R 1200 RT

74,600 PLN*

* Wyposażenie seryjne standardowe, cena zalecana niewiążąca, fabryczna bez kosztów transportu, z 23% podatku VAT.

Wszystkie motocykle dostarczane są wyłącznie z wyposażeniem wymaganym przepisami prawa (np. reflektory są zgodne z normą E4). Ilustracje na stronie mogą się różnić od stanu faktycznego.

R 1200 RT.

Niekończąca się radość z jazdy.

Zwiększona wygoda dla jeszcze intensywniejszych doznań. BMW R 1200 RT wstrząsnął całym segmentem klasycznych motocykli turystycznych jak żaden inny motocykl. Ponieważ lekkie prowadzenie R 1200 RT umożliwia to, co istotne w jeździe turystycznej: cieszenie się krajobrazem. Niezależnie czy sam, czy z pasażerem: nowy R 1200 RT to wygodna, relaksująca jazda w każdej trasie.

Design R 1200 RT

Wybierz swój styl.

Trzy kolory R 1200 RT nadają stylistyce maszyny właściwy obraz. Podkreślają dynamikę oraz komfort maszyny. I tworzą mocne, angażujące wrażenie.

Carbon black metallic

Wykwintny, ekskluzywny i pełen dynamiki - oto styl Exclusive I takim chcesz go widzieć.

Mars red metallic / Dark slate metallic matt

Charakterystyczne dla stylu Sport jest malowanie Mars red metallic i Dark slate metallic matt – sportowy wygląd podczas własnej podróży.

Alpine white

Lekki i elegancki: w kolorach Alpine white 3 one stajesz wyraźnie po sportowej stronie R 1200 RT.

Opt. 719 Blue planet metallic

Malowanie Option 719 Blue planet metallic Spezial łączy najnowszą technologię lakierniczą z przywiązaniem do rzemiosła

Opt. 719 Sparkling storm metallic

Subtelne detale malowania Option 719 Sparkling Storm metallic dla motocykli turystycznych – tradycyjne ręczne wykonanie

Lepszy design. Lepsze wrażenia.

R 1200 RT można od razu na pierwszy rzut oka rozpoznać jako członka rodziny BMW Motorrad: typowy dzielony przód decyduje o wyglądzie przedniej sekcji, nadaje jej dynamiki i wyrazu. Dwa okrągłe reflektory na zewnątrz i reflektor z siatkę pośrodku nadają mu o każdej porze dnia i nocy niemożliwy do pomylenia wygląd typowego przodu turystyka BMW.
Kanał wentylacyjny sprawia, że czoło maszyny wydaje się w pewnym stopniu unosić się nad panelem owiewek. Połączenie czoła pojazdu i panelu owiewek podkreśla lekką zwinność maszyny. Sztywno zintegrowany przedni błotnik dopełnia dynamiczną koncepcję przedniej sekcji pojazdu. W rozciągniętą sylwetkę wpisano siedzenie Comfort o wysokości siedzenia obniżonego oraz ergonomicznie zaprojektowany zbiornik turystyczny z wyróżniającym się obszarem oparcia kolan – dla jeszcze większej wygody.
Płynne zgranie aerodynamicznie zaprojektowanych powierzchni przekłada się na dynamiczny charakter maszyny. Nawet elegancko zaprojektowane kufry stanowią harmonijne dopełnienie całości spójnej kompozycji, na którą składają się style powierzchni i linii. Widać tutaj na pierwszy rzut oka, że R 1200 RT obiecuje dostosowanie do zrelaksowanych podróży na dalekie dystanse, ale również dynamikę. I dotrzymuje swoich obietnic.
+ Dowiedź się więcej

Dwucylindrowy silnik bokser

92
kW (125 KM) przy 7750 obr/min
125
Nm maksymalnego momentu obrotowego przy 6500 obr/min
276
Masa bez obciążenia, gotowość do jazdy, pełny zbiornik paliwa
219
kg maksymalnego obciążenia
Chłodzony cieczą/powietrzem dwucylindrowy silnik czterosuwowy typu bokser

Więcej dynamicznych osiągów. Lepsza kontrola.

Więcej dynamicznych osiągów. Lepsza kontrola.

Nowy RT posiada chłodzony powietrzem i wodą silnik BMW w układzie bokser o jeszcze większym momencie obrotowym i potężnych 125 KM mocy. Dzięki sterowanemu elektronicznie zawieszeniu ASC motocykl bardzo łatwo kontrolować, dzięki czemu zachowuje stabilność na każdej drodze. Ponadto Standardowe tryby "Rain" (deszcz) i "Road" (droga) można aktywować za pomocą przycisku, idealnie dostosowując motocykl do warunków pogodowych i nawierzchni na drodze.

Komputer pokładowy Pro i podgrzewane manetki dopełniają podstawowe wyposażenie.

+ Dowiedź się więcej

Posłuchaj, jak brzmi R 1200 RT

Najważniejsze informacje o R 1200 RT

Widok lamp przednich i przodu.
Kokpit.
Szyba przednia z przezroczystą owiewką kierownicy.
Większy komfort siedzenia.
Odpowiedni schowek do przechowywania.
Kufer.
Innowacyjny panel obsługi audio.
Tylne światła z technologią LED.

Więcej wyposażenia. Więcej wygody.

Więcej wyposażenia. Więcej wygody.

