*Wyposażenie seryjne standardowe, cena zalecana niewiążąca, fabryczna bez kosztów transportu, z 23% podatku VAT.

Nowy F 850 GS Adventure „Edition 40 Years GS”

Przygoda w legendarnym stylu

Od 1980 GS oznacza wyjątkowe motocykle, gotowe na każdą przygodę. Świętujemy to w tym roku z „Edition 40 Years GS”. Składamy hołd historii GS, nawiązując do niepowtarzalnego wyglądu legendarnego R 100 GS, ale z zastosowaniem najnowocześniejszej technologii. Oryginalny F 850 GS Adventure z efektowną opływową linią i zrównoważoną ergonomią GS. Z nim podbijasz nowe tereny, pokonujesz każde wyzwanie, jesteś częścią wyjątkowej społeczności i żyjesz #SpiritofGS.

Najważniejsze cechy „Edition 40 Years GS”

Niepowtarzalny design z okazji jubileuszu: ekspresywne czarno-żółte kolory nawiązują do R 100 GS zwanego „Bumblebee” (trzmiel). Przyciągające wzrok elementy konstrukcyjne zmieniają legendarny wygląd w prawdziwy „magnes dla oczu” i sprawiają, że motocykl błyszczy w chwale ponad 40 lat historii GS. 

+ Dowiedz się więcej
Żółty napis „40 lat GS”
Na zdjęciu żółty napis 40 lat GS.
Wysokiej jakości układ hamulcowy Brembo
Na zdjęciu układ hamulcowy Brembo w kolorze czarnym.
Legendarne czarno-żółte barwy
Na zdjęciu schemat czarno-żółtych barw w ujęciu trzech czwartych.
Żółta osłona dłoni jako wyróżnik optyczny
Na zdjęciu żółta osłona dłoni.
Wyraziste logo GS na siedzeniu
Na zdjęciu żółty emblemat GS na siedzeniu.
Osłona chłodnicy GS
Na zdjęciu osłona chłodnicy ze zbliżeniem na logo GS.
Obręcze kół anodowane na złoto
Na zdjęciu: obręcze kół anodowane na złoto.
Czarno-żółte siedzenie
Na zdjęciu czarno-żółta kanapa.

F 850 GS Adventure - zawsze dobra podstawa

F 850 GS Adventure - zawsze dobra podstawa

Od zewnątrz „Edition 40 Years GS”, wewnątrz F 850 GS Adventure w pełnej krasie: nowoczesne rozwiązania techniczne i dobrze przemyślana ergonomia czynią go idealnym towarzyszem Twoich przygód. Wyposażenie standardowe, takie jak ABS Pro i DTC, a także opcjonalne tryby jazdy Pro zapewniają stabilną jazdę w każdej sytuacji - niezależnie od tego, dokąd zmierzasz. Dowiedz się wszystkiego o wszechstronnych funkcjach i wariantach F 850 GS Adventure.

+ Dowiedz się więcej

40 lat (na)pędu ku przygodzie

Od Afryki po Azję Środkową: w ciągu 40 lat GS pojawił się wszędzie na świecie. Motocykl, który opanował każdy teren i każdą drogę, z mocą jeżdżąc przed siebie i dzielnie stawiając czoła żywiołom. GS jest pionierem podróżniczych endurosów.

+ Dowiedz się więcej
1980
Wprowadzenie na rynek pierwszego modelu GS – R 80 G/S
6
Generacja GS z wieloma wariantami modelu
40
Lat wyjątkowych doświadczeń z legendą GS
1.2
Do tej pory zbudowano ponad 1,2 miliona modeli GS

Każdy wielki sukces ma swój początek. Historia GS zaczyna się w 1980 roku, gdy BMW Motorrad prezentuje R 80 G/S. To solidny, wszechstronny motocykl, zapewniający łatwą obsługę w każdej sytuacji. Odpowiedni partner dla prawdziwych poszukiwaczy przygód. Od samego początku GS był idealnym motocyklem turystycznym, a dzięki modelom Adventure nadal się rozwija i jest jeszcze lepiej przygotowany do długich wycieczek w każdym zakątku świata. Od 40 lat przesuwa granice możliwości. Niech kluczowe etapy GS stanowią inspirację.

+ Dowiedz się więcej
Ze sportów terenowych na szosę

od 1978 do 1980 r.:

W 1978 roku BMW Motorrad wywołał sensację prekursorem pierwszego motocyklu GS. GS 80 zdobył dwa złote medale na Sześciodniowych Mistrzostwach Świata. Wewnętrzny zespół ds. rozwoju opracował go bez oficjalnego zlecenia. Jednak sukces dowodzi, że inżynierowie i mechanicy mieli rację: ich motocykl dostarczył wiele radości zarówno w terenie, jak i na szosie i został wprowadzony na rynek w 1980 roku pod nieco zmienioną nazwą BMW R 80 G/S.

