S 1000 RR

80,400 PLN*

*Wyposażenie seryjne standardowe, cena zalecana niewiążąca, fabryczna bez kosztów transportu, z 23% podatku VAT.

Wszystkie motocykle dostarczane są wyłącznie z wyposażeniem wymaganym przepisami prawa (np. reflektory są zgodne z normą E4). Ilustracje na stronie mogą się różnić od stanu faktycznego.

BMW S 1000 RR.

Superbike wśród superbike'ów.

Zawsze dążysz do granic możliwości i szukasz idealnej linii przejazdu, masz pod sobą 152 kW (207 KM). Niepohamowana moc popycha Cię do przodu - z maksymalnym momentem obrotowym 113 Nm przy 11000 rpm i krzywą momentu obrotowego wynoszącą co najmniej 100 Nm w zakresie od 5.500 do 14.500 obr/min. Dziesięć lat po tym, jak pierwsza generacja RR zahipnotyzowała świat motocykli, znowu wkraczamy na kolejny poziom wydajności. Zmieniliśmy prawie każdy element RR. Wynik: mniejsza waga i zauważalnie wyższa wydajność. Czy jesteś gotowy na pole position i na zwycięstwo? RR czeka na Ciebie.  

DESIGN S 1000 RR

Wybierz swój kolor.

Dostosuj swój nowy RR do swoich upodobań i potrzeb: Masz wybór pomiędzy wykończeniem Motorsport a wykończeniem Racing red.

Motorsport

Zaangażowany w tradycję wyścigów. Malowanie Motorsport wysyła wyraźny: oto potężna maszyna pełna sportowego charakteru, zwinności i dynamiki.

Racing red

Krzykliwe czerwone malowanie mówi samo za siebie: ten superbike ma geny wyścigowe i jest gotów zmierzyć się z każdym przeciwnikiem.

Gotowy na tor.

Jeśli chodzi o najwyższą wydajność, RR jest Twoim idealnym partnerem. I nie tylko na drodze, ale także na torze. W kilku prostych krokach możesz zdemontować zarówno lusterko wsteczne, jak i uchwyt tablicy rejestracyjnej i masz motocykl wyścigowy.  

Opcjonalnie dostępny pakiet M zamienia Twoje RR w najlepszą maszynę wyścigową. Tutaj waga zostaje zredukowana o około 3,5 kg do zaledwie 193,5 kg. Oprócz wykończenia Motorsport, kół z włókna węglowego M, akumulatora M, siedzenia M masz również tryby jazdy Pro z konfigurowalnymi trybami jazdy Race Pro, zmiennymi ustawieniami ABS, mapowanie silnika, sterowanie wheelie i wiele więcej.

+ Dowiedź się więcej

Czterocylindrowy silnik rzędowy

152
kW (207 KM) przy 13,500 obr/min
100
Nm (min.) od 5,500 do 14,500 obr/min
193.5
kg, masa własna z pakietem M
14,600
max obr/min
Chłodzony cieczą, czterocylindrowy silniki rzędowy

Cztery cylindy i niezrównane osiągi.

Cztery cylindy i niezrównane osiągi.

Nowo zaprojektowany czterocylindrowy silnik to chluba RR. Najwyższa wydajność wzrosła nie tylko do 152 kW (207 KM) przy 13 500 obr / min, ale również zoptymalizowano krzywą momentu obrotowego. A dzięki nowej technologii zmiennych faz rozrządu BMW ShiftCam, nawet w niskich i średnich zakresach prędkości obrotowych silnika odczujesz znacznie większy moment obrotowy i moc.

Ponadto wiele innych komponentów zostało dostosowanych do dalszej optymalizacji wagi. Silnik jest teraz o 4 kg lżejszy i węższy, co poprawia zarówno obsługę, jak i ergonomię. Zauważysz to natychmiast, gdy po raz pierwszy usiądziesz na S 1000 RR.  

