od 169.740,70 zł*
2.440,00 zł netto/m-c w BMW 3asy Ride**
BMW M 1000 RR 50 Years M
24 maja 1972 r. BMW Motorsport GmbH, a obecnie BMW M GmbH, rozpoczyna swoją działalność. Cel jest jasno określony i rewolucyjny, jak na ówczesne standardy. Zmierza sie do profesjonalizmu we wszystkich sportach wyścigowych BMW. Największe wyzwania rodzą sporty motocyklowwe i tak stają się motorem do konstruowania pojazdów i silników. Charakterystycznym znakiem rozpoznawczym jest kultowa plakietka BMW Motorsport w trzech kolorach: niebieskim, czerwonym i granatowym.
M RR 50 Years M: Ekskluzywny motocykl łączący w sobie niemal 100 lat pasji do wyścigów motocyklowych i 50 lat historii sportów motorowych.
”Astrid Neudecker,
Kierownik ds. produktów
Od 50 lat BMW M oznacza wolę działania i pasję, rozwój technologii wyścigowej i sukcesy w wyścigach, a także dążenie do perfekcji i najwyższej wydajności samochodów i motocykli – i to na całym świecie. To historyczne DNA zostaje odzwierciedlone w modelu M RR 50 Years M. Dzięki swoim niezwykłym genom został on stworzony dla wszystkich, którzy mają szczególnie wysokie wymagania dotyczące osiągów, ekskluzywności i indywidualności.
M od pierwszego wejrzenia
Urodzony na torze wyścigowym
Model M RR 50 Years M jest standardowo wyposażony w pakiet M Competition z frezowanymi i karbonowymi częściami M, łańcuchem M Endurance, wahaczem z anodowanego aluminium, pakietem pasażera oraz kodem aktywacji do urządzenia M GPS Laptrigger.
Sao Paulo Yellow
Model M RR 50 Years M z plakietką BMW 50 Years M i swoim wyrazistym kolorem przyciąga wzrok. W ten sposób wpisuje się w najlepszą tradycję M. Modele M od zawsze są ekskluzywne i wyjątkowe.
Więcej niż symbol
Więcej niż symbol
Niebieski odnosi się do BMW, czerwony do sportów motorowych, a granat w unikalny sposób łączy oba te elementy. Jego jednolity wygląd był rewolucyjny już w 1972 roku. W 1978 roku dodano logo z trzema kolorowymi paskami pochylonymi w stronę litery M, które podkreślają szybkość i dynamikę. Zostało ono opracowane przez Giorgio Giugiaro z firmy Italdesign. I do dziś nie straciło nic ze swego blasku.
DNA wyścigów w najdrobniejszych szczegółach
DNA wyścigów w najdrobniejszych szczegółach
Nawet poza drogą M RR 50 Years M jest bezkompromisowo skoncentrowany na osiągach. Zestaw M Cover Kit, sportowy stojak serwisowy oraz wykładzina motocyklowa sprawiają, że M RR jest gotowy na każdy tor wyścigowy i na nowe sukcesy.
Firma jest jak człowiek. Jeśli uprawia sport, to jest sprawna, pełna entuzjazmu i bardziej wydajna.
”Robert A. Lutz
Członek zarządu BMW AG ds. sprzedaży w 1972 r.
Ikony historii sportów motorowych M

Mistrzowskie podejście do wydajności
W 1973 roku BMW 3.0 CSL startuje W Mistrzostwach Europy w kategorii samochodów wyścigowych jako pierwszy samochód wyścigowy w barwach logo M. Kolory, które wyróżniają całą reprezentację zespołu, a tym samym podkreślają niepowtarzalny duch zespołowy. CSL to skrót od Coupé Sport Leichtbau („leichtbau” oznacza „lekką konstrukcję”). I nie bez powodu. Ciężar został zredukowany o prawie 200 kg dzięki bezkompromisowej pracy nad pojazdem.
W 1976 roku Helmut Dähne i Hans Otto Butenuth osiągnęli na wyspie Man najszybszy czas w Production TT podczas legendarnych zawodów Senior Tourist Trophy w klasie maszyn seryjnych do 1000 cm3. Również w tym przypadku włożono wiele pracy. Model R 90 S został zoptymalizowany pod kątem wyścigów i udoskonalony dzięki nowej, wyjątkowej owiewce. W ostatnich latach nasze modele RR i M RR również pozostawiły ślad w historii TT.

Wzbudzanie entuzjazmu
W 1978 roku supersportowy samochód BMW M1 startuje w serii M1 Procar. Po raz pierwszy – oprócz pasków – na pojeździe widnieje także logo M. Konsekwentnie projekt nadwozia modelu M 1, który do dziś robi wrażenie, również jest dziełem Giorgio Guigiaro. W tamtych czasach wersja drogowa zrobiła furorę nie tylko ze względu na swój wygląd, ale także jako „najszybszy samochód sportowy w Niemczech”.
W 1985 roku barwy M ponownie znalazły się na szczycie podium. Belg Gaston Rahier po raz drugi z rzędu wygrywa Rajd Paryż-Dakar na swojej fabrycznej maszynie GS 1000. Po tym, jak Hubert Auriol odniósł już sukces ze swoim BMW w poprzednich latach – w roku 1981 i 1983. Nawet w słabo zaludnionych regionach świata kolory niebieski, czerwony i granatowy są teraz synonimem osiągów, ducha pracy zespołowej i zwycięstw w sportach motorowych.