Dane techniczne

Silnik
Rodzaj

Chłodzony wodą, dwucylindrowy rzędowy silnik czterosuwowy, cztery zawory na cylinder, z dwoma wałkami rozrządu w głowicy, układ smarujący z suchą miską olejową

Średnica cylindra x skok tłoka

84 mm x 77 mm 

Pojemność skokowa

853 sześc.

Moc znamionowa

70 kW (95 KM) przy 8250 obr/min
opcjonalne ograniczenie mocy do 35 kW (48 KM) przy 6500 obr/min
opcja na benzynę bezołowiową RON91: 66 kW (90 KM) przy 8000 obr/min 

Maks. moment obrotowy

92 Nm przy 6250 obr/min
opcjonalne ograniczenie momentu: 63 Nm przy 4500 obr/min
opcja na benzynę bezołowiową RON91: 86 Nm przy 6250 obr/min  

Stopień sprężania

12.7 : 1 

Kontrola mieszanki

Elektroniczny wtrysk paliwa  

Kontrola emisji spalin

Katalizator trójfunkcyjny z zamkniętą pętlą, emisja zgodna z normą EU-4   

Osiągi / zużycie paliwa
Prędkość maksymalna

197 km/h

Zużycie paliwa wg WMTC na 100 km

4,1 l

Emisja CO2 wg WMTC

98 g/km

Rodzaj paliwa

Benzyna bezołowiowa super, minimalna liczba oktanowa 95 (RON)
opcja na benzynę bezołowiową o minimalnej liczbie oktanowej 91 (RON)   

Electrical system
Alternator

Alternator z magnesem trwałym 416 W (moc znamionowa)   

Akumulator

12 V / 10 Ah, bezobsługowy

Przeniesienie napędu
Sprzęgło

Sprzęgło wielotarczowe w kąpieli olejowej z funkcją antyhoppingową, sterowane mechanicznie   

Skrzynia biegów

6-stopniowa z kołami zębatymi o stałym zazębieniu zintegrowana ze skrzynią korbową   

Napęd

Zamknięty łańcuch O-ring z amortyzatorem wstrząsów w piaście tylnego koła 

Podwozie / hamulce
Rama

Stalowa rama mostkowa   

Osadzenie przedniego koła / zawieszenie

Widelec teleskopowy typu upside-down, Ø 43 mm  

Osadzenie tylnego koła / zawieszenie

Podwójny wahacz z odlewu aluminiowego, centralna kolumna amortyzująca, płynna hydrauliczna regulacja napięcia wstępnego sprężyny pokrętłem, regulacja tłumienia odbicia  

Skok zawieszenia, przód / tył

230 mm / 215 mm (z opcjonalnym zestawem obniżającym zawieszenie 210 mm / 195 mm) 

Rozstaw kół

1.593 mm 

Wyprzedzenie sworznia zwrotnicy

124,6 mm 

Kąt nachylenia główki ramy

62° 

Koła

Koła szprychowe typu „cross-spoke”   

Obręcz, przód

2,15 x 21" 

Obręcz, tył

4,25 x 17" 

Opona przednia

90/90 21 

Opona tylna

150/70 R17

Hamulce, przód

Dwie tarcze, średnica 305 mm, pływający zacisk dwutłoczkowy 

Hamulce, tył

Jedna tarcza, średnica 265 mm, pływający zacisk jednotłoczkowy 

ABS

BMW Motorrad ABS (wyłączany)   

Wymiary/ masy
Wysokość siedzenia

875 mm (z opcjonalnym zestawem obniżającym zawieszenie: 815 mm, z opcjonalnym siedzeniem obniżonym:: 835 mm, z opcjonalnym siedzeniem podwójnym: 860 mm, z opcjonalnym siedzeniem rally: 890 mm) 

Długość wewnętrznego łuku nóg

1,950 mm (z opcjonalnym zestawem obniżającym zawieszenie: 1,830 mm, z opcjonalnym siedzeniem obiżonym: 1,870 mm, z opcjonalnym siedzeniem podwójnym 1,910mm, z opcjonalnym siedzeniem rally: 1,980 mm) 

Użytkowa pojemność zbiornika paliwa

23 l 

w tym rezerwa

3.5 l  

Długość

2.300 mm 

Wysokość

1.437 mm 

Szerokość (z lusterkami)

939 mm 

Masa bez obciążenia, gotowość do jazdy, pełny zbiornik paliwa

244 kg

1)
Dopuszczalna masa całkowita

455 kg 

Dopuszczalne obciążenie (z wyposażeniem standardowym)

211 kg

1) According to directive VO (EU) 168/2013 with all operating fluids, with standard equipment and refuelled with min. 90% of the usable fuel tank capacity.

Wyposażenie standardowe

  • BMW Motorrad ABS
  • ASC (Automatic Stability Control)
  • Tryby jazdy Rain / Road
  • Komputer pokładowy Pro
  • Przednia lampa LED
  • Dynamic Brake Light
  • Sprzęgło antyhoppingowe
  • Regulowana szyba
  • Gniazdo elektryczne 12V
  • Regulowane dźwignie hamulca i sprzęgła
  • Regulowana dzwignia zmiany biegów oraz hamulca tylnego
  • Plastikowa płyta ochronna
  • Osłony rąk
  • Siedzenie komfortowe
  • Podnóżki Enduro
  • Bagażnik pod kufer centralny wykonany ze stali nierdzewnej
+ Dowiedz się więcej

Więcej indywidualności

Twój F 850 GS Adventure na miarę.

Więcej indywidualności

Dowiedź się więcej