+ Dowiedź się więcej

DOŚWIADCZ WYŚCIGOWEGO DŹWIĘKU RR

Najważniejsze informacje o RR

Światła tylne.
Dynamic Damping Control (DDC) nowej generacji.
6.5" wyświetlacz TFT.
Kontroler wielofunkcyjny.
Karbnowe koła M
Światła LED.
Siedzenie M.
Ramię wahacza na kratownicy.
An overview of the technical highlights.
  • Już przy pierwszym przyspieszeniu zauważysz natychmiast: doskonała krzywa momentu obrotowego tego motocykla jest urzekająca nawet przy niskich i średnich prędkościach. Dzieje się tak głównie dzięki technologii BMW ShiftCam. Tutaj zawory wlotowe są sterowane w razie potrzeby za pomocą kontrolnego wałka rozrządu. W zależności od prędkości, czas otwarcia zaworu i podnoszenia zaworu są regulowane, aby zapewnić najlepszą wydajność dla Ciebie i Twojego RR.  

  • RR ma ABS i ABS Pro, w zależności od trybu jazdy: RAIN, ROAD, DYNAMIC, RACE lub RACE Pro. Decydujesz o tym, czy Twój motocykl potrzebuje maksymalnej stabilności lub najwyższej możliwej wydajności.

  • Na drodze czy na torze: ta funkcja jest niezbędna. Z Shift Assistant Pro przełączasz bieg w góre i w dół bez naciskania sprzęgła. Możesz więc w pełni skoncentrować się na drodze. Dodatkowo jesteś szybszy, stabilniejszy i możesz cieszyć się jeszcze wyższą wydajnością i przyjemnością z jazdy.  

  • RR jest opcjonalnie wyposażony w DDC następnej generacji. Teraz zawór elektroniczny jest równoległy do ​​zaworu mechanicznego. W razie potrzeby tłumienie jest zmniejszane lub zwiększane w ciągu 10 ms. Na autostradę lub tor można zawsze polegać na doskonałym tłumieniu. Sprężynę zawieszenia można również regulować ręcznie.  

  • Standardowe reflektory LED nadają RR nowy, charakterystyczny, sportowy i agresywny wygląd. Dotyczy to nie tylko przednich reflektorów, ale również kierukowskazów, które zostały przeniesione na lusterka wsteczne. W przypadku tylnej częsci RR, sygnał kierunkowskazu, światło hamowania i światło tylne zostaly zintegrowane w jeden element.  

  • Dzięki 6,5-calowemu wyświetlaczowi TFT masz doskonały przegląd informacji.  Możesz wybrać pomiędzy ekranem Pure Ride, który jest zredukowany do podstawowych elementów lub jednym z trzech ekranów Core Ride, które wyświetlają zdecydowanie więcej informacji. Dzięki kontrolerowi wielofunkcyjnemu masz dostęp do różnych ustawień - bez odrywania rąk od kierownicy. Teraz masz pełną kontrolę nad wszystkim.  

  • Nowy RR jest o wiele lżejszy i charakteryzuje się idealną ergonomią. Rama, zbiornik, siedzenie, ogon i podnóżki zostały zmodyfikowane, aby zapewnić większe wsparcie, swobodę ruchów oraz więcej informacji zwrotnych.

  • Standardowe siedzisko zostało stworzone by podczas jakzdy kierowca otrzymywał jak najwięcej informacji zwrotnych. Opórcz tego pozwala one na większą swobodę ruchów, ale także na idealny kontakt z motocyklem podczas jazdy. Standardowa wysokość siedziska to 824 mm. Oprócz standardowego siedzenia dostępne jest również opcjonalne siodełko M dla nowego RR. Jego antypoślizgowa osłona i twardsza pianka oszczędzają energię podczas przyspieszania lub hamowania, a także zapewniają większą stabilność. Siedzenie M jest częścią pakietu M.  Dostępne w trzech wysokościach (814 mm, 824 mm i 849 mm).

