Dane techniczne

Silnik

Konstrukcja

Chłodzony wodą/olejem rzędowy silnik czterocylindrowy z czterema zaworami tytanowymi na cylinder i regulacją wałka rozrządu dolotowego BMW Shiftcam

Średnica cylindra x skok tłoka

80 mm x 49.7 mm

Pojemność skokowa

999 cc

Moc znamionowa

156 kW (212 km) przy 14,500 obr./min.

Maks. moment obrotowy

113 Nm przy 11,000 obr./min.

Stopień sprężania

13.5 : 1

Wzbogacenie paliwa

Elektroniczny wtrysk paliwa, zmienna długość rury zasysającej

Oczyszczanie spalin

Regulowany katalizator trójdrożny, norma emisji UE-5

Osiągi / zużycie paliwa

Prędkość maksymalna

306 km/h

Zużycie paliwa na 100 km zgodnie z WMTC

6.5 l

Emisja CO2 wg WMTC

151 g/km

Rodzaj paliwa

Benzyna bezołowiowa Super(plus) o liczbie oktanowej 95-98 (RON)
(sterowanie uderzeniami; moc nominalna przy 98 RON)

Instalacja elektryczna

Alternator

450 W

Akumulator „M”

12 V / 5 Ah,  jony litu

Przeniesienie napędu

Sprzęgło

Wielotarczowa kąpiel olejowa (Anti-Hopping)

Skrzynia biegów

Sześciobiegowa skrzynia biegów z uruchamianiem pazurami, z uzębieniem prostym

Napęd wtórny

Łańcuch 525 17/46

Kontrola trakcji

BMW Motorrad DTC

Zawieszenie/hamulce

Rama

Rama z połączeniem aluminiowym, silnik współnośny

Prowadnica koła przedniego / elementy sprężynowe

Dozownik teleskopowy odwrócony do góry nogami z rurą ślizgową o średnicy 45 mm, napięciem wstępnym sprężyny i regulowanym odbiciem i ściskaniem

Prowadnica koła tylnego / elementy sprężynowe

Aluminiowy wahacz pod belką, dwustronny z centralną rozpórką sprężynową,
regulowane napięcie wstępne sprężyny oraz regulowane odbicie i ściskanie

Ugięcie sprężyny z przodu / z tyłu

120 mm / 117 mm

Rozstaw osi

1457 mm

Wyprzedzenie sworznia zwrotnicy

99,8 mm

Kąt głowicy skrętnej

66,4°

Koła

Koła karbonowe M

Wymiar obręczy z przodu

3,50 x 17"

Wymiar obręczy z tyłu

6,00 x 17"

Opony przednie

120/70 ZR 17

Opony tylne

200/55 ZR 17

Hamulec przedni

Podwójny hamulec tarczowy M o średnicy 320 mm, pływający, promieniowy, czterotłoczkowy zacisk stały

Hamulec tylny

Pojedynczy hamulec tarczowy M o średnicy 220 mm, dwutłoczkowy zacisk stały

ABS

BMW Motorrad Race ABS, pół-integralny

ABS Pro

ABS Pro z różnymi ustawieniami w trybach Rain, Road, Dynamic, bez ABS Pro w Race i Race Pro 1-3

Wymiary/masa

Wysokość siedziska przy masie własnej

832 mm

Długość łuku krokowego przy masie własnej

1845 mm

Usable tank volume

16,5 l

z tego rezerwa

ok. 4 l

Długość

2073 mm

Wysokość (bez lusterka)

1197 mm

Szerokość (z lusterkiem)

848 mm

Masa na sucho

170 kg (pakiet M Competition 169,8 kg) bez akumulatora

Masa własna pojazdu przygotowanego do jazdy, z pełnym bakiem 1)

192 kg (pakiet M Competition 191,8 kg) bez akumulatora

1)
Dopuszczalna masa całkowita

407 kg

Ładowność (w wersji seryjnej)

212 kg

1) 1) Zgodnie z rozporządzeniem (UE) 168/2013 z masą płynów, standardowym wyposażeniem oraz paliwem zatankowanym do co najmniej 90% pojemności użytkowej zbiornika.

Wyposażenie

Wyposażenie standardowe:

  • Wysoka szyba przednia
  • BMW Motorrad ABS i ABS PRO
  • 7 trybów jazdy Pro (Rain, Road, Dynamic, Race, Race Pro 1-3)
  • Pit-Lane-Limiter
  • Launch Control
  • Dynamiczna kontrola trakcji (DTC) +/- Shift
  • Wheelie Control
  • Slide Control
  • Automatyczne wsparcie podjazdu na wzniesieniach (HSC) Pro
  • Dynamiczna kontrola hamowania (DBC)
  • Asystent zmiany biegów Pro
  • Wyświetlacz ciekłokrystaliczny (TFT)
  • Reflektor LED, światło tylne i kierunkowskazy
  • Podgrzewane manetki
  • Tempomat
  • Zestaw podwozia M z podniesionym tyłem i punktem obrotu wahacza

Wyposażenie specjalne:

  • Pakiet M Competition zawierający dźwignie hamulca i sprzęgła, podnóżki kierowcy, osłony silnika, osłonę dźwigni hamulca Brake-Leverguard, zestaw M Carbon, anodowany wahacz, łańcuch M Endurance, laptrigger M GPS, oraz zestaw pasażera z osłoną przeciwuderzeniową
  • Alarm motocyklowy
     

Wyposażenie specjalne:

  • Kratka ochronna chłodnicy.
  • Przyciemniana owiewka
  • Przyciemniany deflektor bubble
  • Ogrzewacz opon M
  • M Datalogger i M Laptrigger
  • Zestaw pokryw M
+ Dowiedz się więcej

Stwórz swój M RR

Obojętnie, czy z myślą o torze wyścigowym, czy o szosie. Zmień seryjny M RR w swoją osobistą maszynę.

Skonfiguruj teraz
spinner