Dane i wyposażenie

Silnik

Konstrukcja

Chłodzony powietrzem/wodą dwucylindrowy, czterosuwowy silnik Boxer z dwoma górnymi wałkami rozrządu napędzanymi kołem zębatym walcowym, z wałkiem wyrównawczym i układem zmiennych faz rozrządu BMW ShiftCam.

Średnica cylindra x skok tłoka

102.5 mm x 76 mm

Pojemność skokowa

1254 cc

Moc znamionowa

100 kW (136 KM) przy 7750 obr./min

Maks. moment obrotowy

143 Nm przy 6250 obr./min

Stopień sprężania

12.5 : 1

Wzbogacenie paliwa

Elektroniczny wtrysk do kolektora dolotowego

Oczyszczanie spalin

Regulowany katalizator trójdrożny, norma emisji spalin Euro 5

Osiągi/ zużycie paliwa

Prędkość maksymalna

Powyżej 200 km/h

Zużycie paliwa na 100 km zgodnie z WMTC

4.75 l

Emisja CO2 wg WMTC

110 g/km

Rodzaj paliwa

Benzyna super bezołowiowa, liczba oktanowa 95 (ROZ), adaptacja przez sterownik silnika (91 do 98 ROZ)

Instalacja elektryczna

Alternator

Generator trójfazowy o mocy znamionowej 510 W

Akumulator

12 V / 11,8 Ah, nie wymaga serwisowania

Przeniesienie napędu

Sprzęgło

Sprzęgło mokre z funkcją Anti-Hopping, uruchamiane hydraulicznie

Skrzynia biegów

Sześciostopniowa kłowa skrzynia biegów z uzębieniem skośnym

Napęd wtórny

Wał Kardana

Zawieszenie/hamulce

Rama

Koncepcja ramy dwuczęściowej złożonej z ramy głównej i przykręconej do niej ramy tylnej, silnik współnośny

Prowadnica koła przedniego / elementy sprężynowe

BMW Motorrad Telelever, średnica rurki nasadowej 37 mm, centralny amortyzator teleskopowy

Prowadnica koła tylnego / elementy sprężynowe

Wahacz jednoramienny z odlewu aluminiowego z BMW Motorrad Paralever; kolumna McPhaersona z amortyzacją dostosowaną do warunków na drodze, naprężenie sprężyny za pomocą pokrętła z płynną regulacją hydrauliczną, amortyzacja stopnia odbicia z regulacją za pomocą pokrętła

Ugięcie sprężyny z przodu / z tyłu

210 mm / 220 mm

Rozstaw osi

1504 mm

Wyprzedzenie sworznia zwrotnicy

95.4 mm

Kąt głowicy skrętnej

65.1°

Koła

Koła szprychowe typu „cross-spoke”

Wymiar obręczy z przodu

3.00 x 19"

Wymiar obręczy z tyłu

4.50 x 17"

Opony przednie

120/70 R 19

Opony tylne

170/60 R 17

Hamulec przedni

Podwójny hamulec tarczowy, pływające tarcze hamulcowe, średnica 305 mm, 4-tłoczkowe promieniowe zaciski hamulcowe

Hamulec tylny

Hamulec jednotarczowy, średnica 276 mm, 2-tłokowy zacisk pływający

ABS

Zintegrowany ABS Pro firmy BMW Motorrad (półzintegrowany, zoptymalizowany pod kątem pochylenia)

Wymiary/masa

Wysokość siedziska przy masie własnej

890 mm / 910 mm

Długość łuku krokowego przy masie własnej

1950 mm / 1990 mm

Pojemność użytkowa zbiornika

30 l

w tym rezerwa

ok. 4 l

Długość (nad osłoną przeciwbryzgową)

2270 mm

Wysokość (nad deflektorem)

1460 mm

Szerokość (nad osłoną dłoni)

980 mm

Masa własna pojazdu przygotowanego do jazdy, z pełnym bakiem

268 kg

1)
Dopuszczalna masa całkowita

485 kg

Ładowność (w wersji seryjnej)

217 kg

1) Zgodnie z rozporządzeniem (UE) 168/2013 z masą płynów, standardowym wyposażeniem oraz paliwem zatankowanym do co najmniej. 90% pojemności użytkowej zbiornika.

Wyposażenie

Wyposażenie standardowe

  • Kolorowy wyświetlacz TFT z zestawem Connectivity
  • DTC (Dynamiczna kontrola trakcji)
  • Integralny ABS Pro (ABS zoptymalizowany pod kątem pochylenia)
  • 3 tryby jazdy (ECO, Rain i Road)
  • HSC (asystent zatrzymania)
  • Inteligentne połączenie alarmowe ECALL
  • Gniazdo zasilania USB

Wyposażenie specjalne

  • Dynamic ESA (elektronicznie regulowane podwozie z kompensacją obciążenia i automatycznym trybem tłumienia)
  • Ogrzewane siedzenie (kierowca i pasażer)
  • Pakiet oświetleniowy (zawierający np. adaptacyjne doświetlenie zakrętu oraz Cruising Light)
  • Dodatkowe reflektory diodowe
  • Podwyższenie kierownicy
  • Pakiety części frezowanych „Option 719”
  • Sportowy tłumik
  • Tryby jazdy Pro z dodatkowymi trybami jazdy (Dynamic, Dynamic Pro, Enduro i Enduro Pro) oraz preselekcją trybów jazdy (indywidualizacja liczby możliwych do wyboru trybów), automatycznym wspomaganiem ruszania na wzniesieniach HSC Pro, automatycznym asystentem hamowania DBC oraz kontrolą momentu obrotowego hamowania silnika MSR
  • Warianty stylów Rallye i Style Triple. 

Akcesoria specjalne

  • Kufer aluminiowy
  • Plecak na zbiornik
  • Ochrona przeciwnajazdowa Enduro
  • Zabezpieczenie reflektorów Enduro
  • Regulowane podnóżki Enduro
*Ze względu na aktualną sytuację zaopatrzeniową dot. półprzewodników nie możemy obecnie zaoferować tego modelu z reflektorem LED. Zamiast tego tymczasowo dostarczymy Ci motocykl ze sprawdzonym reflektorem halogenowym. Gdy tylko sytuacja zaopatrzeniowa powróci do normy, na życzenie możemy przezbroić Twój motocykl u Twojego dealera, oferując atrakcyjną cenowo opcję doposażenia go w reflektor LED. Prosimy o wyrozumiałość. W razie jakichkolwiek pytań prosimy o kontakt.
+ Dowiedz się więcej

Stwórz swój własny R 1250 GS Adventure

Wybieraj z szerokiej gamy opcjonalnych rozwiązań i oryginalnych akcesoriów BMW Motorrad. Skomponuj swój BMW R 1250 GS Adventure dokładnie tak, jak chcesz.

Przejdź do indywidualizacji
spinner