Ilustracje mogą zawierać opcje wyposażenia i akcesoria dostępne za dodatkową dopłatą. Niewiążąca cena sugerowana przez producenta, zawierająca 23% podatku VAT, bez transportu i opakowania. Zastrzega się prawo do pomyłek i zmian.

Rata miesięczna netto w ofercie BMW Leasing 3asy Ride z opłatą wstępną 33%, okres leasingu 36 miesięcy, wartość końcowa 33%. Szczegóły oferty u Dealerów BMW. Niniejsza symulacja nie stanowi oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego. BMW Leasing 3asy Ride jest oferowany przez BMW Financial Services Polska Sp. z o.o.

BMW M 1000 RR 50 Years M

Wyścigi jak żadne inne – z niepowtarzalnym DNA M

24 maja 1972 r. BMW Motorsport GmbH, a obecnie BMW M GmbH, rozpoczyna swoją działalność. Cel jest jasno określony i rewolucyjny, jak na ówczesne standardy. Zmierza sie do profesjonalizmu we wszystkich sportach wyścigowych BMW. Największe wyzwania rodzą sporty motocyklowwe i tak stają się motorem do konstruowania pojazdów i silników. Charakterystycznym znakiem rozpoznawczym jest kultowa plakietka BMW Motorsport w trzech kolorach: niebieskim, czerwonym i granatowym.

M RR 50 Years M: Ekskluzywny motocykl łączący w sobie niemal 100 lat pasji do wyścigów motocyklowych i 50 lat historii sportów motorowych.

 ”

Astrid Neudecker,

Kierownik ds. produktów

Od 50 lat BMW M oznacza wolę działania i pasję, rozwój technologii wyścigowej i sukcesy w wyścigach, a także dążenie do perfekcji i najwyższej wydajności samochodów i motocykli – i to na całym świecie. To historyczne DNA zostaje odzwierciedlone w modelu M RR 50 Years M. Dzięki swoim niezwykłym genom został on stworzony dla wszystkich, którzy mają szczególnie wysokie wymagania dotyczące osiągów, ekskluzywności i indywidualności.

+ Dowiedz się więcej

M od pierwszego wejrzenia

Urodzony na torze wyścigowym

Model M RR 50 Years M jest standardowo wyposażony w pakiet M Competition z frezowanymi i karbonowymi częściami M, łańcuchem M Endurance, wahaczem z anodowanego aluminium, pakietem pasażera oraz kodem aktywacji do urządzenia M GPS Laptrigger.

Sao Paulo Yellow

Model M RR 50 Years M z plakietką BMW 50 Years M i swoim wyrazistym kolorem przyciąga wzrok. W ten sposób wpisuje się w najlepszą tradycję M. Modele M od zawsze są ekskluzywne i wyjątkowe.

Więcej niż symbol

Więcej niż symbol

Niebieski odnosi się do BMW, czerwony do sportów motorowych, a granat w unikalny sposób łączy oba te elementy. Jego jednolity wygląd był rewolucyjny już w 1972 roku. W 1978 roku dodano logo z trzema kolorowymi paskami pochylonymi w stronę litery M, które podkreślają szybkość i dynamikę. Zostało ono opracowane przez Giorgio Giugiaro z firmy Italdesign. I do dziś nie straciło nic ze swego blasku.

+ Dowiedz się więcej

DNA wyścigów w najdrobniejszych szczegółach

DNA wyścigów w najdrobniejszych szczegółach

Nawet poza drogą M RR 50 Years M jest bezkompromisowo skoncentrowany na osiągach. Zestaw M Cover Kit, sportowy stojak serwisowy oraz wykładzina motocyklowa sprawiają, że M RR jest gotowy na każdy tor wyścigowy i na nowe sukcesy.

+ Dowiedz się więcej

Firma jest jak człowiek. Jeśli uprawia sport, to jest sprawna, pełna entuzjazmu i bardziej wydajna.

 ”

Robert A. Lutz

Członek zarządu BMW AG ds. sprzedaży w 1972 r.

Ikony historii sportów motorowych M

Po lewej historyczne zdjęcie BMW 3.0 CSL, po prawej BMW R 90 S Helmuta Dähne.

Mistrzowskie podejście do wydajności

W 1973 roku BMW 3.0 CSL startuje W Mistrzostwach Europy w kategorii samochodów wyścigowych jako pierwszy samochód wyścigowy w barwach logo M. Kolory, które wyróżniają całą reprezentację zespołu, a tym samym podkreślają niepowtarzalny duch zespołowy. CSL to skrót od Coupé Sport Leichtbau („leichtbau” oznacza „lekką konstrukcję”). I nie bez powodu. Ciężar został zredukowany o prawie 200 kg dzięki bezkompromisowej pracy nad pojazdem.

W 1976 roku Helmut Dähne i Hans Otto Butenuth osiągnęli na wyspie Man najszybszy czas w Production TT podczas legendarnych zawodów Senior Tourist Trophy w klasie maszyn seryjnych do 1000 cm3. Również w tym przypadku włożono wiele pracy. Model R 90 S został zoptymalizowany pod kątem wyścigów i udoskonalony dzięki nowej, wyjątkowej owiewce. W ostatnich latach nasze modele RR i M RR również pozostawiły ślad w historii TT.

Po lewej historyczne zdjęcie BMW M1, po prawej legendarna maszyna Rajdu Paryż-Dakar.

Wzbudzanie entuzjazmu

W 1978 roku supersportowy samochód BMW M1 startuje w serii M1 Procar. Po raz pierwszy – oprócz pasków – na pojeździe widnieje także logo M. Konsekwentnie projekt nadwozia modelu M 1, który do dziś robi wrażenie, również jest dziełem Giorgio Guigiaro. W tamtych czasach wersja drogowa zrobiła furorę nie tylko ze względu na swój wygląd, ale także jako „najszybszy samochód sportowy w Niemczech”.

W 1985 roku barwy M ponownie znalazły się na szczycie podium. Belg Gaston Rahier po raz drugi z rzędu wygrywa Rajd Paryż-Dakar na swojej fabrycznej maszynie GS 1000. Po tym, jak Hubert Auriol odniósł już sukces ze swoim BMW w poprzednich latach – w roku 1981 i 1983. Nawet w słabo zaludnionych regionach świata kolory niebieski, czerwony i granatowy są teraz synonimem osiągów, ducha pracy zespołowej i zwycięstw w sportach motorowych.

Najsilniejsza litera świata

Litera „M” jest na całym świecie synonimem sukcesu w wyścigach i doceniają ją kierowcy o szczególnie wysokich wymaganiach dotyczących osiągów, ekskluzywności i indywidualności. Dowiedz się więcej o M RR i rodzinie M.

Więcej o BMW M

M Spirit z bliska

spinner