od 149.000,00 zł*
1.820,83 zł netto/m-c w
BMW 3asy Ride**
Kalkulator rat M 1000 RR
ZNAJDŹ SWÓJ MOTOCYKL
WŚRÓD MODELI
BMW MOTORRAD
Określ ratę miesięczną, wybierz okres umowy
i pobierz swoją ofertę
BMW M 1000 RR
Chęć działania determinuje Twoją siłę, kiedy to z pasją definiujesz każdą milisekundę podczas podróży na swoim motocyklu. Wysoka wydajność, zaawansowane technologicznie materiały, najwyższa jakość wykonania i ekskluzywny charakter - po najdrobniejsze szczegóły M RR. Jest to pierwszy model M od BMW Motorrad, a jego „kod genetyczny” powstał podczas profesjonalnych wyścigów. Jako model M RR i M RR z pakietem M Competition motocykl oferuje rasową technologię wyścigową, spełniającą najwyższe wymagania w zakresie osiągów w sportach motorowych, oraz to, co najlepsze dla szosowych perfekcjonistów napędzanych adrenaliną. Bo #NeverStopChallenging to coś więcej niż obietnica. To zobowiązanie.
Próbujesz się oprzeć? Jesteś bez szans

Synergia najważniejszych elementów
























NIEOMAL PARADOKS: WALCZYĆ O JAK NAJKRÓTSZE CZASY, CHOĆ CENI SIĘ KAŻDĄ MILISEKUNDĘ SPĘDZONĄ ZA JEGO KIEROWNICĄ.
”Tom Sykes
Kierowca BMW Motorrad WorldSBK
Narodził się na torze wyścigowym
Z czystej woli zwycięstwa
Zespół napędowy M RR został opracowany podczas wyścigów i dopracowany do perfekcji podczas jazd po drogach. Zwiększyliśmy moc czterocylindrowego silnika rzędowego z RR, dla większego momentu obrotowego w średnim zakresie. Zwiększyliśmy też o 500 obr./min. maksymalną prędkość obrotową do 15 100 obr./min. Tytanowe korbowody są lżejsze, krzywki są węższe o 1,5 mm, lejek skrzynki powietrznej został skrócony dla lepszej zmiany obciążenia. Milimetrowe zmiany, pozwalają zyskać decydujące milisekundy. Do tego dochodzą 2-pierścieniowe kute tłoki z poprzecznym użebrowaniem oraz głowice cylindrów z nową geometrią kanału i wzmocnionymi mostkami łożyskowymi. Ogólny wynik to większa dynamika i mniejsza inercja. Dla uzyskania krótszego przełożenia zębatka otrzymała dodatkowy ząb, a sam łańcuch i rozstaw osi również zostały wydłużone. Aby zapewnić idealny start w wyścigu, sprzęgło antyhoppingowe działa bez samouzbrojenia.
Przeszywa kości aż do szpiku, a potem asfalt
Gotowy na wszystko - poza kompromisami

