59 900,00 zł*
605,00 zł netto/m-c w BMW 3asy Ride**
* Wyposażenie seryjne standardowe, cena zalecana niewiążąca, fabryczna bez kosztów transportu, z 23% podatku VAT.
**Rata miesięczna netto w ofercie BMW Leasing 3asy Ride z opłatą wstępną 33%, okres leasingu 36 miesięcy, wartość końcowa 33%. Szczegóły oferty u Dealerów BMW. Niniejsza symulacja nie stanowi oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego. BMW Leasing 3asy Ride jest oferowany przez BMW Financial Services Polska Sp. z o.o.
Wszystkie motocykle dostarczane są wyłącznie z wyposażeniem wymaganym przepisami prawa (np. reflektory są zgodne z normą E4). Ilustracje na stronie mogą się różnić od stanu faktycznego.
Kalkulator rat S 1000 R
WSZYSTKIE MODELE
ZNAJDŹ SWÓJ MOTOCYKL
BMW MOTORRAD.
Oblicz ratę miesięczną, wybierz okres umowy.
Uzyskaj ofertę.
BMW S 1000 R.
Czy rytm Twojego serca jest bezpośrednio uzależniony od wskazań prędkościomierza? Jeśli tak, to S 1000 R jest idealnym roadsterem dla Ciebie – pozostawiono na nim tylko to, co niezbędne, ale daje on maksymalną, czystą przyjemność z jazdy. Jego agresywny silnik o mocy 165 KM/121 kW wywoła uśmiech na Twojej twarzy przy każdym wejściu na obroty. A bogaty dźwięk wydobywający się z nowego tytanowego tłumika HP nie pozostawia wątpliwości: tak brzmi życie na najszybszym pasie ruchu.
Design S 1000 R
Wybierz swój styl.
Kontrastowa kolorystyka podkreśla sportowy i dynamiczny design S 1000 R i nadaje mu oszałamiający wygląd. Dostępny jest w trzech różnych wariantach kolorystycznych: w stylu HP dodano sportowe akcenty, a kombinacje Racing red / Black storm metallic i Black storm metallic nadają S 1000 R nadzwyczajny wygląd.
Adrenalina na dwóch kołach.
Czterocylindrowy silnik rzędowy
Źródło całej dynamiki: silnik.
Źródło całej dynamiki: silnik.
Czterocylindrowy silnik rzędowy o wysokiej mocy, podobnie jak i tył motocykla, pochodzi z S 1000 RR. Jego moc zwiększono do 165 KM/121 kW. Daje to ekstremalnie liniowy przebieg krzywej momentu i stałą siłę napędzającą motocykl do przodu w całym zakresie prędkości obrotowej silnika. Elektroniczna manetka gazu E-Gas pozwala dawkować tę moc jeszcze bardziej precyzyjnie. Natomiast sprawdzony w wyścigach asystent zmiany biegów Pro pozwala zmieniać biegi bez konieczności używania sprzęgła: więcej dynamiki i krótsze czasy reakcji - witamy na kresach możliwości.
Posłuchaj, jak brzmi S 1000 R
Najważniejsze informacje o S 1000 R
























Potencjał wprowadzania zmian.
Potencjał wprowadzania zmian.
Standardowo w S 1000 R dostępne są dwa tryby jazdy: „Deszcz” oraz „Droga”. Tryb „Deszcz” zapewnia delikatniejszą reakcję przepustnicy, a układy ABS i ASC działają w sposób dostosowany do mokrej nawierzchni drogi. Natomiast w trybie „Droga” reakcja przepustnicy oraz działanie układów ABS i ASC są zoptymalizowane pod kątem suchego asfaltu. Opcjonalnie dostępne są dwa dodatkowe tryby: Dynamic oraz Dynamic Pro. Układ ABS Pro zezwala na idealną zwłokę nawet przy pochyleniu oraz funkcje DTC, wspomaganie ruszania i ogranicznik prędkości na pasie pit lane.
Tryb Dynamic Pro jest za to najostrzejszym trybem jazdy: w tym trybie układy ABS i ABS nie są dostępne dla hamulca tylnego koła. Jednocześnie można samodzielnie skonfigurować tryb Dynamic Pro w trybie użytkownika do własnych ustawień. Wtedy istnieje tylko jedna granica: nasza własna.
Orlando Bloom i S 1000 R
BMW S 1000 R Custom
Monachium/Los Angeles: wiele osób zna Orlanda Blooma jako uznanego aktora. I oczekują całego blasku, jaki wiąże się z byciem gwiazdą Hollywoodu. Ale niewiele osób wie o jego drugiej wielkiej pasji: motocyklach. Jako wieloletni fan motocykli BMW Orlando Bloom posiada kilka modeli BMW i na nich jeździ, łącznie z kilkoma starymi klasykami.