*Wyposażenie seryjne standardowe, cena zalecana niewiążąca, fabryczna bez kosztów transportu, z 23% podatku VAT.

F 750 GS – “Edition 40 Years GS"

Zostań częścią legendarnej historii

Historia sukcesu GS zaczyna się w latach 80. – od tego czasu jest on synonimem ciekawości i bezgranicznej przygody. F 750 GS „Edition 40 Years GS“ fetuje ten stosunek do życia: oddając hołd historii GS, nosi charakterystyczne czarno-żółte barwy legendarnego R 100 GS. Dzisiaj, tak jak wtedy, można go rozpoznać po potężnej GS-Flyline. Rozwiązania techniczne w F 750 GS, takie jak tryb jazdy Pro i DTC, zapewniają kontrolowaną przyjemność z jazdy. Nic już nie stoi na Twojej drodze ku przygodzie: pisz swoją własną historię, bądź częścią wspólnoty i żyj swoim #SpiritofGS.

Najważniejsze cechy „Edition 40 Years GS”

Niepowtarzalny design z okazji jubileuszu: ekspresywne czarno-żółte kolory nawiązują do R 100 GS zwanego „Bumblebee” (trzmiel). Przyciągające wzrok elementy konstrukcyjne zmieniają legendarny wygląd w prawdziwy „magnes dla oczu” i sprawiają, że motocykl błyszczy w chwale ponad 40 lat historii GS.

+ Dowiedz się więcej
Żółty napis „40 lat GS”
Na zdjęciu żółty napis 40 lat GS.
Wysokiej jakości układ hamulcowy Brembo
Na zdjęciu układ hamulcowy Brembo w kolorze czarnym.
Legendarne czarno-żółte barwy
Na zdjęciu schemat czarno-żółtych barw w ujęciu trzech czwartych.
Żółta osłona dłoni jako wyróżnik optyczny
Na zdjęciu żółta osłona dłoni.
Wyraziste logo GS na siedzeniu
Na zdjęciu żółty emblemat GS na siedzeniu.
Osłona chłodnicy GS
Na zdjęciu osłona chłodnicy ze zbliżeniem na logo GS.
Na zdjęciu czarna felga.
We see the black rim.
Czarno-żółta kanapa
Na zdjęciu czarno-żółta kanapa.

F 750 GS – zawsze dobra podstawa

F 750 GS – zawsze dobra podstawa

Od zewnątrz „Edition 40 Years GS”, wewnątrz całkowicie F 750 GS: dzięki swoim rozbudowanym funkcjom technicznym ułatwia Twój start w przygodę. Dynamiczna kontrola trakcji (DTC), ABS Pro i tryby jazdy Pro zapewniają bezpieczne prowadzenie w każdej sytuacji. Mocny dwucylindrowy silnik rzędowy zapewnia odpowiedni napęd. Dowiedz się wszystkiego o wszechstronnych funkcjach i wariantach F 750 GS.

+ Dowiedz się więcej

40 lat (na)pędu ku przygodzie

Od Afryki po Azję Środkową: w ciągu 40 lat GS pojawił się niemal wszędzie na świecie. Motocykl, który opanował każdy teren i każdą drogę, z mocą jeżdżąc przed siebie i dzielnie stawiając czoła żywiołom. GS jest pionierem podróżniczych endurosów.

+ Dowiedz się więcej
1980
wprowadzenie na rynek pierwszego modelu GS – R 80 G/S
6
generacja GS z wieloma wariantami modelu
40
lat wyjątkowych doświadczeń z legendą GS
1.2
do tej pory zbudowano ponad 1,2 miliona modeli GS

Od 40 lat GS oznacza przygodę, ciekawość nieznanego i społeczność, która żyje #SpiritofGS z każdym kilometrem. Historia jego sukcesu zaczyna się w 1980 roku, od R 80 G/S: szybko staje się popularnym motocyklem do wszelkich wyzwań na drodze i w terenie.

+ Dowiedz się więcej
Ze sportów terenowych na szosę

od 1978 do 1980 r.:

W 1978 roku BMW Motorrad wywołał sensację prekursorem pierwszego motocyklu GS. GS 80 zdobył dwa złote medale na Sześciodniowych Mistrzostwach Świata. Wewnętrzny zespół ds. rozwoju opracował go bez oficjalnego zlecenia. Jednak sukces dowodzi, że inżynierowie i mechanicy mieli rację: ich motocykl dostarczył wiele radości zarówno w terenie, jak i na szosie i został wprowadzony na rynek w 1980 roku pod nieco zmienioną nazwą BMW R 80 G/S.