Lepszy docisk: wiglety M
Docisk kontaktowy także decyduje o zwycięstwie lub porażce. Winglety M wykonane z karbonu generują siłę docisku równą 16,3 kg. W kombinacji z wysokim deflektorem pozwala to przekształcić więcej mocy w czysty napęd. Przed zakrętem, na zakręcie i podczas przyspieszania na prostej. Przednie koło praktycznie wciąga się w punkt wierzchołkowy, a widelec utrzymuje kontakt z podłożem, dzięki czemu DTC musi mniej ingerować. A wheelie oszczędzisz sobie na chwilę przekraczania mety.
Prosta, uczciwa, bezpośrednia - tak powinna wyglądać informacja zwrotna
Prosta, uczciwa, bezpośrednia - tak powinna wyglądać informacja zwrotna
Twoje odczucia z jazdy będa powodować że pojedziesz jeszcze dalej. Podwozie i geometria M RR są dostosowane do wymogów toru wyścigowego. Dla większej wydajności na torze i w pitach. Sterowanie, hamowanie i kompensacja „anti-squat” zapewniają lepsze wyczucie przedniego i tylnego koła. Także na wiejskiej drodze. Dłuższy rozstaw osi sprawia, że M RR jest znacznie bardziej komfortowy. Łatwo regulowany punkt obrotu wahacza został przeskalowany i powiększony. A nowa oś tylna umożliwia - również dzięki dostosowanemu zaciskowi hamulcowemu - szybką wymianę tylnego koła. W pit lane Twoje wymogi zostaną perfekcyjnie spełnione.
Bezkompromisowe przyspieszenie
Opracowaliśmy najlepszy według nas zacisk hamulcowy na rynku. Jeden wynik, trzy słowa - najlepszy w klasie. W celu uzyskania wyższej stabilności punktu ciśnienia zoptymalizowaliśmy gospopdarkę płynami. Oprócz standardowego klocka hamulcowego masz możliwość wyboru innej opcji. Pochodzi on z długodystansowych mistrzostw świata i jest przeznaczony wyłącznie na tor wyścigowy. W połączeniu z pasującą kombinacją armatury/siodła daje to maksymalną stabilność hamowania i sprzężenie zwrotne, a także optymalne dostrojenie do systemu RACE ABS. Dlatego też hamulec M jest absolutnym punktem odniesienia.
Tak wyglądają zwycięzcy
Trzy wersje, jeden cel: jak najlepsze osiągi
Każdy M RR to synonim absolutnego poświęcenia i woli działania. Od wersji podstawowej, poprzez wyposażenie z pakietem M Competition z frezowanymi i karbonowymi częściami M, aż po M RR 50 Years M, dostępny tylko w roku jubileuszowym 2022.
M RR in Lightwhite uni/M Motorsport
Narodzony na torze wyścigowym. I to właśnie tam M RR zabiera Cię z powrotem. Zawsze w bardzo precyzyjnym poszukiwaniu doskonałości.
M RR z zestawem M Competition
To właśnie w tym motocyklu doświadczenie toru wyścigowego daje swój wyraz. Laptrigger GPS M i design przykuwają zazdrosne spojrzenia podczas Twojej jazdy po drodze.
M RR 50 Years M
M RR 50 Years M w Sao Paulo Yellow i plakietka 50 Years M wyróżniają się już na pierwszy rzut oka, a seryjny pakiet M Competition wyraźnie pokazuje wyścigowe DNA. Zdecydowanie M.
Perfekcyjne okrążenia nie mają końca
Perfekcyjne okrążenia nie mają końca
To do Ciebie należy decyzja czy Czy perfekcję można jeszcze poprawić? M RR jest dostępny w wersji podstawowej i opcjonalnie jako M RR z pakietem Competition. Ponadto oferujemy Ci wiele części M Performance Parts, aby dostosować M RR do Twoich potrzeb. Wiele z tych części można szybko zmontować, dzięki czemu Twoja wersja uliczna M RR może zostać przekształcona w maszynę wyścigową w ciągu kilku minut. Ale tu również zaszła poprawa. M RR z elementami M Performance Race - tutaj liczy się tylko tor wyścigowy.
Twój perfekcyjny motocykl
Twój perfekcyjny motocykl
Przygotowaliśmy dla Ciebie dwa perfekcyjnie zestrojone motocykle: M RR i M RR z pakietem Competition. Teraz możesz się zmierzyć ze swoimi ograniczeniami. Bogata oferta opcjonalnych dodatków i oryginalnych akcesoriów BMW Motorrad pozwoli Ci spersonalizować swój motocykl.
M RR 50 Years M
M RR 50 Years M
Od 50 lat M jest światowym synonimem woli działania i pasji, technologii i sukcesów wyścigowych. Perfekcja i najwyższe osiągi samochodów i motocykli jest tu nieustannym dążeniem. M RR 50 Years M łączy w sobie właśnie to historyczne DNA sportów motorowych. Spełnia te szczególnie wysokie wymagania w zakresie osiągów, ekskluzywności i indywidualności.