Edycja Specjalna
R 1250 GS Adventure - Edition 40 Years GS

od 91.000,40 zł*
1.063,00 zł netto/m-c w
BMW 3asy Ride**

Niewiążąca cena sugerowana przez producenta, zawierająca 23% podatku VAT, bez transportu i opakowania. Ilustracje mogą zawierać opcje wyposażenia i akcesoria dostępne za dodatkową dopłatą. Zastrzega się prawo do pomyłek i zmian.

Rata miesięczna netto w ofercie BMW Leasing 3asy Ride z opłatą wstępną 33%, okres leasingu 36 miesięcy, wartość końcowa 33%. Szczegóły oferty u Dealerów BMW. Niniejsza symulacja nie stanowi oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego. BMW Leasing 3asy Ride jest oferowany przez BMW Financial Services Polska Sp. z o.o.

R 1250 GS Adventure w „Edycja 40 lat GS“

Legendarny design na ulicach świata

Przez cztery dekady GS stał się symbolem tęsknoty za „siną dalą” i bezgraniczną przygodą - pionier w każdym calu. R 1250 GS Adventure „Edycja 40 lat GS“ świętuje #SpiritOfGS. Jest to hołd złożony historii GS-a. W wyrazistym, czarno-żółtym kolorze przypomina ikonę R 100 GS, zachwycając najnowocześniejszą technologią i wyposażeniem. Dzięki R 1250 GS z mocnym silnikiem Boxer BMW ShiftCam i nowym funkcjom, pokonasz wszelkie ograniczenia. Bez wysiłku dotrzesz do najbardziej odległych miejsc i staniesz się częścią wyjątkowej społeczności. 

Najważniejsze cechy wersji „Edycja 40 lat GS”

Niepowtarzalny design z okazji jubileuszu. Ekspresywne czarno-żółte kolory nawiązują do R 100 GS zwanego „Bumblebee” (trzmiel). Przyciągające wzrok elementy konstrukcyjne zmieniają legendarny wygląd w prawdziwy „magnes dla oczu” i sprawiają, że motocykl błyszczy w chwale ponad 40 lat historii GS. 

+ Dowiedz się więcej
Przód z naklejką „40 lat GS”
Na zdjęciu: naklejka „40 lat GS” w zbliżeniu.
Żółta osłona dłoni jako wyróżnik optyczny
Na zdjęciu: żółta osłona rąk.
Czarno żółte pokrywy głowicy cylindra „Option 719”
Edycja „Edition 40 Years GS” z osłonami głowic cylindrów „Option 719” w kolorze czarno-żółtym.
Zbiornik z napisem „1250“ i logo „Option 719“
Na zdjęciu: zbliżenie na zbiornik zbiornik „Edition 40 Years GS” z napisem 1250 i logo Option 719.
Czarno-żółta kanapa
Na zdjęciu: czarno-żółta kanapa „Edition 40 Years GS” z haftem „GS”.
Złota kierownica ze schowkiem
Na zdjęciu: złota kierownica z wbudowanym schowkiem.
Zwarty kształt z mocnym silnikiem Boxer
Na zdjęciu: R 1250 GS w widoku z góry z napisem 1250 i wystającym silnikiem Boxer z pokrywami głowic cylindrów części frezowanych „Option 719".
Felgi anodowane na złoto
Na zdjęciu: złote krzyżowe szprychy z tyłu (otwarta strona obręczy po prawej stronie bez kardana)

R 1250 GS Adventure – zawsze dobra podstawa

R 1250 GS Adventure – zawsze dobra podstawa

Z zewnątrz „Edycja 40 lat GS”, wewnątrz R 1250 GS w pełnej krasie. Charakterystyczna ergonomia GS-a i jego nowoczesne funkcje techniczne nie stawiają Twoim podóżom żadnych granic. Dzięki dobrze wyważonej ergonomii, niezależnie od tego, jak długa jest podróż, zawsze bedzie Ci wygodnie. Nowoczesna technologia oświetleniowa LED z całkowicie diodowym reflektorem uchylnym zapewnia suwerenne oświetlenie - rozświetla każdą ciemność. Dzięki temu odważnie stawisz czoła wszystkim warunkom atmosferycznym i bez wysiłku pokonasz nieznany teren. Dowiedz się wszystkiego o wszechstronnych funkcjach i wariantach R 1250 GS Adventure.

+ Dowiedz się więcej

40 lat (na)pędu ku przygodzie

Od Afryki po Azję Środkową - w ciągu 40 lat GS dotarł już w każdy zakątek świata. Motocykl, który opanował wszystkie trasy i rodzaje nawierzchni. Z mocą zmierza przed siebie i dzielnie stawia czoła wszystkim żywiołom. GS jest pionierem podróżniczych endurosów.

+ Dowiedz się więcej
1980
Wprowadzenie na rynek pierwszego modelu GS – R 80 G/S
6
Generacja GS z wieloma wariantami modelu
40
Lat wyjątkowych doświadczeń z legendą GS
1.2
Dotychczas zbudowano ponad 1,2 miliona modeli GS

Nie ma już niedostępnych tras, ani zbyt odległych celów podróży. GS to świat pełen wyzwań i tęsknoty za przygodą – świat stworzony dla prawdziwych odkrywców. Od samego początku jest to idealny motocykl turystyczny. Dzięki serii „Adventure" BMW nadal kreuje innowacje, nieustannie wyposażając GS-a do długich podróży wokół świata. Jest solidny, wszechstronny i elastyczny. Od 40 lat jest prawdziwym partnerem udziału w prawdziwych wyzwaniach.

