*Wyposażenie seryjne standardowe, cena zalecana niewiążąca, fabryczna bez kosztów transportu, z 23% podatku VAT.
**Rata miesięczna netto w ofercie BMW Leasing 3asy Ride z opłatą wstępną 33%, okres leasingu 36 miesięcy, wartość końcowa 33%. Szczegóły oferty u Dealerów BMW. Niniejsza symulacja nie stanowi oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego. BMW Leasing 3asy Ride jest oferowany przez BMW Financial Services Polska Sp. z o.o.

Wszystkie motocykle dostarczane są wyłącznie z wyposażeniem wymaganym przepisami prawa (np. reflektory są zgodne z normą E4). Ilustracje na stronie mogą się różnić od stanu faktycznego.

Wszystkie motocykle dostarczane są wyłącznie z wyposażeniem wymaganym przepisami prawa (np. reflektory są zgodne z normą E4). Ilustracje na stronie mogą się różnić od stanu faktycznego.

BMW S 1000 RR

Superbike wśród superbike'ów

Zawsze dążysz do granic możliwości i szukasz idealnej linii przejazdu, masz pod sobą 152 kW (207 KM). Niepohamowana moc popycha Cię do przodu - z maksymalnym momentem obrotowym 113 Nm przy 11000 rpm i krzywą momentu obrotowego wynoszącą co najmniej 100 Nm w zakresie od 5.500 do 14.500 obr/min. Dziesięć lat po tym, jak pierwsza generacja RR zahipnotyzowała świat motocykli, znowu wkraczamy na kolejny poziom wydajności. Zmieniliśmy prawie każdy element RR. Wynik: mniejsza waga i zauważalnie wyższa wydajność. Czy jesteś gotowy na pole position i na zwycięstwo? RR czeka na Ciebie.  

DESIGN OF THE RR

Wybierz swój kolor.

Trzy różne kolory podkreślają niezaprzeczalny sportowy charakter Twojego RR. Możesz wybrać pomiędzy lakierem Hockenheim Silver metallic, nowym Black storm metallic i Light white/Racing blue metallic/Racing red.

Jasnobiały/Racing niebieski metalik/Racing czerwony

Zaangażowany w tradycję wyścigową. Wyślij sygnał z daleka dzięki naszemu wielokolorowemu lakierowi: jeździj pakietem o wysokich osiągach, pełnym sportowego charakteru, zwinności i dynamiki, dostępnym wyłącznie w ramach pakietu M.

Styl Pasja

Szary metalik w kolorze mineralnym jest synonimem czystej precyzji: liczy się tutaj chęć wykonania – i każda milisekunda na torze wyścigowym.

Czarny metaliczny sztorm

Sportowy i impulsywny: lakier metaliczny Black storm podkreśla mocny wygląd motocykla.

3 lata gwarancji.

Jedź i jedź i jedź. Dajemy Ci dodatkowy rok.

Teraz wszystkie motocykle objęte są 3-letnią gwarancją.

Zaprojektowany do pozycji na rurze

Każdy, kto na to spojrzy, natychmiast uświadamia sobie: oto stoi motocykl o wysokich osiągach. Każda część RR została zaprojektowana tak, aby jak najlepiej ją wykorzystać. Weźmy na przykład układ ramy z nową technologią zawieszenia, która sprawia, że RR jest lżejszy i bardziej precyzyjny. Ponadto istnieje ergonomicznie idealna pozycja siedząca, która jest bezkonkurencyjna dzięki zmodyfikowanej ramie i konstrukcji owiewki. Standardowe reflektory LED nadają motocyklowi absolutnie dynamiczny i agresywny wygląd. Przednie kierunkowskazy przeszły z owiewki do lusterek wstecznych, co nie tylko estetycznie wygląda, ale także zapewnia lepszą widoczność. Widziany z tyłu, RR dominuje pod względem wzornictwa i funkcjonalności: „Wszystko w jednym” to tutaj motto. Oprócz oświetlenia tablicy rejestracyjnej uchwyt tablicy rejestracyjnej zawiera teraz także kierunkowskazy LED, światła tylne i światła hamowania.

