj również masz cztery opcje konfiguracji: OFF (musisz sam kontrolować wheelie), High Wheelies, Performance Wheelies, lub Maximum Stability.
  • ABS i ABS Pro: Można regulować na 5 poziomach w zależności od trybu - od maksymalnej stabilności do najwyższej możliwej wydajności (w tym opcja blokowania tylnego koła przy poślizgach) Wybrane ustawienia są łatwe do odczytania na 6,5-calowym wyświetlaczu TFT i objaśnione odpowiednim tekstem.
Dynamiczna kontrola tłumienia (DDC)

Większe osiągi, większe bezpieczeństwo i większa przyjemność z jazdy. W najnowszej generacji systemu Dynamicznej Kontroli Tłumienia (DDC), zawór elektroniczny jest umieszczony równolegle z zaworem mechanicznym. Zapewnia to maksymalne tłumienie: można zmniejszać, a następnie zwiększać tłumienie w czasie rzeczywistym w zależności od potrzeb za pomocą przewodu obejściowego (czas reakcji w zakresie 10 ms). Bez zmniejszania sprzężenia zwrotnego. Zoptymalizowane dla każdej sytuacji, dostępne i regulowane we wszystkich trybach jazdy - zarówno na torze wyścigowym, jak i na ulicy. Pakiet podkładek regulacyjnych dostarczony przez specjalistów od podwozia może być również dostosowany do potrzeb kierowcy. System DDC jest dostępny indywidualnie jako wyposażenie specjalne oraz jako element pakietu Dynamic.

Tempomat

Stała prędkość w razie potrzeby. Elektroniczny tempomat można włączyć już przy prędkości 30 km/h i utrzymuje on stałą prędkość jazdy. Umożliwia to w szczególności relaks na długich odcinkach autostrad. Funkcja jest dezaktywowana podczas hamowania, a wybrana prędkość zostaje przywrócona po naciśnięciu przycisku "Resume".

Podgrzewane uchwyty

Zimne ręce to już przeszłość: To właśnie zapewniają elektrycznie podgrzewane uchwyty z wielostopniową regulacją. Podnoszą one komfort i jednocześnie zwiększają bezpieczeństwo jazdy, ponieważ o wiele łatwiej jest kontrolować motocykl w zimne dni i podczas jazdy w deszczu, mając ciepłe dłonie i lepsze czucie w palcach.

Możliwość wyboru wzoru kół

Wyrafinowany, sportowy wygląd. W opcji wyposażenia Wheels sportowy wygląd maszyny podkreślają czerwone paski dekoracyjne na obrzeżu obręczy. Lakierowane na dynamiczną czerwień okładziny na standardowych obręczach już na pierwszy rzut oka zdradzają wyścigowe geny motocykla i doskonale pasują do jego ogólnego designu. 

Monitorowanie ciśnienia w oponach TPM

Optymalne ciśnienie w oponach: system monitorowania ciśnienia w oponach (TPM) BMW Motorrad automatycznie ostrzega kierowcę o utracie ciśnienia w oponach, zapewniając w ten sposób zawsze maksymalne bezpieczeństwo. Jeżeli ciśnienie odbiega od wartości nominalnych podanych przez producenta, system natychmiast informuje o tym kierowcę za pomocą komunikatu ostrzegawczego. W zależności od znaczenia i prędkości spadku ciśnienia zapala się żółta lub czerwona lampka ostrzegawcza, dając kierowcy możliwość natychmiastowej reakcji. System TPM sprawia, że regularne kontrole ciśnienia powietrza są znacznie wygodniejsze. Aktualne ciśnienie w oponach obu kół można w każdej chwili wyświetlić w kokpicie za pomocą jednego przycisku. Kiedy opona rozgrzewa się na torze wyścigowym, nie jest wykrywany wzrost temperatury; ciśnienie powietrza w oponie jest wyświetlane w sposób kompensujący temperaturę i odnosi się do temperatury powietrza w oponie wynoszącej 20°C.

System alarmowy przeciwkradzieżowy

So that you feel secure. The alarm system responds to positional changes and vibrations with an acoustic alarm and flashing hazard warning flasher. Passers-by will quickly become aware thanks to this warning system. The alarm system is activated automatically when the ignition is switched off. The system requires no additional remote control.