  • Nawet nie wiesz jak szybko możesz przemienić swoje S 1000 RR z motocykla szosowego w  maszynę wyścigową. światło tylne zintegrowane z kierunkowskazami LED i oświetlenie tablicy rejestracyjnej są przymocowane do wspornika tablicy rejestracyjnej. Największą zaletą jest to, że w kilku prostych krokach można zdjąć uchwyt tablicy rejestracyjnej wraz z oświetleniem i być przygotowanym na pobicie rekordu toru.  

  • Cztery tryby jazdy są standardem z RR: RAIN, ROAD, DYNAMIC i RACE. Wszystkie cztery są idealnie dostosowane do odpowiednich warunków i zapewniają większą wydajność, stabilność i bezpieczeństwo. Akcesoryjne tryby RACE Pro 1, RACE Pro 2 i RACE Pro 3 można indywidualnie dostosować do swoich potrzeb. Regulacja stewrowania przepustnicy, hamowanie silnikiem, kontrola trakcji (DTC), kontrola Wheelie (DTC), ABS i ABS Pro - dzięki temu możesz osiągnąć najlepszy czas na każdym torze.  

Technologia stworzona dla maksymalnej wydajności w każdej sytuacji.

Nowe RR wyznacza nowe trendy. Cztery standardowe tryby jazdy: RAIN, ROAD, DYNAMIC i RACE pozwalają dostosować motocykl do jazdy w różnych warunkach. Dzięki opcjonalnemu trybowi Pro świat wyścigowy leży u Twoich stóp. Masz do dyspozycji: RACE Pro 1, RACE Pro 2 i RACE Pro 3, z regulacją, Pitlane Limiter, HSC Pro (Hill Start Control Pro) i DBC (Dynamic Brake Control). Dzięki kontrolerowi wielofunkcyjnemu możesz skonfigurować następujące ustawienia za pomocą pełnokolorowego, 6,5 calowego  wyświetlacza TFT: reakcja przepustnicy, w tym charakterystyka silnika, moment hamowania silnika, kontrola trakcji (DTC), ABS i DDC. Za naciśnięciem jednego przycisku można regulować ustawienia DTC. Dzięki najnowszej technice czujników 6-osiowych i kontroli wstępnej momentu obrotowego obsługa DTC jest wyjątkowo płynna i wydajna. bez względu na bieg, prędkość i nachylenie.

Dzięki DTC nowej generacji uzyskujesz wydajniejszą i bezpieczniejszą kontrolę trakcji, a tym samym jeszcze większą dynamikę.

+ Dowiedź się więcej

Idealne tłumienie na każdej trasie.

Idealne tłumienie na każdej trasie.

Dzięki Dynamic Damping Control (DDC-dynamiczna kontrola tłumienia), opracowano filozofię elektronicznego sterowania podwoziem. Niezależnie od tego, czy jesteś na drodze czy torze - S 1000 RR zawsze zapewnia maksymalne tłumienie, w zależności od trybu jazdy i celu. W razie potrzeby tłumienie jest zmniejszane lub zwiększane w ciągu 10 ms.

W razie potrzeby zawieszenie może być również regulowane ręcznie.  

+ Dowiedź się więcej

Dane i wyposażenie

Wydajność, którą możesz zobaczyć.

RR nie stroni od wyzwań. Wynika to nie tylko ze sportowego designu, ale także z technologii, która jest w zawarta w tym motocyklu.

Dowiedź się więcej

ATRAKCYJNIE SPORTOWA

ProRace Suit.

ProRace to kombinezon wyścigowy, który idealnie pasuje do RR. Z maksymalną swobodą ruchów i funkcjami bezpieczeństwa, których potrzebujesz w wyścigach. Wybierz ProRace jako dopasowany kombinezon specjalnie dla Ciebie.  

Dowiedź się więcej

MOCNY WYJAZD NA ULICE

Inne motocykle bmw