+ Dowiedz się więcej

Gotowy do obwodu

Jeśli chodzi o najwyższą wydajność, RR jest idealnym partnerem. I to nie tylko na drodze, ale także na torze. W kilku prostych krokach możesz zdemontować zarówno lusterko wsteczne, jak i uchwyt tablicy rejestracyjnej i masz rower wyścigowy.

 

Opcjonalnie dostępny pakiet M zmienia Twój RR w najlepszą maszynę wyścigową. Tutaj waga zostaje ponownie zmniejszona o około 3,5 kg do zaledwie 193,5 kg. Oprócz trójkolorowego lakieru Light White/Racing Blue metallic/Racing Red, karbonowych kół M, lekkiego akumulatora M, sportowego fotela M, zestawu podwozia M (podstawa tylna i oś wahacza), otrzymujesz tryb jazdy Pro z konfigurowalnymi trybami Race Pro 1–3 i elektronicznymi systemami wspomagania, takimi jak DTC +/- manetka, ustawienia ABS, mapowanie silnika, kontrola jazdy na kole i poślizgu i wiele innych.

+ Dowiedz się więcej

4-CYLINDROWY SILNIK RZĘDOWY

152
kW (207 KM) przy 13500 obr/min
100
Nm (min.) przy 5500 do 14500 obr/min
193.5
kg masa własna DIN, mierzona z pakietem M
14,600
maks. obr./min.
Czterocylindrowy czterosuwowy rzędowy silnik chłodzony wodą/olejem

Cztery cylindry i niezrównana wydajność.

Cztery cylindry i niezrównana wydajność.

Nowo zaprojektowany czterocylindrowy silnik to nowy układ napędowy RR. Nie tylko zwiększono moc maksymalną do 152 kW (207 KM) przy 13500 obr./min, ale także zoptymalizowano krzywą momentu obrotowego. A dzięki nowej technologii BMW ShiftCam, która wybiera czas otwarcia zaworów i wznios zaworu za pomocą wałka rozrządu, nawet w niskich i średnich zakresach prędkości obrotowej silnika dostarczany jest znacznie większy moment obrotowy i moc.

 

Ponadto dostosowano wiele innych komponentów, aby jeszcze bardziej zoptymalizować wagę, przestrzeń i konstrukcję. Obejmują one nową koncepcję rozrządu, wydrążone w środku tytanowe zawory wlotowe oraz ulepszone i samowzmacniające się wielotarczowe mokre sprzęgło antyskaczące (-20N). Silnik jest teraz o 4 kg lżejszy i węższy, co poprawia zarówno obsługę, jak i ergonomię. Zauważysz to natychmiast, gdy po raz pierwszy wejdziesz.

+ Dowiedz się więcej

POZNAJ WYŚCIGOWY DŹWIĘK RR

NAJWAŻNIEJSZE CECHY RR

Jednostka
Tył nowego BMW RR
Dynamiczna kontrola tłumienia (DDC) nowej generacji
BMW RR nowy DDC (dynamiczna kontrola tłumienia)
6,5-calowy wyświetlacz TFT
Wyświetlacz TFT BMW RR 6,5"
Multi-kontrola
Multisterowanie BMW RR na kierownicy
Koła karbonowe M
Karbonowe koło M nowego BMW RR
Światła LED
Szczegółowy widok reflektorów BMW RR
Fotel sportowy M
Fotel sportowy M nowego BMW RR
Ramię wahadłowe na wiązarach
Wahacz BMW RR na kratownicy w produkcji seryjnej

Przegląd najważniejszych cech technicznych

Technologia BMW ShiftCam: połączenie zoptymalizowanego momentu obrotowego i najwyższych osiągów.