Inteligentne połączenie alarmowe

Szybka pomoc w nagłych wypadkach. W wypadku motocyklowym liczy się każda minuta. Ważne jest, aby w nagłych wypadkach służby ratownicze szybko dotarły na miejsce. Nie zawsze jest to możliwe na odległych odcinkach dróg, gdzie traci się cenny czas. Inteligentny system powiadamiania ratunkowego jest aktywowany zaraz po rozpoczęciu jazdy, co pozwala zaoszczędzić cenny czas. W razie wypadku inteligentny system powiadamiania ratunkowego automatycznie kontaktuje się z centralą telefoniczną BMW, aby jak najszybciej powiadomić służby ratunkowe. Inteligentny system powiadamiania ratunkowego ustala zarówno współrzędne pojazdu, jak i dane dotyczące kierunku jazdy, dzięki czemu służby ratunkowe są w stanie szybko dotrzeć do trudno dostępnych miejsc. Skutki kolizji i stan motocykla są przekazywane za pośrednictwem czujników umieszczonych w motocyklu, dzięki czemu wypadki mogą być niezawodnie rozpoznawane i odróżniane od typowych sytuacji związanych z jazdą motocyklem. System próbuje również nawiązać pierwszy dialog z poszkodowanym, a za granicą może być nawet ustawiony na język obcy. W tym celu na prawej kierownicy zamocowane są głośniki i mikrofon. Kierowca jest informowany wizualnie i akustycznie o wykonaniu połączenia alarmowego. Inteligentny system wzywania pomocy można również uruchomić za pomocą przycisku SOS na kierownicy, aby np. pomóc innym osobom w ruchu drogowym. Kierowca nie potrzebuje własnego smartfona, nie musi włączać w pojeździe żadnej karty SIM i nie ponosi żadnych kosztów związanych z korzystaniem z usługi transmisji danych.

Tłumik sportowy

Perfekcja najwyższej klasy: Ten wysokiej jakości nasuwany tłumik sportowy wykonany z tytanu z karbonową nakładką końcową zapewnia solidny dźwięk i sportowy wygląd. Ponadto sportowy tłumik opracowany wspólnie z firmą Akrapovič ma zoptymalizowaną wagę w porównaniu z tłumikiem standardowym.

Akcesoria do karbonu M

Wysokiej jakości akcesoria z włókna węglowego M nadadzą Twojemu rowerowi jeszcze bardziej wyścigowy wygląd. Są one lżejsze niż standardowe komponenty, dzięki czemu zmniejszają całkowitą masę RR. Wszystkie akcesoria karbonowe są odporne na uderzenia, posiadają błyszczące wykończenie odporne na promieniowanie UV i podkreślają wygląd Twojego motocykla.

 

AKCESORIA M CARBON W SKRÓCIE:

  • M carbonowa osłona airboxa
  • M karbonowa osłona łańcucha
  • Karbonowe osłony tylnego koła
  • Karbonowe osłony koła przedniego
  • M karbonowa osłona zębnika
  • M carbonowa osłona zbiornika lewa i prawa
  • M carbonowy panel boczny owiewki
M rejestrator danych

M data logger został zaprojektowany specjalnie dla toru wyścigowego. Jest on używany do przechowywania i oceny wszystkich ważnych danych dotyczących jazdy.

Podnóżki kierowcy M

Podnóżki M firmy BMW Motorrad dzięki różnym możliwościom regulacji zapewniają dynamiczny wygląd oraz doskonały sportowy charakter i ergonomię. Frezowany z wytrzymałego stopu aluminium, wyjątkowo lekki i oferujący optymalną ochronę przed korozją dzięki trójkolorowej anodyzacji.

Sportowe fotele M

Sportowe siedzenie M zostało zaprojektowane specjalnie z myślą o torach wyścigowych i umożliwia jazdę bez wysiłku dzięki optymalnemu sprzężeniu zwrotnemu (dostępne w wersjach M sport seat tall/wysokość siedziska 849 mm, M sport seat/wysokość siedziska 824 mm i M sport seat low/wysokość siedziska 814 mm). Dzięki wyjątkowo antypoślizgowemu materiałowi powierzchniowemu i sztywnej piance zapewnia kierowcy najlepsze trzymanie podczas poszukiwania tych decydujących dziesiątych części sekundy.

M podnóżki pasażera z przodu

Przednie podnóżki pasażera M są frezowane z anodyzowanego stopu aluminium i nadają motocyklowi jeszcze bardziej sportowy wygląd. Ze względu na swoją konstrukcję są bardzo lekkie, a mimo to pozostają stabilne, dzięki czemu pasażer na wózku zawsze ma zapewnione bezpieczne oparcie.

