* Wyposażenie seryjne standardowe, cena zalecana niewiążąca, fabryczna bez kosztów transportu, z 23% podatku VAT.

R 1250 GS w wersji „Edition 40 Years GS“

Skoncentrowana wydajność, legendarny design

BMW GS jest pionierem, łączącym wszechstronność i wyjątkowe wrażenia z jazdy od 40 lat. Świętujemy to z R 1250 GS „Edition 40 Years GS“. W wyrazistej czarno-żółtej oprawie legendarnego R 100 GS historia GS ożywa. Unikalny design jest połączony w R 1250 GS z nowoczesnymi funkcjami, takimi jak rozszerzone tryby jazdy Pro i silnik boksera ShiftCam. Zyskujesz dzięki autonomicznemu rozwojowi mocy i nieograniczonej radości z jazdy w dowolnym terenie. Na szosie czy na bezdrożach – wspólnie przeżywacie #SpiritofGS.

Najważniejsze cechy „Edition 40 Years GS”

Niepowtarzalny design z okazji jubileuszu: Ekspresywne czarno-żółte kolory nawiązują do R 100 GS zwanego „Bumblebee” (trzmiel). Przyciągające wzrok elementy konstrukcyjne zmieniają legendarny wygląd w prawdziwy „magnes dla oczu” i sprawiają, że motocykl błyszczy w chwale ponad 40 lat historii GS. 

+ Dowiedz się więcej
Przód z naklejką „40 lat GS”
Naklejka „40 lat GS” na „dziobie“ z przodu
Żółta osłona dłoni jako wyróżnik optyczny
Na zdjęciu: żółta osłona rąk.
Czarno-żółte pokrywy głowicy cylindra „Option 719"
Frezowana pokrywa głowicy cylindra „Option 719” w specjalnym czarno-żółtym wydaniu
Zbiornik z napisem „1250“ i logo „Option 719“
Widok boczny zbiornika po lewej – co widać: napis 1250 z małym logo „Option 719“
Czarno-żółte siedzenie
Czarno-żółte siedzenie z wyhaftowanymi literami „GS”
Zwarty kształt z mocnym silnikiem bokserskim
Rzut zbiornika / cylindra z góry – co widać: Napis „1250”i bokser (części frezowane „Option 719“ pokrywy cylindra)
Sportowa owiewka w kolorze żółtym
Na zdjęciu widzimy żółty deflektor.
Złota kierownica
złota kierownica

R 1250 GS – zawsze dobra podstawa

R 1250 GS – zawsze dobra podstawa

Z zewnątrz „Edition 40 Years GS”, wewnątrz R 1250 GS w pełnej krasie: Dzięki nowoczesnemu wyposażeniu technicznemu ten GS jest idealnym towarzyszem na czas Twoich przygód. Opcjonalne tryby jazdy Pro z nowym sterowaniem momentem obrotowym silnika (MSR) zapewniają doskonałą radość z jazdy w każdej sytuacji, a nowoczesna technika oświetleniowa gwarantuje optymalne oświetlenie drogi i widoczność. Dowiedz się wszystkiego o wszechstronnych funkcjach i wariantach R 1250 GS.

+ Dowiedz się więcej

40 lat (na)pędu ku przygodzie

Od Afryki po Azję Środkową: w ciągu 40 lat GS pojawił się wszędzie na świecie. Motocykl, który opanował każdy teren i każdą drogę, z impetem jeżdżąc przed siebie i dzielnie stawiając czoła żywiołom. GS jest pionierem podróżniczych endurosów.

+ Dowiedz się więcej
1980
Wprowadzenie na rynek pierwszego modelu GS – R 80 G/S
6
Generacja GS z wieloma wariantami modelu
40
lat wyjątkowych doświadczeń z legendą GS
1.2
lat wyjątkowych doświadczeń z legendą GS

Każdy wielki sukces ma swój początek: Historia GS zaczyna się w 1980 roku, gdy BMW Motorrad prezentuje R 80 G/S. To solidny wszechstronny motocykl, zapewniający łatwą obsługę w każdej sytuacji. Był to pierwszy duży turystyczny enduro na świecie. 40 lat nieprzerwanej jazdy i ciągła gotowość na każdą następną przygodę. 

+ Dowiedz się więcej
Ze sportów terenowych na szosę

od 1978 do 1980 r.:

W 1978 roku BMW Motorrad wywołał sensację prekursorem pierwszego motocyklu GS. GS 80 zdobył dwa złote medale na Sześciodniowych Mistrzostwach Świata. Wewnętrzny zespół ds. rozwoju opracował go bez oficjalnego zlecenia. Jednak sukces dowodzi, że inżynierowie i mechanicy mieli rację: ich motocykl dostarczył wiele radości zarówno w terenie, jak i na szosie i został wprowadzony na rynek w 1980 roku pod nieco zmienioną nazwą BMW R 80 G/S.

