Dane techniczne

Silnik
Rodzaj

Chłodzony wodą, 2-cylindrowy silnik czterosuwowy z czterema zaworami uruchamianymi przez dźwigienkę zaworową w każdym cylindrze, dwoma górnymi wałkami rozrządu i smarowaniem za pomocą suchej miski olejowej

Średnica cylindra x skok tłoka

84 mm x 77 mm

Pojemność skokowa

853 cm3             

Moc znamionowa

70 kW (95 KM) przy 8250 obr./min                
Wypos. dod. – redukcja mocy: 35 kW (48 KM) przy 6500 obr./min
Wypos. dod. – RON91 normalna benzyna bezołowiowa 66 kW (90 KM) przy 8000 obr./min

Maks. moment obrotowy

92 Nm przy 6250 obr./min
Wypos. dod. – redukcja mocy: 63 Nm przy 4500 obr./min
Wypos. dod. – RON91 normalna benzyna bezołowiowa 86 Nm przy 6250 obr./min

Stopień sprężania

12,7 : 1

Kontrola mieszanki

elektroniczny wtrysk paliwa       

Kontrola emisji spalin

Regulowany katalizator trójdrożny, norma emisji spalin Euro 5     

Osiągi / zużycie paliwa
Prędkość maksymalna

Ponad 200 km/h 
Wypos. dod. - redukcja mocy 35 kW (48 KM): 167 km/h

Zużycie paliwa wg WMTC na 100 km

4,2 l

Emisja CO2 wg WMTC

99 g/km

Rodzaj paliwa

Benzyna bezołowiowa super, minimalna badawcza liczba oktanowa 95 (RON)
Wypos dod.: zwykła benzyna bezołowiowa, minimalna badawcza liczba oktanowa 91 (RON)

Instalacja elektryczna
Alternator

Alternator z magnesami trwałymi 416 W (moc nominalna)

Akumulator

12 V / 10 Ah, bezobsługowy

Przeniesienie napędu
Sprzęgło

Sprzęgło wielotarczowe w kąpieli olejowej z funkcją antyhoppingową, sterowane mechanicznie

Skrzynia biegów

6-stopniowa z kołami zębatymi o stałym zazębieniu, zintegrowana ze skrzynią korbową

Napęd wtórny

Zamknięty łańcuch O-ring z amortyzatorem wstrząsów w piaście tylnego koła

Podwozie / hamulce
Rama

Rama z mostem stalowym w konstrukcji skorupowej

Osadzenie przedniego koła / zawieszenie

Widelec teleskopowy typu upside-down, Ø 43 mm rury nasadowej

Osadzenie tylnego koła / zawieszenie

Podwójny wahacz z odlewu aluminiowego, centralna kolumna amortyzująca, płynna hydrauliczna regulacja napięcia wstępnego sprężyny pokrętłem, regulacja tłumienia odbicia

Skok zawieszenia, przód / tył

230 mm / 215 mm
(wypos. dod. – obniżenie zawieszenia: 210 mm / 195 mm)

Rozstaw kół

1593 mm

Wyprzedzenie sworznia zwrotnicy

124.6 mm

Kąt nachylenia główki ramy

62°

Koła

Koła szprychowe typu „cross-spoke”

Rozmiar obręczy, przód

2,15 x 21"

Rozmiar obręczy, tył

4,25 x 17"

Opona, przód

90/90 R21

Opona, tył

150/70 R17

Hamulce, przód

Podwójny hamulec tarczowy, pływające tarcze hamulcowe, średnica 305 mm, 2-tłokowy zacisk pływający

Hamulce, tył

Hamulec jednotarczowy, średnica 265 mm, 1-tłokowy zacisk pływający

ABS

BMW Motorrad ABS

Wymiary/masa
Wysokość siedzenia, bez obciążenia

875 mm

(opcja wypos. obniżone zawieszenie: 805 mm; opcja wypos.: bardzo niskie siedzenie: 825 mm; wypos. specj.: niskie siedzenie: 835 mm; opcja wypos.: siedzenie podwójne: 860 mm; wypos. spec.: siedzenie Rallye: 890 mm)

Długość łuku krokowego na pusto

1950 mm
(opcja wypos.: obniżenie zawieszenia 1810 mm; opcja wypos.: bardzo niskie siedzenie: 1850 mm; wypos. spec. siedzenie podwójne niskie: 1870 mm; opcja wypos.: siedzenie podwójne 1910 mm; wypos. spec.: siedzenie Rallye: 1980 mm)

Użytkowa pojemność zbiornika paliwa

23 l

w tym rezerwa

ok. 3,5 l

Długość

2300 mm

Wysokość (bez lusterek)

1437 mm

Szerokość (z lusterkami)

939 mm

Masa własna pojazdu przygotowanego do jazdy, z pełnym bakiem

248 kg

1)
Dopuszczalna masa całkowita

455 kg

Dopuszczalne obciążenie (z wyposażeniem standardowym)

207 kg

1) Zgodnie z rozporządzeniem (UE) 168/2013 z masą płynów, standardowego wyposażenia oraz „paliwa” w zbiornikach paliwa napełnionych w co najmniej 90% użytkowej objętości zbiornika.

Wyposażenie

Wyposażenie standardowe
  • Kolorowy wyświetlacz TFT 6,5" z Connectivity
  • BMW Motorrad ABS Pro
  • Tryby jazdy Rain / Road
  • Reflektor LED
  • Kierunkowskaz diodowy
  • Regulowana szyba przednia, turystyczna
  • 12 V i gniazdo USB
  • Osłona silnika
  • Osłona rąk
  • Mostek bagażowy ze stali nierdzewnej
 

Wyposażenie specjalne

  • Dynamic ESA (elektroniczna regulacja zawieszenia)
  • Tryby jazdy Pro (Dynamic / Enduro / Enduro Pro)
  • Światło LED do jazdy dziennej
  • Dodatkowy reflektor LED
  • Asystent zmiany biegów Pro
  • System dostępu bezkluczykowego Keyless Ride
  • RDC (kontrola ciśnienia w oponach)
  • Inteligentne połączenie alarmowe

 

Akcesoria specjalne

  • Aluminiowy system bagażowy
  • Plecak na zbiornik
  • Kieszeń na siedzenie pasażera
  • Nawigacja BMW Motorrad
  • Przyciemniana turystyczna szyba przednia
+ Dowiedz się więcej

Zaprojektuj swój F 850 GS Adventure

Skorzystaj z szerokiej gamy specjalnego wyposażenia i oryginalnych akcesoriów BMW Motorrad i dostosuj motocykl do swoich indywidualnych preferencji.

Przejdź do indywidualizacji
spinner