M dźwignia hamulca i sprzęgła

Wykonane metodą CNC dźwignie ręczne M (dźwignia hamulca ręcznego i dźwignia sprzęgła) z odpornego na korozję anodyzowanego aluminium podkreślają sportowy wygląd roweru w szczególnie efektowny sposób. Są one idealnie dopasowane do designu roweru i można je odwrócić w celu złożenia, co zmniejsza ryzyko wygięcia lub złamania w przypadku kolizji. Odległość kierownicy od dźwigni ręcznej można regulować na pięciu różnych poziomach, a ergonomiczny, zaokrąglony kształt dźwigni zapewnia dodatkowy komfort jazdy.

Zdalny nastawnik M do hamulców BMW Motorrad został opracowany specjalnie na potrzeby toru wyścigowego i umożliwia łatwą i zdalną regulację punktu nacisku hamulca podczas jazdy. Ponadto cały kształt dźwigni hamulca jest zoptymalizowany do użytku w wyścigach. Czarna anodyzacja zapewnia dopasowanie wyglądu aluminiowej dźwigni do Twojego motocykla. 

M osłony dźwigni ręcznych

Niezastąpione na torze wyścigowym, osłony dźwigni ręcznych M wyraźnie podkreślają bezkompromisowy, sportowy charakter samochodu również na ulicy. Zakrzywiona listwa wykonana z aluminium i tworzywa sztucznego chroni dźwignię hamulca i sprzęgła na kierownicy przed przypadkowym uruchomieniem podczas kontaktu z innym pojazdem.

M napinacz łańcucha

Łańcuch M firmy BMW Motorrad umożliwia precyzyjne ustawienie napięcia łańcucha oraz zbieżności tylnego koła i nadaje motocyklowi wyjątkowo sportowy wygląd. Jest on wykonany z wytrzymałego stopu aluminium, który jest bardzo lekki, a jednocześnie trwały. Podwójne anodowanie zapewnia optymalną ochronę przed korozją.

M lekka bateria

Doskonała wydajność, niska waga. Wysokiej jakości lekki akumulator M wykorzystuje najnowszą technologię litowo-jonową i jest o całe 2000 g lżejszy od standardowego akumulatora seryjnego o masie 1288 g. Najlepsze wspomaganie rozruchu dla ambitnych kierowców superbike'ów, którzy chcą zainwestować w każdy gram swojego motocykla. 

Wlot do stojaka rowerowego M

Wlot do podstawki M umożliwia korzystanie z tylnej części podstawki Sport. Wysokiej jakości adapter ramienia przegubu jest po prostu montowany z tyłu do ramienia przegubu i może pozostać na motocyklu nawet podczas użytkowania. Dzięki wyglądowi M idealnie pasuje do sportowego, wyścigowego stylu motocykla.

M osłona silnika

Aluminiowa osłona silnika M firmy BMW Motorrad wyposażona jest w wymienną podkładkę szlifierską z tworzywa sztucznego. Chroni ona silnik przed bezpośrednim szlifowaniem na asfalcie w ekstremalnych sytuacjach na zakrętach, zapobiegając w ten sposób niezawodnie szlifowaniu elementów silnika i wynikającym z tego uszkodzeniom silnika.

M szyjka wlewu oleju

Wygląd króćca wlewu oleju M wykonanego z czarnego anodowanego aluminium z białym laserowym logo M nadaje sportowy akcent. Pokrywa wyposażona jest w trzy otwory, co zapewnia ochronę przed otwarciem na torze wyścigowym.

 

M zestaw osłonowy

Dla tych, którzy chcą, aby ich motocykl nadawał się na tor wyścigowy, lusterka są równie zbędne jak uchwyt tablicy rejestracyjnej. Wysokiej jakości osłony z zestawu osłon M BMW Motorrad bez problemu zamykają otwory w karoserii powstałe w wyniku demontażu. A przednia listwa ozdobna jest idealnie włożona z powrotem na swoje miejsce.

Obejma wspornika M dla kierownicy z króćcem

Wysokiej jakości obejma wspornika M firmy BMW Motorrad nadaje sportowy wygląd. Wykonana z wytrzymałego stopu aluminium obejma jest wyjątkowo lekka, a przy tym absolutnie trwała. Anodowanie zapewnia optymalną ochronę antykorozyjną przed wiatrem i warunkami atmosferycznymi.

Kute koło M, tył

Kuta felga aluminiowa jest anodowana na czarno i dostępna w rozmiarze 200/55 ZR 17 na tył. Dzięki 5 mm tarczom hamulcowym zapewnia najwyższą skuteczność hamowania, a dzięki niskiej masie rotacyjnej gwarantuje zauważalną poprawę osiągów zarówno na torze wyścigowym, jak i na ulicy.

Kute koło M, przód

Kuta felga aluminiowa jest anodowana na czarno i dostępna w rozmiarze 120/70 ZR 17 na przód. Dzięki 5 mm tarczom hamulcowym zapewnia najwyższą skuteczność hamowania, a dzięki niskiej masie rotacyjnej gwarantuje zauważalną poprawę osiągów zarówno na torze wyścigowym, jak i na ulicy.