Już po pierwszym przyspieszeniu natychmiast zauważysz: doskonała krzywa momentu obrotowego tego motocykla jest urzekająca nawet przy niskich i średnich prędkościach. Dzieje się tak głównie dzięki technologii BMW ShiftCam. Tutaj zawory dolotowe są sterowane w razie potrzeby za pomocą sterującego wałka rozrządu. W zależności od prędkości czas otwarcia zaworu i skok zaworu są regulowane, aby zapewnić najlepszą wydajność dla Ciebie i Twojego RR.

ABS i ABS Pro: od maksymalnej stabilności do najwyższej możliwej wydajności.

RR ma ABS i ABS Pro, w zależności od trybu jazdy: RAIN, ROAD, DYNAMIC, RACE lub RACE Pro-1 do 3. Ty decydujesz, czy Twój rower potrzebuje maksymalnej stabilności, czy najwyższych możliwych osiągów.

Switch Assistant Pro: przełączaj biegi w milisekundach z maksymalną stabilnością i wydajnością.

Na drodze lub na torze: Ta funkcja jest koniecznością. Ponieważ dzięki standardowej funkcji Shift Assistant Pro z funkcją blipper przełączasz biegi bez wciskania sprzęgła w górę i w dół. Dzięki temu możesz w pełni skoncentrować się na drodze. Jednocześnie wpływy nośne na karoserię i tylne koło zostały zredukowane do minimum. Rezultat: jesteś szybszy, stabilniejszy i możesz cieszyć się jeszcze wyższą wydajnością i większą przyjemnością z jazdy.

Całkowicie nowo opracowana dynamiczna kontrola tłumienia (DDC): doskonałe tłumienie na wiejskich drogach i na torze przez cały czas.

RR jest opcjonalnie wyposażony w DDC nowej generacji. Teraz zawór elektroniczny jest równoległy do zaworu mechanicznego. W razie potrzeby tłumienie jest zmniejszane lub zwiększane w ciągu 10 ms za pośrednictwem tej linii obejściowej. Na autostradzie lub torze zawsze możesz polegać na doskonałym tłumieniu. Sprężynę zawieszenia można również regulować ręcznie.

Projekt oświetlenia: LED, widoczny, dynamiczny, agresywny.

Standardowe reflektory LED nadają RR nowy niepowtarzalny, sportowy i agresywny wygląd. Dotyczy to nie tylko przednich reflektorów, które w nowym RR zostały przeniesione z wykończenia do lusterka wstecznego, ale także tyłu, gdzie kierunkowskaz, światło hamowania i tylne światło są połączone w jeden element.

Wyświetlacz TFT o przekątnej 6,5 cala: wszystko w zasięgu wzroku – i pod kontrolą.

Punkt odniesienia w segmencie superbike: wyświetlacz TFT modelu RR. Dzięki 6,5" masz doskonały przegląd. Możesz wybierać między ekranem Pure Ride, który jest zredukowany do najważniejszych elementów, lub jednym z trzech ekranów Core Ride, które wyświetlają inne ważne informacje. Wszystko pod kontrolą dzięki multikontrolerowi: po prostu przewijaj menu Twój 6,5-calowy wyświetlacz TFT i dostęp do różnych funkcji i ustawień - bez odrywania rąk od kierownicy. Dzięki temu masz pełną kontrolę nad tym wszystkim.

Ergonomia: większy komfort, wsparcie i swoboda ruchów.

Nowy RR jest nie tylko dużo lżejszy, waży zaledwie 197 kg, ale ma też doskonałą ergonomię. Rama, zbiornik, siedzisko, ogon i podnóżki zostały zmodyfikowane, aby zapewnić większe wsparcie, swobodę ruchów, więcej informacji zwrotnych i lepsze zamknięcie kolan.

Połączenie nadmiernie frezowanych podnóżków i nowej ergonomii kierownicy z siedziskiem M, a także jeszcze więcej informacji zwrotnych, zapewnia niestrudzoną jazdę i pozwala jeździć dłużej i skoncentrować się na osiąganiu szybszych czasów okrążeń.