+ Dowiedz się więcej
Ze sportów terenowych na szosę

od 1978 do 1980 r.

W 1978 roku BMW Motorrad wywołał sensację , prezentując prekursora pierwszego motocykla GS. GS 80 zdobył dwa złote medale na Sześciodniowych Mistrzostwach Świata. Wewnętrzny zespół ds. rozwoju opracował go bez oficjalnego zlecenia. Jednak sukces dowodzi, że inżynierowie i mechanicy mieli rację, ich motocykl dostarczył wiele radości, zarówno w terenie jak i na szosie, i został wprowadzony na rynek w 1980 roku pod nieco zmienioną nazwą BMW R 80 G/S.

Zaczyna się triumfalny pochód

od 1980 do 1987 r.

Dzięki GS BMW Motorrad wypracowuje idealne połączenie motocykla offroadowego i szosowego. Bez względu na powierzchnię kierowca sprawuje kontrolę nad motocyklem w każdej sytuacji i może się cieszyć maksymalnym komfortem, nawet na długich dystansach. Główną cechą jest jednostronny wahacz, czyli pierwszy na świecie monolever zamontowany na motocyklu – zmniejsza on masę i pozwala na szybką wymianę tylnego koła.  Wprowadzając model R 80 G/S,  BMW Motorrad tworzy segment rynku dużych, komfortowych podróżniczych enduro – i panuje na nim niepodważalnie po dziś dzień.

GS zwiększa pojemność, zwiększa moc

od 1987 do 1996 r.

Nowy topowy model R 100 GS koncentruje się na dużej pojemności skokowej – będzie najpotężniejszym i najszybszym enduro na rynku. Na tylnym kole dwuprzegubowy wahacz paralever zapewnia bezwysiłkowe prowadzenie zarówno na jezdni, jak i w terenie. Ze względu na swoje wyraziste czarno-żółte barwy znany jest jako „Bumblebee” (trzmiel). Kolory te nadal stanowią prawdziwą atrakcję dla entuzjastów i są ozdobą tegorocznych modeli specjalnych „Edition 40 Years GS”.

Nowy rozdział w historii podróżniczych motocykli enduro

od 1994 do 2003 r.

GS jest na drodze do stania się ikoną, ale jednak ciągle się zmienia. W 1994 roku R 1100 GS zostaje pierwszym enduro z czterozaworowym silnikiem Boxer. Przekonuje łatwą obsługą w terenie i właściwościami doskonałymi na długie wyprawy. Właściwości turystyczne są celowo dalej rozwijane i w 2002 roku, z chwilą pojawienia się modelu R 1150 GS Adventure, stają się jeszcze lepiej dostosowane do potrzeb podróżników długodystansowych. Powstaje rodzina Adventure. 

Od jedno- do dwucylindrowca

od 2000 do 2008 r.

Bardzo popularne i przyjazne dla początkujących modele „Funduro” F 650 i F 650 ST na początku nowego tysiąclecia przechodzą modyfikację koncepcji silnika. Dzięki nowemu jednocylindrowemu, chłodzonemu wodą zespołowi napędowemu motocykliści F 650 GS i F 650 GS Dakar doświadczają nie tylko wystarczającej mocy silnika do codziennego użytku, ale także typowego feelingu Enduro. W 2008 r. dwa całkowicie nowo opracowane modele Enduro F 650 GS i F 800 GS zostały wyposażone w rzędowy dwucylindrowy silnik chłodzony cieczą. To oznacza czystą przygodę nawet w klasie średniej.

Od silnika bokserskiego chłodzonego powietrzem do chłodzonego wodą

od 2004 do 2017 r.

W 2004 roku BMW Motorrad ponownie wprowadza R 1200 GS. Uzyskuje on większą pojemność skokową, moc i moment obrotowy, co czyni go jeszcze bardziej dynamicznym w każdym terenie – przy jednoczesnym zmniejszeniu masy o 30 kilogramów. Prawie dziesięć lat później zaczyna się nowa era, ponieważ inżynierowie BMW Motorrad wyposażają R 1200 GS w chłodzony wodą silnik bokserski – jest to absolutna nowość. Ponadto motocykl otrzymuje półaktywne podwozie z Dynamic ESA (Electronic Suspension Adjustment), które nadaje nowy wymiar komfortu jazdy i prowadzenia pojazdu.

GS stale wzmacnia pozycję

W kolejnych latach BMW Motorrad kontynuuje prace nad legendą GS. Popularny R 1250 GS posiada zaawansowany dwucylindrowy silnik bokserski. Dzięki zmiennej kontroli wałka rozrządu BMW ShiftCam oferuje więcej mocy we wszystkich zakresach prędkości obrotowych silnika i sprawia, że GS jest jeszcze bardziej niezależny. Ponadto modele klasy średniej F 750 GS i F 850 GS są również stale rozwijane, a dzięki większej pojemności silnika i zmodyfikowanemu podwoziu zapewniają jeszcze więcej radości z jazdy.

#SpiritOfGS

Od 40 lat #SpiritOfGS skupia motocyklistów - dzięki tej społeczności GS jest obecny na całym świecie. Po prostu ruszaj, przeżywaj nowe przygody i odkrywaj nieznane. Razem zawsze piszemy nowe historie. Niech społeczność GS zainspiruje Cię do nowych doświadczeń. Poczuj #SpiritofGS.

+ Dowiedz się więcej

Przeżyj przygody ze społecznością GS

Weź udział w ekscytujących przygodach z GS dzięki naszej nowej serii „Adventures of a Lifetime”.

+ Dowiedz się więcej

Więcej o #SpiritofGS

spinner