Dane techniczne

Silnik
Rodzaj

Chłodzony wodą, dwucylindrowy rzędowy silnik czterosuwowy, cztery zawory na cylinder, z dwoma wałkami rozrządu w głowicy, układ smarujący z suchą miską olejową

Średnica cylindra x skok tłoka

84 mm x 77 mm

Pojemność skokowa

853 cm sześc.

Moc znamionowa

57 kW (77 KM) przy 7500 obr/min
opcjonalne ograniczenie mocy do 35 kW (48 KM) przy 6500 obr/min  

Maks. moment obrotowy

83 Nm przy 6000 obr/min
opcjonalne ograniczenie momentu: 63 Nm przy 4500 obr/min

Stopień sprężania

12.7 : 1

Kontrola mieszanki

Elektroniczny wtrysk paliwa

Kontrola emisji spalin

Katalizator trójfunkcyjny z zamkniętą pętlą, emisja zgodna z normą EU-4  

Osiągi/zużycie paliwa
Prędkość maksymalna

190 km/h 

Zużycie paliwa wg WMTC na 100 km

4,1 l 

Rodzaj paliwa

Benzyna bezołowiowa o minimalnej liczbie oktanowej 91 (RON)

Instalacja elektryczna
Alternator

Alternator z magnesem trwałym 416 W (moc znamionowa)  

Akumulator

12 V / 10 Ah, bezobsługowy  

Przeniesienie napędu
Sprzęgło

Sprzęgło wielotarczowe w kąpieli olejowej z funkcją antyhoppingową, sterowane mechanicznie  

Przekładnia

6-stopniowa z kołami zębatymi o stałym zazębieniu zintegrowana ze skrzynią korbową  

Napęd

Zamknięty łańcuch O-ring z amortyzatorem wstrząsów w piaście tylnego koła  

Podwozie / hamulce
Rama

Stalowa rama mostkowa  

Osadzenie przedniego koła / zawieszenie

Widelec teleskopowy, średnica 41 mm  

Osadzenie tylnego koła / zawieszenie

Podwójny wahacz z odlewu aluminiowego, centralna kolumna amortyzująca, płynna hydrauliczna regulacja napięcia wstępnego sprężyny pokrętłem, regulacja tłumienia odbicia  

Skok zawieszenia, przód / tył

151 mm / 177 mm (z opcjonalnym zestawem obniżającym zawieszenie - 131 mm / 157 mm)  

Rozstaw kół

1,559 mm

Wyprzedzenie sworznia zwrotnicy

104,5 mm 

Kąt nachylenia główki ramy

63

Koła

Koła z lanego aluminium.  

Obręcz, przód

2,50 x 19""

Obręcz, tył

4,25 x 17"" 

Opony, przód

110/80 R19

Opony, tył

150/70 R17

Hamulce, przód

Dwie tarcze, średnica 305 mm, pływający zacisk dwutłoczkowy  

Hamulce, tył

Jedna tarcza, średnica 265 mm, pływający zacisk jednotłoczkowy  

ABS

BMW Motorrad ABS (wyłączany)  

Wymiary/masy
Wysokość siedzenia

815 mm (z opcjonalnym zestawem obniżającym zawieszenie: 770 mm, z opcjonalnym siedzeniem obniżonym: 790 mm, z opcjonalnym siedzeniem komfortowym: 830 mm)  

Długość wewnętrznego łuku nóg

1835 mm (z opcjonalnym zestawem obniżającym zawieszenie: 1750 mm, z opcjonalnym siedzeniem obniżonym: 1790 mm, z opcjonalnym siedzeniem komfortowym: 1870 mm)

Użytkowa pojemność zbiornika paliwa

15 l

Rezerwa

ok. 3,5 l

Długość

2255 mm 

Wysokość (bez lusterek)

1225 mm

Szerokość (z lusterkami)

922 mm

Masa bez obciążenia, gotowość do jazdy, pełny zbiornik paliwa 1)

224 kg 

1)
Dopuszczalna masa całkowita

440 kg 

Dopuszczalne obciążenie (z wyposażeniem standardowym)

216 kg 

1) Zgodnie z rozporządzeniem (UE) 168/2013 z masą płynów, standardowego wyposażenia oraz „paliwa” w zbiornikach paliwa napełnionych w co najmniej 90 % objętości

Wyposażenie standardowe

  • BMW Motorrad ABS
  • ASC (automatyczna kontrola stabilności)
  • Tryby jazdy Rain / Road
  • Komputer pokładowy Pro
  • Tylna lampa LED
  • Gniazdo elektryczne 12V
  • regulowane dźwignie hamulca ręcznego i sprzęgła

 

+ Dowiedz się więcej

Wyposażenie opcjonalne

  • Dynamic ESA (elektroniczna regulacja zawieszenia)
  • DTC (dynamiczna kontrola trakcji)
  • Profesjonalne tryby jazdy (Dynamic / Enduro)
  • Reflektor przedni LED z wbudowanym światłem LED do jazdy dziennej
  • Connectivitiy, z wyświetlaczem kolorowym TFT 6,5"
  • Asystent zmiany biegów Pro
  • System dostępu bezkluczykowego Keyless Ride 
  • RDC (system monitorowania ciśnienia w oponach)
+ Dowiedz się więcej

Informacja o cenie i produkcie F750 GS

Pobierz broszurę.
  • Informacja o cenie i produkcie F750 GS
    MP3   |   0.61 MB   |   Angielski

Więcej indywidualności

Dla Twoich potrzeb

W pełni GS: do modelu F 750 GS dostępna jest szeroka gama specjalnego wyposażenia i oryginalnych akcesoriów BMW Motorrad. Dzięki temu możesz idealnie dostosować swój motocykl do swoich potrzeb i wymagań.

DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
spinner