Dane i wyposażenie
Czy to na dłuższych trasach, czy na offroadzie BMW R 1250 GS z silnikiem bokser łączy w sobie dynamikę jazdy i komfort w niepowtarzalne przeżycie. W ten sposób perfekcyjna technika przekształca się w niepowtarzalną radość. Tutaj dowiesz się wszystkiego o danych technicznych i wyposażeniu.
Dane techniczne
Silnik
Chłodzony powietrzem/wodą dwucylindrowy, czterosuwowy silnik Boxer z dwoma górnymi wałkami rozrządu napędzanymi kołem zębatym walcowym, z wałkiem wyrównawczym i układem zmiennych faz rozrządu BMW ShiftCam.
102,5 mm x 76 mm
1254 cc
100 kW (136 KM) przy 7750 obr./min
143 Nm przy 6250 obr./min
12.5 : 1
Elektroniczny wtrysk do kolektora dolotowego
Regulowany katalizator trójdrożny, norma emisji spalin Euro 5
Osiągi / zużycie paliwa
ponad 200 km/h
4.75 l
110 g/km
Benzyna super bezołowiowa, liczba oktanowa 95 (ROZ), adaptacja przez sterownik silnika (91 do 98 ROZ)
Instalacja elektryczna
Generator trójfazowy o mocy znamionowej 510 W
12 V / 11,8 Ah, nie wymaga serwisowania
Przeniesienie napędu
Sprzęgło mokre z funkcją Anti-Hopping, uruchamiane hydraulicznie
Sześciostopniowa kłowa skrzynia biegów z uzębieniem skośnym
Wał Kardana
Zawieszenie/hamulce
Koncepcja ramy dwuczęściowej złożonej z ramy głównej i przykręconej do niej ramy tylnej, silnik współnośny
BMW Motorrad Telelever. średnica rurki nasadowej 37 mm, centralny amortyzator teleskopowy
Wahacz jednoramienny z odlewu aluminiowego z BMW Motorrad Paralever; kolumna McPhaersona z amortyzacją dostosowaną do warunków na drodze, naprężenie sprężyny za pomocą pokrętła z płynną regulacją hydrauliczną, amortyzacja stopnia odbicia z regulacją za pomocą pokrętła
190 mm / 200 mm
1514 mm
100.6 mm
64.3°
Koła z odlewu aluminium
3.00 x 19“
4.50 x 17“
120/70 R 19
170/60 R 17
Podwójny hamulec tarczowy, pływające tarcze hamulcowe, średnica 305 mm, 4-tłoczkowe promieniowe zaciski hamulcowe
Hamulec jednotarczowy, średnica 276 mm, dwutłoczkowy zacisk pływający
Zintegrowany ABS Pro firmy BMW Motorrad (półzintegrowany, zoptymalizowany pod kątem pochylenia)
Wymiary / masa
850 mm / 870 mm
(obniżenie zawieszenia: 800 mm / 820 mm)
1950 mm / 1990 mm
(obniżenie zawieszenia: 1750 mm / 1790 mm)
20 l
ok. 4 l
2207 mm
1430 mm
952.5 mm
249 kg
465 kg
216 kg
1) Zgodnie z rozporządzeniem (UE) 168/2013 z masą płynów, standardowym wyposażeniem oraz paliwem zatankowanym do co najmniej 90% pojemności użytkowej zbiornika.
Wyposażenie
Wyposażenie standardowe
- Kolorowy wyświetlacz TFT z zestawem Connectivity
- DTC (Dynamiczna kontrola trakcji)
- Integralny ABS Pro (ABS zoptymalizowany pod kątem pochylenia)
- 3 tryby jazdy (ECO, Rain i Road)
- HSC (asystent zatrzymania)
- Inteligentne połączenie alarmowe ECALL
- Gniazdo zasilania USB
Wyposażenie specjalne
- Dynamic ESA (elektronicznie regulowane podwozie z kompensacją obciążenia i automatycznym trybem tłumienia)
- Ogrzewane siedzenie (kierowca i pasażer)
- Pakiet oświetleniowy (zawierający np. adaptacyjne doświetlenie zakrętu oraz Cruising Light)
- Dodatkowe reflektory diodowe
- Pakiet Enduro (zawierający np. pałąki ochrony silnika oraz podwyższenie kierownicy)
- Pakiety części frezowanych Option 719
- Sportowy tłumik
- Tryby jazdy Pro z dodatkowymi trybami jazdy (Dynamic, Dynamic Pro, Enduro i Enduro Pro) oraz preselekcją trybów jazdy (indywidualizacja liczby możliwych do wyboru trybów), automatycznym wspomaganiem ruszania na wzniesieniach HSC Pro, automatycznym asystentem hamowania DBC oraz kontrolą momentu obrotowego hamowania silnika MSR
- Warianty stylów Rallye i Style Triple
Akcesoria specjalne
- System bagażowy Vario
- Plecak na zbiornik
- Ochrona przeciwnajazdowa Enduro
- Zabezpieczenie reflektorów Enduro
- Deflektory, przyciemniane
- Regulowane podnóżki Enduro