Rozpórka i wahacz: wydajność, czułość i możliwość regulacji – wszystko dla Twojego osobistego zwycięstwa.

Nowy RR jest wyposażony w aluminiowy wahacz i zapewnia lepszą dystrybucję mocy i mniejszą reakcję podwozia podczas przyspieszania, jak w sportach motorowych. To oszczędza opony. Standardowy amortyzator w nowym RR jest teraz dalej od silnika i dlatego jest mniej narażony na działanie ciepła. Dodatkowo zainstalowano większy tłok amortyzatora. Skutkuje to stałym stopniem tłumienia we wszystkich sytuacjach podczas jazdy.

Siedzenie standardowe i wyposażenie specjalne: zawsze mocno w siodle.

W przypadku standardowego siedzenia od razu zauważysz następujące rzeczy: Ten system został zaprojektowany z myślą o doskonałym sprzężeniu zwrotnym. Pozwala to nie tylko na większą swobodę ruchów, ale także na doskonały kontakt z motocyklem podczas jazdy. Standardowa wysokość siedziska wynosi 824 mm, a łuk schodkowy 1829 mm.

Oprócz standardowego fotela, w nowym RR dostępny jest opcjonalny fotel sportowy M. Jego antypoślizgowa osłona i twardsza pianka oszczędzają energię podczas gwałtownego przyspieszania lub hamowania i zapewniają większą stabilność roweru. Fotel sportowy M jest częścią pakietu M. Jest dostępny w trzech wysokościach siedziska (814 mm, 824 mm i 849 mm) jako wyposażenie specjalne.

Uchwyt na tablicę rejestracyjną: wszystko w jednym i łatwy demontaż.

Przekształcenie RR z roweru turystycznego w maszynę wyścigową jest tak szybkie: tylne światło zintegrowane z kierunkowskazami LED i oświetlenie tablicy rejestracyjnej są przymocowane do uchwytu tablicy rejestracyjnej. Dużą zaletą jest to, że w zaledwie kilku prostych krokach można zdjąć uchwyt tablicy rejestracyjnej i oświetlenie i przygotować się na tor w najlepszym czasie.

4 standardowe tryby jazdy / tryb jazdy Race Pro 1-3: kwestia nastawienia.

Cztery tryby jazdy są standardem w RR: RAIN, ROAD, DYNAMIC i RACE. Wszystkie cztery są idealnie dopasowane do danych warunków i zapewniają większą wydajność lub większą stabilność i bezpieczeństwo, zależnie od potrzeb. Zwłaszcza zawodnicy otrzymują coś, co jest warte swojej ceny dzięki specjalnemu trybowi jazdy Pro. Dołączone tryby RACE Pro 1, RACE Pro 2 i RACE Pro 3 można indywidualnie dostosować do silnika (przepustnicy), hamulca silnikowego, kontroli trakcji (DTC), Wheelie-Control (DTC), ABS i ABS Pro - dzięki czemu możesz osiągnąć najlepszą możliwą wydajność na każdym torze. Masz również dostęp do dodatkowych funkcji, takich jak Launch Control, Pit Lane Limiter, Hill Start Control Pro (HSC Pro) i Dynamic Brake Control (DBC). Dodatkowy specjalny system wspomagania jazdy: elektroniczna dynamiczna kontrola amortyzacji (DDC). Maksymalne tłumienie można zmniejszyć w razie potrzeby w ciągu 10 ms za pomocą równoległego zaworu obejściowego sterowanego przez DDC. Oznacza to maksymalną wydajność przez cały czas dzięki kontaktowi z nawierzchnią, zapewniając w ten sposób precyzję jazdy zbliżoną do wyścigu dzięki optymalnej, krystalicznie czystej informacji zwrotnej.

Technologia stworzona dla maksymalnej wydajności w każdej sytuacji.

