* Wyposażenie seryjne standardowe, zalecana cena producenta, fabryczna bez kosztów transportu, z 23% podatku VAT.


Wszystkie motocykle dostarczane są wyłącznie z wyposażeniem wymaganym przepisami prawa (np. reflektory są zgodne z normą E4). Ilustracje na stronie mogą się różnić od stanu faktycznego

Wszystkie motocykle dostarczane są wyłącznie z wyposażeniem wymaganym przepisami prawa (np. reflektory są zgodne z normą E4). Ilustracje na stronie mogą się różnić od stanu faktycznego

Nowy BMW R nineT /5

Minimalistyczny. Legendarny. Chłodzony powietrzem.

Specjalna edycja limitowana BMW R nineT /5 jest hołdem złożonym legendarnej serii /5 z przełomu lat 60. i 70. i została opracowana z okazji jej 50-lecia. Design R nineT /5 przekonująco odzwierciedla styl tamtych lat, a jednocześnie wykorzystuje obecnie dostępną innowacyjną technologię i jakość. Przypominające o upływie czasu pełne krzywizny nawiązują do stylu życia, który narodził się w tamtych czasach, a który towarzyszy nam do dziś na każdym kilometrze i na każdym zakręcie: jazda na motocyklu jest wyrazem indywidualnej wolności. Stwierdzenie to doskonale odzwierciedla nasze motto: Make Life a Ride.

Kwiatowy wzór? Pudło! Model R nineT/ 5 to kwintesencja stylu retro w nowej odsłonie. Przyciągająca wzrok maszyna serii R nineT została uzupełniona o dodatkowe atrakcyjne akcenty. Wysokiej jakości lakierowanie z efektem dymu, teleskopowy widelec ze srebrnymi rurami i czarnymi miechami osłonowymi, kanapa z chromowanymi elementami i białą skórą oraz wszelkie pozostałe starannie dobrane elementy wyraźnie nawiązują do historii. Konstrukcja R nineT /5 to czysta klasyka. Brak zbędnych detali i modnych akcentów podkreśla czystą miłość do motocykli i stylu życia z wczesnych lat 70-tych.

+ Dowiedz się więcej

WYMARZONY MOTOCYKL w nowej odsłonie.

1969
Rozpoczęcie produkcji serii /5
2019
Rozpoczęcie produkcji specjalnego modelu R nineT /5
750
Pojemność skokowa silnika typu bokser R 75/5
1170
Pojemność skokowa dwucylindrowego silnika typu bokser R nineT /5
Chłodzony powietrzem / olejem czterosuwowy dwucylindrowy silnik typu bokser

Potężny, chłodzony powietrzem, dwucylindrowy silnik 81 kW (110 PS) typu bokser modelu BMW R nineT /5 o pojemności skokowej 1170 cm3 dynamicznie rozwija moc już przy niskich prędkościach obrotowych. Dzięki oferowanemu w produkcji seryjnej systemowi ABS BMW Motorrad, automatycznej kontroli stabilności ASC, a także standardowym ogrzewanym uchwytom masz wszystko pod kontrolą przez cały czas. R nineT /5 oparty na najnowocześniejszej technologii to nowe oblicze indywidualizmu i wolności z lat 70.

+ Dowiedz się więcej

Poznaj dźwięk modelu R nine T /5

Pokaż swój #Wunderbike

Twój własny silnik typu bokser

Przetestuj R nineT /5.

Seria motocykli /5 sprzed 50 laty była wyrazem indywidualizmu i wolności. A dzisiaj? Wybierz się na jazdę próbną R nineT /5 i poczuj to na własnej skórze już przy pierwszym przyspieszeniu. Na każdym zakręcie i na każdej prostej doświadczysz dokładnie tego, co zawsze chciałeś przeżyć. Modele R nineT /5, synonim niekończącej się przyjemności z jazdy, są dostępne w ograniczonej liczbie egzemplarzy.

Umów się na jazdę próbną.

Moc silnika typu bokser łączy się z Flower Power.

Ówczesna seria /5 była kompletną nowością. Wprowadzenie elektrycznego rozrusznika i gaźników Bing o stałym ciśnieniu w typowym modelu R75 /5 oraz szerokiej palety kolorów wyznaczyło trendy rozwoju technologii i designu, trwale zmieniając podejście do mobilności. Przełamywanie stereotypów dotyczyło wszystkich sfer życia. Motocykliści szybko pokochali wolność. Jazda motocyklem stała się sposobem na życie. Tę maszynę wyróżniał sportowy charakter, design, prestiż i indywidualność. Ówczesne ikony stylu dosiadały maszyn ze skrótem /5.

+ Dowiedz się więcej

Berlin — zawsze wyjątkowy.

Berlin — zawsze wyjątkowy.

Pod koniec lat sześćdziesiątych nowy zakład produkcyjny otworzył przed nami nowe możliwości: 400 wyspecjalizowanych pracowników przeniosło się z Monachium do fabryki w berlińskiej dzielnicy Spandau, gdzie produkowano mityczne /5. Regularna produkcja rozpoczęła się w 1969 r. od 30 maszyn. W kolejnym roku wypuszczono już na rynek 12 287 maszyn. Do momentu wycofania legendarnej serii w 1973 r. fabrykę opuściło w sumie 68 956 motocykli. Produkcja motocykla serii /5 przez BMW Motorrad odcisnęła na podzielonym wówczas Berlinie wyjątkowo silne piętno indywidualizmu i wolności.

W berlińskiej fabryce kładziemy nacisk na wyjątkowość także i dziś. Dzięki programowi Option 719 zapewniamy specjalne wykończenia, takie jak ekskluzywne zestawy frezowanych części, czy wysokiej jakości kute koła, które można zamówić bezpośrednio w zakładzie.

+ Dowiedz się więcej

Inne modele Heritage