Dane i wyposażenie
BMW S 1000 R
Pełna emocji estetyka roadstera w połączeniu z dynamiką jazdy superbike'a – to właśnie oznacza BMW S 1000 R. Uproszczony do najważniejszych elementów, jest wezwaniem do śmiałej dynamiki. Z każdej perspektywy jego podobieństwo do RR widoczne jest na pierwszy rzut oka. Dowiedz się wszystkiego o danych technicznych i zakresie wyposażenia.
Dane techniczne
Silnik
Rodzaj
Chłodzony wodą, czterocylindrowy rzędowy silnik czterosuwowy, cztery zawory na cylinder, z dwoma wałkami rozrządu w głowicy
Średnica cylindra x skok tłoka
80 mm x 49,7 mm
Pojemność skokowa
999 cm sześc.
Moc znamionowa
121 kW (165 KM) przy 11 000 obr/min
Maks. moment obrotowy
114 Nm przy 9250 obr/min
Stopień sprężania
12.1 : 1
Sporządzanie mieszanki/sterowanie silnikiem
Elektroniczny wtrysk paliwa
Kontrola emisji spalin
Zgodny z normą emisji EU-4 tytanowy tłumik HP
Osiągi/zużycie paliwa
Prędkość maksymalna
Ponad 200 km/h
Zużycie paliwa wg WMTC na 100 km
6,7 l
Rodzaj paliwa
Benzyna bezołowiowa premium o liczbie oktanowej 95 - 98 (czujnik spalania stukowego, moc znamionowa dla benzyny o LO 98).
Instalacja elektryczna
Alternator
406 W
Akumulator
12 V / 9 Ah, bezobsługowy
Przeniesienie napędu
Sprzęgło
Wielotarczowe w kąpieli olejowej, sterowane mechanicznie, z układem antyhoppingowym
Skrzynia biegów
6-stopniowa o stałym zazębieniu ułożonym w jednej płaszczyźnie
Napęd
Łańcuch 17/45
Zawieszenie/hamulce
Rama
Rama mostkowa z kompozytu aluminiowego, silnik stanowi część konstrukcji nośnej
Mocowanie/zawieszenie przedniego koła
Widelec upside-down, średnica 46 mm, regulowane tłumienie kompresji i odbicia
Mocowanie/zawieszenie tylnego koła
Podwójny wahacz z odlewu aluminiowego, amortyzator centralny, regulacja tłumienia kompresji
Skok zawieszenia przód/tył
120 mm / 120 mm
Rozstaw kół
1439 mm
Wyprzedzenie sworznia zwrotnicy
98,5 mm
Kąt nachylenia główki ramy
65,2°
Koła
Odlew aluminiowy
Rozmiar obręczy, przód
3,50 x 17"
Rozmiar obręczy, tył
6,00 x 17"
Opony, przód
120/70 ZR 17
Opony, tył
190/55 ZR 17
Hamulce, przód
Dwutarczowe, średnica 320 mm, tarcze pływające, 4-tłoczkowe promieniowe stałe zaciski hamulcowe, grubość 5 mm
Hamulce, tył
Jedna tarcza, średnica 220 mm, pływający zacisk jednotłoczkowy, grubość 5 mm
ABS
BMW Motorrad Race ABS (częściowo zintegrowany), odłączalny
Wymiary/masy
Długość
2057 mm
Szerokość (z lusterkami)
845 mm
Wysokość (bez lusterek)
1228 mm
Wysokość siedzenia, bez obciążenia
814 mm (siedzenie komfortowe (akcesorium): 840 mm)
Długość łuku krokowego na pusto
1805 mm (siedzenie komfortowe (akcesorium): 1865 mm)
Masa bez obciążenia, gotowość do jazdy, pełny zbiornik paliwa
205 kg
Dopuszczalna masa całkowita
407 kg
Dopuszczalne obciążenie (z wyposażeniem standardowym)
202 kg
Użytkowa pojemność zbiornika paliwa
17,5 l
w tym rezerwa
ok. 4 l
1) Zgodnie z rozporządzeniem (UE) 168/2013 z masą płynów, standardowego wyposażenia oraz „paliwa” w zbiornikach paliwa napełnionych w co najmniej 90 % objętości
Wyposażenie standardowe
Wyposażenie
- ABS
- ASC (kontrola trakcji)
- Tytanowy tłumik HP
- Siedzenie dwuczęściowe (wysokość siedzenia: 814 mm; długość łuku krokowego: 1805 mm)
- System wspólnego kluczyka do zamków zapłonu, blokady kierownicy, pokrywy wlewu paliwa oraz blokady siedzeń
- Zintegrowana blokada zapłonu i kierownicy
- Regulowana dźwignia nożna hamulca
- Mały schowek z narzędziami pokładowymi pod siedzeniem pasażera
- Dokumentacja pokładowa
Cechy specjalne
- Nowa sekcja tylna ramy głównej, taka sama jak w S 1000 RR
- Ograniczony zestaw paneli owiewek
- Asystent zmiany biegów Pro (Pro Shift Assistant)
- Zbiornik aluminiowy.
- Sprzęgło wielotarczowe w kąpieli olejowej z funkcją antyhoppingową, sterowane mechanicznie
- Zdejmowany uchwyt do mocowania tablic rejestracyjnych
- Dwa tryby jazdy, Deszcz i Droga, oba z ABS i ASC (automatyczna kontrola stabilności)
- Funkcja "Best Lap in Progress" (najlepsze okrążenie w toku) do aktywnego treningu wyścigowego
Instalacja elektryczna
- Stałe podświetlenie lamp i światła awaryjne
- Lampa przednia i światła drogowe ułożone asymetrycznie
- Wyświetlacz wielofunkcyjny z funkcją 5-stopniowego przyciemnienia (prędkościomierz z obrotomierzem, licznik przebiegu, zegar, licznik czasu okrążenia, analogowy obrotomierz, wskaźnik wybranego biegu, wskaźnik zasięgu na pozostałym paliwie); dwa standardowe tryby jazdy "Road" (droga), w połączeniu z układem dynamicznej kontroli trakcji (DTC) oraz profesjonalne tryby jazdy (tryby Plus 2, ASC staje się DTC, ABS Pro, z kontrolą startu i ogranicznikiem prędkości w pitlane. tryb Dynamic Pro staje się konfigurowalnym trybem USER); funkcja danych statystycznych jazdy torowej takich jak średnie użycie przepustnicy i hamulca, liczba zmian biegów (Vmin/Vmaks.), funkcja freeze; programowana kontrolna zmiany biegu, "Best Lap in Progress"
- Prądnica trójfazowa 406 W
- Czujnik upadku
- Magistrala CAN z systemem jednoprzewodowym (SWS)
- Elektroniczny immobiliser
- Interfejs diagnostyczny
- Przydymione kierunkowskazy, tylne światło LED
- Lepsza czytelność panelu wskaźników
- Regulacja kąta nachylenia
- Złącze diagnostyczne z tyłu
+ Dowiedz się więcej
Pobierz broszurę.
Informacja o cenie i produkcie S 1000 R