Dane techniczne

Silnik
Design

Chłodzony wodą/olejem, czterocylindrowy rzędowy silnik czterosuwowy z czterema tytanowymi zaworami na cylinder, dwoma wyścigowymi wałkami rozrządu w głowicy, frezowaną miską olejową, korbowodami Pankla oraz precyzyjnie wyważonym i cieniowanym wałem korbowym.

Średnica cylindra x skok tłoka

80 mm x 49,7 mm

Przesunięcie

999 cm sześc.

Moc znamionowa

158 kW (215 KM) przy 13 900 obr/min (maks. prędkość obrotowa 14500 obr/min)

Maksymalny moment obrotowy

120 Nm przy 10 000 obr/min

Stopień sprężania

13,7-13,9 : 1

Sporządzanie mieszanki

Elektroniczny wtrysk wyścigowy, zmienna długość rury dolotowej, cztery wybierane tryby.

Układ wydechowy.

Elektroniczny wtrysk wyścigowy, zmienna długość rury dolotowej, cztery wybierane tryby.

Osiągi/zużycie paliwa
Prędkość maksymalna

Ponad 300 km/h

Rodzaj paliwa

benzyna bezołowiowa Superplus, min. liczba oktanowa 98 (RON)

Instalacja elektryczna
Alternator

406 W

Akumulator

12 V/5 Ah, litowo-jonowy, bezobsługowy

Przeniesienie napędu
Sprzęgło

Sprzęgło wielotarczowe w kąpieli olejowej z funkcją antyhoppingową, sterowane mechanicznie

 

 

 

 

Przeniesienie napędu

Sześciobiegowa wyścigowa skrzynia biegów o stałym zazębieniu (EVO), kłowa (biegi 1, 2, 4, 5 i 6).

Napęd

16/43 (regulacja w pakiecie wyposażenia: zębatka 15, 16, 17, koło łańcuchowe 41, 42, 43, 44, 45).

Kontrola trakcji

15-stopniowa regulacja DTC.

Hamulec silnikowy

15-stopniowa regulacja EBR.

Podwozie i zawieszenie/hamulce
Rama

Jednolita rama karbonowa RTM z regulacją kąta główki ramy i promienia wahacza, przeniesienie obciążeń silnika.

Raer frame

Jednolita rama karbonowa tylna z regulacja wysokości siedziska (3 pozycje, zakres regulacji 30 mm).

Mocowanie/zawieszenie przedniego koła

Widelec Öhlins FGR 300 WSBK, regulowany odskok i tłumienie kompresyjne, regulowany naciąg sprężyny, regulowany tłumik drgań kierownicy Öhlins SD052, system szybkiej wymiany przedniego koła: obracane kolumny widelca z zamontowana osłoną przedniego koła (do zmiany kola nie trzeba zdejmować zacisków hamulca) sztywność sprężyny 10,5 N/mm.

Zawieszenie tylnego koła

Wahacz aluminiowy WSBK, centralny amortyzator Öhlins TTX 36 GP, regulowany odskok i tłumienie kompresyjne, regulowany naciąg sprężyny, regulowany punkt górny sprężyny (0/3 mm), regulowane ugięcie sprężyny (długość naciągu), powierzchnie styku z tuleją dystansową napinacza łańcucha w celu prostego założenia koła (bez użycia rąk) napinacz łańcucha od zewnątrz tytanowy, od wewnątrz aluminiowy, mocowania stojaka pomocniczego na wahaczu CFRP, sztywność sprężyny 95N/mm.

