C 650 GT

50,750 PLN*

* Wyposażenie seryjne standardowe, cena zalecana niewiążąca, fabryczna bez kosztów transportu, z 23% podatku VAT.

Wszystkie motocykle dostarczane są wyłącznie z wyposażeniem wymaganym przepisami prawa (np. reflektory są zgodne z normą E4). Ilustracje na stronie mogą się różnić od stanu faktycznego.

BMW C 650 GT.

BEZ TRUDU PRZEMIERZAJ MIEJSKĄ DŻUNGLĘ.

BMW C 650 GT to najnowszy i najbardziej ekskluzywny maksiskuter od BMW Motorrad. Stylowa sylwetka o prostych liniach podkreśla jego elegancki charakter. Pełny zestaw owiewek, wygodne siedzenie i wysoka szyba przednia umożliwiają komfortowe pokonywanie dalekich odległości – bez względu na pogodę. Ponadto duży schowek pozwala na łatwe przechowywanie zakupów, bagażu lub do dwóch kasków. Innowacyjną funkcją bezpieczeństwa jest opcjonalny system Side View Assist (SVA). System jest szczególnie przydatny w ruchu miejskim - ostrzega on o pojazdach zbliżających się do martwego pola z prędkością do 80 km/h.

Design C 650 GT

Wybierz swój styl.

Masz wybór – C 650 GT jest dostępny w trzech atrakcyjnych wariantach kolorystycznych: ocean blue metallic matt, black storm i Option 719 Sparkling Storm metallic.

Ocean blue metallic matt

Przyciąga uwagę i podkreśla nowoczesny język formy.

Black storm

Podkreśla elegancki charakter pojazdu.

Opt. 719 Sparkling storm metallic

Kolor Option 719 Sparkling storm metallic z palety Spezial nada Twojemu skuterowi wyjątkowego blasku.

Przyciągaj spojrzenia pasażerów.

Nowa C 650 GT posiada wyrazistą i nowoczesną tylną sekcję o kuszącym wyglądzie a także nowe tylne reflektory. Detale, takie jak logo „GT” wyszyte na siedzeniu, nowa osłona kierownicy ze środkową częścią wykończoną na wysoki połysk czy chromowane elementy podkreślają szczególnie wyrafinowany i ekskluzywny charakter C 650 GT. Wyższe lusterka wibrują mniej oraz zapewniają lepszy widok za pojazdem.
+ Dowiedź się więcej

Dwucylindrowy silnik rzędowy

44
kW (60 KM) przy 7750 obr/min
180
km/h maksymalnej prędkości
647
cm3 pojemności skokowej
4,6
litrów na 100 km zużycia paliwa wg WMTC
Chłodzony wodą dwucylindrowy silnik czterosuwowy

Mocno zbudowany.

Mocno zbudowany.

Dynamiczny i potężny, chłodzony cieczą dwucylindrowy silnik rzędowy dostarcza 63 Nm momentu obrotowego oraz 44 kW (60 KM) mocy co wystarcza na osiągnięcie prędkości maksymalnej 180 km/h. Dzięki niemu skuter jest zwinnym pojazdem miejskim i potężnym towarzyszem długich podróży.

Dzięki przeprojektowanemu sprzęgłu oraz przekładni CVT skuter przyspiesza teraz szybciej przy niższych prędkościach obrotowych silnika, np. ruszając ze świateł.

Wersja o zmniejszonej mocy 35 kW (48 KM) umożliwia cieszyć się jazdą C 650 GT również posiadaczom europejskich praw jazdy poniżej 25 roku życia.

+ Dowiedź się więcej

Nowy wygląd. Mocne brzmienie.

Nowy wygląd. Mocne brzmienie.

C 650 GT posiada nowy układ wydechowy wykonany z wysokiej jakości stali nierdzewnej. Wygląda bardzo krzykliwie, jest znacznie lżejszy niż jego poprzednik oraz może poszczycić się niższymi poziomami emisji spalin i hałasu. Dodatkowo zapewnia pełniejsze i mocniejsze brzmienie.

+ Dowiedź się więcej

Poznaj brzmienie C 650 GT

Najważniejsze informacje o C 650 GT

Krótki przód.
Nowa osłona kierownicy.
Wysokiej jakości tablica przyrządów.
Wiele atrakcyjnych detali.
Zoptymalizowany podnóżek centralny.
Nowy tłumik.
Elegancka tylna sekcja.
Duża przestrzeń do przechowywania.

Wygodnie przez miasto.

Wygodnie przez miasto.