RR to technicznie zaawansowana maszyna z przyczepnością: cztery standardowe tryby RAIN, ROAD, DYNAMIC i RACE obejmują już wiele stylów jazdy w różnych warunkach. Tryb Pro jako specjalne akcesorium sprawia, że ​​świat wyścigów jest u Twoich stóp dzięki trzem dodatkowym trybom RACE Pro 1, RACE Pro 2 i RACE Pro 3, z kontrolą startu, Pitlane Limiter, HSC Pro (Hill Start Control Pro) i DBC (Dynamic Brake Kontrola). Za pomocą wielofunkcyjnego kontrolera można skonfigurować następujące ustawienia za pomocą pełnokolorowego 6,5-calowego wyświetlacza TFT: reakcja przepustnicy z charakterystyką silnika, moment hamowania silnikiem, kontrola trakcji (DTC) z kontrolą jazdy na kołach, ABS i DDC (Dynamic Kontrola tłumienia). Za naciśnięciem jednego przycisku można dostosować ustawienia podczas jazdy za pomocą funkcji DTC +/- Shift. Dzięki najnowszej technologii 6-osiowych czujników i wstępnej kontroli momentu obrotowego obsługa DTC jest wyjątkowo płynna i wydajna. Procedura ma miejsce bez względu na bieg, prędkość i nachylenie.

 

Dzięki DTC nowej generacji uzyskujesz wydajniejszą, mocniejszą i bezpieczniejszą kontrolę trakcji, a tym samym jeszcze większy pęd do przodu.

+ Dowiedz się więcej

Większa stabilność i lepsze przyłożenie siły.

Większa stabilność i lepsze przyłożenie siły.

Nowy RR ma jako jedyny superbike zgodny z prawem drogowym, aluminiowe podwozie, które wcześniej było używane tylko na scenie wyścigowej. Mniejsza o 0,3 kg masa znacznie zmniejsza masę nieresorowaną i powoduje znacznie mniejszą reakcję podwozia podczas przyspieszania. Ponadto amortyzator, który można regulować pod względem naprężenia i odbicia, a także zawieszenia, jest instalowany dalej od silnika, dzięki czemu jest mniej narażony na ciepło. Ma to znaczące zalety dla amortyzatora. Zmieniając przełożenie amortyzatora z 1,9:1 na 1,65:1 i mając większy tłok amortyzatora, można było wybrać mniejszą sztywność sprężyny. Ta minimalizacja tarcia zwiększa komfort i wydajność, ponieważ przyrost mocy w rozpórce następuje szybko i dokładnie. Cały system jest więc znacznie delikatniejszy dla opon.

+ Dowiedz się więcej

Doskonałe tłumienie na wszystkich trasach.

Doskonałe tłumienie na wszystkich trasach.

Dzięki specjalnemu akcesorium Dynamic Damping Control (DDC) na nowo opracowano filozofię sterowania elektronicznego podwozia oraz mechanicznego elementu tłumiącego. Niezależnie od tego, czy jesteś na wiejskiej drodze, czy na torze – elektroniczny zawór zawsze zapewnia maksymalne tłumienie, w zależności od trybu jazdy i celu. Jest teraz równoległy do zaworu mechanicznego. W razie potrzeby tłumienie jest zmniejszane lub zwiększane w ciągu 10 ms za pośrednictwem tej linii obejściowej. Nowo anodowane, pływające tłoczysko jest niezwykle czułe. W razie potrzeby pakiet podkładek może być również dostosowany przez specjalistów od podwozi.

 

Amortyzacja widelca jest tutaj regulowana globalnie oraz na etapach trakcji i kompresji. Stopnie naprężenia i ściskania są indywidualnie sterowane w widłach za pomocą liniowego czujnika położenia. Zawieszenie można regulować ręcznie w razie potrzeby.

+ Dowiedz się więcej

DANE I WYPOSAŻENIE

Wydajność, którą możesz zobaczyć.

RR nie boi się wyzwań. Widać to nie tylko po sportowym designie, ale także na zastosowanej we wnętrzu technologii.

DANE I WYPOSAŻENIE

STRONG APPEARANCE ON THE STREET

INNE MODELE

spinner