Uderzająco inny.

BMW Concept Stunt G 310.
Schemat kolorystyczny łączy barwy BMW Motorsport – biel, czerwień i błękit – z nowoczesną interpretacją kolorów brazylijskiej flagi. Jasne akcenty neonowej żółci i zieleni podkreślają wyjątkowo dynamiczną formę i sprawiają, że BMW Concept Stunt G 310 nie można zignorować, w każdej sytuacji.
Ani nie da się go nie usłyszeć. Jak zwykle w motorach kaskaderskich krótka rura wydechowa daje gwałtowny i głośny dźwięk.
+ Dowiedz się więcej

Wyprodukowany do kaskaderskich numerów.

Projekt BMW Concept Stunt G 310 opiera się na genach S 1000 R – silnego roadstera zorientowanego na osiągi. Innowacyjna koncepcja nowo opracowanego jednocylindrowego silnika pozwala na bardzo kompaktowe i zgrabne proporcje. Aby upewnić się, że nic nie stanie na przeszkodzie wykonywaniu spektakularnych wyczynów kaskaderskich, nie znajdzie się na nim żadnych lusterek, lamp, podnóżków dla pasażera czy tablicy rejestracyjnej.
Zamiast tego posiada wiele kaskaderskich modyfikacji: podnóżki na przedniej osi i w pobliżu siedzenia oraz specjalny kaskaderski ogon z aluminium opracowany przez BMW Motorrad z tak zwanym otworem w siedzeniu, który zapewnia bezpieczne oparcie dla stopy kaskadera i umożliwia wykonywanie zapierających dech w piersiach numerów kaskaderskich.
+ Dowiedz się więcej
BMW Concept Stunt G 310 naprawdę przyciąga spojrzenia. Wszystko w nim wzywa do przechytrzenia praw grawitacji.

Edgar Heinrich, główny projektant BMW Motorrad

Podpis Pfeiffera.

Na marginesie, nie kto inny, jak czterokrotny mistrz świata i Europy w jeździe kaskaderskiej Chris Pfeiffer, był zaangażowany w projektowanie motoru koncepcyjnego. Oprócz swoich wymagań wobec funkcjonalnego motoru kaskaderskiego przekazał również swoje wieloletnie doświadczenia jako zawodowego kaskadera na potrzeby opracowania projektu.
BMW Concept Stunt G 310 opiera się więc w wielu miejscach na jego własnym motorze, a nawet jego własnych częściach, przykładowo zamontowano takie same uchwyty kierownicy, co w F 800 R Chrisa Pfeiffera. Jazda na stojąco na tylnym kole bez trzymania rąk, artystyczne balansowanie na jednej nodze podczas jazdy, zapierające dech w piersi manewry na przednim kole - wszystko jest możliwe z BMW Concept Stunt G 310. Motor, który oferuje maksymalną przyjemność z jazdy.
+ Dowiedz się więcej
Więcej o Chrisie Pfeifferze

Intensywna przyjemność z jazdy

BMW G 310 R.

Ten zwrotny pakiet mocy to esencja przyjemności z jazdy. Zbudowano go do jazdy po tętniących życiem miastach i dla wszystkich, którzy po prostu kochają jazdę na motocyklu. Jest on bardzo zwrotny i łatwo się prowadzi, a jednocześnie wykazuje sportowy charakter. Zarówno niscy, jak i wysocy kierowcy poczują się na BMW G 310 R jak w domu!

O G 310 R
Więcej ciekawych historii.
Odpowiednie motocykle.
spinner