Dane i wyposażenie
Dreszczyk emocji w każdym terenie. BMW F 850 GS ma prawdziwy talent do osiągania wyników zarówno na szosie, jak i w terenie. To nic dziwnego przy takich parametrach technicznych i takim wyposażeniu standardowym.
Dane techniczne
Silnik
Chłodzony wodą, 2-cylindrowy silnik czterosuwowy z czterema zaworami uruchamianymi przez dźwigienkę zaworową w każdym cylindrze, dwoma górnymi wałkami rozrządu i smarowaniem za pomocą suchej miski olejowej
84 mm x 77 mm
853 cm3
70 kW (95 KM) przy 8250 obr./min
Wypos. dod. – redukcja mocy: 35 kW (48 KM) przy 6500 obr./min
Wypos. dod. – RON91 normalna benzyna bezołowiowa 66 kW (90 KM) przy 8000 obr./min
92 Nm przy 6250obr./min
Wypos. dod. – redukcja mocy: 63 Nm przy 4500 obr./min
Wypos. dod. – RON91 normalna benzyna bezołowiowa 86 Nm przy 6250 obr./min
12,7 : 1
elektroniczny wtrysk paliwa
Regulowany katalizator trójdrożny, norma emisji spalin Euro 5
Osiągi / zużycie paliwa
Ponad 200 km/h
Wypos. dod. - redukcja mocy 35 kW (48 KM): 167 km/h
4,2 l
99 g/km
Benzyna bezołowiowa super, minimalna badawcza liczba oktanowa 95 (RON)
Wypos dod.: zwykła benzyna bezołowiowa, minimalna badawcza liczba oktanowa 91 (RON)
Instalacja elektryczna
Alternator z magnesami trwałymi 416 W (moc nominalna)
12 V / 10 Ah, bezobsługowy
Przeniesienie napędu
Sprzęgło wielotarczowe w kąpieli olejowej z funkcją antyhoppingową, sterowane mechanicznie
6-stopniowa z kołami zębatymi o stałym zazębieniu, zintegrowana ze skrzynią korbową
Zamknięty łańcuch O-ring z amortyzatorem wstrząsów w piaście tylnego koła
Podwozie/hamulce
Rama z mostem stalowym w konstrukcji skorupowej
Widelec teleskopowy typu upside-down, Ø 43 mm rury nasadowej
Podwójny wahacz z odlewu aluminiowego, centralna kolumna amortyzująca, płynna hydrauliczna regulacja napięcia wstępnego sprężyny pokrętłem, regulacja tłumienia odbicia
230 mm / 215 mm
(wypos. dod. – obniżenie zawieszenia: 210 mm / 195 mm)
1593 mm
126 mm
62°
Koła szprychowe typu „cross-spoke”
2,15 x 21"
4,25 x 17"
90/90 R21
150/70 R17
Podwójny hamulec tarczowy, pływające tarcze hamulcowe, średnica 305 mm, 2-tłokowy zacisk pływający
Hamulec jednotarczowy, średnica 265 mm, 1-tłokowy zacisk pływający
BMW Motorrad ABS
Wymiary/masa
860 mm
(opcja wypos. obniżone zawieszenie: 805 mm; opcja wypos.: bardzo niskie siedzenie: 825 mm; wypos. specj.: niskie siedzenie: 835 mm; opcja wypos.: komfortowe siedzenie: 875 mm; wypos. spec.: siedzenie Rallye: 890 mm)
1910 mm
(opcja wypos.: obniżenie zawieszenia 1810 mm; opcja wypos.: bardzo niskie siedzenie: 1850 mm; wypos. spec. siedzenie niskie: 1870 mm; opcja wypos. komfortowe siedzenie: 1950 mm; wypos. opcj. siedzenie Rallye: 1980 mm)
15 l
ok. 3,5 l
2305 mm
1356 mm
922 mm
233 kg
445 kg
212 kg
1) Zgodnie z rozporządzeniem (UE) 168/2013 z masą płynów, standardowego wyposażenia oraz „paliwa” w zbiornikach paliwa napełnionych w co najmniej 90% użytkowej objętości zbiornika.
Wyposażenie
Wyposażenie standardowe
- Kolorowy wyświetlacz TFT 6,5" z Connectivity
- BMW Motorrad ABS Pro
- DTC (Dynamic Traction Control)
- Tryby jazdy Rain / Road
- Reflektor LED
- Kierunkowskaz diodowy
- Regulowana szyba przednia
- 12 V i gniazdo USB
- Osłona silnika
Wyposażenie specjalne
- Dynamic ESA (elektroniczna regulacja zawieszenia)
- Tryby jazdy Pro (Dynamic / Enduro / Enduro Pro)
- Światło LED do jazdy dziennej
- Asystent zmiany biegów Pro
- System dostępu bezkluczykowego Keyless Ride
- RDC (kontrola ciśnienia w oponach)
- Inteligentne połączenie alarmów
Akcesoria specjalne
- System bagażowy vario
- Aluminiowy system bagażowy
- Plecak na zbiornik
- Ochraniacze dłoni
- Regulowana przekładnia i dźwignia hamulca nożnego
- Wysoka kierownica
- Szyba przednia, turystyczna
- Dodatkowy reflektor LED