Dane i wyposażenie
M RR to pierwszy model M od BMW Motorrad, który zapoczątkował nową erę. Został opracowany w oparciu o doświadczenia z wyścigów, a udoskonalony do użytku na drogach i torach wyścigowych. Punktem wyjścia był nasz motocykl WorldSBK. Przekazujemy Ci dane i wyposażenie, a do Ciebie należy doświadczanie.
Dane techniczne
Silnik
Chłodzony wodą/olejem rzędowy silnik czterocylindrowy z czterema zaworami tytanowymi na cylinder i regulacją wałka rozrządu dolotowego BMW Shiftcam
80 mm x 49.7 mm
999 cc
156 kW (212 km) przy 14,500 obr./min.
113 Nm przy 11,000 obr./min.
13.5 : 1
Elektroniczny wtrysk paliwa, zmienna długość rury zasysającej
Regulowany katalizator trójdrożny, norma emisji UE-5
Osiągi / zużycie paliwa
306 km/h
6.5 l
151 g/km
Benzyna bezołowiowa Super(plus) o liczbie oktanowej 95-98 (RON)
(sterowanie uderzeniami; moc nominalna przy 98 RON)
Instalacja elektryczna
450 W
12 V / 5 Ah, jony litu
Przeniesienie napędu
Wielotarczowa kąpiel olejowa (Anti-Hopping)
Sześciobiegowa skrzynia biegów z uruchamianiem pazurami, z uzębieniem prostym
Łańcuch 525 17/46
BMW Motorrad DTC
Zawieszenie/hamulce
Rama z połączeniem aluminiowym, silnik współnośny
Dozownik teleskopowy odwrócony do góry nogami z rurą ślizgową o średnicy 45 mm, napięciem wstępnym sprężyny i regulowanym odbiciem i ściskaniem
Aluminiowy wahacz pod belką, dwustronny z centralną rozpórką sprężynową,
regulowane napięcie wstępne sprężyny oraz regulowane odbicie i ściskanie
120 mm / 117 mm
1457 mm
99,8 mm
66,4°
Koła karbonowe M
3,50 x 17"
6,00 x 17"
120/70 ZR 17
200/55 ZR 17
Podwójny hamulec tarczowy M o średnicy 320 mm, pływający, promieniowy, czterotłoczkowy zacisk stały
Pojedynczy hamulec tarczowy M o średnicy 220 mm, dwutłoczkowy zacisk stały
BMW Motorrad Race ABS, pół-integralny
ABS Pro z różnymi ustawieniami w trybach Rain, Road, Dynamic, bez ABS Pro w Race i Race Pro 1-3
Wymiary/masa
832 mm
1845 mm
16,5 l
ok. 4 l
2073 mm
1197 mm
848 mm
170 kg (pakiet M Competition 169,8 kg) bez akumulatora
192 kg (pakiet M Competition 191,8 kg) akumulator
407 kg
212 kg
1) Zgodnie z rozporządzeniem (UE) 168/2013 z masą płynów, standardowym wyposażeniem oraz paliwem zatankowanym do co najmniej 90% pojemności użytkowej zbiornika.
Wyposażenie
- Wysoka szyba przednia
- BMW Motorrad ABS i ABS PRO
- 7 trybów jazdy Pro (Rain, Road, Dynamic, Race, Race Pro 1-3)
- Pit-Lane-Limiter
- Launch Control
- Dynamiczna kontrola trakcji (DTC) +/- Shift
- Wheelie Control
- Slide Control
- Automatyczne wsparcie podjazdu na wzniesieniach (HSC) Pro
- Dynamiczna kontrola hamowania (DBC)
- Asystent zmiany biegów Pro
- Wyświetlacz ciekłokrystaliczny (TFT)
- Reflektor LED, światło tylne i kierunkowskazy
- Podgrzewane manetki
- Tempomat
- Zestaw podwozia M z podniesionym tyłem i punktem obrotu wahacza
Wyposażenie specjalne:
- Pakiet M Competition zawierający dźwignie hamulca i sprzęgła, podnóżki kierowcy, osłony silnika, osłonę dźwigni hamulca Brake-Leverguard, zestaw M Carbon, anodowany wahacz, łańcuch M Endurance, laptrigger M GPS, oraz zestaw pasażera z osłoną przeciwuderzeniową
- Alarm motocyklowy
Wyposażenie specjalne:
- Kratka ochronna chłodnicy
- Przyciemniana owiewka
- Przyciemniany deflektor bubble
- Ogrzewacz opon M
- M Datalogger i M Laptrigger
- Zestaw pokryw M