Dane techniczne

Silnik

Konstrukcja

Chłodzony powietrzem/olejem dwucylindrowy, czterosuwowy silnik bokser z dwoma wałkami rozrządu i czterema promieniście rozmieszczonymi zaworami na cylinder oraz centralnym wałem równoważącym

Średnica cylindra x skok tłoka

101 mm x 73 mm

Pojemność skokowa

1170 cm³

Moc znamionowa

80 kW (109 PS) przy 7250 obr./min

Maks. moment obrotowy

116 Nm przy 6000 obr./min

Współczynnik kompresji

12,0 : 1

Przygotowanie paliwa

Elektroniczny wtrysk do kolektora dolotowego

Oczyszczanie spalin

Regulowany katalizator trójdrożny, norma emisji spalin EU-5

Parametry jazdy/zużycie paliwa

Prędkość maksymalna

ponad 200 km/h

Zużycie na 100 km według WMTC

5,1 l

Emisja CO2 wg WMTC

119 g/km

Rodzaj paliwa

Benzyna bezołowiowa Super(plus), liczba oktanowa 95-98 (RON) (moc znamionowa przy 98 RON)

Instalacja elektryczna

Alternator

Generator trójfazowy o mocy 720 W

Akumulator

12 V / 12 Ah, bezobsługowy

Przeniesienie napędu

Sprzęgło

Sprzęgło jednotarczowe suche, uruchamiane hydraulicznie

Skrzynia biegów

Sześciostopniowa kłowa skrzynia biegów z uzębieniem skośnym

Napęd wtórny

Wał Kardana

Zawieszenie/hamulce

Rama

Koncepcja trzyczęściowej ramy składającej się z jednoczęściowej ramy przedniej i dwuczęściowej tylnej, współnośnego zespołu silnik-przekładnia oraz ramy pasażera, którą można zdemontować do jazdy w pojedynkę.

Prowadnica koła przedniego / elementy sprężynowe

Widelec teleskopowy o średnicy rury stojakowej 43 mm

Prowadnica koła tylnego / elementy sprężynowe

Odlewany aluminiowy wahacz jednostronny z BMW Motorrad Paralever; amortyzator centralny, wstępne napięcie sprężyny regulowane bezstopniowo kluczem hakowym, tłumienie odbicia z bezstopniową regulacją

Skok sprężyny przód/tył

125 mm / 140 mm

Rozstaw osi

1527 mm

Wyprzedzenie sworznia zwrotnicy

110,60 mm

Kąt głowicy skrętnej

61,5°

Koła

Kąt głowicy skrętnej

Wymiary obręczy z przodu

3,00 x 19"

Wymiary obręczy z tyłu

4,50 x 17"

Opony przednie

120/70 R 19

Opony tylne

170/60 R 17

Hamulec przedni

Podwójny hamulec tarczowy, średnica 320 mm, 4-tłoczkowy zacisk stały

Hamulec tylny

Hamulec jednotarczowy, średnica 265 mm, dwutłoczkowy zacisk pływający

ABS

BMW Motorrad ABS Pro

Wymiary/masa

Wysokość siedziska przy masie własnej

820 mm

Długość łuku krokowego przy masie własnej

1830 mm

Pojemność użytkowa zbiornika

17 l

w tym rezerwa

ok. 3.5 l

Długość

2175 mm

Wysokość (nad lusterkiem)

1330 mm

Szerokość (nad dźwigniami ręcznymi)

865 mm

Masa własna pojazdu przygotowanego do jazdy, z pełnym bakiem

223 kg

1)
Dopuszczalna masa całkowita

430 kg

Obciążenie dopuszczalne (w wersji seryjnej)

207 kg

1) Zgodnie z rozporządzeniem (UE) 168/2013 – z masą płynów, standardowym wyposażeniem oraz paliwem zatankowanym do co najmniej 90% pojemności użytkowej zbiornika.

Wyposażenie

Wyposażenie standardowe:

  • Reflektor LED ze światłem do jazdy dziennej
  • Prędkościomierz z komputerem pokładowym
  • Automatyczna kontrola stabilności (ASC)
  • Tryby jazdy Rain i Road
  • Układ napędowy i napęd osi tylnej czarny
  • Gniazdo zasilające USB

 

Wyposażenie specjalne:

  • Pakiet komfortowy obejmujący tryby jazdy Pro z trybem jazdy Dirt
  • Ogrzewanie manetek i tempomat
  • Nowe zestawy lakierów
  • Koła szprychowe typu „cross-spoke” I i II
  • Option 719 – pakiety części frezowanych I i II
  • Ogumienie terenowe

 

Akcesoria specjalne:

  • Obrotomierz z komputerem pokładowym
  • Krótki tył
  • Heck Tracker
  • Kierunkowskazy zintegrowane funkcjonalnie
  • Osłony głowic cylindrów 2V-Style
+ Dowiedz się więcej
spinner