C 650 GT to najbardziej ekskluzywny maksiskuter od BMW Motorrad. Możesz teraz cieszyć się wyjątkowym komfortem dzięki elektrycznie regulowanej szybie przedniej oraz opcjonalnym akcesoriom, takim jak podgrzewanie manetek i siedzenia. Skuter zapewnia również największą przestrzeń bagażową w swojej klasie, wbudowaną niewidocznie w rozciągniętą sylwetkę.

+ Dowiedź się więcej
  • Side View Assist (SVA).

    Zobacz, co dzieje się dookoła.
    Innowacyjną funkcją bezpieczeństwa jest opcjonalny system Side View Assist (SVA). System jest szczególnie przydatny w ruchu miejskim - ostrzega on o pojazdach zbliżających się do martwego pola z prędkością do 80 km/h.
  • ABS i ASC w standardzie.

    Największe możliwe bezpieczeństwo hamowania i przyspieszania.
    Poza ABS (układem zapobiegającym blokowaniu się kół podczas hamowania) również pełnoprawny układ ASC (system kontroli trakcji) trafił na wyposażenie standardowe C 650 GT. ASC zwiększa bezpieczeństwo kierującego, w szczególności gdy warunki na drodze są nieprzewidywalne. Gdy trzeba działa aktywnie, interweniując za pomocą układu sterowania silnikiem. Przykładowo zapobiega poślizgowi tylnego koła podczas jazdy w deszczu.
  • Nowe ustawienia sprężyn i amortyzatorów.

    Nowe, wygodniejsze ustawienia.
    Podwozie i ustawienia zawieszenia C 650 GT zostały całkowicie przebudowane. Sztywność sprężyn w widelcu oraz w tylnym amortyzatorze została zmniejszona o 10%. Umożliwia to bardziej czułe prowadzenie bez zmniejszania stabilności.
  • Adaptacyjne światła do jazdy dziennej.

    Automatycznie zapewniają najlepsze oświetlenie.
    Światła do jazdy dziennej automatycznie dostosowują się do otoczenia. Na przykład podczas wjeżdżania lub opuszczania tunelu oświetlenie przełącza się automatycznie na światła mijania lub z powrotem na światła do jazdy dziennej. Nie ma już potrzeby ręcznego przełączania świateł. Ułatwia to skoncentrowanie się na prowadzeniu pojazdu.
  • Zoptymalizowany podnóżek centralny.

    Łatwiejszy do podniesienia.
    C 650 GT jeszcze łatwiej postawić na nóżkę. Mechanika podnóżka centralnego została przeprojektowana, zmniejszając tym samym siłę wymaganą do podniesienia skutera o 30%.

Więcej indywidualności

Wyposażenie specjalne i akcesoria.

Szeroki asortyment specjalnego wyposażenia i oryginalnych akcesoriów BMW Motorrad stanowi uzupełnienie tego wyrazistego elektrycznego maksiskutera.

Dowiedz się więcej

Wywiad z Edgarem Heinrichem

Po wyprawie do Indii z powrotem w Bawarii.

Wywiad z Edgarem Heinrichem, głównym projektantem BMW Motorrad.

Po krótkim pobycie w Indiach Edgar Heinrich powrócił do Monachium, by prowadzić zespół projektowy BMW Motorrad. To szczęśliwy powrót dla tego entuzjasty motocykli, którego kariera w BMW rozpoczęła się w 1986 r. Przewodniczył pracom przy projektowaniu wielu z motocykli BMW: motoru wyścigowego do rajdu Paryż-Dakar, K 1200 S i R, HP2 Enduro, R 1150 GS, R 1200 GS, a ostatnio S 1000 RR.

Przed pobytem w warsztacie hinduskiego konstruktora samochodów Bajaja był zaangażowany w projektowanie motorów turystycznych K 1600 GT i GTL oraz maxi-scooterów C 600 Sport i C 650 GT. Wszystkie były udanymi produktami, które poszerzyły horyzonty tego ustabilizowanego segmentu rynku i przyciągnęły wielu nowych klientów do tej marki. W wywiadzie na wyłączność dla BMW Motorrad Edgar Heinrich opowiada o swojej pasji projektowania, gromadzenia i renowacji wszelkiego rodzaju motocykli.

Dowiedź się więcej

Akcesoria C 650 GT

Odzież na maksiskuter

Odzież od BMW Motorrad.

Odzież i wyposażenie idealnie dopasowane do maksiskutera, abyś był przygotowany zarówno pod względem stylu, jak i funkcjonalności.

Znajdź dealera

Więcej modeli do miasta