Przechowywanie

Torba na zbiornik, 10 l

Torba na bak o pojemności 10 l BMW Motorrad z mocowaniem do paska idealnie pasuje do wyścigowej stylistyki motocykla. Nie przesuwa się i zapewnia wystarczającą ilość miejsca na akcesoria podróżne dzięki możliwości powiększenia pojemności z 6 do 10 litrów.

Torba na fotel pasażera, 10 l

Torba na siedzenie pasażera BMW Motorrad jest idealnie dopasowana do wyścigowej stylistyki motocykla. Można ją precyzyjnie zamontować na siedzeniu pasażera bez użycia specjalnych uchwytów, zachowuje swój kształt i można ją powiększyć z 7 do 10 litrów pojemności na większy bagaż, który będzie dobrze chroniony w wodoszczelnej torbie wewnętrznej.

Torby na siodło, 21 l

Torby pod siodełko BMW Motorrad doskonale pasują do sportowej stylistyki motocykla. Można w nich przechowywać przedmioty i bezpiecznie przechowywać je w wodoszczelnej torbie wewnętrznej. Czarne torebki wraz z przekładkami można w razie potrzeby szybko i łatwo zdjąć dzięki szybkiemu zamkowi.

 

Ergonomia i komfort

Szyba przednia, przyciemniana

Sportowa estetyka. Przyciemniana przednia szyba podkreśla sportowy wygląd motocykla. Z odporną na zarysowania powłoką zapewniającą trwałą przejrzystość. Wymiary i kształt są identyczne jak w przypadku standardowej szyby przedniej.

Wysoka szyba przednia (bezbarwna i przyciemniana)

Czysty wyścig. Wysoka szyba przednia BMW Motorrad ma typowy dla wyścigów kształt kopuły i jest o ok. 53 mm wyższa niż standardowa szyba przednia (dostępna również w wersji przyciemnianej). Zapewnia ona kierowcy znacznie lepszą ochronę przed wiatrem podczas jazdy w pozycji poziomej, a zmniejszony opór powietrza zapewnia odczuwalne zwiększenie prędkości maksymalnej.

Bezpieczeństwo

Blokada tarcz hamulcowych z systemem alarmowym

Podwójna ochrona przed kradzieżą: blokada tarczy hamulcowej z systemem alarmowym stanowi doskonałe zabezpieczenie przed kradzieżą w podróży. Blokada z hartowanej stali zapewnia bezpieczną ochronę przed manipulacją, a dzięki kompaktowej konstrukcji można ją łatwo schować. System alarmowy reaguje sygnałem dźwiękowym na najmniejsze ruchy i drgania.

 

Kratka ochronna chłodnicy

Kratka ochronna BMW Motorrad zapewnia bezpieczną ochronę chłodnicy przed cząstkami ścierającymi z opon i uszkodzeniami spowodowanymi przez odłamki kamieni podczas jazdy na torze wyścigowym. Dwuczęściowa kratka z poliamidu pasuje do górnej chłodnicy wody i dolnej chłodnicy oleju, a jej wygląd doskonale pasuje do profilu aerodynamicznego Twojego motocykla.

Folia ochronna na wyświetlacz TFT 6,5"

Folia ochronna zapewnia bezpieczną ochronę 6,5-calowego wyświetlacza TFT przed zabrudzeniami, odpryskami kamieni i uszkodzeniami. Szkło hartowane ma powierzchnię antyodblaskową i antyrefleksyjną, dzięki czemu wyświetlacz TFT jest zawsze czytelny. Z napisem modelu BMW Motorrad.

Konserwacja i szczegóły techniczne

Sportowy stojak pomocniczy

Stojak pomocniczy Sport ułatwia szybkie i bezpieczne podnoszenie maszyny. Lekka, ale wytrzymała konstrukcja wykonana z malowanej rury stalowej posiada cztery duże koła każde, dzięki czemu nie wymaga dużego wysiłku przy podnoszeniu. Bardzo wytrzymały stojak sprawia, że naprawy i prace konserwacyjne stają się dziecinnie proste.

Katalog akcesoriów do pobrania

Original BMW Motorrad Accessories Catalogue 2019
PDF   |   43.04 MB   |   English

Twój własny RR

Zaprojektuj swój własny model S 1000 RR

Od lakieru aż po wyposażenie - konfigurator pozwoli Ci stworzyć Twój własny, wymarzony motocykl BMW.

Skonfiguruj swój teraz
spinner