Wyposażenie dodatkowe RT 1200 RT umożliwia jeszcze łatwiejsze prowadzenie motocykla, jednocześnie oferując wyższy poziom komfortu. Na przykład elektroniczne zawieszenie BMW Dynamic ESA reaguje w ciągu ułamków sekund na zmianę nawierzchni. Shift Assistant Pro pozwala motocykliście na zmianę biegów w górę i w dół bez korzystania ze sprzęgła czy zamknięcia przepustnicy. Wyposażenie specjalne Pro obejmuje tryb jazdy "Dynamic" oraz gwarantuje maksymalną radość z jazdy dynamicznym motocyklistom o zacięciu sportowym. Możesz również skorzystać z układu ABS Pro, dynamicznego światła stopu i układu wspomagania ruszania pod górę. Dzięki niemu ruszanie pod górę staje się dziecinnie łatwe.

System jazdy bezkluczykowej zapewnia jeszcze większą wygodę. Z tym systemem mechaniczny kluczyk staje się zbędny. Umożliwia Ci uruchomienie silnika przez naciśnięcie przycisku, jeśli kluczyk znajduje się w bezpośredniej bliskości pojazdu,  np. w kieszeni kurtki. Jako opcja dostępny jest również układ centralnego zamka, który dodatkowo umożliwia zamknięcie obu kufrów za pomocą pilota, funkcja tempomatu i wiele więcej.

+ Dowiedź się więcej
  • Specjalne wyposażenie w profesjonalne tryby jazdy "Pro riding more" obejmuje również tryb jazdy "Dynamic" oraz układ wspomagania ruszania pod górę. Tryb "Dynamic" pozwala Ci odkryć sportowy charakter R 1200 RT. Układ wspomagania ruszania pod górę wspomaga pewne ruszanie na pochyłościach.

  • W R 1200 RT asystent zmiany biegów Pro został specjalnie dostosowany do wymogów jazdy turystycznej. Jako pomoc w zmianie biegów umożliwia zmianę biegów bez używania sprzęgła, zarówno przy zmianie biegu na wyższy, jak i niższy. Wobec tego oferuje kierowcom znacząco zwiększony komfort oraz dynamikę.
  • Półaktywne zawieszenie Dynamic ESA BMW Motorrad zapewnia optymalną dynamikę jazdy w każdej sytuacji: dla największego poziomu bezpieczeństwa jazdy, osiągów i wygody. Zawieszenie jest automatycznie dostosowywane do wykrytych warunków w zależności od okoliczności jazdy i manewrów kierowcy. Przy znaczącym zwiększeniu bezpieczeństwa dzięki Dynamic ESA podczas hamowania i przyspieszania, pozycja jazdy pozostaje zasadniczo niezmieniona, dla jeszcze większej stabilności kierunkowej.

  • Światło do jazdy dziennej jest rzucane w kierunku jazdy przez dwa przewodniki światłowodowe ułożone wokół świateł drogowych za pomocą soczewek optycznych. W dzień włącza się je zamiast głównego światła przedniego automatycznie za pomocą czujnika światła lub ręcznie poprzez naciśnięcie przycisku „światło do jazdy dziennej”. Gdy zapada ciemność lub po wjeździe do tunelu automatycznie włącza się główna lampa przednia. Motocykl jest lepiej i łatwiej widoczny dzięki światłu do jazdy dziennej w porównaniu do innych uczestników ruchu. Technologia LED robi jeszcze większe wrażenie przy aktywacji światła do jazdy dziennej dzięki niskiemu całkowitemu zużyciu energii.

Więcej indywidualności

Akcesoria do R 1200 RT

Za pomocą oryginalnych akcesoriów BMW Motorrad oraz ekskluzywnego wyposażenia opcjonalnego z serii BMW Motorrad Spezial dostosujesz swój R 1200 RT do własnych potrzeb oraz specyfiki podróży.

Dowiedz się więcej

BMW Motorrad Spezial.

Wyraź swoją osobowość na drodze.
Bez majstrowania, bez niespodzianek, bez kompromisów. Z usługą BMW Motorrad Spezial uzyskujesz spersonalizowany motocykl, który spełnia najsurowsze normy jakościowe

W usłudze BMW Motorrad Spezial znajdziesz wysokiej jakości wyposażenie opcjonalne o atrakcyjnym wzornictwie, m.in. zestaw frezowanych części Option 719, kolory Spezial, czy wyposażenie poprawiające osiągi z gamy HP Parts.

umiejętności rozwojowe BMW Motorrad oraz skomplikowane procesy produkcyjne połączone z tradycyjnym rzemiosłem pozwalają osiągnąć nowy poziom prestiżu i wyjątkowości.

Dowiedz się więcej

Wywiad z Edgarem Heinrichem

Po wyprawie do Indii z powrotem w Bawarii.

Wywiad z Edgarem Heinrichem, głównym projektantem BMW Motorrad.

Po krótkim pobycie w Indiach Edgar Heinrich powrócił do Monachium, by prowadzić zespół projektowy BMW Motorrad. To szczęśliwy powrót dla tego entuzjasty motocykli, którego kariera w BMW rozpoczęła się w 1986 r. Przewodniczył pracom przy projektowaniu wielu z motocykli BMW: motoru wyścigowego do rajdu Paryż-Dakar, K 1200 S i R, HP2 Enduro, R 1150 GS, R 1200 GS, a ostatnio S 1000 RR.

Przed pobytem w warsztacie hinduskiego konstruktora samochodów Bajaja był zaangażowany w projektowanie motorów turystycznych K 1600 GT i GTL oraz maxi-scooterów C 600 Sport i C 650 GT. Wszystkie były udanymi produktami, które poszerzyły horyzonty tego ustabilizowanego segmentu rynku i przyciągnęły wielu nowych klientów do tej marki. W wywiadzie na wyłączność dla BMW Motorrad Edgar Heinrich opowiada o swojej pasji projektowania, gromadzenia i renowacji wszelkiego rodzaju motocykli.

Dowiedź się więcej

Akcesoria do R 1200 RT

Odzież na Twoje kolejne podróże

  • Katalog R 1250 RT
    PDF   |   3.75 MB