Pogoń za niemożliwym

HP4 RACE

Dla wielu ograniczenia oznaczają koniec. Dla niektórych są zaledwie początkiem. Na przykładzie HP4 RACE pokazujemy pasję tych, którzy chcą wyjść poza swoje ograniczenia. Cokolwiek może się z tym wiązać – chodzi o coś, co wcześniej było niewyobrażalne.

SZALEŃSTWO JEST ZBYT TEORETYCZNE

Dreszcz ogromnej prędkości to coś, czego kierowcy wyścigowi stale poszukują. Myślę, że to tkwi w człowieku od najmłodszych lat, albo masz to w swojej psychice, albo nie.

Peter Hickman

Peter Hickman

Peter Hickman

Przy prędkości 300 km/h w tunelu. Peter Hickman należy do osób, które zostawiają ostrożność w domu.

Musisz być trochę szalony, żeby jechać po krętym ulicznym torze wyścigowym z prędkością 300 km/h. Peter Hickman mówi, że albo się z tym rodzisz, albo nie. Więc nie jest to szaleństwo. Szaleństwem byłoby za dużo o tym myśleć. Myślenie o tym nie prowadzi donikąd. Kierowanie się uczuciem to jedyny sposób, by coś osiągnąć. Mówi nam, jakie uczucia buzują w nim podczas jazdy na HP4 RACE  tutaj.    


+ Dowiedz się więcej

POMYSŁY SĄ JAK ISKRY URUCHAMIAJĄCE ZAPŁON. CZYSTA PASJA DO SILNIKÓW.

Gdy zbliża się termin i potrzebujemy rezultatów, pasja jest naszym jedynym wybawieniem.

Chris Gonschor

Chris Gonschor

Chris Gonschor

Stworzenie w pełni karbonowej ramy to nie lada wyczyn. Chris Gonschor wie, jak to wszystko osiągnąć w ramach seryjnej produkcji.

Oczywiście osiągasz granice swoich możliwości i czasem na czole pojawiają się krople potu. Sztuka polega na tym, aby przekroczyć tę granicę. I tu pasja ma ogromną rolę do spełnienia. Jeśli nie masz w sobie pasji do całego przedsięwzięcia, do motocykla wyścigowego, który dopiero powstanie, nigdy nie przekroczysz tej granicy. Prawdziwy sport – także na etapie projektowania. O tym, co jeszcze motywuje Chrisa Gonschora, możesz przeczytać tutaj.   

+ Dowiedz się więcej

JEŚLI MOŻNA O TYM POMYŚLEĆ, MOŻNA TO RÓWNIEŻ SKONSTRUOWAĆ.

Powinienem teraz wyprzedzić. Nie ma miejsca – ale mimo to spróbuję.

Sepp Mächler

Sepp Mächler

Sepp Mächler

Pasja do sportów motorowych najpierw zaprowadziła go na tor wyścigowy, a potem... z powrotem na tor wyścigowy.

Szorstki jak asfalt, na którym czuje się jak w domu. Oto najlepszy opis Seppa Mächlera. I jest on prawdziwy. Szorstkie nawierzchnie dają lepszą przyczepność i odczucie reakcji pojazdu. Wie o tym każdy kierowca wyścigowy. Dlatego nie jest żadną niespodzianką, że menedżer produktu chce być na torze wyścigowym. Bo właśnie po to stworzono HP4 RACE. Nie po to, by jeździł po drogach albo stał w garażu, ale by pokonywał zakręty na torach wyścigowych całego świata. Czytaj o pierwszej jeździe próbnej na HP4 RACE tutaj.

+ Dowiedz się więcej

Przez entuzjastów dla entuzjastów

Ograniczenia można przezwyciężać tylko dzięki pasji. Najlepiej wraz z ludźmi, którzy podzielają tę pasję. Zespół entuzjastów pracuje nad codziennymi osiągami. Te nie tylko są doskonałe, lecz także postępują. Szybko.
+ Dowiedz się więcej
Więcej ciekawych historii.
Odpowiednie motocykle.