Zaczyna się triumfalny pochód

od 1980 do 1987:

Dzięki GS BMW Motorrad wypracowuje idealne połączenie motocykla offroadowego i szosowego. Bez względu na powierzchnię kierowca sprawuje kontrolę nad motocyklem w każdej sytuacji i może się cieszyć maksymalnym komfortem, nawet na długich dystansach. Główną cechą jest jednostronny wahacz, czyli pierwszy na świecie monolever zamontowany na motocyklu – zmniejsza masę i pozwala na szybką wymianę tylnego koła.  Wprowadzając model R 80 G/S, BMW Motorrad tworzy segment rynku dużych, komfortowych podróżniczych enduro – i panuje na nim niepodzielnie po dziś dzień.

GS przyciąga: większa pojemność, większa moc

od 1987 do 1996 r.:

Nowy topowy model R 100 GS koncentruje się na dużej pojemności skokowej – będzie najpotężniejszym i najszybszym enduro na rynku. Na tylnym kole dwuprzegubowy wahacz paralever zapewnia bezwysiłkowe prowadzenie zarówno na jezdni, jak i w terenie. Ze względu na swoje wyraziste czarno-żółte barwy znany jest jako „Bumblebee” (trzmiel). Kolory te nadal stanowią prawdziwą atrakcję dla entuzjastów i są ozdobą tegorocznych modeli specjalnych „Edition 40 Years GS”.

Nowy rozdział w historii podróżniczych motocykli enduro

od 1994 do 2003 r.:

GS jest na drodze do stania się ikoną, ale jednak ciągle się zmienia. W 1994 roku R 1100 GS zostaje pierwszym enduro z czterozaworowym silnikiem bokserskim. Przekonuje łatwą obsługą w terenie i właściwościami doskonałymi na długie wyprawy. Właściwości turystyczne są celowo dalej rozwijane i w 2002 roku, z chwilą pojawienia się modelu R 1150 GS Adventure, stają się jeszcze lepiej dostosowane do potrzeb podróżników długodystansowych. Powstaje rodzina Adventure. 

Od jedno- do dwucylindrowca

od 2000 do 2008 r.:

Bardzo popularne i przyjazne dla początkujących modele „Funduro” F 650 i F 650 ST na początku nowego tysiąclecia przechodzą modyfikację koncepcji silnika. Dzięki nowemu jednocylindrowemu, chłodzonemu wodą zespołowi napędowemu kierowcy F 650 GS i F 650 GS Dakar doświadczają nie tylko wystarczającej mocy silnika do codziennego użytku, ale także typowego feelingu Enduro. W 2008 r. dwa całkowicie nowo opracowane modele Enduro F 650 GS i F 800 GS zostały wyposażone w rzędowy, dwucylindrowy silnik chłodzony cieczą. To oznacza czystą przygodę nawet w klasie średniej.

Od silnika bokserskiego chłodzonego powietrzem do chłodzonego wodą

od 2004 do 2017 r.:

W 2004 roku BMW Motorrad ponownie wprowadza R 1200 GS. Uzyskuje on większą pojemność skokową, moc i moment obrotowy, co czyni go jeszcze bardziej dynamicznym w każdym terenie – przy jednoczesnym zmniejszeniu masy o 30 kilogramów. Prawie dziesięć lat później zaczyna się nowa era, ponieważ inżynierowie BMW Motorrad wyposażają R 1200 GS w chłodzony wodą silnik bokserski – jest to absolutna nowość. Ponadto motocykl otrzymuje półaktywne podwozie z Dynamic ESA (Electronic Suspension Adjustment), które nadaje nowy wymiar komfortu jazdy i prowadzenia pojazdu.

GS stale wzmacnia pozycję

W kolejnych latach BMW Motorrad kontynuuje prace nad legendą GS. Popularny R 1250 GS posiada zaawansowany dwucylindrowy silnik bokserski. Dzięki zmiennej kontroli wałka rozrządu BMW ShiftCam oferuje więcej mocy we wszystkich zakresach prędkości obrotowych silnika i sprawia, że GS jest jeszcze bardziej niezależny. Ponadto modele klasy średniej F 750 GS i F 850 GS są również stale rozwijane, a dzięki większej pojemności silnika i zmodyfikowanemu podwoziu zapewniają jeszcze więcej radości z jazdy.

#spiritofgs

Od 40 lat #SpiritOfGS skupia motocyklistów – dzięki tej społeczności GS jest obecny na całym świecie. Po prostu ruszaj, przeżywaj nowe przygody i odkrywaj nieznane. Razem zawsze piszemy nowe historie. Niech społeczność GS zainspiruje Cię do nowych doświadczeń. Poczuj #SpiritofGS.

+ Dowiedz się więcej

Przeżyj przygody ze społecznością GS

Weź udział w ekscytujących przygodach GS-a z naszą nową serią „Adventures of a Lifetime“.

+ Dowiedz się więcej

Więcej o #SpiritofGS

spinner