Skok zawieszenia przód/tył

130 mm/120 mm

Rozstaw kół

1440 mm

Wyprzedzenie sworznia zwrotnicy

102,5 (regulacja w zakresie 95-112)

Kąt nachylenia główki ramy

65,5° (skala regulacji 0.0°, +/-0.5°, +/-1°)

Amortyzator

113 mm (zmienna regulacja +/-5 mm. bezstopniowa co 0,1 mm)

Oś wahacza

-3 mm ponad K46Mü3 (regulacja +-4 mm,+-3 mm,+-2 mm,+-1,0 mm) -> (oznaczenie HP4R "-2" odpowiada K46MÜ3 "-3" = standard)

Długość wahacza

604 mm

Przesunięcie półki widelca

30 mm (skala regulacji 26 mm, 28 mm, 32 mm)

Koła

Koła karbonowe z wprasowanymi tulejami dystansowymi do łatwego zakładania koła.

Rozmiar obręczy, przód

3,50 x 17""

Rozmiar obręczy, tył

6,00 x 17""

Opona przednia

 

 

 

120/70 ZR 17 Pirelli Diablo Superbike Slick SC2

 

 

 

Opona tylna

 

 

 

200/60 ZR 17 Pirelli Diablo Superbike Slick SC2

 

 

 

Hamulec przedni

Brembo Racing, podwójna tarcza, tarcze wyścigowe T-floating, śr. 320x6,75 mm, zacisk 4-tłokowy monoblok WSBK GP4-PR z tytanowymi tłokami, cylinder główny Brembo Racing RCS19X1, regulowana dźwignia hamulca Brembo Racing, regulowana dźwignia sprzęgła Brembo Racing (bez przełącznika sprzęgła).

Hamulec tylny

Brembo Racing, pojedyncza tarcza, czterotłoczkowy zacisk WSBK z tytanowymi tłokami, śr. tarczy 220x4,0 mm.

System podnóżków

System sztywnych podnóżków frezowanych, z 8-stopniową regulacją 

Zawory odpowietrzające na przewodach hamulcowych

Zawory szybkoodpowietrzające "Stahlbus" we wszystkich pozycjach.

Ergonomia kierownicy

Płynna regulacja kąta kierownicy (15°)

Wymiary/masy
Wysokość siedzenia w stanie nieobciążonym

831 mm (ustawienie niskie / wysokie siedzenia, 816 / 846 mm) 

Długość wewnętrznego łuku nóg w stanie nieobciążonym

ok. 1859 mm (ustawienie niskie / wysokie siedzenia, 1829 mm / ok. 1889 mm)

Użytkowa pojemność zbiornika paliwa

17,5 l

w tym rezerwa

ok. 4 l

Długość

2,070

Wysokość

1,193

Szerokość

777

Masa na sucho

146 kg

1)
Masa, pełny zbiornik paliwa / gotowość do jazdy 1)

171,4 kg

1) Zgodnie z rozporządzeniem (UE) 168/2013 z masą płynów, standardowego wyposażenia oraz „paliwa” w zbiornikach paliwa napełnionych w co najmniej 90 % objętości

Wyposażenie standardowe

Wyposażenie
  • BMW Motorrad Race DTC (Dynamic Traction Control) +/-7
  • EBR (regulacja hamulca silnikowego) +/-7
  • 4 tryby jazdy (WET, INT, DRY1, DRY2, )
  • rejestracja danych 2D/rejestr/czasy okrążeń/GPS, pulpit 2D, gotowość do rejestracji danych czujników skoku sprężyn 2D/czujników ciśnienia hamowania
  • Ogranicznik prędkości w pitlane
  • Kontrola startu
  • system regulowanych podnóżków (8 położeń) , regulacja kierownicy (kąta pochylenia), półka widelca z regulacją przesunięcia (zmienna w ramach pakietu wyposażenia), regulacja wysokości siedziska, regulacja kąta główki ramy (zmienna w ramach pakietu wyposażenia)
  • System zmiany biegów HP4 Race (góra/dół) kolejność zmiany odwrócona fabrycznie
  • Moduł przełączników WSBK
  • Osłona dźwigni hamowana HP Race
  • Zmienna przekładnia wtórna w pakiecie wyposażenia: (zębatka 15, 16, 17, koło łańcuchowe 41, 42, 43, 44, 45). 
 
+ Dowiedz się więcej