Zaczyna się triumfalny pochód

od 1980 do 1987:

Dzięki GS BMW Motorrad wypracowuje idealne połączenie motocykla offroadowego i szosowego. Bez względu na powierzchnię kierowca sprawuje kontrolę nad motocyklem w każdej sytuacji i może cieszyć się maksymalnym komfortem, nawet na długich dystansach. Główną cechą jest jednostronny wahacz, czyli pierwszy na świecie monolever zamontowany na motocyklu – zmniejsza on masę i pozwala na szybką wymianę tylnego koła. Wprowadzając model R 80 G/S,  BMW Motorrad tworzy segment rynku dużych, komfortowych podróżniczych enduro – i panuje na nim niepodzielnie po dziś dzień.

GS przyciąga: większa pojemność, większa moc

od 1987 do 1996 r.: 

Nowy topowy model R 100 GS koncentruje się na dużej pojemności skokowej – będzie najpotężniejszym i najszybszym enduro na rynku. Na tylnym kole dwuprzegubowy wahacz paralever zapewnia bezwysiłkowe prowadzenie zarówno na jezdni, jak i w terenie. Ze względu na swoje wyraziste czarno-żółte barwy znany jest jako „Bumblebee” (trzmiel). Kolory te nadal stanowią prawdziwą atrakcję dla entuzjastów i są ozdobą tegorocznych modeli specjalnych „Edition 40 Years GS”.

Nowy rozdział w historii podróżniczych motocykli enduro

od 1994 do 2003 r.:

GS jest na drodze do stania się ikoną, ale jednak ciągle się zmienia. W 1994 roku R 1100 GS zostaje pierwszym enduro z czterozaworowym silnikiem bokserskim. Przekonuje łatwą obsługą w terenie i właściwościami doskonałymi na długie wyprawy. W 1999 roku jego śladem idzie R 1150 GS. Właściwości turystyczne są celowo dalej rozwijane i w 2002 roku, z chwilą pojawienia się modelu R 1150 GS Adventure, stają się jeszcze lepiej dostosowane do potrzeb podróżników długodystansowych. Powstaje rodzina Adventure.

Od jedno- do dwucylindrowca

od 2000 do 2008 r.:

Bardzo popularne i przyjazne dla początkujących modele „Funduro” F 650 i F 650 ST na początku nowego tysiąclecia przechodzą modyfikację koncepcji silnika. Dzięki nowemu jednocylindrowemu, chłodzonemu wodą zespołowi napędowemu kierowcy F 650 GS i F 650 GS Dakar doświadczają nie tylko mocy silnika wystarczającej do codziennego użytku, ale także typowego ducha enduro. W 2008 r. dwa całkowicie nowo opracowane modele Enduro F 650 GS i F 800 GS zostają wyposażone w rzędowy, dwucylindrowy silnik chłodzony cieczą. To oznacza czystą przygodę nawet w klasie średniej.

Od silnika bokserskiego chłodzonego powietrzem do chłodzonego wodą

od 2004 do 2017 r.:

W 2004 roku BMW Motorrad ponownie wprowadza R 1200 GS. Uzyskuje on większą pojemność skokową, moc i moment obrotowy, co czyni go jeszcze bardziej dynamicznym w każdym terenie – przy jednoczesnym zmniejszeniu jego wagi o 30 kilogramów. Prawie dziesięć lat później zaczyna się nowa era, ponieważ inżynierowie BMW Motorrad wyposażają R 1200 GS w chłodzony wodą silnik bokserski – jest to absolutna nowość. Ponadto motocykl otrzymuje półaktywne podwozie z Dynamic ESA (Electronic Suspension Adjustment), które nadaje nowy wymiar komfortu jazdy i prowadzenia pojazdu.

GS stale wzmacna pozycję

W kolejnych latach BMW Motorrad kontynuuje pracę nad legendą GS. Popularny R 1250 GS posiada zaawansowany dwucylindrowy silnik bokserski. Dzięki zmiennej kontroli wałka rozrządu BMW ShiftCam oferuje więcej mocy we wszystkich zakresach prędkości obrotowych silnika i sprawia, że GS jest jeszcze bardziej niezależny. Ponadto modele klasy średniej F 750 GS i F 850 GS są również stale rozwijane i dzięki większej pojemności silnika i zmodyfikowanemu podwoziu zapewniają jeszcze więcej radości z jazdy.

#spiritofgs

Od 40 lat #SpiritofGS zrzesza społeczność swoich motocyklistów na całym świecie. Po prostu ruszaj, przeżywaj nowe przygody i odkrywaj nieznane. Razem zawsze piszemy nowe historie. Niech społeczność GS zainspiruje Cię do nowych doświadczeń. Poczuj #SpiritofGS.

+ Dowiedz się więcej

Przeżyj przygody ze społecznością GS

Weź udział w ekscytujących przygodach z GS dzięki naszej nowej serii „Adventures of a Lifetime“.

+ Dowiedz się więcej

Więcej o #SpiritofGS

spinner