Dane techniczne

Silnik

Konstrukcja

Chłodzony powietrzem/olejem dwucylindrowy, czterosuwowy silnik bokserski z dwoma wałkami rozrządu i czterema promieniście rozmieszczonymi zaworami na każdy cylinder oraz z centralnym wałem równoważącym

Średnica cylindra x skok tłoka

101 mm x 73 mm

Pojemność skokowa

1170 cm3

Moc znamionowa

80 kW (109 KM) przy 7250 obr./min

Moc znamionowa (A2)

70 kW (95 KM) przy 7000 obr./min.

Maks. moment obrotowy

116 Nm przy 6000 obr./min.

Maks. moment obrotowy (A2)

112 Nm przy 5750 obr./min.

Stopień sprężania

12,0 : 1

Wzbogacenie paliwa

Elektroniczny wtrysk do kolektora dolotowego

Oczyszczanie spalin

Regulowany katalizator trójdrożny, norma emisji spalin EU-5

Parametry jazdy / zużycie paliwa

Prędkość maksymalna

Powyżej 200 km/h

Zużycie paliwa na 100 km zgodnie z WMTC

5,1 l

Emisja CO2 wg WMTC

119 g/km

Rodzaj paliwa

Benzyna bezołowiowa Super(plus), liczba oktanowa 95-98 (RON) (moc znamionowa przy 98 RON)

Instalacja elektryczna

Alternator

generator trójfazowy o mocy 720 W

Akumulator

12 V / 12 Ah, bezobsługowy

Przeniesienie napędu

Sprzęgło

Jednotarczowe sprzęgło suche, uruchamiane hydraulicznie

Skrzynia biegów

Sześciostopniowa kłowa skrzynia biegów z uzębieniem skośnym

Napęd wtórny

Wał Kardana

Zawieszenie/hamulce

Rama

Koncepcja trzyczęściowej ramy składającej się z jednoczęściowej ramy przedniej i dwuczęściowej tylnej, współnośnego zespołu silnik-przekładnia, ramy pasażera, możliwą do zdemontowania do użytkowania w pojedynkę.

Prowadnica koła przedniego / elementy sprężynowe

Widelec teleskopowy o średnicy rury stojakowej 43 mm

Prowadnica koła tylnego / elementy sprężynowe

Odlewany aluminiowy wahacz jednostronny z BMW Motorrad Paralever; amortyzator centralny, wstępne napięcie sprężyny regulowane bezstopniowo kluczem hakowym, tłumienie odbicia z bezstopniową regulacją

Ugięcie sprężyny z przodu / z tyłu

125 mm / 120 mm

Rozstaw osi

1493 mm

Wyprzedzenie sworznia zwrotnicy

105 mm

Kąt głowicy skrętnej

63,4°

Koła

Koła odlewane

Wymiar obręczy z przodu

3,50 x 17"

Wymiar obręczy z tyłu

5,50 x 17"

Opony przednie

120/70 ZR 17

Opony tylne

180/55 ZR 17

Hamulec przedni

Dwutarczowe, średnica 320 mm, 4-tłoczkowe zaciski stałe

Hamulec tylny

Hamulec jednotarczowy, średnica 265 mm, dwutłoczkowy zacisk pływający

ABS

BMW Motorrad ABS Pro

Wymiary/masa

Wysokość siedziska przy masie własnej

805 mm

Długość łuku krokowego przy masie własnej

1785 mm

Pojemność użytkowa zbiornika

17 l

z tego rezerwa

ok. 3,5 l

Długość

2105 mm

Wysokość (nad lusterkiem)

1240 mm

Szerokość (nad dźwigniami ręcznymi)

865 mm

Masa własna pojazdu przygotowanego do jazdy, z pełnym bakiem

219 kg

1)
Dopuszczalna masa całkowita

430 kg

Ładowność (w wersji seryjnej)

211 kg

1) Zgodnie z rozporządzeniem (UE) 168/2013 z masą płynów, standardowym wyposażeniem oraz paliwem zatankowanym do co najmniej 90% pojemności użytkowej zbiornika.

Wyposażenie

Wyposażenie standardowe

  • Reflektor LED ze światłem do jazdy dziennej
  • Prędkościomierz z komputerem pokładowym
  • Automatyczna kontrola stabilności (ASC)
  • Tryby jazdy Rain i Road
  • Układ napędowy i napęd osi tylnej czarny
  • Gniazdo zasilające USB
     

Wyposażenie specjalne

  • Pakiet komfortowy obejmujący tryby jazdy Pro z trybem jazdy Dynamic
  • Ogrzewanie manetek i tempomat
  • Aluminiowy zbiornik paliwa
  • Pakiet Aluminium
  • Nowe zestawy lakierów
  • Option 719 - Rad Classic / Sport
  • Option 719 - pakiety części frezowanych I & II
     

Akcesoria specjalne

  • Obrotomierz z komputerem pokładowym
  • Różne ręcznie szczotkowane części aluminiowe
  • Krótki tył
  • Heck Tracker
  • Kierunkowskazy zintegrowane funkcjonalnie
  • Osłony głowic cylindrów 2V-Style
+ Dowiedz się więcej
spinner