Zaczyna się triumfalny pochód

od 1980 do 1987 r.:

Dzięki GS BMW Motorrad wypracowuje idealne połączenie motocykla offroadowego i szosowego. Bez względu na powierzchnię kierowca sprawuje kontrolę nad motocyklem w każdej sytuacji i może cieszyć się maksymalnym komfortem, nawet na długich dystansach. Główną cechą jest jednostronny wahacz, czyli pierwszy na świecie monolever zamontowany na motocyklu – zmniejsza on masę i pozwala na szybką wymianę tylnego koła. Wprowadzając model R 80 G/S,  BMW Motorrad tworzy segment rynku dużych, komfortowych podróżniczych enduro – i panuje na nim niepodzielnie po dziś dzień.

GS przyciąga: większa pojemność, większa moc

od 1987 do 1996 r.:

Nowy topowy model R 100 GS koncentruje się na dużej pojemności skokowej – będzie najpotężniejszym i najszybszym enduro na rynku. Na tylnym kole dwuprzegubowy wahacz paralever zapewnia bezwysiłkowe prowadzenie zarówno na jezdni, jak i w terenie. Ze względu na swoje wyraziste czarno-żółte barwy znany jest jako „Bumblebee” (trzmiel). Kolory te nadal stanowią prawdziwą atrakcję dla entuzjastów i są ozdobą tegorocznych modeli specjalnych „Edition 40 Years GS”.

Nowy rozdział w historii podróżniczych motocykli enduro

od 1994 do 2003 r.:

GS jest na drodze do stania się ikoną, ale jednak ciągle się zmienia. W 1994 roku R 1100 GS zostaje pierwszym enduro z czterozaworowym silnikiem bokserskim. Przekonuje łatwą obsługą w terenie i właściwościami doskonałymi na długie wyprawy. Właściwości turystyczne są celowo dalej rozwijane i w 2002 roku, z chwilą pojawienia się modelu R 1150 GS Adventure, stają się jeszcze lepiej dostosowane do potrzeb podróżników długodystansowych. Powstaje rodzina Adventure. 

Od jedno- do dwucylindrowca

Od jedno- do dwucylindrowca

 

od 2000 do 2008 r.:

Bardzo popularne i przyjazne dla początkujących modele „Funduro” F 650 i F 650 ST na początku nowego tysiąclecia przechodzą modyfikację koncepcji silnika. Dzięki nowemu jednocylindrowemu, chłodzonemu wodą zespołowi napędowemu kierowcy F 650 GS i F 650 GS Dakar doświadczają nie tylko mocy silnika wystarczającej do codziennego użytku, ale także typowego ducha enduro. W 2008 r. dwa całkowicie nowo opracowane modele Enduro F 650 GS i F 800 GS zostają wyposażone w rzędowy, dwucylindrowy silnik chłodzony cieczą. To oznacza czystą przygodę nawet w klasie średniej.

Od silnika bokserskiego chłodzonego powietrzem do chłodzonego wodą

od 2004 do 2017 r.:

W 2004 roku BMW Motorrad ponownie wprowadza R 1200 GS. Uzyskuje on większą pojemność skokową, moc i moment obrotowy, co czyni go jeszcze bardziej dynamicznym w każdym terenie – przy jednoczesnym zmniejszeniu jego wagi o 30 kilogramów. Prawie dziesięć lat później zaczyna się nowa era, ponieważ inżynierowie BMW Motorrad wyposażają R 1200 GS w chłodzony wodą silnik bokserski – jest to absolutna nowość. Ponadto motocykl otrzymuje półaktywne podwozie z Dynamic ESA (Electronic Suspension Adjustment), które nadaje nowy wymiar komfortu jazdy i prowadzenia pojazdu.

GS stale wzmacnia pozycję

In the following years, BMW Motorrad continued to build on the GS legend. The popular R 1250 GS appears with a redeveloped two-cylinder boxer engine: Thanks to its variable BMW ShiftCam camshaft control, it provides more power in all speed ranges and makes the GS even more effortless. In addition, the mid-range F 750 GS and F 850 GS models undergo constant development and make riding more enjoyable with their larger displacement and modified chassis.

#spiritofgs

Od 40 lat #SpiritofGS zrzesza społeczność swoich motocyklistów na całym świecie. Po prostu ruszaj, przeżywaj nowe przygody i odkrywaj nieznane. Razem zawsze piszemy nowe historie. Niech społeczność GS zainspiruje Cię do nowych doświadczeń. Poczuj #SpiritofGS.

+ Dowiedz się więcej

Przeżyj przygody ze społecznością GS

Weź udział w ekscytujących przygodach z GS dzięki naszej nowej serii „Adventures of a Lifetime”.

 

+ Dowiedz się więcej

Więcej o #SpiritofGS

spinner